Wondermiddel !

Voor de juiste prijs de juiste goed uitstekende kwaliteitsdruppels gekregen die mij goed voorthelpen met mijn krampen in handen en benen ! Bedankt !

puur product

Vanwege allerlei (on) gezondheidsproblemen gebruik ik sinds enige tijd Endoca kristallen gezien de pure vorm van deze CBD Helaas is het prijskaartje enorm ! Wanneer ik een mooie prijsaanbieding krijg maak ik dan graag hiervan dankbaar gebruik . De levering is zoals beloofd !

Heel tevreden over de snelle en goede levering!

Het is nog maar de eerste week dat ik gebruik, maar ik heb toch al het gevoel dat mijn spieren meer ontspannen zijn.

Geachte mevr. van Gorp, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u nu al verschil merkt. Hopelijk blijft u er baat bij hebben. Indien u nog advies wenst of vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Zeer goede ervaring met deze webshop, keus uit meerdere merken en regelmatig goede aanbiedingen

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u een positieve webshop ervaring heeft beleefd bij ons. Wij hopen dat u veel profijt zult hebben van uw aankoop. Als u nog andere vragen heeft, laat het ons dan gerust weten. Een fijne dag en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Op zoek naar cbdolie raw vond ik hier de medihempformule die mij reeds 4,5 maand helpt ter vervanging van oxycodon en tradonal. Kan ik iedereen aanraden - - geeft energie ipv zombiegevoel.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat de raw olie u goed helpt. Hopelijk profiteert u hier nog heel lang van. Indien wij u nog verder van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op. We wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Zeer goed product

goede service,alleen jammer dat het product zoveel kost.

Geachte heer Danneels, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij hebben wekelijks acties en kortingen op verschillende producten. Mocht u hier geïnteresseerd in zijn, neem dan contact met ons op. We hopen dat u optimaal profijt van uw bestelling zult hebben. Als er nog andere vragen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

prijs / kwaliteit

super snelle en betrouwbare levering voor een scherpe prijs

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling snel is ontvangen en dat onze prijzen naar uw verwachting zijn. We hopen dat u optimaal profijt zult hebben van uw bestelling. Als er nog vragen zijn, laat het ons dan gerust weten. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

10 vind ik overdreven, maar geen commentaar op deze geweldige shop.

Heb tot nu toe goede ervaring met de cbd olie, [ alleen de smaak kon beter, hahaha] Gebruik al jaren de olie, en het laatste jaar ook thc olie, volgende maand door de ct scan vanwege noduli in long, ben benieuwd naar de uitslag.

Geachte mevr. Nauta, Hartelijk dank voor uw review. Heel erg fijn dat de CBD olie goed voor u werkt. Wij horen wel vaker dat de smaak beter kan. Helaas kunnen we daar weinig verandering in brengen, maar misschien dat de overstap naar capsules een optie is? Wij duimen met u mee voor een positieve uitslag. Indien wij u nog verder kunnen helpen, laat het gerust weten. Een fijne dag en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Snelle levering en super goede promoties

Zeer goede ervaring betrouwbare firma !

Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo een goede ervaring bij ons heeft beleefd. We hopen dat u optimaal profijt zult hebben van uw bestelling. Indien u nog vragen heeft, kan er altijd contact met ons worden opgenomen. Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Bestelling binnen een dag in huis

Prima service, CBD olie begint na 2 maanden gebruik nu goed te helpen voor artrose. Het vermindert sterk de pijn.

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat ontzettend fijn om te horen dat u baat heeft bij het gebruik van de CBD olie. Hopelijk profiteert u hier nog heel lang van. Als u nog vragen heeft, laat het ons gerust weten. Onze klantenservice helpt u graag verder. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

You match my insanity!! ❤️💣💥

Voor de eerste keer de druppels van Jacob Hooy geprobeerd in plaats van mijn gewoonlijke merk. (olie, 5%). Ook nu weer, als altijd, trouwens, zeer tevreden, goede ervaring. Het is fijn om een online shop gevonden te hebben, die snel levert, goede kwaliteit presenteert, en along the road niet is beginnen inkrimpen op die kwaliteit! Keep on going, guys! Houd dit vol op deze manier, en jullie steken er met kop en schouders bovenuit!!

Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat onze webshop zo'n positieve beleving voor u is. Hier zijn we heel dankbaar voor. Indien wij u nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Een prettige dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Altijd snelle levering en regelmatig aanbiedingen

Geachte mevr. van Rossen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat we u bestelling weer snel hebben geleverd en de aanbiedingen naar wens zijn. Indien u nog vragen heeft, laat het ons gerust weten. Een fijne dag en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantcontact

Super geholpen enuit leg

Perfecte service. Product kwaliteitsvol

Geachte klant, Wij zijn super blij om van u te mogen vernemen dat de service en de kwaliteit van uw bestelde producten volledig naar wens zijn. Wij willen u nog een hele fijne dag toewensen. Met vriendelijke groet, Namens CBD Expert Afdeling Klantencontact

Snelle levering!

Zeer snelle en vlotte levering, werking valt nog af te wachten, ben er nog maar mee begonnen.

heel goed produkt

nekpijn goed onder controle

Goeie ervaring, snelle levering (zelfs in het weekend)

Goeie ervaring, snelle levering (zelfs in het weekend), goeie kwaliteit van het product, helpt bij stress en verbetert de slaap

Doen wat ze beloven

Tegenwoordig al bijzonder wanneer je doet wat je zegt.

Super goede ervaring

Snelle service, betrouwbare site. Goed product 👌

bestelling werd snel geleverd.

Goede ervaring, makkelijk te bestellen, goede informatie en snel geleverd.

Snelle levering!

Goede service,betrouwbaar

Breed Arsortiment en snelle levering

Prima service en snelle levering!

Prima service en snelle levering!

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service en de levering van uw bestelling. Wij wensen u veel profijt van uw bestelling toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Geweldige olie en service

Gebruik nu drie jaar de CBD olie van jullie. Ik ben hier erg over te spreken. Beveel jullie ook vaak aan bij andere mensen.

Geachte Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit waarderen wij enorm. Fijn dat u al een aantal jaar een zeer tevreden klant bent, hier doen wij dan ook zeer ons best voor. Wij blijven ook in de toekomst graag voor u klaar staan. Een hele prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact

Over cbd-expert.nl