GEWELDIG

Service en snel anoniem leveren, precies wat je wil van een goede webshop.

Topshop

Snel goed verpakt en de olie van medihemp is geweldig👍🏻

Eerlijk en oprecht

Doen wat ze beloven en dat maak ik ook wel eens anders mee. Geweldige winkel die staat voor zijn producten.

Geachte Jolanda, Hartelijk dank voor je review! Fijn om te lezen. Wij staan zeker achter onze producten! Als u nog vragen heeft, dan horen wij deze graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Super Shop.

Snel en goed zoals wij dat graag zien in Amsterdam. Mooie producten en een shop die het snel en anoniem levert.

Geachte Marieke, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat discretie oprijs gesteld wordt! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

TopShop

snel en goed, betrouwbare webshop die doet wat zij beloven,

Geachte Sylvia, Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen! Als wij verder nog iets voor u kunnen doen, onze klantenservice staat op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur voor u klaar! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Zeer tevreden over golyoli.

Ik gebruik het preventief en bij menstruatie pijnklachten en werkt super. Snelle levering. Goede prijs.

Geachte Karin, Wat fijn om te horen dat het zo goed werkt voor u! Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Ben zeertevreden ook met de verpakking . Dan kunnen ze niet zien wat er in zit . En aan de tefoon vriendelijk te woord gestaan . Super

Geachte Gerda Wat fijn om te horen dat alles zo naar tevredenheid is! Mochten er nog vragen komen of zijn dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Snel , efficiënt en goede kwaliteit

Snelle levering , snel en correct antwoord van de klantendienst. En superieure kwaliteit 10/10

Geachte klant, Wat fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is! Als u verder nog vragen heeft, dan horen wij deze graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

geweldig

snel geleverd, mooi anoniem verpakt.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de verpakking en verzending naar wens zijn. Mochten wij nog iets kunnen verbeteren in uw mening, dan horen wij dit graag! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Geweldige service, altijd snel geleverd.

Top bedrijf.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review! Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Top!!

Duidelijk info! Snelle levering!

Geachte heer Tom, Hartelijk dank voor uw review. Mochten wij nog iets kunnen doen voor u of verbeteren op de website dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

heldere informatie

positief en overzichtelijk

Geachte heer/mevrouw Kupper, Hartelijk dank voor uw review. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

was elke webshop maar zo goed als jullie!

Super tevreden, was elke webshop maar als jullie.

Geachte Filip, Wat een compliment :-) Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u nog vragen hebben schroom dan niet te vragen! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Heel te vrede

Doet wat ik er van verwacht tegen de pijn

Geachte Dave, Wat fijn om te horen dat het product werkt zoals gehoopt. Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Super tevreden !!!

Heel vlotte service en vriendelijke mensen on line !! Had een paar vragen en kreeg direct en heel beleefd antwoord !! Ik ben super tevreden ! Ga zeker nog bij jullie bestellen !! TOP !!!

Geachte Rik, Fijn dat u zo tevreden bent over de geboden service. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Top Kwaliteit !!

Zeer tevreden, zeer snelle werking bij onrustig en stress gevoel. Ook zeer snelle verzending, had de bestelling 's avonds gedaan en de volgende dag al aan huis !

Geachte heer de Waele, Wat fijn om te horen dat het product het gewenste resultaat heeft en dat PostNL heeft meegewerkt aan een snelle levering. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Correcte en snelle levering.

Geachte Marly, Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen dat het product goed bevalt. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij deze graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

snel en discreet geleverd

goed product dat gemakkelijk is in te nemen

Geachte heer Bouwman, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat het product goed bevalt. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Bestelling vlot afgehandeld en geleverd.

Ik neem deze cbd-olie pas sinds een week dus ben ik voorzichtig positief. Nog geen grote wijzigingen in mijn pijn-ervaring. In-en doorslaapproblematiek wel beter. Ook meer rust in mijn hoofd. De info op website is voor mij ècht heel erg nuttig geweest.

Geachte Carine, Wat fijn om te horen dat er voorzichtige vooruitgang is! En ik geef ook zeker het compliment over de informatie op de website door. Wij werken er hard aan dus het is fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Als wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

super

snelle levering na betaling, mijn eerste ervaring met cbd olie is geweldig volgende bestelling ga ik een iets hogere dosis percentage bestellen. na een paar dagen met de cbd olie te nemen voel ik mij rustiger en meer ontspannen ook in mijn hoofd, heb ook iets minder pijn dan normaal en ik slaap ook een pak beter, na 34 jaar te roken als een turk heb ik ook minder trek in een sigaret !! ik ga nog wat experimenteren met de olie tot ik de juiste dosis naar behoefte heb gevonden maar tot hiertoe al wel enkele positieve ervaringen ! mvg mick

Geachte Mick, Wat ontzettend fijn om te lezen dat CBD voor u zo goed werkt! Dat zijn mooie verhalen en waar wij het voor doen! Mochten wij u nog dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

c.b.d. expert heeft het!

Dankzij c.b.d. expert zonder twijfel het beste product ontvangen!

Geachte Machiel, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Eerste ervaring is zeker positief.

Nu nog even afwachten voor de verdere evolutie.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Wij vernemen graag hoe het product u bevalt. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Verzorgde en direkte levering

Levering zoals vermeld was

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review! Als u nog verbeterpunten voor ons heeft, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Werkt zeer goed

Rustiger en slaap beter

Geachte klant, Wat fijn om te horen dat het product voor u de juiste werking heeft! Als u nog vragen heeft, dan horen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Snelle en correcte levering (Spanje) Dank zij het product nu pijnvrij.

Geachte klant, Dat is nog eens goed nieuws! En fijn om te horen dat ook de transportmaatschappij meewerkt om de order tijdig in Spanje te leveren! Als u nog vragen heeft, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van CBD-Expert

Over cbd-expert.nl

CBD-expert, dé expert op het gebied van gezonde voedingssupplementen. Voor de beste en zuiverste CBD producten moet u bij ons zijn. Wij zijn Preferred Supplier van het Biologische CBD merk Medihemp.