Hele goeie persoonlijke service en de versterker is een droom!

Fantastische gitaarzaak met goede service en persoonlijke benadering

De winkel is een genot om in rond te lopen. Je mag elke gitaar proberen (als je maar voorzichtig bent), krijgt een kopje koffie en Rudi heeft mooie verhalen :) Uiteindelijk de winkel verlaten met een mooie Gibson SJ-200!

Sehr freundlicher, schneller, kompetenter Service.

Sehr freundlicher, schneller, kompetenter Service.

Guitar buying at its best!

Excellent quality instruments which arrive with perfect set-up. Communication is always swift and efficient, as well as being a pleasure. Efficient in every way. Best guitar shop. Period.

Fijne zaak met enorme assortiment

Goed en vakkundig geholpen.

Prima geholpen

Vooraf veel op internet bekeken en snel op basis van deze info een keuze kunnen maken.

Altijd goede service

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar hiervoor zijn ze afhankelijk van de leverancier. Verder (uiteraard) goed contact en service!

Top service en super vriendelijke medewerkers

Wat een top service en super vriendelijke medewerkers bij tfoa. Aanrader voor iedereen die een instrument wilt aanschaffen. Bedankt voor de prachtige Taylor en de after sale support TFOA

Völlig unkompliziert und kompetent

Freundliches Team und der Versand schnell und sicher

Subliem

Acoustic paradise

Inspirerende locatie, ruime keuze en begripvol personeel

Elke keer weer een fijn bezoek. Ruime keuze aan gitaren en alle tijd om te proberen, ontspannen met een kopje koffie. Geen verkoopsfeer maar liever een tevreden klant. En, elke keer weer naar tevredenheid huiswaarts.

Je slaat de spijker op zijn kop Chris! Een tevreden klant staat bij ons voorop! Blij om te horen dat je elke keer tevreden naar huis gaat. :) Bedankt voor het vertrouwen en tot de volgende!

Sehr netter Kontakt. Absolut zufrieden.

Sehr netter Kontakt und sehr gute Kommunikation. Leider mußte ich die Gitarre zurücksenden. Lag aber an mir und hat nichts mit "The Fellowship" zu tun. Vielleicht ein andere Mal.

Vielen Dank für Ihre Bewertung Walter! Schade, dass diese Gitarre nicht die beste Wahl war, aber deshalb können Sie sie bei uns innerhalb von 30 Tagen zurückgeben. Wir hoffen, dass wir Ihnen beim nächsten Mal wieder helfen können!

Goed service

Prettige mensen om mee om te gaan, Verstand van zaken en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Dank voor de mooie woorden Ad! Daar doen we het voor! :)

Mooie Kemper Player

Prima geholpen door Roman, eerst aan de telefoon en later in de winkel. De Kemper Player is echt een aanwinst.

Bedankt voor de review Gerard! Veel plezier gewenst met de Kemper Player!

Super-awesome

Super-awesome talks, perfect set-up, sturdy packing. Just the best buyer experience I've had (already have 3 guitars from them).

Great to hear Vlad! Thanks for your trust and nice words. We hope to help you again in the future!

Mooiste gitaarwinkel van Nederland met aardige, gekwalificeerde ervaren mensen

Bedankt voor het mooie compliment Ron!

De RG370 met hardcase is gewoon nieuw ! Wow !

Hele mooie RG370 DXL incl.hardcase besteld. Gitaar was omschreven als gebruikt met kleine gebruikerssporen. Ik heb totaal geen sporen gevonden, kortom de gitaar was helemaal als nieuw ! Alleen de Floyd rose tremolo was geblokkeerd, en dat stond niet in de advertentie. Maar die fix ik zelf wel, fluitje van een cent. TFOA is echt een winkel om bij terug te komen !! :-)

Bedankt voor je recensie en het vertrouwen! Excuus dat we dat bij de Floyd Rose tremolo gemist hebben, dat hoort natuurlijk gewoon te kloppen. We zien je graag terug in de winkel of online! :)

prettig geholpen

Prettig ontvangen en te woord gestaan, Kreeg kundig advies mbt de opties om mijn instrumenten het nodige onderhoud te geven c.q. te repareren. Werk werd vakkundig uitgevoerd.

Bedankt voor je recensie Rob! We hopen dat je instrument weer als een zonnetje speelt!

Prima geholpen, en genoeg tijd gegeven om dingen uit te proberen

Ik wist al ongeveer wat ik wilde, een high-end PRS gitaar. Heb samen met een medewerker een viertal uitgezocht om uit te proberen. Ben ruim een uur bezig geweest, de gitaren afwisselend en spelend over een mooie Fender buizenversterker. De keuze viel uiteindelijk op de 'Pauls Guitar' in blauw, niet goedkoop, maar voelt gewoon als pure klasse in je handen en speelt heerlijk!

Wat fijn om te horen Jan! En al helemaal mooi dat je een mooie PRS Pauls Guitar hebt gevonden die inspireert! We doen niets liever dan helpen bij die zoektocht. Veel speelplezier gewenst! :)

Mijn Yamaha bb734 prima afgeregeld.

Nadat de nieuwe snaren ingespeeld waren is mijn indruk dat de basgitaar gemakkelijker speelt. Good job.

Bedankt voor de review Gerard! Dat is helemaal niet gek, vaak heeft een vers setje snaren wat 'eerste kilometers' nodig en dan wordt het alleen maar beter. :) Veel plezier gewenst met de Yamaha bas!

Mijn ervaring is dat ik goed geholpen ben.

Aan al mijn wensen kon aan voldaan worden!

Dat is goed om te horen Henry! Bedankt voor de review en tot de volgende! :)

Very helpful and responsive

Thank you for the speedy delivery of a great and hard to find amp.

Thanks for your review Stephane! We're happy to help! :)

Ja, kom hier al jaren en altijd weer gezellig bij TFOA. Bestellingen gaan altijd zonder problemen.

Bedankt voor het vertrouwen Gerrit! We hopen je nog vele jaren te mogen verwelkomen! :)

erg goed

Snelle reactietijd, erg klantgericht en punctuele levering.

Bedankt Ferry! Veel plezier gewenst met de aankoop! :)

Gitaar online besteld. Kwam keurig verpakt aan volgens afspraak. Erg blij mee!

Bedankt voor het vertrouwen! Veel speelplezier gewenst!