Vlotte levering en keurig verpakt en verstuurd

Truien besteld via internet. Bestelling ging heel eenvoudig en daarna binnen 24 uur ontvangen. Keurig verpakt. Top!

Prima.

De communicatie was goed. Er is op tijd geleverd. Het product voldoet aan de omschrijving op de website en de verwachtingen.

Super mooi verpakt, kon de sjaal zo kado geven. Mijn complimenten.

Zelfde kwaliteit en snel geleverd

Zelfde kwaliteit en snel geleverd

super

had al enkele hemden in winkels gekocht en was hiervan zeer tevreden. Onlangs toevallig jullie website gevonden waar je ook kan bestellen. Zeer handig in deze tijden. De hemden zijn van prima prijs / kwaliteit en zeer comfortabel om te dragen.

Keurig verpakt en snel en gratis geleverd!

Heel goed!

Duidelijke site, snelle bezorging

Qua site, bestellen en betalen vind ik het een prima site. Vind het alleen belachelijk dat een sjaal, die qua omvang in een plastic of bubbeltjes envelop past in een mega grote doos word verzonden. Een envelop scheelt niet alleen qua kosten, maar ook verpakkingsmateriaal en doordat het in de brievenbus past ook qua kosten en tijd met bezorging

snelle levering van kwalitatieve produkten

Ik heb twee prachtige truien aan huis geleverd gekregen vandaag. Dus zeer blij!

Gemakkelijk besteld, snel in huis, prima prijs kwaliteit

Gemakkelijk besteld, snel in huis, prima prijs kwaliteit

Mooie overhemden met prima pasvorm

Prachtige overhemden tegen een redelijke tot lage prijs. Kwaliteit is goed. Na enkele maanden dragen/wassen blijven de hemden mooi.

Super snelle verzending & producten naar wens

Ik ben erg tevreden over deze winkel. De levering was ontzettend snel en de bestelde producten waren netjes verpakt en voldoen precies aan mijn verwachtingen.

Uitmuntend

Altijd stijlvol...

Uitstekende kwaliteit en keurig verpakt en afgeleverd klasse.

Uitstekend niets op aan te merken.

Top, geregeld. Al meer dan 5x online besteld en telkens goed.

Mooie pasvorm, mooie kwaliteit.

Niets op aan te merken.

Mooi product, betaalbare prijs, vlotte levering en keurig verpakt. Hier ga ik vaker shoppen.

Fijn deze web-winkel te hebben gevonden.

Prachtige coltrui ontvangen en snel bezorgd. Hartelijk dank!!

Snelle levering. Mooie overhemden.

De overhemden werden snel geleverd. De overhemden hebben een mooie kwaliteit, een goede pasvorm en ze zijn eenvoudig te strijken.

Helemaal tevreden.

Snel geleverd. Artikel netjes verpakt. Prima!

Hemden voldoen aan de verwachtingen, enkel de mouwen mogen nog een fractie smaller zijn voor een perfecte fit.

Mooie kwaliteit en goede service

Eenvoudig een prachtige trui besteld van goed kwaliteit voor een mooie prijs. Snel geleverd en erg blij mee.

Goede ervaring

Mooie aanbieding. Snel geleverd en goed verpakt.

correcte afhandeling

De 3 producten (2 riemen en sjaal) zijn in goede conditie bezorgd. Ik zou extra aandacht besteden aan het verpakkingsmateriaal. Met betrekking tot verspilling is de verpakking véél te groot. Zonde, dat kan en moet écht anders kunnen. Dit is mijn twijfel bij alle online bestellingen!

Ik heb jullie via toeval leren kennen maar mijn moedertje zei altijd: "toeval bestaat niet" Top!

Mijn vrouw werkt 'in de mode' en broeken en pakken komen via haar, maar trui en overhemd via jullie.

Prima ervaring met Michaelis

Product online besteld. In goede orde ontvangen. Mooie kwaliteit en past prima. Kleur en maat zijn goed. Heel tevreden met de aankoop. Wel duurde het een aantal dagen voor ik mijn bestelling binnen had, in tegenstelling tot wat op de website staat vermeld nl. op ma t/m vr besteld is volgende dag in huis. Verderop wordt echter aangegeven dat dit te maken heeft met drukte bij de bezorgdienst.

Top product mindere logistiek

Super blij met mijn riem! Echter was beloofde snelheid van bezorging niet nagekomen (los van PostNL) en was 1 riem verpakt in een doos waar 2 paar schoenen in kunnen.