Mooie kleding, materiaal van hoge kwaliteit en goede pasvorm.

Duidelijke website, mooie artikelen voor hoge kwaliteit. Getriggerd door de sale kwam ik mijn aankoop tegen maar was die niet in de sale. Toch gekocht en geen moment spijt van. Mooi overhemd, ‘mijn’ kleur, hoge kwaliteit en ondanks niet in de sale, billijke prijs. Ik heb meerdere kledingstukken van Michaelis, allemaal TOP. Gaan lang mee en blijven mooi. Aanrader !

Helemaal top

Helemaal top

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit, snelle levering en goede prijs

Simpelweg prima! Complimenten voor de prachtige doos.

Gewoon TOP!

Mooie collectie. Uitstekende kwaliteit. Nette prijzen (al helemaal in de Sale). Zeer snelle bezorging. Uitermate goed én handig retouren beleid. Zeer aanbevelenswaardige webshop!

Prima levering!

Zoals voorgaande leveringen, snel en accuraat!

Zeer tevreden over aankoop en verzending

Zeer tevreden over de aankoop. Is zoals vermeldop de site. Verzending en ontvangst vlot verlopen binnen de aan geduid tijd.

fijne overhemden en zeer snelle levering

Mijn bestelling werd netjes bezorgd in een mooie stijlvolle doos. Ik ben erg blij met de trui, hij past uitstekend. Ik zal vast en zeker nog eens iets bestellen in de toekomst!

Snelle levering en een mooi product

Snelle levering en een mooi product.

alles prima, kwaliteit, service, informatie, prijs

alles prima, kwaliteit, service, informatie, prijs

zie e-mail

Goedemiddag, Vorige week heb ik het pakket teruggebracht bij de Coop in Geldermalen. Het betrof een pullover. Ik heb het geld nog steeds niet terugontvangen. Ik heb een bericht via What's app gestuurd. Ik heb geen bericht terug gekregen. Graag uw reactie groet, P.J. Merkestijn

Wellicht een wat te grote verzenddoos voor alleen een dasspeld

Alles naar volle tevredenheid.

Na het uitpakken (volgende dag geleverd) vond ik de kwaliteit nog beter dan verwacht voor die zeer schappelijke prijs !

In alle opzichten weer een positieve ervaring.

Ditmaal gekozen voor een aantal truien met col die sterk afgeprijsd waren. Kwaliteit van de geleverde producten als vanouds.

Prima afhandeling

Helaas gaan de riemen terug, heb maar aanleiding van een oudere riem van Michaelis waar de maat in stond (95) deze ook als 95 besteld, helaas veel te kort!

Topkwaliteit en snelle levering

Topkwaliteit en snelle levering. Ook maat past perfect.

uitstekend

Snelle levering van een mooi en goed product

Top spul voor een goede prijs

Items zijn van goede kwaliteit, aanrader. Snel geleverd.

Wat een snelle service.

Geweldig, bestellen en de volgende dag al ontvangen. Keurig verpakt en super kwaliteit product. Zeker een aanrader voor anderen.

Mooie accessoires en snel in huis

Duidelijke site. Vlotte levering. Goede kwaliteit.

Een snelle levering en een prima product

Het pakketje werd snel toegestuurd!!

Hoewel aanbod wat beperkt, zijn de producten goed en aantrekkelijk van prijs. Verder is de verwerking van mijn bestelling vlekkeloos verlopen.