SAV absent et commande non livrée depuis 15 jours !

Cela fait 15 jours que j'attend une livraison ! J'avais envoyé un email le lendemain de ma commande pour préciser une information: pas de réponse. J'ai maintenant envoyé un email pour savoir ou en est cette commande et toujours pas de réponse ! Très décevant pour une première commande....

• Nous recommanderiez-vous? Non

probleem met levering door Bpost

donderdag 26/09 kreeg ik 's morgens een bericht van Bpost dat de postbode om 06:58 uur langs geweest was maar mij niet thuis gevonden was. Ik was op dat ogenblik al op en zeker thuis. Er stak ook geen bericht van de postbode in de brievenbus. Op het bericht stond ook dat ik de bestelling 's anderendaags vanaf 11 uur kon afhalen in Tankstation Total langs de Brugse Steenweg in Kortrijk. Op de bestelling had ik aangegeven dat ik de bestelling bij Light Gallery in Kuurne zelf zou afhalen. Probleem blijkt te zijn dat op het adreslabel van de bestelling mijn naam stond, met als adres Light Gallery in Kuurne. Uiteraard was daar om 06:58 uur niemand aanwezig. Misschien toch betere afspraken maken met Bpost voor leveringen die bij Light Gallery zullen opgehaald worden.

De bestelling is heel goed en snel uitgevoerd en afgeleverd.

De producten die zijn besteld voldoen aan de verwachtingen. De prijs is goed, De bestelling is correct. De levering was snel.

Bons produits et service rapide.

Excellent

een prima bedrijf om iets bij te bestellen.

Goede service , netjes en snel geholpen.

Correcte tijdige levering, artikel voldoet volledig aan verwachting

Het is wel spijtig dat de kwaliteit van de foto, alsook het aantal foto's minder is dan op andere sites die dit product ook verkopen. Verder is voor dit product op andere sites meer gedetailleerde informatie te vinden. Zo jaag je potentiële cliënten natuurlijk weg. Ik kocht toch bij jullie door destijds bekomen individuele kortingcode.

Heb een leeslamp besteld voor een verjaardag en werd keurig op tijd geleverd.👍

Mortsel winkel ok

Vooral telefonisch contact gehad om te bestellen en op te halen. Zeer beschikbaar en goede service. Mooie showroom met ruime keuze. Ok zo.

Van de website loop je gillend weg

De website laat telkens een deel van de homepage zien over de productsearch resultaten. Verder zijn hue duopacks slecht te vinden. En producten zijn onvindbaar zodra ze niet meer op voorraad zijn. Buitengewoon frustrerend

perfecte service en levering

aanrader!

Goede, snelle levering zoals altijd.

Herhaaldelijk worden bestelde producten snel geleverd waarbij de mogelijkheid wordt geboden om daar waar wenselijk de bestelling ergens anders af te leveren.

perfect

alles in orde

Strakke prijs en levering.

Scherp geprijsd en keurig afgeleverd. Goed verpakt.

Bagger... Na bestellen, niet leveren.

Na een succesvolle bestelling te hebben gedaan met een kortingscode. Moest ik mij opeens legitimeren als personeelslid. Dit terwijl ik deze kortingscode van Light Gallery zelf toegestuurd had gekregen. Hier a gebeld en gemailed door Light Gallery dat ik de bestelling niet geleverd kreeg en enkel het geld retour kon krijgen. Zelfs bemiddelen zat er niet in (bijv. 50% van de korting afhalen). Oftewel, administratieve fout verhalen op een trouwe klant. Mij zien ze niet meer terug.

Goede website, zeer snelle levering

Vandaag bestelt, morgen in huis. Zeer snelle levering. Product zoals verwacht.

Waardeloze service

Heb een buitenlamp besteld,bij aflevering bleek het glas stuk Ik zou een nieuw glas toegestuurd krijgen zodra die binnen was Is nu bijna jaar geleden maar is nog steeds niet toegestuurd

achat de 2 luminaires

Le personnel est accueillant et de très bon conseil. Je suis vraiment contente de mes achats.

alles netjes geleverd zoals besteld

ok

Très bon accueil !

Je me suis rendu ce mardi 30/07 au magasin de Jambes; je recherchais un globe pour une lampe sur pied non achetée dans ce magasin. Très gentiment, la personne au comptoir est allée voir dans les réserves et a déniché le chaînon manquant. J'ai voulu payer cet élément mais il l'a considéré comme un service rendu. Ayant déjà auparavant acheté du matériel chez Light Gallery, ce geste commercial m'incitera bien sûr à y retourner. Merci.

Rien à redire sur le service de livraison

La livraison fut vraiment rapide et efficace. Sans accroc. Félicitations aux équipes !

Zeer klant vriendelijk

Ik wilde een lamp die online niet meer beschikbaar was. Er werd me onmiddellijk aangeboden om deze lamp uit een vestiging te laten bezorgen bij een vestiging die mij het beste uitkwam. Super geregeld.

Good option to purchase Philips Luminaires and Lamps

Good customer support (they were very helpful answering questions prior to the purchase), items delivered within 2 days as claimed. Even though the items came in good condition, the compact fluorescent lamp in one of the luminaire packages was broken. Might be something that happened much earlier than delivery to my address. One attention point though is, for some products, you might find them cheaper (and sometimes substantially), so worth to check that before. But if the price is right, this is the right adress to order. Lastly, even though it has a wide choice of options, it does not include the total range of Philips (and Hue) consumer lumanaires and lamps.

top!

suppersnelle levering... nu enkel nog aansluiten!

Nachtlampje

Heel leuke prijs en snel geleverd.

Leuke lamp voor een goede prijs

Prima bestelling, levering wat vertraagd wat jammer was, maar atrikel prima tegen een goede prijs