Zeer tevreden over golyoli.

Ik gebruik het preventief en bij menstruatie pijnklachten en werkt super. Snelle levering. Goede prijs.

Geachte Karin, Wat fijn om te horen dat het zo goed werkt voor u! Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Ben zeertevreden ook met de verpakking . Dan kunnen ze niet zien wat er in zit . En aan de tefoon vriendelijk te woord gestaan . Super

Geachte Gerda Wat fijn om te horen dat alles zo naar tevredenheid is! Mochten er nog vragen komen of zijn dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Snel , efficiënt en goede kwaliteit

Snelle levering , snel en correct antwoord van de klantendienst. En superieure kwaliteit 10/10

Geachte klant, Wat fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is! Als u verder nog vragen heeft, dan horen wij deze graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

geweldig

snel geleverd, mooi anoniem verpakt.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de verpakking en verzending naar wens zijn. Mochten wij nog iets kunnen verbeteren in uw mening, dan horen wij dit graag! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Geweldige service, altijd snel geleverd.

Top bedrijf.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review! Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Top!!

Duidelijk info! Snelle levering!

Geachte heer Tom, Hartelijk dank voor uw review. Mochten wij nog iets kunnen doen voor u of verbeteren op de website dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

heldere informatie

positief en overzichtelijk

Geachte heer/mevrouw Kupper, Hartelijk dank voor uw review. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

was elke webshop maar zo goed als jullie!

Super tevreden, was elke webshop maar als jullie.

Geachte Filip, Wat een compliment :-) Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u nog vragen hebben schroom dan niet te vragen! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Heel te vrede

Doet wat ik er van verwacht tegen de pijn

Geachte Dave, Wat fijn om te horen dat het product werkt zoals gehoopt. Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Super tevreden !!!

Heel vlotte service en vriendelijke mensen on line !! Had een paar vragen en kreeg direct en heel beleefd antwoord !! Ik ben super tevreden ! Ga zeker nog bij jullie bestellen !! TOP !!!

Geachte Rik, Fijn dat u zo tevreden bent over de geboden service. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Top Kwaliteit !!

Zeer tevreden, zeer snelle werking bij onrustig en stress gevoel. Ook zeer snelle verzending, had de bestelling 's avonds gedaan en de volgende dag al aan huis !

Geachte heer de Waele, Wat fijn om te horen dat het product het gewenste resultaat heeft en dat PostNL heeft meegewerkt aan een snelle levering. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Correcte en snelle levering.

Geachte Marly, Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen dat het product goed bevalt. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij deze graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

snel en discreet geleverd

goed product dat gemakkelijk is in te nemen

Geachte heer Bouwman, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat het product goed bevalt. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Bestelling vlot afgehandeld en geleverd.

Ik neem deze cbd-olie pas sinds een week dus ben ik voorzichtig positief. Nog geen grote wijzigingen in mijn pijn-ervaring. In-en doorslaapproblematiek wel beter. Ook meer rust in mijn hoofd. De info op website is voor mij ècht heel erg nuttig geweest.

Geachte Carine, Wat fijn om te horen dat er voorzichtige vooruitgang is! En ik geef ook zeker het compliment over de informatie op de website door. Wij werken er hard aan dus het is fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

super

snelle levering na betaling, mijn eerste ervaring met cbd olie is geweldig volgende bestelling ga ik een iets hogere dosis percentage bestellen. na een paar dagen met de cbd olie te nemen voel ik mij rustiger en meer ontspannen ook in mijn hoofd, heb ook iets minder pijn dan normaal en ik slaap ook een pak beter, na 34 jaar te roken als een turk heb ik ook minder trek in een sigaret !! ik ga nog wat experimenteren met de olie tot ik de juiste dosis naar behoefte heb gevonden maar tot hiertoe al wel enkele positieve ervaringen ! mvg mick

Geachte Mick, Wat ontzettend fijn om te lezen dat CBD voor u zo goed werkt! Dat zijn mooie verhalen en waar wij het voor doen! Mochten wij u nog dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

c.b.d. expert heeft het!

Dankzij c.b.d. expert zonder twijfel het beste product ontvangen!

Geachte Machiel, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Eerste ervaring is zeker positief.

Nu nog even afwachten voor de verdere evolutie.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Wij vernemen graag hoe het product u bevalt. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Verzorgde en direkte levering

Levering zoals vermeld was

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review! Als u nog verbeterpunten voor ons heeft, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Werkt zeer goed

Rustiger en slaap beter

Geachte klant, Wat fijn om te horen dat het product voor u de juiste werking heeft! Als u nog vragen heeft, dan horen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Snelle en correcte levering (Spanje) Dank zij het product nu pijnvrij.

Geachte klant, Dat is nog eens goed nieuws! En fijn om te horen dat ook de transportmaatschappij meewerkt om de order tijdig in Spanje te leveren! Als u nog vragen heeft, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Levering wat langer geduurd maar was in orde

Heb nog maar een dag gebruikt dus kan nog niet meteen een oordeel geven over product, Maar op eerste zicht doet het goed en de smaak ja gaat nog eerlijk gezegd, Zal meer kunnen zeggen als ik product langer gebruik.

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de levering goed is ontvangen. We hopen ( bij langer gebruik ) dat u hier optimaal van zal profiteren. Indien u nog vragen heeft, horen we het uiteraard graag. Een prettige dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Snelle levering en levert wat ze aanbieden

We hebben de pillen voor onze hond genomen en zij is wel rustiger maar ze blijft wel zenuwachtig bij regen of onweer. Dus ja het helpt iets.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. De pillen hebben wel wat tijd nodig om te werken. Fijn dat er iets van baat bij is, echter is het echte resultaat pas te zien na één pot/batch. Veel succes en mocht u nog wat informatie of advies nodig hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Prima bestelproces maar het product geeft nare bijwerkingen bij mij

Bestelproces heel vlot en na het gebruik van CBD raw 5% ben ik na twee weken gestopt. Ik kreeg er lichte hallucinaties en psychische onrust van. Voor mij dus niet geschikt. Het kan voor een ander natuurlijk prima werken.

Goede service , 👍

Het wordt altijd snel bezorgd en telefonisch goed geholpen , heel fijn . Bedankt !

super

Duidelijke site. Met de juiste omschrijving en uitleg. Snelle levering