Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wat ik wel hoop is dat het assortiment extra mouwlengte groter wordt. Het liefst hetzelfde als het standaards assortiment. En vooral niet duurder worden, het is goed zo.

Easy!

Very nice and good quality shirts, quick shipping. Minor improvement point - you would score bonus points if you stocked jerseys with extra long sleeves. I buy my shirts from you because you have that possibility, and doing jerseys as well would lock me in.

Bestelling snel afgehandeld

Prima produkten

Ik ben zéér tevreden over de kwaliteit van de producten!

Ik koop mijn strijkvrije overhemden hier en ben blij met de Black Friday actie! Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed ook zonder extra korting!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Overhemden zijn van goede kwaliteit. De slim fit pasvorm is ook echt slim fit. Het sluit goed aan. Kleur van de overhemden blijft mooi.

geweldige overhemden! sommige heb ik al 5 jaar in gebruik

De overhemden zijn geweldig, sommige heb ik al zeker vijf jaar in mijn kast hangen en kan ze nog steeds prima dragen! Zelf ben ik geen strijker en met deze overhemden hoeft het ook zeker niet. Pasvorm en structuur van de stof zijn erg fijn, je betaald wat meer maar dan zitten ze ook echt goed. Punt van verbetering: Er wordt gestreefd naar duurzaamheid van het product, dat is erg mooi, wat mij betreft mag er dan best wat minder verpakkingsmateriaal om de overhemden zitten. Het ziet er mooi uit maar wat mij betreft niet nodig.

Top service top verzending top Michaelis

Top producten. Draag het zeker al 10 jaar en kan niks anders zeggen dan top. Voor het eerst via Michaelis zelf besteld. Net zo goed als de producten.

Geweldig merk

Al veel voor mijn vriend bij Michaelis besteld, nooit problemen gehad! In één woord; TOP!

geweldige hemden voor een scherpe prijs

mooie kwaliteit hemden die basisonderdeel zijn geworden van mijn kleerkast

Positive

Great quality with real Rotterdam attitude.

Suggestions

More items in the collection would be great or more sale during the year.

Pluspunten

Uitstekend en vooral ook overzichtelijk assortiment overhemden van zeer goede kwaliteit met praktische strijkeigenschappen. Goede service bij problemen met pasvorm en maat. Goede logistieke voorbereiding van retourzending en geen kosten.

Snellere feedback bij retour goederen en snellere terugstorting.

Positive

Goede service, fijne stof, mooie overhemden

Suggestions

Mouwen zijn vrij lang, mag net iets meer getailleerd worden.

Positive

First, very good quality versus price. Not the 'thin' stuff..

Buy three at once

Pluspunten

Snelle levering, goed verzorgde verpakking

Meer keuze in witte overhemden.

Positive

Prima fit en non-iron is zeer prettig!

Suggestions

Onnodig uitgebreid ingepakt met spelden en vormen etc.

1 star: very bad, unacceptable

none whatsoever

Suggestions

placed 2 orders, which are cancelled by the website without notice, they send you an automatic email with creditnota as a header, but in the body there is no mention of your order being cancelled, or what the reason is. Only mention is 'Thank you for your order' They offer items, which you can order, then after you ordered they are just cancelled, this is not how to treat customers! Only add items to your site that are actually on stock, quit messing around!

• Would you recommend us? No

Positive

Topkwaliteit overhemden. Keurig verpakt en snelle levering. Al jaren zeer tevreden.

Positive

Nice shirts with nice prints and the slim fit & non-iron versions are ideal!

Good quality, Good price

Positive

TOP Service! Verschillende overhemden in de winkel gekocht, super kwaliteit. Worden niet vaal en krijgen geen korte mouwen in de was. Hadden nu een leuke actie via internet. Alle overhemden netjes geleverd, direct uitgepakt en in de was helaas had eentje op de schouder een klein winkelhaakje. Contact opgenomen en dit was "niet de kwaliteit waar we voor staan". Blij verrast kreeg ik direct een kortingscode voor het bedrag van de blouse en verzendkosten welke ik via de site kon verzilveren omdat deze blouse niet meer in mijn maat aanwezig was. Kortom helemaal tevreden, een dikke aanrader!

Suggestions

Als ik dan IETS moet aangeven, misschien wat snellere levering, maar dit is uiteraard luxe en geen must, dik tevreden met de kwaliteit en de service :)

Positive

Snelle levering, prachtige overhemden met goede pasvorm. Keurig geholpen bij kantenservice voor omruilen van een overhemd.

duidelijke website

betaling lukte niet in 1x keer beperkte keuze in mouwlengte 39/7

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.