Alles zeer vlot verlopen.

Als leek eerst info verzameld over cbd op de website. Eenmaal mijn keuze gemaakt was de bestelling geplaatst. Het hele cbd gebeuren was voor mij volledig nieuw en stond er wel wat sceptisch tegenover maar ik kan alleen maar positief zijn. Momenteel week 2 en het neemt inderdaad de scherpe randen van het leven een beetje weg. Vooral de ochtend rush en stress is beduidend minder. Maakt het leven aangenamer..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte mevrouw Martens, Wat fijn om te horen dat CBD voor u positief werkt! Dit vinden wij altijd fijn om terug te lezen! Mocht u nog verder vragen hebben over CBD of het gebruik kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Gewoon super.

Gewoon goed, snelle service en correcte prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Jean, Goed om te horen dat alles naar wens is. Als wij u nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Gewoon perfect

Maandagavond 20 uur besteld, dinsdag in de bus. Perfecte service, de olie baat voor onze hond!

Zeer goede service

Zeer goede service en ook zeer snelle levering naar België.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Saar, Fijn om te horen dat de bestelling ook snel geleverd was in België. Mocht u nog vragen hebben over het product dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Fijne winkel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Sandra, Dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt. Als wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij het graag. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 21.00 Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Duidelijkheid en goede service

Goed spoel Ik ontspan er van Streswegggg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat alles naar wens is. Mochten u nog informatie nodig hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Degelijke olie, super verzending

De olie doet z'n ding. Net als de logistiek(e partner), die het flesje verzend in een anonieme verpakking. Zo zou 't overal moeten zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service en waanzinnige producten

Zelfs als er wat mis gaat met de bestelling is vbd-expert een app verwijderd om de draad weer op te pakken. Super service en heweldige producten aanrader voor iedereen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Ivon, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost met u. Als wij verder nog iets kunnen doen, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Prettige snelle levering, TOP!

Het bestellen ging makkelijk. Eerst kon ik de bestelling op mijn email niet terug vinden. Maar wel op de Website. Ik had jullie product snel in huis.

Steengoede service!

Had 2 maal een bestelling gedaan voor het zelfde product, heb via whatsapp contact gehad hierover. Er is goed met mij meegedacht en er is een oplossing geboden, ik heb het advies opgevolgd en heb netjes uitleg gekregen over de retour en het teruggestort krijgen van mijn betaling. Een groot compliment waard, zeker gezien het feit dat dit echt daadwerkelijk persoonlijk (!),afgehandeld wordt! Nou, ik heb m'n 'sboppie' wel gevonden hoor! Een ouderwetse degelijke klantvriendelijkheid benadering, ja, inderdaad, hier is klant nog écht koning! Wat ook nog eens gezegd moet worden is dat zij zeer scherp geprijsd zijn! Ik weet dat omdat ik altijd heel Internet afspeur, tot in de diepste uurtjes, om zeker te weten waar ik het voordeligst uit kom, dat doen jullie toch ook ;-)! Ik beveel hen zeker aan, check it out!! Ik ga zeker weer bij hen shoppen, ik ben overtuigd! Wat mij betreft, een 10 met een griffel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte klant, Ik kan alleen maar zeggen, wat ontzettend fijn om te lezen! Klanten tevreden stellen is toch wat wij bij CBD expert onwijs belangrijk vinden. En nu zet u ons zo publiekelijk in het zonnetje. Ik zit met een smile achter mijn pc :-) Schroom niet als er verder nog vragen zijn! Wij staan voor u klaar! Een heel fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Erg professioneel

Duidelijk goed en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Rene, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Snelle levering, super

Gevonden via Google, super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte klant, Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is ook leuk om te lezen waar u heeft gevonden. Wij wensen u alvast een heel fijn weekend! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

goede service

had verkeerde postcode ingevuld maar pakket ging retour naar jullie en werd netje naar ons toe gestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Fijn om te lezen dat de bestelling na retour netjes opnieuw is verstuurd, wij streven ernaar dergelijke zaken snel af te handelen. Wij wensen u veel profijt van de bestelling en een fijne avond. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Overzichtelijke site en een goede Service

Snelle bezorging en veel keus op de website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de review, dit waarderen wij zeer. Fijn dat u aangeeft tevreden te zijn over het aanbod op de website. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan staan wij graag klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

Over cbd-expert.nl

Filter op Taal