Snelle en goede service

Ondanks de Corona crisis de volgende dag thuis bezorgd. De site is overzichtelijk met duidelijke uitleg. De volgende keer zal ik hier zeker weer gaan bestellen

Snelle en correcte afhandeling, zéér concurrentiële prijzen.

top!

Zeer snelle levering naar België ben super content daarvoor dank! Mvg. Christine

Snelle levering goed product.

Voor is het een heel nieuw product. Na een paar dagen merk ik al dat het werkt. Met name mijn nachtrust is verbeterd.

correct en snel

overzichtelijke web-site, beknopt en goed

Prima winkel

Geen klachten Top.

duidelijk en supersnel

zaterdag besteld,dinsdag aangekomen ,,super

Eerste indruk is goed

De levering was erg snel. Ik heb het idee dat je nu, na 3 dagen gebruikt te hebben, al begint te werken. Mijn klachten nemen langzaam af

Snelle en zeer goede service!

Top! 👍

Zeer eerlijke en snelle service

Bij bestelling duurt het maar een aantal dagen voor er wordt geleverd, ook onmiddellijk mail met info over verzending

Duidelijk beschrijving en snelle levering!

Al vaker een bestelling gedaan en ben elke keer blij dat het makkelijk leesbaar is, duidelijk wat je kan krijgen.

Na veel afzien en zoeken eindelijk DE oplossing

Na veel afzien en zoeken eindelijk DE oplossing gevonden hier bij jullie. Al zoveel jaren afzien van restlless legs en niet. Medicijnen werken niet meer . Maar door jullie CBD olie een aantal druppels per dag en eindelijk kan kan ik ontspannen en zonder pijn tv kijken een boek lezen . Jullie zijn er top site met goede service en kwaliteit en snelle levering.top !!!!! En bedankt

Ik ga hier zeker vaker bestellen

Zeer goed product

Ik gebruik de 5% en ben zeer tevreden. Ik was eens overgeschakeld naar de 10 % maar de 5% geeft veel betere resultaten. Top

Werkt goed en zeer snelle levering

Snelle levering en helpt mijn bejaarden moeder iets de pijn te verlichten tegen polyneuropathie

Goede producten en snelle levering

Ik ben heel tevreden met cbd-expert

Communicatie kan beter

Toen mijn bestelling uitbleef, contacteerde ik CBD-expert. Blijkbaar was hetgeen ik vroeg uitverkocht en men stelde iets anders voor. Uiteindelijk besloot ik op het aanbod in te gaan, maar kreeg ik dan plots, zonder verzendlink of melding toch het oorspronkelijk bestelde in huis. Nadien kreeg ik nog een mailtje dat het plots toch voorradig werd en zou verstuurd zijn (met de bijhorende track & trace link). Dus niet zo heel netjes qua communicatie.

Geachte heer B, Jammer te horen dat het niet helemaal lekker gelopen is met de bestelling. Soms gebeurt het dat de voorraden niet correct verwerkt staan. Wel goed om te horen dat de eerst gekozen producten uiteindelijk toch geleverd konden worden. Wij hopen van harte dat de volgende bestelling soepeler zal verlopen. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Goeie service

Snelle levering en reactie op vragen

Geachte Sven, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de order snel binnen is gekomen. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Stipt en correct

Goed verpakt , zoals verwacht

Geachte Mary, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles is verpakt en gedaan zoals vooraf gedacht. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Vlotte afhandeling en levering

Vlotte afhandeling en levering

Geachte Stefaan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Heerlijke webshop

Vanuit Duitsland besteld en alles ging goed. Prima service en binnen 2 dagen anoniem thuisgestuurd. De hele straat hoeft niet te weten dat ik CBD bestel tenslotte. Ik ben heel blij met CBD expert. Kwaliteit producten van de beste merken voor een concurerende prijs, ga zo door!

Geachte Johannes, Wat fijn te horen dat u de CBD bij ons besteld. Hartelijk dank daarvoor. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Nog geen ervaring!

Ik heb nog steeds niets ontvangen??

Geachte mevrouw Dorrestijn, Wat vervelend dat PostNL zijn werk niet goed doet. Wat wij hebben onderzocht is dat de order af te halen is geweest op een pick up point. Inmiddels hebben wij de zending retour en is er een nieuwe zending naar u verzonden. Wij hopen dat deze morgen bij u in huis is. Mocht dit niet in het geval zijn, laat het ons gerust weten via info@cbd-expert.nl Daar helpen wij u graag verder mee. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Ziet er netjes uit allemaal, doen wat ze beloven

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Goede producten en netjes geleverd

Blij met de service en prijs/kwaliteitverhouding

Geachte Patty, Dank u wel voor uw review. Wij doen ons best om de producten zo netjes mogelijk geprijsd in de markt te zetten. Fijn dat deze aan uw tevredenheid voldoet. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Fantastisch !

Xx

Geachte Greet, Hartelijk dank voor uw 10! Heel erg fijn. Als er nog iets is wat wij kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Over cbd-expert.nl

CBD-expert, dé expert op het gebied van gezonde voedingssupplementen. Voor de beste en zuiverste CBD producten moet u bij ons zijn. Wij zijn Preferred Supplier van het Biologische CBD merk Medihemp.