Uitstekend .

Top product en vlug geleverd aan goede prijs. Hartelijk dank.

Rien à redire

Livraison impeccable en 2 jours

Perfecte service

Product was niet voorradig, heb netjes een mailtje gekregen naderhand dat de spullen weer voorradig waren. Besteld en na 3 dagen netjes afgeleverd. Doe zo voort !

Parfait,prix,produit et livraison

Tout est parfait.

Goede webshop.

Uitgebreide keuze, correcte prijzen en snelle levering.

The best

Mooi op tijd en lage prijs

A la hauteur de ce qu'on attend.

RAS

Livraison rapide

Le livreur a appelé avant d'arriver trés bien

Alles ok

Alles ok

Gedeukte blikken

Nog beter verpakken . Een blik was flink gedeukt. Verder prima. Gr. Kees.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Kees, Spijtig te horen dat deze blikken niet volledig kreukvrij aangekomen zijn. Alvast onze excuses hiervoor. Het is zo dat deze blikken verpakkingen zeer delicaat zijn en we passen hiervoor reeds speciale verpakkingsprocedures voor toe. Zo horen deze verpakt te worden in een op maat gekozen stevige kartonnen doos, samen met 3 lagen airpouch + 1 laag karton. Helaas ondergaan onze pakketten verschillende handelingen voor deze bij de klant arriveren. Mvg. Het MisterOil team

Zeer slecht

Ik heb mijn auto olie besteld bij www.misteroil.nl zeer slecht te bereiken , antwoorden niet op mail of telefoon. mijn pakket is nu 11 dagen bij de distributiecentrum en pakketservice center geeft aan dat ik contact moet zoeken met de verzender. Misteroil is in geen velden te bereiken.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Boubakr, Dank u voor uw bericht. Helaas zijn wij gesloten tijdens het weekend en kunnen wij niet op uw berichten en beoordeling reageren. We moeten helaas vaststellen dat uw pakket om een nog ongekende reden vastzit op het depot. Bij het lezen van uw bericht hebben wij DPD meteen om bijkomende informatie verzocht en u hiervan op de hoogte gesteld. We wensen ons nogmaals te excuseren voor het ongemak en hopen zo snel mogelijk een gepaste oplossing te kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, Het MisterOil team

Kwaliteitsmateriaal aan scherpe prijzen!

Prijs/kwaliteit helemaal top. Mooie aanbiedingen!

Payement

Bon site prix raisonnable claire juste petit problème avec le payement rien de grave on recommence

Super site

Site sérieux avec une livraison rapide.

Zeer goede

Best ok

Prix imbattable livraison rapide

Je ne connaissais pas se site est je le recommande

livraison trop longue

j ai passé commande le 2 avril et toujours pas de livraison le 9 avril je trouve le délais trop long en plus quand on paye 8,95 de transport

• Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bonjour Vincent, Merci pour votre message. Votre commande du vendredi soir a été préparé et expédié le mardi 06/04 comme premier jours ouvrable après le weekend et jour férié du lundi. Pour une livraison en France, veuillez prévoir 1 à 4 jours ouvrables. Selon le suivi de votre colis, la livraison est prévu pour aujourd'hui. Nous sommes certains que vous recevrez votre colis rapidement. Dans l’espoir de vous avoir suffisamment informé. L'équipe MisterOil

Parfait

Lvraison rapide dans un emballage approprié et résistant.

Nickel , R.A.S.

Prix sympas , livraison rapide ...

Site de confiance

Choix et disponibilité Produits conformes à la description Prix compétitifs Livraison rapide, produits bien emballés

alles is goed

prijs kwaliteit en leveringen

Quick and Good

Nice and good quality oil. Quick delivery also to Europe

Première expérience excellente

Enchanté par cette première expérience. La livraison a été effectuée en 24 heures. En comparaison avec les concurrents connus du secteur, cela est un avantage évident!

Zeer correct en tijdig geleverd

Zeker aanbeveling waard

Prima service. Verbeterpuntje: stuur even een berichtje als de zending onderweg is. Nu werd de zending - onaangekondigd - afgeleverd bij de buren vanwege afwezigheid.