Veldig dårlig oppfølging av reklamasjon

Har bestilt hyller som kom skadet fram. Etter flere beskjeder om at erstattningsdeler blir levert har jeg kastet forpakkningen og bygget opp en av hyllene. Nå får jeg plutselig beskjed om at jeg enten skal sende varen tilbake eller at jeg må vente. Når jeg spør om estimert ventetid er det ingen som kan svare. Svar fra kundesenteret: Dette er ikke noe vi som sitter i kundeservice kan gjøre noe med... Kvaliteten og monteringen av hyllen som allerede står var dessuten mye verre enn forventet.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Hei Doreen, Hvor trist at varen din ikke var som beskrevet. Hvis du ønsker å utøve returretten innen vår 30-dagers returperiode, ber jeg deg svare på e-posten du mottar med denne kommentaren, så får vi se hva vi kan gjøre. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

the product I bought was almost impossible to build together

This product : flower case in hassel tree was almost impossible to get together. You should not sell this product if you want good rating.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Hei Ingvil, Hvor trist at varen din ikke var som beskrevet. Hvis du ønsker å utøve returretten innen vår 30-dagers returperiode, ber jeg deg svare på e-posten du mottar med denne kommentaren, så får vi se hva vi kan gjøre. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Anbefaler

Fikk vårt partytelt til tiden

Response from the business owner

Hei Unni, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Prisene

Suggestions

Jeg fikk skadet stol med sprekker, og jeg liker det ikke. Og jeg vet ikke om det er noe jeg kan gjøre med det pga jeg er misfornøyd at stolen er ikke i tiptop tilstand. Og bare derfor jeg vil ikke handle hos dere igjen.

Response from the business owner

Hei Maria, Hvor trist at varen din ikke var som beskrevet. Hvis du ønsker å utøve returretten innen vår 30-dagers returperiode, ber jeg deg svare på e-posten du mottar med denne kommentaren, så får vi se hva vi kan gjøre. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Anne-Lise, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

RASK LEVERING

Response from the business owner

Hei, Takk for tilbakemeldingen. For en glede å høre at varene dine ble levert raskt og at du var fornøyd. Skulle du få problemer eller har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte kundeservice! Vennlig hilsen, Team VidaXL

veldig dårlig, uakseptabelt

Rask leveranse

Suggestions

Varen var ikke i nærheten av vanntett, hadde jeg ikke kastet boksen hadde jeg levert den tilbake. Meget skuffet

Response from the business owner

Hei Jonas, Hvor trist at varen din ikke var som beskrevet. Hvis du ønsker å utøve returretten innen vår 30-dagers returperiode, ber jeg deg svare på e-posten du mottar med denne kommentaren, så får vi se hva vi kan gjøre. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Micro, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Positive

God kommunikasjon og grei oppfølging.

Suggestions

Litt ugreit å bestille på nettsidene. Jeg fikk ingen kvittering på bestilling og betaling og holdt på å bestille på nytt. Trenger noe forbedring på bestillings- og betalingsrutinene.

Response from the business owner

Hei Helge, Takk for tilbakemeldingen. Hva bra at du har følt deg rimelig fornøyd med bestillingen din selv om du ikke mottok noen ordrebekreftelse osv. Vi takker for at du tar hensyn til manglene du har opplevd, og selvfølgelig vil vi ta vare på dette og ta det videre. Skulle du støte på andre problemer eller har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

verre enn forventet

Suggestions

Bedre omtale av monteringen av produktet i annonsen. Monteringen var vanskelig og krevde langt borr. I annonsen står det enkel montering.

Response from the business owner

Hei Nina, Det var trist at montering av varen ikke var så enkel som beskrevet. Du har alltid rett til å komme tilbake innen returperioden. Hvis du ønsker å dra nytte av dette, ber jeg deg svare på e-postmeldingen denne kommentaren kommer i, og vi tar opp den. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Steinar, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Veldig god service

Response from the business owner

Hei Jertrud, Vi har sendt deg en e-post på adressen som ligger i bestillingen din. Se dit, og jeg håper og håper vi kan løse saken din sammen. Vi ser frem til tilbakemeldingene dine! Med vennlig hilsen, Team VidaXL

Positive

Ser bra ut, og grei finish.

Suggestions

Jeg har bestilt 2 verkstedvogner på hjul, en med 5 skuffer og en med 7 skuffer. Den med 5 skuffer har jeg fått men målene stemmer ikke med det dere har oppgitt. Det står at skapene skal være 69cm på lengde/bredde, men oppmålt bredde er bare ca 62cm. Jeg bestilte to toppskap fra en annen leverandør på 67cm, disse ble da for breie, og jeg må levere dem igjen eller selge dem. Jeg forventer at dere endrer på dette. Jeg kunne også tenkt meg en kompensasjon fra dere på dette...

Response from the business owner

Hei Jon, Vi har sendt deg en e-post på adressen som ligger i bestillingen din. Se dit, og jeg håper og håper vi kan løse saken din sammen. Vi ser frem til tilbakemeldingene dine! Med vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Svanhild, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Hedda, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Tomas, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

good service, well treated

Positive

Veldig fornøyd, enkel å sette sammen og god å sitte i

Suggestions

Dessverre ikke mulig å «bygge på» i ettertid og putene er litt for «stive» i starten og må brukes en stund før de ikke er lenger «flate»

Response from the business owner

Hei Maria, Takk for anmeldelsen din. Hvor bra at du har vært fornøyd med produktet og at monteringen gikk bra. Vi beklager at det ikke er mulig å bygge videre på. Hvis du vil ha hjelp med bestillingen din på en eller annen måte, ta kontakt med oss så gjør vi det beste vi kan! Vennlig hilsen, Team VidaXL

veldig dårlig, uakseptabelt

Kjapp levering.

Suggestions

Dårlig kvalitet, rakklette å jævlig

Response from the business owner

Hei, Takk for anmeldelsen din. Hvor trist at du hadde problemer med produktet. Hvis du ønsker ytterligere hjelp med bestillingen din, kan du kontakte oss ved å svare på e-posten du mottar med denne kommentaren, så hjelper vi så godt vi kan. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hei Judith, Takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en positiv opplevelse i løpet av saken. Hvis du får problemer eller har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss! Vennlig hilsen, Team VidaXL

Positive

Kom på døra etter kun få dager. Kvaliteten virker bra, så langt.

Response from the business owner

Hei Rita, Takk for hyggelig tilbakemelding. For en bra ting at varene ble levert til deg uten problemer, og vi håper du vil få mye bruk for varene dine. Skulle du få problemer med produktene eller har spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss! Venlig hilsen, Team VidaXL

Veldig bra

Response from the business owner

Hej Aline, Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du hade en sådan positiv upplevelse under ärendets gång. Stöter du på några problem eller har några frågor är du mer än välkommen att kontakta oss igen! Hälsningar, Team VidaXL

Fast delivery. Good qualityproduct. +++

Response from the business owner

Hi Maria, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you are happy with the delivery and the product. Don't hesitate to contact us if you have any questions or hit any problems! Kind regards, Team VidaXL

Response from the business owner

Hej,<br /> <br /> Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att höra att du är nöjd med din order. <br /> <br /> Om du har förslag på hur vi som företag kan bli bättre eller om något skulle uppstå, så tveka inte med att kontakta oss så hjälper vi dig. <br /> <br /> Hälsningar,<br /> Team VidaXL

Response from the business owner

Hej Terje Tack för ditt fina omdömme. Om du har förslag eller idéer på hur vi kan bli bättre i framtiden, eller om du undrar över något, så tveka inte med att höra av dig till oss, så hjälper vi dig Hälsningar, Team VidaXL

Response from the business owner

Hej Gerd Tack för ditt fina omdömme. Om du har förslag eller idéer på hur vi kan bli bättre i framtiden, eller om du undrar över något, så tveka inte med att höra av dig till oss, så hjälper vi dig Hälsningar, Team VidaXL

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement