Sehr schlechte Qualität, Kundenservice antwortet nicht

Wir haben eine Hundehütte und einen Hundezwinger bestellt. Die Hundehütte ist aus sehr dünnen Pressholzmaterial. Das Dach nach einem Tag abgerissen. Der Zwinger kam mit einer dünnen Plane als Dach, die schon nach 2 Stunden voller Löcher war und eingerissene Ecken hatte. Kundenservice antwortet nicht. Nie wieder!!

Kjempe dårlig

Bare dårlig varer .Man har ikke sjanse til å reklamere eller returnere varer. De har sendt min bestilling med skade på ,sendte dem bilder av skadet ( 4 ganger) uten nytte

• Would you recommend us? No

Alt for dårlig kvalitet på varen, i forhold til prisen

Betaling og levering fungerte bra. Sminkebordet var dog av alt for dårlig kvalitet. Ut fra prisen hadde jeg forventet mer.

Pefekt

Jeg har handlet videXL alt er bra jeg er fornøyd og w Led lampe var knust (Sikker på vei) men Kundeservice ville ha hjelpe meg og sende den igjen. jeg er veldig fornøyd kommer o handle av dere igjen.

ingen problemer

enkel bestilling av vel beskrevet produkt

• Vil du anbefale oss? Ja

De var frekke, ikke behjelpelig.

Jeg skal absolutt ikke bestille herfra mere. Har bestilt 3 ganger. Fikk den siste varen innen 1,5 uke. Men så dårlig kundeservice at jeg blir kvalm. Mange av de jeg skrev med skrev også veldig dårlig engelsk.

Response from the business owner

Hei Silje, Beklager problemet du har opplevd med levering og kundeservice. Vår kundeservice vil kontakte deg så snart som mulig for å finne en passende løsning for deg. Med vennlig hilsen, Lavinia vidaXL

Svært vanskelig å komme i kontakt med kundeservice.

Kjøpte klesstativ med skohylle. Fikk ikke montert da det manglet deler. Prøvde å nå kundeservice, noe som var svært vanskelig. Fikk imidlertid sendt Mail, men har ikke fått svar. Kvaliteten på produktet ser god ut. Håper jeg får ettersendt de resterende delene snart. Hvilke deler jeg mangler er beskrevet i mailen.

Litt bra

Fikk feil deler då får ikke skrudd den helt opp..har fått feil til stigen så 2av dem ikke passer sammen..

• Vil du anbefale oss? Nei

Det var knust tilbehør til føtterne

Hvor holder dere til Telefon nr Måtte ringe klarna Ikke så bra

Response from the business owner

Kjære Kunde, Vi beklager at du hadde en slik opplevelse hos oss. Vår kundeserviceavdeling vil kontakte deg så snart som mulig for å finne den rette løsningen for deg Hilsen team - vidaXL

Rask levering, ikke helt topp kvalitet på produktene

Ikke erfaring i hele tatt, men kom opp som leverandør av to stk test verktøy til motorer. Kompressjons og lekkasje test sett. Billigst, så antok jo at dette ikke var topp kvalitet fra merkeleverandør. Håpte det kunen være godt nok til en hobby mekaniker. Kunne vært med en bruksanvisning og så vær måleklokkene ikke veldig nøyaktige og lite tillitsfulle. Så litt sjansespill å handle den type varer fra dere. men selve kjøps prosessen gikk fint.

• Vil du anbefale oss? Ja

Godt produkt, mye mas om tilbakemelding

Produktet stod til forventningene, shipping var ikke den raskeste, prisen var veldig bra. Negative er at de sender spam mail om å sende inn vurdering, så vær forberedt på mange eposter

Hyggelig betjening

Veldig bra

Veldig fornøyd

Raskt levering, veldig bra! Produktet er i samsvar på bildet! Veldig bra!

Rask og problemfri levering. Vare tilsvarte bilder og forventninger

Rask og problemfri levering. Vare tilsvarte bilder og forventninger

Dårlig

Kjøpte en glassplate for å ha vak stekesone på kjøkken. Mottok 4 fester i ulik størrelse som gjorde at vi ikke fikk montert platen. Har nå intre ulike forsendelser fått tilsendt fester i ulike størrelSer... I den siste forsendelsen var det også to ulike størrelser men vi fikk til slutt fire som var like i de tre ulike pakkene. Brukt mye tid på noe så enkelt.

Dårlig kvalitet

Boret var slitt etter en boring. Alle bor er dårlig i settet Trekkeverktøyet brakk av, så nå står det igjen i blokka, fast i den delen som skulle trekkes ut Så problemet med glødepluggene er nå større enn det var

Kan anbefales

Produkt som forventet. Rask levering.

• Vil du anbefale oss? Ja

Alt fungerte, fra best. til levering på trappa

Tommel opp!

Billig!

god service

Bra

Meget fornøyd med utvalget di har. Kjøper gjerne mere her.

• Vil du anbefale oss? Ja

Mange eksotiske møbler og annet

Holder på å bygge hytte. Kjøper ting ikke alle andre har før jeg egentlig trenger de. Har ennå ikke tatt de i bruk.

Bra

Fornøyd

Kjempe bra

Bestilling var enkelt og levering gikk velde fort , Vare var god innpakkt og akkurat så som på bildene

Elendig

Bestilte en vare og mottok noe helt annet i posten nesten 3 uker senere. Det var en del korrespondanser med kundeservice, men saken ble løst på en grei måte når jeg omsider fikk en kontaktperson å forholde meg til.

• Would you recommend us? No

Kjapt levert og bra kvalitet på produktet

Good

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement