Doen wat ze beloven

Tegenwoordig al bijzonder wanneer je doet wat je zegt.

Super goede ervaring

Snelle service, betrouwbare site. Goed product 👌

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bestelling werd snel geleverd.

Goede ervaring, makkelijk te bestellen, goede informatie en snel geleverd.

Snelle levering!

Goede service,betrouwbaar

Breed Arsortiment en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snelle levering!

Prima service en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service en de levering van uw bestelling. Wij wensen u veel profijt van uw bestelling toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Geweldige olie en service

Gebruik nu drie jaar de CBD olie van jullie. Ik ben hier erg over te spreken. Beveel jullie ook vaak aan bij andere mensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit waarderen wij enorm. Fijn dat u al een aantal jaar een zeer tevreden klant bent, hier doen wij dan ook zeer ons best voor. Wij blijven ook in de toekomst graag voor u klaar staan. Een hele prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Snelle discrete verzending

Snelle discrete verzending en goed verpakt. Product is ook naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor de zeer positieve review, dit vinden wij enorm fijn om te lezen. Super dat u tevreden bent over het bestelde product. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Bertrouwelijk

Snel geleverd , discreet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit waarderen wij zeer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat de bestelling snel en discreet is geleverd. Wij wensen u veel profijt van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Snelle levering!

Blij met product en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor de positieve beoordeling. Super om te lezen dat u blij bent met de bestelde producten en dat het pakketje snel is geleverd, hier streven wij dan ook naar. Indien er vragen zijn laat het ons dan zeker weten. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de review, dit waarderen wij zeer. Fijn dat u tevreden bent en dat de bestelling snel en correct is geleverd. Mochten er toch nog vragen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Pas 1x iets besteld, maar was snel geleverd, dus dat is fijn. Product is goed 😀

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te horen dat uw eerste bestelling naar wens is verlopen. Mocht u toch verbeterpunten hebben dan horen wij deze graag zodat wij wellicht in de toekomst hoger kunnen scoren. Wij wensen u veel profijt van uw bestelling en een prettige dag. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

TOP

Top bedrijf, snelle levering.

discrete levering - vlotte levering

discrete levering - vlotte levering

goede service

nette snelle bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

belofte maakt schuld ,dus bij deze is alles afgelost, prima service

alles zoals het moet zijn bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede informatie, snel geleverd.

Perfecte service

Perfect verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles zeer vlot verlopen.

Als leek eerst info verzameld over cbd op de website. Eenmaal mijn keuze gemaakt was de bestelling geplaatst. Het hele cbd gebeuren was voor mij volledig nieuw en stond er wel wat sceptisch tegenover maar ik kan alleen maar positief zijn. Momenteel week 2 en het neemt inderdaad de scherpe randen van het leven een beetje weg. Vooral de ochtend rush en stress is beduidend minder. Maakt het leven aangenamer..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte mevrouw Mertens, Wat fijn om te horen dat CBD voor u positief werkt! Dit vinden wij altijd fijn om terug te lezen! Mocht u nog verder vragen hebben over CBD of het gebruik kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Gewoon super.

Gewoon goed, snelle service en correcte prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Jean, Goed om te horen dat alles naar wens is. Als wij u nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Gewoon perfect

Maandagavond 20 uur besteld, dinsdag in de bus. Perfecte service, de olie baat voor onze hond!

Zeer goede service

Zeer goede service en ook zeer snelle levering naar België.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Saar, Fijn om te horen dat de bestelling ook snel geleverd was in België. Mocht u nog vragen hebben over het product dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Fijne winkel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Sandra, Dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 21.00 Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Duidelijkheid en goede service

Goed spoel Ik ontspan er van Streswegggg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat alles naar wens is. Mochten u nog informatie nodig hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Over cbd-expert.nl

Filter op Taal