Goede, snelle levering zoals altijd.

Herhaaldelijk worden bestelde producten snel geleverd waarbij de mogelijkheid wordt geboden om daar waar wenselijk de bestelling ergens anders af te leveren.

perfect

alles in orde

Strakke prijs en levering.

Scherp geprijsd en keurig afgeleverd. Goed verpakt.

Bagger... Na bestellen, niet leveren.

Na een succesvolle bestelling te hebben gedaan met een kortingscode. Moest ik mij opeens legitimeren als personeelslid. Dit terwijl ik deze kortingscode van Light Gallery zelf toegestuurd had gekregen. Hier a gebeld en gemailed door Light Gallery dat ik de bestelling niet geleverd kreeg en enkel het geld retour kon krijgen. Zelfs bemiddelen zat er niet in (bijv. 50% van de korting afhalen). Oftewel, administratieve fout verhalen op een trouwe klant. Mij zien ze niet meer terug.

Goede website, zeer snelle levering

Vandaag bestelt, morgen in huis. Zeer snelle levering. Product zoals verwacht.

Waardeloze service

Heb een buitenlamp besteld,bij aflevering bleek het glas stuk Ik zou een nieuw glas toegestuurd krijgen zodra die binnen was Is nu bijna jaar geleden maar is nog steeds niet toegestuurd

achat de 2 luminaires

Le personnel est accueillant et de très bon conseil. Je suis vraiment contente de mes achats.

alles netjes geleverd zoals besteld

ok

Très bon accueil !

Je me suis rendu ce mardi 30/07 au magasin de Jambes; je recherchais un globe pour une lampe sur pied non achetée dans ce magasin. Très gentiment, la personne au comptoir est allée voir dans les réserves et a déniché le chaînon manquant. J'ai voulu payer cet élément mais il l'a considéré comme un service rendu. Ayant déjà auparavant acheté du matériel chez Light Gallery, ce geste commercial m'incitera bien sûr à y retourner. Merci.

Rien à redire sur le service de livraison

La livraison fut vraiment rapide et efficace. Sans accroc. Félicitations aux équipes !

Zeer klant vriendelijk

Ik wilde een lamp die online niet meer beschikbaar was. Er werd me onmiddellijk aangeboden om deze lamp uit een vestiging te laten bezorgen bij een vestiging die mij het beste uitkwam. Super geregeld.

Good option to purchase Philips Luminaires and Lamps

Good customer support (they were very helpful answering questions prior to the purchase), items delivered within 2 days as claimed. Even though the items came in good condition, the compact fluorescent lamp in one of the luminaire packages was broken. Might be something that happened much earlier than delivery to my address. One attention point though is, for some products, you might find them cheaper (and sometimes substantially), so worth to check that before. But if the price is right, this is the right adress to order. Lastly, even though it has a wide choice of options, it does not include the total range of Philips (and Hue) consumer lumanaires and lamps.

top!

suppersnelle levering... nu enkel nog aansluiten!

Nachtlampje

Heel leuke prijs en snel geleverd.

Leuke lamp voor een goede prijs

Prima bestelling, levering wat vertraagd wat jammer was, maar atrikel prima tegen een goede prijs

Snelle en adequate levering.

Ervaring met bestellen van producten via de WebShop voldoet zodanig goed dat deze manier voor mij uitermate geschikt is en blijft. Dit is al het geval gedurende langere tijd.

Prima service wat betreft levertermijn ed.

Prima service wat betreft levertermijn ed.

Mijn ervaringen met LightGallery waren zeer goed.

Vragen aan de klantenservice werden snel, vriendelijk en met juiste informatie beantwoord. Daarnaast werden de producten geheel volgens verwachtingen geleverd.

Besteld en snelle levering, gewoon prima!

Prima ervaring, bestelling snel geleverd zonder problemen.

Slechte klantenservice

Na een fout met mijn bestelling van hun kant, zeer slecht behandeld door de klantenservice. Er wordt niet inhoudelijk op mails gereageerd, als je überhaupt reactie krijgt. Nooit weer bij Lightgallery bestellen in elk geval.

Goede service, beleefd/behulpzaam personeel, uitgebreid gamma, snelle levering, ...

Bestelde producten snel en netjes verpakt geleverd Jammer dat bestellingen <€50 door jullie €10 kosten worden berekend, veel te duur !

Prima aanbod en vlotte verzending

Twee keer besteld en vlot thuisgestuurd gekregen. Ook prettig dat je met PayPal kan betalen want dat heb je kopersbescherming die je bij iDeal niet hebt. Niet dat het hier nodig was. Alleen jammer dat de Philips Hue Lily Starter Pack eerst wel beschikbaar was en later niet meer.

FOUTE ARTIKEL INFORMATIE

In beschrijving stond kenmerk waterdichtheid IP44, en de werkelijkheid is IP20, bijgevolg niet echt geschikt voor gebruik buiten. Afmetingen zijn afmetingen van laadapparaat i.p.v. afmeting candle-lights. Duurtijd branden te kort.

Over Light Gallery