uitstekend

Vakkennis, klantgericht, eerlijk, snelle service, zowel in de winkel als online

Thanks JW! Hopelijk weer tot gauw :)

gutes Instrument, gut beschrieben, schnell geliefert – zufrieden

Die Baritongitarre ist genau wie beschrieben und ich bin sehr zufrieden mit dem Instrument. Die Verpackung war sehr gut, der Versand schnell. Leider waren Gitarren-Saiten (12er) aufgezogen, keine Bariton-Gitarrensaiten. – Kein Ding. Ich bin zufrieden, weil die Beschreibung und die Bilder mir geholfen haben, zu erkennen, was angeboten wird und dass dieses Instrument für meinen Bedarf/Wunsch passt. Das hat mir eine Reise in die Niederlande erspart. Somit sind Zeit und Geld durch gute Produktbeschreibung und Photos eingespart worden. Vielen Dank, ich glaube nicht, dass ich weitere Instrumente brauche, aber: Im Zweifelsfall sollte man immer bei tfoa.eu schauen.

Ha Frank! Vielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung, bin sehr glücklich zu hören, dass wir in der Lage waren, Sie in der Ferne wie diese zu helfen!

Alles top geregeld

Eigenlijk wist ik al wat ik wilde hebben maar je krijgt de mogelijkheid om nog alternatieven te proberen. Je mag rustig de tijd nemen en alles bespelen. Ik kom hier graag, al is het maar om inspiratie op te doen. Mooi ingerichte en sfeervolle winkel met enthousiaste medewerkers met liefde voor gitaren en muziek.

Dankjewel Richard! Daar doen we 't voor :)

Muziek

Heerlijk om in alle rust, in een sfeer van collegialiteit van muzikanten, maakt niet uit welk niveau je speelt, een instrument te spelen en te kiezen. Bij een van mijn gitaren is ook een reparatie uitgevoerd .vakkundig en met veel waardering voor het instrument. Ik woon in Fryslân maar het is de reis naar Dedemsvaart meer dan waard.

Ha Tino, Dankjewel voor je prachtige woorden! Goed om te horen en hopelijk zien we je gauw weer in onze winkel :)

Snelle en correcte Service

Online een Gitaar gekocht . Na mijn aankoop alle info over de gitaar gekregen van een medewerker . en Snelle verzending .

Kiek, wat wil je nog meer! Thanks voor je recensie Dirk :)

Fine hear. Fine shop.

With a great product line, good prices and a quick and reliable service this is the place to shop fine and rare guitars.

Thanks A.J., glad to hear that! Hope to deal with you again soon :)

Prachtige gitaar!

Keurig en supersnel geleverd! Het kiezen (en betalen) voor de zaterdag-bezorgservice heeft echter geen nut: hij werd alsnog gewoon op dinsdag afgeleverd :-). Maar met de gitaar ben ik super blij. Even zelf nog moeten afstellen. Speelt fantastisch.

Hey Astrid, Dankjewel voor je recensie! Wat rot om te horen dat de zaterdag-bezorgservice geen nut had voor je... Moet daar ook bij vermelden dat dat altijd een onzekere optie is en wij daar volledig overgeleverd zijn aan onze verzendmaatschappijen. Ik zal in ieder geval zorgen dat dat duidelijker vermeld staat vanaf nu, dankjewel voor de feedback :)

eine Reise wert

Immer wieder wird man freundlich bei TFOA empfangen, die Gitarrenauswahl ist wie auch die Lokation ein Traum... Die Kaufabwicklung und der Kundenservice sind überragend

Wow, danke schön Michael!

Unieke uitstekende prachtwinkel!

Dit is echt een prachtige unieke gitaarwinkel. Er hangen modellen die nergens anders te vinden zijn. De service is top, de koffie lekker en het eten alsof ze een michelin ster hebben! Zie het rustig als een dagje uit als gitaarliefhebben, je loopt hier wel even rond :)!

Rob, dankjewel man! Wat een prachtige woorden :) Hopelijk weer tot snel!

Na mijn verkeerde keuzes van aankopen blijft de club in Dedemsvaart mij verbazan om hun service om tot iets te komen wat mij 100% bevalt. Nogmaals hartelijk dank allemaal

Heel erg graag gedaan Dick, "hej' 't veur" zeggen wij dan :)

Sehr gut

Top Produkt zu top Konditionen Jederzeit empfehlenswert

Danke Peter!

Alles Top !!

Top Produkt, toller Preis, top Versand und auch noch schnell !

Danke schön Oliver :)

Mooie prijs en goede service

Hebben voor een scherpe prijs een mooie gitaar geleverd. Goede communicatie, en goed verzonden.

Ha Dirk, dankjewel man! :)

Na de bestelling, netjes op de hoogte gehouden via de mail betreffende de levering. Lekker snel geleverd. Product is goed aangekomen.

Ha Krijn, dat is goed om te horen! Hopelijk kunnen we je gauw weer van dienst zijn ;)

Snelle aanbieding voor een gitaar die besteld moet worden.

Ik wilde een PRS die niet op voorraad was bij TFOA. Op basis van een marktconforme prijs, de gitaar besteld: de definitieve verwachte afleverdatum is nog steeds niet bekend =dat is wel jammer=

Hey Ruud! Thx voor je recensie :) Zodra we meer informatie hebben hoor je het direct, excuses voor de onduidelijkheid...!

Excellent, very helpful, supportive & patient.

The guys went above & beyond to help me, very much appreciated, thank you guys.

Hey John, Very glad to be at your service, thanks for your trust :)

prima, snel, helder

Altijd helemaal goed

Wat wil je nog meer! Thx Johan :)

Erste Anlaufstelle für high end Gitarren in Nordeuropa

Große Auswahl an sehr guten Gitarren aller Art. Martin, Tailor etc. Raritäten und Vintage Instrumente. Gute Reparatur Werkstatt mit kompetentem Personal. Sehr freundliche Ansprechpartner. Emails werden sehr schnell beantwortet. Gastronomie Betrieb im Haus mit leckerem Essen und Kaffee um sich nach der Anreise zu stärken.

Danke schön Alex! :)

Zeer vakkundig en professioneel bedrijf!

Dankjewel Raymond!

Geweldige zaak waar je je thuis voelt!

Fijne gitaarwinkel - gitaarhemel - met kundige en sympathieke medewerkers. Voelt aan alsof je er thuis bent. Genieten!

Daar doen we 't voor Jaap, thanks en hopelijk tot snel :)

Absolutely perfect trading in every way!!!!

Made an exchange with my Fender Custom Shop to a guitar i had been dreaming for years and everything worked like Swiss high quality clock.

Dear Ismo, I'm so glad to hear that, thanks for your trust and for choosing us! Hope to do business with you in the future again :)

De nieuwe gitaar speelt als een zonnetje en de gitaar die ik minder speel is goed ingeruild!.

De Armin Dreier gitaar had ik al een tijd geleden bespeeld en ik vind de bespeelbaarheid en klank fantastisch, de Martin OOO18 stond in de hoek en heb ik ingeruild de nieuwe liefde...

Hey Robert, Geweldig dat je je nieuwe liefde bij ons hebt kunnen vinden! Hopelijk weer tot snel :)

Persoonlijk, deskundig, vertrouwd

Onlangs bij TFOA een elektrische gitaar gekocht en mijn akoestische gitaar laten repareren. Inzake beide vooralsnog zeer tevreden. Enig minpunt: Bij thuiskomst bleek er een kraag in de tone-pot te zitten van de elektrische gitaar. Aangezien we niet in de buurt wonen, contact opgenomen. Telefonisch uitleg gekregen hoe ik de kraak met contactspray kon verhelpen. dat is gelukt.

Hey Jouke! Aaaah dat is rot om te horen... Fijn dat het zelf is gelukt, maar in principe zouden we dat natuurlijk zelf al gedaan moeten hebben ;) Wel heel fijn dat de gitaar enorm bevalt :) Hopelijk zien we je gauw weer in de zaak!

The tfoa Team is the greatest!!!

Gitarren, Amps, Effektgeräte, alles immer Top und wenn einmal was nicht ganz passt dann wird auch das rasch gelöst!!!

Wow! Danke schön Vinz! :)

Fijne "winkel" met vakbekwaam personeel

Ik ga vroeg en voorbereid naar Dedemsvaart, anders zie je door de bomen je gitaar niet meer. Samen met het personeel rond ik mijn keuze af. En die keuze is altijd erg afhankelijk van de persoon die je bent ( en je portemonnee).

Dankjewel Gert :)

Bedrijfsgegevens

Moerheimstraat 144

7701CJ Dedemsvaart

(0031)(0)523232205

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.