Uitmuntend

Snelle service. Goede kwaliteit prijs verhouding

Premier achat ras.

Première expérience, déroulement correct.

snelle levering ! top !

Prix intéressant livraison rapide

Zeer snel

Rapide précis et efficace

Rapide précis et efficace

Rien à redire : rapidité et exactitude des produits

Jamais déçu avec des prix très concurrentiels

Envoi rapide

Aanrader alles correct verlopen

Producten zoals afgesproken op tijd geleverd.

Vlot besteld. Snel geleverd

Producten zijn prima te vinden op de website. Bestelproces gaat vlot. Binnen 2 dagen geleverd.

2eme commande chez misteroil et certainement pas la derniere

commandé 3 bidons d'huile de 5 L (castrol) prix compétitif et livraison rapide et gratuite des 50 euro Huile conforme à ma commande. je recommande sans hésiter.

Snel en juiste levering,top!

Zeer tevreden!!

Zeer goede afloop

Heb op 30/12 besteld en tegen 31/12 gekregen top service.nu weet ik waar ik moet bestellen Misteroil👌

Rapidité, excellence

Prix compétitif, rapidité de livraison, emballage réduit. Tout pour satisfaire le client.

Excellent

Très bon prix et livraison rapide.

Très Bien, livraison rapide

Beaucoup de choix, prix compétitifs, envoi rapide et soigné

Nog steeds niks binnen

Helaas nog steeds niks binnen zal wel met de feestdagen te maken hebben maar 20dec besteld en volgens de site was het op voorraad en nu 29dec nog niks binnen maar wel een mailtje om mijn ervaring te delen beetje raar maar goed 🤷🏼‍♂️

Beste, ik heb dit even voor u nagekeken. U was niet op het leveradres aanwezig tijdens de levering, het pakket werd dus reeds op 24/12 geleverd in de parcel shop van DPD. Jammer van de slechte beoordeling, u mag ons steeds contacteren met vragen of opmerkingen! Fijn einde jaar!

Très satisfaisant

Livraison rapide, conditionnement très bien, et en plus quelques petits cadeaux très appréciés. Merci pour cette attention.

Besteld tussen Kerstmis en Nieuwjaar en ondanks de feestdagen geleverd op 30 december.Proficiat.

Klantenservice is erg slecht en stuurt je van kastje naar de muur....

Mijn pakket is afgeleverd bij de buren terwijl duidelijk aan Dpd is doorgegeven dat het naar het afleverpunt moest. Dpd nog misteroil werkt mee. Klantenservice is zelfs nog hondsbrutaal en stuurt je gewoon weg. Misteroil lost het gewoon niet op. Ik heb mijn pakket nog steeds niet. Lekker service! Je bent gewoon je geld kwijt!

Beste Zeer jammer dit te moeten lezen.. Wij vinden dat service zeer belangrijk is en willen dan ook aan iedereen de beste service bieden. Helaas stond er nergens vermeld bij uw bestelling dat DPD niet bij de buren mocht leveren.. Wij wisten hier dus niets van af en hebben dan ook geen bewijs voor DPD dat er daar niet geleverd mocht worden.. We willen dus zeker de tip geven dat indien er niet bij buren geleverd mag worden dat u dit zeker bij de opmerkingen aangeeft. Groetjes MisterOil team

Snel en efficiënt

Kerstmis zat ertussen, maar ondanks dit levering volledig zoals gepland. JP Simon

Goede snelle service!!! Betrouwbaar!!!

Simpel gezegd snel, informatief goed en betrouwbaar!

Perfect!

Goede prijs,vlotte betaling en levering zonder problemen. Wat wil een mens nog meer?!