Schnell geliefert, allerdings Retoure auf eigene Kosten

Ich habe einen Artikel bestellt, der mir leider nicht passte. Da ich den Artikel aufgrund dessen zurück schicken musste und ich auf Ihrer Website nirgendwo die Möglichkeit fand einen Retourenschein auszudrucken musste ich gerade 20€ bei der Post zahlen. Was ich sehr schade finde. Ich werde deshalb leider nicht mehr bei Ihnen bestellen können.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste Naam, Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat Skihut niet standaard een retourlabel mee geeft. Dit staat onder het kopje 'Ruilen en retourneren' op onze website. Zie: https://www.skihut.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.html. Echter, klanten welke level zwart in ons klantensysteem hebben behaald, kunnen wel gratis retourneren. U kan op uw account zien onder welk level u valt. Als dit level zwart is, wilt u mij dan een email sturen naar celisa@skihut.nl? Dan zal ik zorgen voor een tegemoetkoming. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Skihut Celisa

Heerlijke, prachtige winkel!

Mooie merken, aardig personeel, ik kom er graag!

Ik heb een jas besteld en die is werkelijk prachtig! De kwaliteit is super en hij draagt erg fijn! Snelle levering!

Geen reactie gekregen na versturen retouren?

Wellicht is er aan onze kant iets mis gegaan. graag even reactie.

Beste Karin, De geretourneerde artikelen zijn terug genomen. U kunt het geld binnen enkele dagen op uw rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Celisa

Geen geld terug

Ik had online een jas gekocht die ik heb geruild in de winkel. Hij was wat duurder dus heb bijbetaald. Toen ik me toch bedacht had bracht ik de jas terug en kreeg geen geld terug maar een tegoedbon. Jammer dat een winkel de behoefte heeft je geld te houden. Bezint eer ge begint aan een aankoop in de winkel bij de skihut.

Goede prijs, heel snelle levering!

Was beetje kritisch omdat er toch een aantal negatieve ervaringen waren met skihut. Echter, na bestelling alles netjes en snel ontvangen. Gewoon zoals het hoort. Ook verpakking is top!

Everything has gone perfectly

It has been very easy to place the order and very fast shipping

Noch keine Erfahrung machen können.

Das Paket ist noch gar nicht angekommen!

Grote collectie snelle levering goede service

Perfekt

Alles perfekt !!!!

Service nicht optimal…

Schöne Produkte. Aber meine Bestellung ist nach fast zwei Wochen immer noch nicht angekommen und auf meine Anfrage per Mail habe ich noch keine Rückmeldung erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste Melanie, Het kan soms voorkomen dat het pakket er langer over doet of niet aankomt! Is het al opgelost? Of bent u nog niet geholpen? Wilt u mij dan een mail sturen? Mijn mail adres is celisa@skihut.nl? Met vriendelijke groet, Celisa

Fantastisch!!

Super vriendelijk/professionele medewerkers!! Website ook heel snel met verzenden..

Aan te bevelen.

Duidelijke foto's, snelle verzending. Top!

Aankopen en evt retournering verloopt vlot en zonder problemen!

Levering was snel retour geld nog niet ontvangen

De levering was snel volgende dag. Helaas was het niet wat ik had verwacht retour gestuurd , maar tot op heden geen geld retour ontvangen. En retour pakket is afgeleverd.

Beste, De bestelling is geretourneerd. Het geld word binnen 5 werkdagen terug gestort. Is dit nog steeds niet gebeurd? Wilt u mij dan mailen op celisa@skihut.nl? Dan kunnen wij dit snel oplossen.

Goede service en snelle verzending.

Product makkelijk te bestellen, fijne dat het via achteraf betalen is, kan je eerst passen en als het goed is betaal je makkelijk via de bank. Alleen jammer dat als je retour moet sturen de retour kosten voor de klant is.

service , contact

x

Snel in huis

ware schmutzig und falsche ware

kein service…falsche ware,und dazu ware verschmutzt. ich bestelle so viel bei euch . bei der bestellung lief einiges schief . da hätte ich mir mehr service oder entgegenkommen gewünscht . es sollte ein retouren schein zugesandt werden kam aber nix. das war’s für mich . melanie siegholt1

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

zowel met leveren als retour verwerken top

De artikelen snel geleverd. En het artikel retour snel verwerkt en ook snel terugebetaald. Top service

Ware nicht angekommen

Die Ware ist nicht angekommen. Telefonisch keine Erreichbarkeit und via Email 2 Tage Wartezeit

Mist

Sehr schlecht . Habe ein Päckchen ohne bestellte und schon bezahlte Handschuhe geliefert bekommen Warte immer noch auf eine Antwort wo die Handschuhe sind C. de Vries

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste c. de Vries, Allereerst bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd, terwijl dit wel door PostNL wordt aangegeven. Helaas komt het wel eens voor dat een pakket zoekraakt bij de post. Hiervoor dienen wij inderdaad een postonderzoek op te starten. Deze onderzoeken kunnen lang duren, maar het is wel de bedoeling dat wij in de tussentijd contact met zowel u als PostNL hebben. Wij zijn nog druk met uw onderzoek bezig. Ik heb het intern doorgegeven om contact met u op te nemen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Skihut Celisa

Snel

Altijd goed

Goede service en goede producten! Altijd naar mijn zin