Mindere

Trui besteld / schijnbaar iets verkeerd gegaan met afrekenen VISA.. geen melding gehad.. helaas

Voor de eerste keer besteld. Keurig verpakt. Zeer snel geleverd!

Zie wel dat het shirt hetzelfde is als de shirts van Profuomo. hier heb ik 2 shirts aangeschaft. had graag 3 shirts met korting gekocht bij jullie aangeschaft. Donker blauw corduroy en een donker jeans shirt

Grandioos

Overhemden zijn geweldig.met de extra lange mouwen passen ze perfect. Mooi van stof en de kleuren zijn prachtig. Ook de bezorgservice verloopt vlekkeloos.

Mooi kwaliteit overhemden

Hele mooie overhemden met een luxe uitstraling. Ben er erg blij mee! Ook goed geholpen bij de klantenservice toen ik vragen had.

Snelle levering en prachtige overhemden

Een tijd geleden via de uitverkoop van de Hudson's Bay achter dit merk gekomen. Fijn overhemd met goede pasvorm. Dus nu een aantal van mijn huidige hemden aan vervanging toe was, was het een goed moment om meer te bestellen van Michaelis. Ook weer mooie hemden, chic verpakt en snel geleverd. Zeker aan te raden! Er is maar 1 maar, maar dat geldt voor de gehele overhemden branche: de hoeveelheid verpakkingsmateriaal voor 1 overhemd is echt belachelijk en niet meer van deze tijd. Dus als ze hier nog iets innovatiefs voor verzinnen wordt het de volgende keer een 10!

Dit was de eerste keer mijn bestelling bij Michaelis, maar de ervaring en kwaliteit is super. Snelle en goede verpakking + service super.

Goede communicatie en snelle levering

Overall prima, makkelijk te bestellen en goede afhandeling van de bestelling

Fijn overhemd, snelle levering

Goede ervaring

alles in orde

snelle vlotte levering, zoals voorzien mooie prijskwaliteit lederen riem!

Prima overhemden, goede prijs en snelle levering.

Ik ben al een aantal jaren een tevreden klant. De overhemden van Michaelis zijn prima. Daarnaast is de prijs kwaltitietsverhouding goed en is de levering snel. Als tip voor Michaelis zou in het non-iron assortiment meer kleurvariatie een toevoeging zijn.

Prima en snelle levering

Snelle en keurig ingepakte levering van overhemd.

Good quality with fast deliver

Xx

Geen bevestigingsmail en ook geen reactie op invullen contactformulier. Wel een reactie op een app-bericht. Geen reden te noemen waarom mails niet binnenkomen (niet in spambox). Bij 2de bestelling weer geen bevestigingsmail. Deze beoordeling wel ontvangen per mail. Gelukkig weL goede en snelle levering, overhemd goed ingepakt en prima retourbeleid.

Snel geleverd, goede kwalitet

Eigenlijk niks op aan te merken, makkelijk te bestellen op de website en keurig op tijd geleverd!

Snel en correct

Mooie kwaliteit en goede bezorging

Hele goede service: de producten waren zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Bovendien ook erg mooie kwaliteit en zeker aan te raden.

Ik had toch een vraag: mijn man krijgt zijn cadeau de 26 van deze maand, voor zijn verjaardag. dat is langer dan over twee weken. Als de blouse nou te krap blijkt te zijn zou ik die dan nog kunnen ruilen hoor groter?

Echt een prima riem!

- Uitstekende kwaliteit - Het vakmanschap is goed te zien / nauwkeurig afgewerkt - Snelle bezorging - Redelijke prijs - Binnenkort ga ik er daarom nog een aantal bestellen!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Délai non respecté

Envoie dhl non respecter Délai 4 jours et non 2 comme proposé sur le site

• Nous recommanderiez-vous? Non

Volgens afspraak.

Niks verkeerd!

Netjes, goed verpakt, tasje is een mooie extra.

Top website, met goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd, goed geïnformeerd over de status en alle producten waren top.

Mooi overhemd, niet te duur. Prima service.