Betrouwbaar, mooie producten, snelle verzending

Vriendelijke eigenaar met veel verstand van zaken

zeer goed

Zoals altijd: product als beschreven, Zeer goede verpakking, compleet. zeer snelle toezending. Aanbevelenswaard. G. Boogaard

servicegericht

Twee keer werd ik welkom geheten in Soest. De ontvangst is bijzonder vriendelijk en aangenaam. Je wordt ruimschoots in de gelegenheid gesteld om de eventuele aankoop grondig te bekijken en om vragen te stellen. Kortom: een positieve ervaring.

Nette site met vaak zeer mooie aanbiedingen

Meerdere aankopen gedaan. Beschrijving van de artikelen komt overeen met wat daadwerkelijk wordt aangeboden. De mogelijkheid van afhalen en ter plaatse afrekenen wordt ook gewaardeerd.

Zeer flexibel en heel prettig

Heel prettig geholpen op een dag die niet officieel als werkdag geldt. Een heel goed en vooral ook betrouwbaar en prettig contact. De geleverde spullenwaren boven verwachting goed.

Keurig verpakt aangekomen en precies zoals verwacht.

Tevreden ben met de producten.

levensvreugde het mag wat kosten

Schouten is niet de goedkoopste winkel ,maar duurkoop is het zeker niet, verzekerd van een goed product, en de prijs ben je meestal vergeten ten opzichte van het genot dat je ervan hebt.

Open, eerlijke, snelle, duidelijke en gulle manier van zaken doen.

Lenzen werden snel en gedegen bekeken waarna Marco helder zijn voorstellen ter tafel bracht (letterlijk). In mijn geval wierp hij zich ook op als tussenpersoon bij het verwerven van een wat lastig verkrijgbare camera/lens combi en ook dat was in een sneltreinvaart geregeld! Daarbij is het een prettig mens om in huis te hebben.

Topservice correcte afhandeling. Betrouwbare info op de website

Via mail goede deal kunnen maken. Na betaling werden de goederen schitterend verpakt en onmiddellijk verstuurd. Dit geeft vertrouwen en ik doe zeker nog zaken in de toekomst.

Prettig

Op internet is de staat van de producten goed te beoordelen. Persoonlijk vind ik een product ter plekke bekijken en dan kopen leuker en dat kan! Product was in de staat zoals op internet omschreven, koop had ook prima via internet afgehandeld kunnen worden.

Zeer positief. Niets teveel beloofd op de website

Camera gevonden op de website. Tot in detail beschreven en gefotografeerd. Na betaling al de volgende dag in huis. Hele goede staat, zoals al zichtbaar was op de site. Kan Schouten aan iedereen aanbevelen.

Prettig. Professioneel.

Schouten selecteert goede kwaliteit Leica lenzen en accessoires. Het contact was prettig en professioneel. Ik kan Schouten-Select van harte aanbevelen.

Zeer snelle service!

De eigenaar van de winkel reageert snel en de kwaliteit van de producten is fantastisch.

Hoogwater in combinatie met sneeuw met de recent gekochte lens gefotografeert (Hasselblad 60-120 mmm) ziet er indrukwekkend uit dus zeer tevreden

Perfecte service

Object was zoals omschreven, snelle verzending, zeer netjes verpakt, kortom perfecte service

Fijne deal mooie lens gekocht met een prima inruilbod en een goeie kop koffie

Fijn bedrijf met een verkoper die weet waar het over gaat.

Excellent communication and good shipping

Excellent communication , clear and fast response. Very well packed shipment. Good quality.

Top kwaliteit!

De beschrijving en de foto’s van het product waren van hoge kwaliteit. Het contact verliep vlot, vriendelijk en duidelijk. De verzending was goed georganiseerd en bijzonder snel!

deskundige toelichting

Dure nikon occasion als nieuw niet teruggenomen

Prachtig 180-400 nikon pro objectief voor reeele prijs gekocht in nieuwstaat cosmetisch prachtiig kocht ik zonder te testen In 80 400 bereik met 1.4 converter ingeschakeld piept de autofocus Na reklameren naar Marco Schouten Advies geen zorgen maken Kon wel terug bij aanschaf duurdere Leica lens Ingesproken voicemail vraag kan de lens niet terug maar geen reactie op gekregen Lens ingeruild op een nieuwe nikonkameraexpres in 3 dagen 900 euro verlies op. Schouten had de lens wel in willen nemen op duurdere Leica lens /mail erna Marco Schoutdat ik dan toch betere deal had gehad dan bij KE Marco op voicemail gevraagd de lens terug te nemen helaas niets op gehoord na middag wachten De aanbieding leicalens was zelfde prijs als deze lens kost bij cameranu Urk trouwens Ben dit niet van Marco gewend overigens ke is me later tegemoet gekomen met een andere lens

Verhaal is toch iets anders dan hierboven beschreven. Klant was in eerste aanleg tevreden met de Nikon lens. Na een paar dagen een mail ontvangen over een piep in de lens. Klant zou met lens langsgaan bij een dealer om de hoek om dit na te laten kijken. Voorafgaand aan dit bezoek stuurde de klant een mail met de vraag wat hij moest bijbetalen op een andere lens wanneer hij de gekochte lens in zou ruilen. Wij zouden hier de volgende dag op reageren. Bij zijn bezoek aan de dealer is vastgesteld dat er niets aan de lens mankeerde. De klant heeft daarop een voicemail ingesproken of hij de lens terug kon geven (dit hoeft de klant overigens niet te vragen want er geldt gewoon een 14 dagen retourrecht). Omdat er nog geen antwoord was gegeven op zijn vraag wat hij moest bijbetalen is daarop eerst geantwoord (voorgesteld dat de klant korting krijgt op de nieuwe lens die hij wilt hebben en gewoon de prijs terug krijgt die hij voor de Nikon lens betaald heeft maw geen verlies voor de klant). De reactie was dat de lens even duur was als bij een andere dealer en dat hij de lens nog maar even zou houden.  Iets meer dan 5 uur later een mail ontvangen dat hij de lens ingeruild heeft en dus 900 euro verloren heeft op de prijs. Dat verlies is natuurlijk erg vervelend echter wij waren gewoon in de veronderstelling dat hij zou nadenken over het voorstel. Immers retour sturen mag altijd en hoeft ook niet om gevraagd te worden omdat dit wettelijk zo geregeld is. Helaas een misverstand wat de klant geld gekost heeft wat ons inziens niet nodig was. Klant is op advies trouwens terug gegaan waarna er een gedeelte van de prijs gecompenseerd is. Al met al een vervelende situatie. Hopelijk is de klant met de huidige camera / lens tevreden.

Ik heb 2 bestellingen geplaatst. Alle 2 top behandeld. Zeer goed advies. Een aanrader.

Hele goede en vriendelijke service

De verkeerde camera gekozen, de verkoper is heel meedenkend en coulant geweest. Er is een prima oplossing gevonden.

Perfecte transactie

Zeer aangename email wisseling, uitstekende verpakking en snelle levering. Het objectief was precies zoals omschreven en in absolute nieuwstaat. Zeer tevreden.

top

like always, super fast and professional

Great hospitality

Kind support continued after my purchase. Great hospitality and worthy to check the website.

• お勧めしますか? Yes

Laanstraat 39 3762KB Soest