Mooie manchetknopen.

Rebelse maar geslaagde combinatie van zilver en goud.

Geen idee, mijn bestelling is er nog niet

Mijn bestelling is er na 5 dagen nog niet....

Eenvoudig geselecteerd, snel geleverd.

Prima en snel geleverd. De levering is keurig verpakt.

Weer een snel geleverde bestelling van twee mooie shirts. Keurig verpakt zoals elke keer. Ook de pasvorm is telkens weer helemaal perfect.

Duidelijke site en snelle levering

Een overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en een snelle levering keurig verpakt, duidelijk te zien dat er zorg aan je pakket wordt besteed

Heeft volkomen aan de verwachting voldaan

Heeft volkomen aan de verwachting voldaan

Mooi

Goed en mooi product. Snelle levering.

Bestelling conform afspraak snel geleverd.

Bestelling conform afspraak snel geleverd.

Kwalitatieve overhemden met goede service

Meerdere non iron overhemden besteld. Deze worden altijd op nette manier bezorgd en zijn van goede kwaliteit. Erg tevreden mee

snel en overzichtelijk

Snelle levering en een mooi assortiment

De producten zijn van uitstekende kwaliteit en het bedrijf verleent goede service.

Prijs kwaliteit is uitstekend

Super aanbieding

slechte kwaliteit en reageren niet op klacht

Voorheen Michaelis overhemden gehad van goede kwaliteit maar onlangs 3 overhemden besteld en alle 3 kregen binnen 5 maal dragen een scheur bij de elleboog. Bij veelvuldig dragen kan dit uiteraard gebeuren maar dit is m.i. niet acceptabel. Via de site een klacht ingediend incl. foto's maar tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen.

...

Altijd goede maat na 1x in de winkel te zijn geweest

Bestelling nog steeds niet gekregen, maar wel vragen hoe mijn ervaring was...

Het was al zoeken om nog een hemd in mijn maat te vinden en dan duurt het ook nog lang ook... Mijn bestelling: 10000003738 Op dezelfde dag ook een bestelling geplaatst bij MR MARVIS, deze werd maandag (5 dagen geleden) reeds geleverd... Niet voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt...

Prachtige kwaliteit, perfecte pasvorm

Super mooie overhemden in een fijne slim-fit pasvorm. De extra lange mouwen zijn echt een uitkomst. Mooie kwaliteit, stof blijft erg mooi ook na vele wasbeurten.

mooie suede riem man kado gedaan ! Snelle levering mooi verpakt !

Fantastische overhemden, perfect service en kwaliteit.

Prima ervaring

Goede webshop en perfecte afhandeling van de online aankoop. Snelle bezorging. Puntje van kritiek: ik kocht 1 shirt en die mag best in een kleinere doos opgestuurd worden. Maar overall een prima ervaring!

Meerdere nette riemen van Michaelis die erg lang mee gaan. Dus nu weer een riem besteld. Werdt erg vlot geleverd en heel goed en netjes verpakt.

Slecht

Op donderdag voor 17:00 besteld, en verwacht het dan de volgende dag geleverd te krijgen zoals vermeld staat op de website. Bij het contacten van de klantenservice via WhatsApp tot op heden nog geen antwoord gehad.

Top service, snelle levering

goede en snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden van status en binnen no time was mijn pakket afgeleverd

Mooie kwaliteit overhemden en mooi ontwerp. Snel geleverd.

Deze sale periode waren de toch al aantrekkelijk geprijsde overhemden nog aantrekkelijker. Waar vind je meer kwaliteit vor het zelfde geld?

Goede riemen

De bestelde riemen kwam snel en in perfecte toestand aan. Bedankt voor de goede service!