5/5

Zeer tevreden, zowel over het product wat gebruikt wordt als de leverancier.

leuk

was heel goed verzorgd dank je

Snelle levering, goede merken . Regelmatig aanbiedingen en kortingen.

Werkt goed

Het helpt tegen pijn

PRIMA

Eerste keer besteld bij dit bedrijf en het was een goede ervaring snel en makkelijk.

GEWELDIG fijne mensen

Snel en goed eigenlijk gewoon zoals het moet.

Altijd bijzonder snelle levering.

Ik bestel nu ruim een jaar de CBD-tabletten voor mijn katten en als je je bestelling plaatst, wordt dit de volgende dag al geleverd, terwijl er veel bedrijven zijn waar je 2 tot 3 dagen of zelfs nog langer op je bestelling moet wachten. Dikke pluim voor de snelle service dus.

Verkopen mijn favoriete cbd olie Regelmatig leuke acties

Heb de CBD pillen voor katten gekocht. Zeer snelle levering‼️

Perfecte service

Ik wordt hier niet beschouwd als een klant, ik wordt telefonisch perfect geholpen als een persoon ondanks dat ik een klant ben, ik ben zeer tevreden over CBD expert

Altijd op tijd en de correcte omschrijving van het product

best alvorens het slapengaan in te nemen, zodat ik een goede nachtrust heb

Erg tevreden

Geen ervaring met andere cbd olie, maar de snelle levering is al een 10 waard.

Snelle bezorging en een juiste prijs-kwaliteit verhouding

Snelle bezorging en een juiste prijs-kwaliteit

Positief

Goed.

Snelle levering groot assortiment

Al meerdere keren hier besteld. Product van goede kwaliteit. Levering is ook zeer snel.

snelle levering top services

Heel snelle service

Heel snelle levering en goede produkten

Binnen twee dagen bezorgd. Duidelijke beschrijving in het doosje.

Goed product, snelle levering

Cbd olie arriveerde enkel 2 dagen na bestelling! Zeer goede service en zal cbd expert zeker aanraden!

Snel geleverd, goed kwaliteit

Sneller thuis dan verwacht, heel content over het kwaliteit en de prijs, er zal in de toekomst nog is besteld worden. Mvg

Geachte klant, bedankt voor uw fijne review. We zijn erg blij om te horen dat de kwaliteit en prijs u goed is bevallen. We hopen dan ook dat u hier optimaal profijt van zult hebben. Een fijne dag en we kijken uit naar uw volgende bezoek aan ons. Met vriendelijke groet, CBD-Expert, afdeling klantcontact.

super

toppy++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat uw ervaring bij ons super is verlopen. We hopen dat uw zult profiteren van uw aankoop. Indien er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, CBD expert, afdeling klantcontact.

Mijn bestselling nog niet aangekregen

Lange wachttijden

Geachte klant, vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Uiteraard streeft CBD expert erna om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom hebben we u een mail gestuurd met de voortgang hiervan. Gelieve op de mail te reageren. Alvast dank voor de medewerking. Met vriendelijke groet, CBD expert, afdeling klantcontact.

slaapt lekker

sinds er drupeltjes genomen wordt is de slaap gelijk beter en constanter.

Geachte klant , dank voor uw review. Wat ontzettend goed om te horen dat de druppels bevorderlijk zijn! Mochten we u nog met iets anders van dienst kunnen zijn, laat het ons dan weten. Een fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, CBD expert, afdeling klantcontact.

Over cbd-expert.nl

CBD-expert, dé expert op het gebied van gezonde voedingssupplementen. Voor de beste en zuiverste CBD producten moet u bij ons zijn. Wij zijn Preferred Supplier van het Biologische CBD merk Medihemp.