Pressen er livsfarlig!

Kjøpte 12 ton presse, produktet er totalt livsfarlig og anbefales ikke i det hele tatt. Konstruksjonen er så idiotisk lagd så det er dømt til å gå galt. Presset ett lager (man aner ikke hvor mange tonn man presser) som eksploderte.

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Kjære kunde. Vi beklager at du hadde en negativ opplevelse med produktet vårt. Kundeservice vil kontakte deg så snart som mulig for å finne en gjensidig tilfredsstillende løsning. Med hilsen vidaXL-teamet

Raskt og knirkefritt

Bestillt og levert i kort tid. Oppfyller alle forventninger.

Wery good

Wery good

Quick response

Quick response, good quality

Great!

Product and delivery as expected! Will buy from Vida again.

Ok

Ir was fine

Kjapt, trygt og rimelig

Gode varer, ok pris og kjapp levering

Kjapp levering

Kjapp levering, elendig kvalitet på produkt. Ble revet opp, til tross for særdeles forsiktig demontering, da snømann hadde frosset fast i bakken.

Response from the business owner

Hei Anders, Jeg fant tilbakemeldingen din på kiyoh, og jeg beklager å høre at du ikke er fornøyd med produktet ditt. For å løse problemet ditt, vil jeg be om bilder som kan hjelpe vår kvalitet avdelig å løse problemen. Gi meg beskjed så vi kan finne på en løsning sammen. Ha en fin dag! Med venlig hilsen, vidaXL Team

Dårlig kvalitet

Bestilte et kjøkkenbord - produktet kom veldig raskt. Men å sette sammen var alt annet enn raskt, delene passer ikke sammen så vi måtte bruke litt fantasi for å få det hela att gå ihop. Etter noen dager såg vi at bordet begynte å luta mot mitten, så tillsist ut som en banan i formen (bordskivan som består av tre delar). Så vi måtte lage metallrør i sidene på bordet får å hålle det rakt og stabilt. Ellers er bordet veldig fint, men hvis en ønsker å få et bord som bare kan settes sammen som på instruktionerna så er dette ikke for deg. Men etter all montering (6 timer ekstra arbeid) så må jeg si at det er veldig fint kjøkkenbord da.

• Vil du anbefale oss? Nei

Jeg har ikke mottatt varen

Varen skulle blitt levert 31.12 på kvleden!! Jeg har ikke mottatt nærmere melding om leveringen, eller hørt noen ting. Jeg vet heller ikke hvor jeg skal henvende meg for å undersøke hvor varen befinner seg.

Response from the business owner

Hei Ørnulf , Jeg så på Kiyoh at produktet ditt ble ikke levert . Jeg ser at pakken ble levert 16.12.2020. Har du fått pakken nå? Gjerne ta jontakt med oss så snart som mulig. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, vidaXL Team

To kjøp, varene kom raskt, og stod til forventning

Rask levering, bra produkter, Har gjort 2 kjøp herfra

Elendig

Tok betalt 3 ganger for samme vare pga web siden som ikke responderte. Ingen kundeservice. Ingen respons. Kostet kr. 200 kr. for å returnere. Ikke bruk Vida XL.

Response from the business owner

Hei Hilde, Jeg så på Kiyoh at noe gikk galt med bestillingen din. Så det burde det ikke være, og jeg beklager på vegne av selskapet for dette. Jeg vil også hjelpe deg videre med bestillingen din. Jeg ser ikke at du har returnert varen,har du fått pengene tilbake? Gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan løse problemen. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, vidaXL Team

Midt på treet kvalitet

Prisen var litt i overkant høy da jeg kjøpte dette i Desember.

Dårlig

Fikk et dårlig speilskap

Response from the business owner

Hei Simen, Jeg så på Kiyoh at produktet ditt er av dårlig kvalitet? Så det burde absolutt ikke være, og jeg beklager på vegne av selskapet for dette. Jeg vil også hjelpe deg videre med bestillingen din, og derfor vil jeg spørre hvordan denne dårlige kvaliteten viser seg. Hvis du har bilder vil det være absolutt det beste. Da kan vi se på en mulig retur av produktet, hvis du ønsker det. Vi ser frem til svaret ditt! Vennlig hilsen, VidaXL Team

Bra service ved retur

Bra

Response from the business owner

Hei Stein, Jeg fant tilbakemeldingene dine på kiyoh , og jeg beklager å høre at du ikke er fornøyd med produktet ditt. For å løse problemet ditt, vil jeg be litt mer informasjon om hvorfor produktet ikke kan brukes. Gi meg beskjed så vi kan finne en løsning sammen. Takk for din samarbeid. Ha en fin dag! Med venlig hilsen, Vidaxl Team

Rask og grei levering. Ingen problemer.

Bestilte 650 g pressening. Rask levering, middels kvalitet på produktet..men ok ifht pris.

Rask levering

Varene er tilfredsstillende

Rask levering

Rask og korrekt levering

Jeg er fornøyd

Jeg bestilte juletre med snø som kommer i god tid og fikk som jeg ventet.

Perfect.

Helt greit å handle på vidaXL, grei levering.

God

God

God erfaring

God service

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd,varen kom ettter få dager.

Veldig bra

Vare levert iht beskrivelse og tid

Dårlig kvalitet

Posten kom nokså raskt frem rundt juletider. Jeg er derimot ikke fornøyd med kvaliteten på produktet. Da jeg skulle feste og stramme skruene slik at stativet skulle holdes oppe, satt plutselig skruene fast uten at de var strammet på noen som helst måte. Etter mye om og men fikk jeg løsnet skruene. Likevel holder ikke stativet oppe lette lys da de sakte men sikkert klapper igjen.

Response from the business owner

Hei Kristi, Jeg fant tilbakemeldingen din på kiyoh, og jeg beklager å høre at du er ikke fornøyd med varen. For å løse problemet ditt, vil jeg be om å sende bilder eller en video om det. Disse skal hjelpe vår kvalitet avdeling å se hva er problemen og hvordan de kan hjelpe deg med. Takk for din tålmodighet. Ha en fin dag! Med venlig hilsen , Vidaxl Team

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement