Zeer ontevreden met (after)sales

Goed product, Vind het belachelijk dat er 6,95 verzendkosten gerekend worden en 6,95 om je product retour te zenden. Dat wil dus zeggen dat als je het product wil ruilen je al 20,85 kwijt bent. Doe dan op zijn minst het verzenden gratis. Dit is niet meer van deze tijd. Ik zal hier dan ook niet meer bestellen en niemand aanraden vanwege de kosten.

5x vragen om een review is echt teveel.

Voor de rest prima, maar stop met spammen voor een review.

Veel keus en snelle levering

Goede levering volgens afspraak

duidelijke site, snelle levering en hulp bij probleem

Smells en goed.

Na door foutieve bestelling (mijn schuld), alles prima hersteld

Goede kwaliteit en veel goedkoper dan in de bouwmarkt

Wij zochten wielen voor onder onze pallet loungebank. Echter na een kijkje te nemen in de bouwmarkt en dan met name de prijzen, hebben we gekeken wat de mogelijkheden waren op internet. Zo bij deze webshop uitgekomen. Goede kwaliteit, goede prijs, simpel en vlot te bestellen.

Goede wielen voor een goede prijs

Vandaag besteld morgen in huis , en dat alles voor een goede prijs!!

Goed geregeld

groot assortiment en behulpzaam personeel

Correct en op tijd geleverd

Geleverd zoals afgesproken.

Perfect, Het juiste artikel en geleverd op de tijd zoals afgesproken.

Prima wielen

Goede kwaliteit, zeer scherpe prijs en vlot in huis. Terecht 5 sterren.

Altijd prima

In 1 woord TOP

snel en goed ,heel tevreden

Snelle en nette levering

Op vragen via mail krijg je meteen antwoord

Fijne No Nonsence firma, korte lijnen

Bestellen ging makkelijk, Track and Trace, netjes geleverd. Ook een kleine fout is met grootst mogelijke spoed opgelost. Ga zeker vaker bestellen.

Probleemloze transactie

Simpele internet bestelling die prima is gelopen. Perfect levering netje binnen de tijd die door Wielenoutlet wordt opgegeven. Kortom 100% tevreden.

Snelle juiste levering veel voorraad

Prima ,vlot afgehandeld !

Prima,snel geleverd en netjes verpakt,opgevuld met papier, zonder plastic of isolatie materiaal.

top en snel

de juiste wielen en snel geleverd

snelle levering en prima kwaliteit

snelle levering en prima kwaliteit

Snelle correcte levering.

Duidelijke uitleg en snel geleverd.

Uitleg op de site was duidelijk en zeer gedetailleerd. Levering was snel.

Over Wielenoutlet

WielenOutlet is de grootste Online Webwinkel op het gebied van zwenkwielen, omdat……………...<br> * Wij de allerbeste prijs/ kwaliteit verhouding voor zwenkwielen hebben<br> * 150% klantgericht zijn en korte communicatielijnen hebben<br> * 20 jaar ervaring met zwenkwielen in huis hebben<br> * <strong>Bovenal, wij hebben een passie voor onze producten</strong>, hierdoor krijgt u een welgemeend advies voor de beste zwenkwielen tegen een zeer concurrerende prijs.