produit conforme a l'attente

bon prix et livraison rapide

Excellent solvant !

Dommage que les frais de ports soit aussi élevés...

Goede prijzen, snel, foutloos

Snelle en goede leveringen

Prijzen zijn ook heel goed en goede service

super produkt

prima materiaal

LIVRAISON PROPE ET RAPIDE

Snel, juiste product en tegen goede prijs

Ook prettig dat ik het kan afhalen (DPD) in plaats van uit mijn bed gebeld te worden.

snel, goed en goedkoper (dan de rest)

altijd stipte en juiste levering, en prijs nooit duurder (meestal goedkoper) als andere leveranciers

Première commande impeccable

Première commande impeccable rapide et très bien emballé.

Rien de négatif à signaler

Tout s'est déroulé sans problème.

Bon prix, facile et rapide. Merci

Tout est bon

veel producten aan een goede prijs

heeft een ruim aanbod ,ook van producten die men elders niet vindt ,en dit aan een scherpe prijs met vlotte levering. Een minpunt is de beperkte service indien er toch bij Misteroil iets fout gaat. Dit kan altijd voorkomen en Misteroil moet dit zo snel mogelijk rechtzetten, ook al kost het hen wat. Toch raad ik deze site aan.

Beste Pol, Dank je voor je beoordeling. Er werd bij het verzenden van je pakket inderdaad een verkeerd product verzonden, waarvoor nogmaals onze excuses. Als (klein) Belgisch bedrijf trachten we steeds de meest correcte service te bieden en ons te onderscheiden van grote, vaak buitenlandse shops. Natuurlijk werken wij ook met mensen en is een vergissing altijd mogelijk bij het versturen van 100 tot 150 pakjes per dag. We hebben dan ook meteen actie ondernomen om onze vergissing recht te zetten. Hierbij dienen we bepaalde procedures te volgen die het proces kunnen vertragen, zoals uitgelegd in onze onderlinge communicatie. Toch wensen we je te bedanken voor de positieve samenwerking en hopen je in de toekomst zeker nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Het MisterOil team

Misteroil OK, bezorgservice NIET OK

Mijn bestelling werd afgeleverd in een afhaalpunt kilometers ver weg. Wat niet de vraag was, gewoon thuislevering. Zomoeten ze niet zoeken waar je woont, en zijn ze er van af. Spijtig voor Mister Oil. En ze moeten niet afkomen dat we niet thuis waren, onzin.

Beste Jean, Dank je voor je beoordeling. Bij het nakijken van de tracking zien we inderdaad dat je pakket 1 dag na verzending in een DPD parcel shop geleverd werd voor ophaling. Dit is een standaard procedure bij een eerste onsuccesvolle afleverpoging. Indien er echter geen eerste poging tot levering aan huis ondernomen werd, wensen we ons hiervoor te excuseren. Voor alle vragen en/of opmerkingen betreffende je bestelling kan je ons altijd contacteren per mail. Dit stelt ons in staat een gepaste oplossing of verklaring te bieden en een negatieve beoordeling te vermijden. Hopend je in de toekomst zeker nog van dienst te mogen zijn, danken we je voor je begrip. Het MisterOil team

SITE SERIEUX , COMPETITIF , FIABLE

DELAIS ENVOIS RESPECTES , PRODUIT TRES BIEN EMBALLE

Satisafait

J'ai reçu rapidement l'huile dont j'ai besoin pour un tarif correct. Satisfaction! :-)

Goeie prijs Fijne promo Snelle levering

Aucun soucis

Respect du délai et vision sur le site du transporteur où se trouve le chauffeur.

Grote keuze van olieproducten en snelle levering

Rapide et efficace

Rapide et efficace

geweldig

reeds meerdere malen besteld en steeds perfect en met veel zorg geleverd

Prix encore plus avantageux par quantités

Service après vente dispo et rapide pour des questions de type d huile ..bravo .merci

Zeer goede service

Handig om te bestellen en vlot geleverd

Op vrijdag bestellen, dan liefst leveren op maandag.

Prima service.

Snelle levering , en voordelige prijs.

t zant 30

3520 Zonhoven