Positief

Snel en fijn product

Ik val goed in slaap en mijn pijn in mijn nek neemt af

Telkens ik een bestelling plaats is binnen de 3 dagen geleverd en de producten zijn van hele goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering

Ik ben heel tevreden over de olie.

Prijs kwaliteit Top

Positieve ervaring

Zeer goede ervaring

Bestelgemak. Duidelijk uitleg over de werking van de producten. Zeer snelle levering.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Mijn stress is heel goed

positief

correcte levering

Heel tevreden!

Heel snelle en verzorgde levering. In de voormiddag besteld en de dag erop al geleverd. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Moet nog ervaring opdoen.

Ik ben maar juist gestart met CBD- olie dus nog geen ervaring.

Snel en betrouwbaar

Al vele malen hier besteld en telkens een snelle en correcte levering.

Prettig contact over pakket dat was kwijt geraakt.

Sinds lange tijd weer eens CBD olie besteld. Pakketje zou door GLS worden bezorgd. Dat gebeurde echter niet. Tel contact opgenomen met CBD-expert waar ik heel vriendelijk te woord werd gestaan. Eerst beweerde GLS dat ik getekend had voor pakket. Vervolgens zou het voor de deur gezet zijn. Geen van beide was waar. Dames van CBD-expert hebben het snel opgelost en vandaag ontving ik via PostNL alsnog het bestelde flesje CBD-olie. Top!

Goed en snel

Goede producten en snelle levering

Niet geschikt voor mij denk ik

Als ik het inneem (3)onder mijn tong en dan doorspoelen ...ik krijg er draaienissen van...mijn dochter heeft ze ook en die heeft het niet..wij zijn nog maar juist bezig dus kan nog ni veel over vertellen ..

Het helpt uitstekend tegen pijn

Veel gezonder dan medicatie

Goede producten en uitstekende service

Gemakkelijk te bestellen, regelmatig leuke kortingen en snel en netjes bezorgd

Tijdig en proper afgeleverd

Snelheid

Wat een goedewinkel, dank voor desnelle levering en de mooie producten. Zuiver en puur en niet te duur.

Voor mij pijn heeft het geen voldoening

Vrienden hadden mij aangeraden cbd olie te gebruiken voor mijn artosepijn. Maar ik voel geen verschil of ik het gebruik of niet. Maar doe gewoon verder ,het is misschien te kort zins ik cbd olie gebruik,en moet ik nog enkele weken geduld hebben voor een resutaalt

Beste heer/mevrouw, Wat jammer om te lezen dat het product niet aan de verwachtingen voldoet. Het heeft altijd even de tijd nodig om in te werken op uw gehele systeem. Wellicht kunt u ons even mailen voor wat advies? Wij kijken graag of wij u ergens mee van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, De Klantenservice van CBD Expert

Prima service 👌🏻

Precies wat ik verwacht had!

Late levering

Heb nog niets ontvangen na een week dus kan nu nog niet oordelen alleen dat het lang duurt

Beste mevrouw Vokders, Wat jammer dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Vanwege de Covid-19 situatie zijn er diverse vertragingen ontstaan bij de verzendmaatschappijen. Wilt u ons wellicht even een mail sturen met uw bestelnummer? Wij kijken graag naar de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, De Klantenservice van CBD Expert

Geweldige service

Groot assortiment ,snelle afhandeling en aflevering in deze toch moeilijke tijden .Goed verpakt en zeker de moeite om nog te bestellen

goede producten

Altijd snelle levering

Goed product en snelle levering

Over cbd-expert.nl

CBD-expert, dé expert op het gebied van gezonde voedingssupplementen. Voor de beste en zuiverste CBD producten moet u bij ons zijn. Wij zijn Preferred Supplier van het Biologische CBD merk Medihemp.