Gewoon top!

Prima communicatie, snelle levering. Degelijk verpakt. En gitaar was prima afgesteld! Bedankt!

Altijd snelle en fijne service en prachtige producten!

Top Service, vertrauensvoller Umgang, super Instrumente!

Da muss man doch nichts mehr schreiben. Wer erst einmal bei TFOA besucht hat, kann sich der Sympathie der Familie Bults nicht entziehen. Es ist schon etwas ganz besonderes in Holland. Die Villa, das Ambiente, die vielen vielen tollen Instrumente. Darüber hinaus macht mir der kompetente Support und die tolle Werkstatt immer wieder sehr viel Spaß! Alle Daumen hoch! :-)

Snelle service van een top bedrijf van gitaren tot accessoires.

Helemaal goed!

Zeggen wat ze doet en doen wat ze zeggen en zo zie ik het graag!

De speelgoedwinkel voor de gitarist

Alle topgitaren en versterkers hangen er om muziek mee te maken zodat je echt wat te kiezen hebt en tot in alle details ermee kan spelen. Voor de keuze van een high-end steelstring heb ik een hele dag kunnen spelen en ik sta nog steeds achter de keus En ... dat alles omgeven met fijne mensen en een kopje koffie op zijn tijd . Daarnaast is er een oude gitaar van mij gerepareerd en deze is er super op vooruit gegaan. En de webshop ook gewoon snel

Supersnel geleverd en goed geïnformeerd

Snelle levering, goede communicatie.

Ook bij TFOA gaat wel eens wat mis, maar dat pakken ze supergoed op

Een bestelling werd onvolledig geleverd, maar bij nabellen werd dat onmiddellijk heel goed opgepakt en royaal goedgemaakt (extra snarensetje cadeau). Erg prettige ervaring!

Kempertje direct gekeverd, kan niet beter

Top !!!! Mesa buizen gekocht 👍🏽

Voor t eerst bij fellowship besteld en ben heel erg tevreden en ook snel geleverd. Toppie👍🏽🎸

Super !

Bestelling gedaan . Supersnelle levering !

Ongezien goed afgeleverd

Ongezien besteld en gitaar was goed ingepakt, snel geleverd en onbeschadigd. Wel 1 nadeel en dat is dat ik bij opmerkingen bij de bestelling gevraagd had om op donderdag te leveren. Was een dag eerder en ik had nachtdienst......tja.........................

Parfait et rapide.

Le Seymour Duncan Acoustic Tube SA-1 Soundhole Pickup fonctionne parfaitement dans ma vieille 12 cordes Epiphone made in Japan de 1971.

Zuverlässiger Verkäufer!

Habe bei Fellowship of Acoustics das Beetronics Royal Jelly gekauft, weil sie einer der wenigen waren, die das Pedal in schwarz/orange hatte. Meine Fragen wurden in kurzer Zeit beantwortet und das Pedal wurde schnell geliefert!

Fijne service!

Enige tijd geleden 3 pakjes snaren besteld, maar kreeg er maar 1 toegestuurd. Na een telefoontje snel opgelost en de volgende dag had ik ze alsnog in huis met een extra setje! Top service!

Supersnel de bestelling in huis!

Wat een fijne webwinkel, en ook live natuurlijk een TOPWINKEL!!

Beoordeling zou een 10 zijn geweest als de verpakking niet licht beschadigd was. Gelukkig was de inhoud niet echt kritisch daarvoor. Ik weet dat dit niet de "schuld" is van tfoa maar op deze manier horen ze het wel en kunnen ze wellicht dit aankaarten bij hun leverancier. Verder niets dan lof over dit prachtige bedrijf!

Schnell, zuverlässig, günstig.

Alles prima!

Alles glashelder en gewoon goed.

Sehr guter Beschreibung und Service inklusive Lieferung. Vielen Dank!

Instrument Eastman T386 . Sehr gutes Instrument mit erstklassiger Verarbeitung. Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Nochmals vielen Dank!

alles bestens,gerne wieder!!

gute Beratung,freundlich,zuvorkommend,sehr zu empfehlen!!

Instrument kam fehlerfrei und gut eingestellt.

Abwicklung des Kaufs war sehr einfach, meine zusätzliche Anfrage zum Liefertermin wurde sofort beantwortet.

Beter vindt je ze niet

Een vlotte en goede afhandeling van bestelling .

Snelle levering, zeer goede service en kwaliteit product.

Snelle levering en goede service

Mijn product werd snel geleverd, geheel volgens de bezorgprocedure. Ik ben steeds op de hoogte gehouden waar mijn product was tijdens de bezorging van UPS, maar ook wanneer het werd overgedragen van TFOA naar UPS. De door mijn aangegeven afleverpunt is keurig door TFOA opgevolgd en daarom is mijn product bij dito afleverpunt bezorgd. Het personeel wat bij TFOA werkzaam zijn allen liefhebbers en willen het beste voor hun klanten!!