rapide

bonne article et livraison rapidr

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, kwalitatieve producten

prix très correct, envoi rapide et bien emballé, continuez ainsi

désolé je ne connaissais pas ce site...

Makkelijk, correcte prijs en snel.

Makkelijke website met een zoekmotor voor de juiste olie voor uw voertuig. Correcte prijs als je vergelijkt met anderen, gratis levering voor bestellingen vanaf € 50. Snelle levering.

Vlot

Niet alle producten zijn steeds in de voorraad

Producten zoals verwacht tijdig verwittigd voor levering bedankt

Goede ervaring

Très satisfait, article conforme à la commande, livraison rapide.

Traitement pas encore réalisé,(BARDAHL 5 en 1 essence) pour cela, il me faut d'abord amener la jauge au niveau prescrit.

Correcte levering

De dag erna al geleverd. Super

Une commande sans souci !

J'ai commandé de l'ATF type F, produit introuvable ailleurs. Le prix était très compétitif, la commande livrée en 48 au point relais. Je recommande sans hésiter !

fijn zo

beste Misteroil, het is moeilijk voor mij geweest hoe u dat heb gezien ,kon de bestelling plaatsen maar afronden is en was minder , maar ik heb ervaring met Paypal te betalen en zo heb ik met deze betaling middel gedaan en dat lukt mij , bij aan u een email te verzenden om hulp te vangen is dat zeer goed gegaan , mijn vragen zijn volledig beantwoord ben van u firma zeer te vrede dank u doe zo verder , ik rond nu af , met de vriendelijke groeten van caruana.

perfect

prima geregeld goede service

Betrouwbare firma

Wel een duik in een van de dozen, lent niet

Achat d'huile

Commandé le week-end, reçu début de semaine. Prix correct.

Snelle levering en prima prijs

Tout est impeccable

Prix bien placés Délais de livraison rapide Colis arrivé en bon état Que demander de plus ?

Goede ervaring, snelle levertijd

Levering conform afspraak

In een oogwenk op de stoep

Vlot verloop van bestellen tot leveren. In een oogwenk stond het voor de deur. Prima geregeld.

Parfait

Livraison rapide mais le suivi de colis pas toujours disponible.

je trouve des huiles presque introuvable dans le commerce

je trouve des huiles presque introuvable dans le commerce

fiable rapide et conforme

fiable rapide et conforme merci

Snelle levering, alleen een van de 2 tonnetjes serieus gedeukt

1 van de 2 tonnetjes( het metalen) heeft bij levering grote deuken.

Bestelling alweer te laat gekregen

Voor 14:00 besteld volgende dag thuis klopt niet.Ik heb alweer te laat bestelling gekregen.Vervelend

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marcin, Dank u voor uw beoordeling. Zoals eerder vermeld werd uw bestelling van zaterdag 01/01 verwerkt en verzonden op maandag 03/01 (= eerstvolgende werkdag). Helaas zijn wij niet in staat uw pakket op een zaterdag/feestdag te verzenden voor levering op zondag. Gelieve bij een eventueel volgende bestelling rekening te houden met het feit dat ons kantoor en magazijn gesloten zijn tijdens het weekend, zoals reeds aangehaald bij uw 2 vorige bestellingen. Hierbij vindt u bijkomende informatie over de levertermijnen : https://www.misteroil.nl/nl-nl/faq/detail/22/wanneer-kan-ik-mijn-bestelling-verwachten We doen al het mogelijke om een zo goed mogelijke dienstverlening te bieden en hechten grote waarde aan de op deze pagina vermelde scores en beoordelingen. Met vriendelijke groeten, Het MisterOil Team

Goed maar de prijs kan beter

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement