Hervorragender Service und Kundenbetreuung

Man gibt sich hier wirklich viel Mühe, einen guten Kontakt und Service anzubieten. Die Mitarbeiter und Mitarbeiterinnen sind alle selber begeisterte Musiker, die das Gefühl vermitteln, dass sie ihre Arbeit gerne machen.

Danke schön Philipp!

Gerne wieder

Durch Zufall auf 'tfoa' gestossen, Kemper Artikel war auf Lager, der Mitbewerb veranschlagte Lieferzeiten von mehreren Wochen, ich brauchte den Artikel für ein bevorstehendes Konzert, Bestellung bei 'tfoa' ging noch am selben Tag raus, Beschreibung, Lagerstand, Versand, Laufzeit, Zustand ... alles bestens, hat wunderbar funktioniert, danke :)

Gut zu hören, Johannes! Danke :)

Perfect!

Volgens het boekje

Zo hoor ik 't graag Danny! Thx :) :)

Gewoon top!

Niet de eerste keer dat ik bij TFOA bestel en zeker niet de laatste keer. Goede service, snelle verzending, goede prijzen en een groooooot assortiment. Daarnaast een prachtige zaak om een keer te bezoeken!

Dankjewel Lennart! Heel graag weer tot de volgende :)

Fijne open sfeer met allee maar mooie gitaren.

Goede en eerlijke inruildeal kunnen maken, Erg blij met mijn Atkin. Ik blijf maar terug komen.

En we blijven jou ook graag ontvangen Johan, tot de volgende en thx! :)

super professionelles team, hervorragende tolle Gitarren im Sortiment

extrem zuvorkommend, nette Beratung, toller Service. Preise im normalen Bereich, ab und zu gibts ein Schnäppchen. Sehr kulant, wenn man mal umtauschen möchte. Komme gerne wieder in dieses tolle Ambiente.

Danke schön! :)

Hi

Hello TFOA A very good and professional experience in buying a beautiful guitar. Good delivery and I’m really happy to bring my McIlroy home to Ireland. Thank guys. I visited your shop last August in Dedeemsvaart. A wonderful place to visit. A guitar palace.

Thanks so much for stopping by Fergal! Pleasure to meet you, hopefully we'll see you again sometime. Happy playing!

Top werk geleverd!

Mijn Fender Amerikaanse Jazzbass een plekkbeurt laten doen bij TFOA. Het fretwerk van Fender was bedroevend. Nu is de bas perfect! Top werk geleverde zoals ik gewend ben! Zeer aanbevolen.

Yeah! Goed om te horen Dennis! Speelse en hopelijk weer tot snel :)

Zoals het moet zijn!

Mooie locatie en winkel. Advies, bediening en service zoals het moet zijn. Veel keuze!

Thanks Ron!

Simply the best music shop in Holland ... maybe in Europe!

Great people, friendly and lots of knowledge ... and what they have in stock ... WOW!

Thanks so much!! :)

Heel klantgericht!

Toezegging over uitzoeken bestelling in USA wordt op korte termijn nagekomen. Over alle facetten, ook termijn van levering, is duidelijk en prettig gecommuniceerd.

Hej 't veur Ferry, thanks! :)

Excellent

Well where to begin shopping online looking for my dream guitar led ne to the fellowship once I found my new baby the rest was history, from ordering to delivery was simple and worry free perfect for someone like myself who was buying his very first highend guitar, also having your guitar setup the way you won't is a very cool touch, packaging was on point and I had no worries, would definitely recomend the fellowship and would not hesitate to buy from again

Hey Paul, That's so good to hear! Thanks for the kind words! :) It's a pleasure dealing with you as well, I hope we'll be doing a lot more business together in the future :)

Het team van TFOA heeft een heerlijke, oprechte, gitaaar vibe

Ik blijf hier maar kopen en ben steeds blij verrast door de unieke, warme bejegening zowel live als via de chat. Dit keer voor het eerst toch een beetje teleurgesteld over het product. Gebruikte Alhambra flamenco gitaar. Omschreven als near mint maar toch een storend krasje op de hals. By no means a dealbreaker maar had het liever vooraf geweten.

Ha Hans! We zullen erop letten, logisch, dat wil je van tevoren gewoon duidelijk hebben ;) Thanks voor de mooie woorden, tot snel weer! :)

Prettige winkel en enorm assortiment

Wat een ervaring. Zoveel mooie en goede instrumenten. Kundig en aardige medewerkers. Een voorbeeld voor anderen

Dankjewel Jeroen! :)

Vlot goeie communicatie

Via chat de gitaar gekocht , dus duidelijke communicatie en dat werkte voor mij prima. Voelde vertrouwd.

Thanks Ton! :)

Noch positiv, aber...

Sehr gute Kommunikation, schneller und perfekter Versand. Aber: Bei beiden gekauften Gitarren gab es Mängel: - Teye: Sattel lose -> bei Saitenwechsel abgefallen. - Eastman: Kratzer am Hals und Delle sowie Kratzer im Korpusboden. Die Mängel konnte ich Dank eigener Gitarrenwerkstatt zufriedenstellend beseitigen und habe daher die Instrumente behalten, aber der "normale" Kunde hätte wohl anders reagiert... Letztendlich Gesamteindruck dennoch positiv!

Es tut mir leid, das zu hören! Natürlich ist das nicht die Art und Weise, wie wir normalerweise Dinge handhaben. Ich bin froh, dass Sie es selbst reparieren konnten, aber das nächste Mal lassen Sie es uns bitte wissen, damit wir Ihnen helfen können!

Altijd een geweldig eldorado voor gitaristen!

Goed geholpen, prima advies van Roman over aanschaf juiste onderdeeltje. Aanpassingen met zorg, toewijding en deskundigheid gedaan. Ik kom nu enkele jaren bij The Fellowship en wil nooit meer naar een andere gitarenwinkel. Rien Wisse

Thanks voor je mooie woorden Rien! :)

Helemaal perfect, precies wat ik me van TFOA had voorgesteld

Ik ben zeer te spreken over mijn aankoop en de klantvriendelijke behandeling. TFOA heeft de aankoop die ik online gedaan heb aan een nauwgezette inspectie onderworpen, er bleek een klein veegje op de lak te zitten. Daar is op een heel correcte manier via de e-mail en later in de winkel over gecommuniceerd, Wat mij betreft is dat zeker een reden om nog een keer terug te keren voor een volgende aanschaf.

Hey Raymond! Thanks voor je mooie woorden, dat doet ons deugd! :) Hopelijk mogen we je gauw een keer ontvangen in onze winkel :)

Zeer klantvriendelijk

Van een mooi instrument moet je gelukkig worden en dat is wat men bij TFOA goed begrepen heeft. Wat een service! Ik ben erg fijn geholpen en ben blij met mijn nieuwe gitaar.

Thanks Ernst! Van fijne, tevreden klanten worden wij dan weer gelukkig :)

Goede service!

Het was de tocht vanuit Brabant helemaal waard ;) Een van de weinige winkels die een mooi aanbod aan linkshandige gitaren heeft. Meteen goed geholpen en helemaal happy met mijn aankoop.

Goed om te horen Mees! Speelse en hopelijk durf je de barre overtocht nog eens te maken... ;) Don't be a stranger!

Great service, friendly and helpful staff, very special products

Great service, friendly and helpful staff, very special products

Thanks so much R W! :)

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam!

Ik bestelde onlangs mijn eerste akoestische gitaar en dat verliep helemaal goed, 10 augustus mag ik hem ophalen. Mijn basgitaar komt ook bij The Fellowship vandaan en mijn ervaring was toen heel goed. Vriendelijk, snel regelen, meedenken. Een fijne club om je gitaar bij aan te schaffen!

Hey Bas! Goed om te horen! Daar doen we 't voor :)

Heel goed geholpen, geweldig product

Behandeld als klant in de snoepwinkel

Precies zoals 't hoort Gerard ;)

Voortreffelijk

Ik had de Headrush Core bij jullie gekocht en daarvoor een Hammertone delay pedaaltje van Fender. De Headrush mocht ik uitproberen en bevalt me prima. Ik heb vanavond zelfs mijn Marshall DSL 5C gecloond. Maar TFOA is de muziek zaak waar ik graag kom,maar dat wisten jullie al

Moi Gerrit! Dat wisten we inderdaad maar al te goed, moge we je nog jaren ontvangen! Tot de volgende, koffie stiet al kloar ;) - Maarten

4 uur rijden meer dan waard

Op mijn zoektocht naar een Stingray kwam ik bij TFOA terecht, die als officiele retailer op de site van Music Man staat. Nadat ik in gesprek was over een custom Special, hoorde ik toevallig dat er een zending van Music Man richting Nederland zou komen. Ik heb TFOA direct gemaild en ja… ze hadden net 4 Stingrays ontvangen. Twee Specials en twee 70’s retros waarvan een prachtige witte versie. Deze hebben ze voor mij apart gehouden. De rit Haarlem - Dedemsvaart en terug was het meer dan waard. De witte 70’s retro Stingray was helemaal top afgesteld. Met een goede bak koffie erbij kunnen spelen in een geluidsdicht hok (maar goed ook, zo’n ster ben ik niet). In de zaak stond ook een Bull Dog standaard die wel speciaal gemaakt leek voor de Stingray, qua vorm en kleur. Aangezien dit de laatste was, heb ik deze voor een mooie prijs mee kunnen nemen. Het is dat het zo’n pokke end rijden is, anders zou ik hier vaker op bezoek komen. Nogmaals dank aan Wessel, Coen, Berend en Roman voor jullie hulp. Overigens, probeer eens de zelfgemaakte saucijzenbroodjes die ze in het cafe/lunchroom verkopen.

Ha Rob! Bedankt voor je prachtige woorden zeg, dat doet ons deugd! Was een waar genoegen je te ontvangen in onze zaak, en hopelijk mogen we dat nog vaker doen, al is het een pokke end rijden ;) Mocht je nog een mooi historisch pandje in Haarlem weten, let us know... ;)

Bedrijfsgegevens

Moerheimstraat 144

7701CJ Dedemsvaart

(0031)(0)523232205

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.