Reactie van de bedrijfseigenaar
Beste Tom,
Dank je voor je bestelling en je evaluatie.
We betreuren het feit dat dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen.
We excuseren ons voor de staat van de verpakking van dit product. Bij het verzenden houden we steeds rekening met het uitdagende traject dat de pakketten te wachten staat. Helaas zijn deze metalen verpakkingen extra fragiel.
Als webshop voor smeermiddelen en additieven focussen we ons echter op het leveren van de correcte producten en in de correcte volumes.
We begrijpen dat deze Castrol Classic producten een leuke gadget zijn, maar gezien het product en de inhoud correct zijn voor gebruik, kunnen we geen compensatie voor het esthetische aspect voorzien.
Hopend je hiermee gepast te hebben geïnformeerd, danken we je voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het MisterOil team