Top Winkel met een zeer goede service ;-) Ik shop hier al jaren lang. Skihut ga vooral zo door. Grt, Duvan

Fast and great

Fast and great

Geweldig goed.

Mooie artikelen, goede kwaliteit. En snelle levering. Ga zo door !

Een goede en snelle levering.

Heel tevreden met de bestelling en snelle levering

Heel goed, snelle service

Mooie artikelen, snelle service

Super snelle levering

Super snelle levering

everything was perfect, unfortunately I can't give 6 stars...

I was satisfied with everything, but I would especially emphasize the speed of the service. I think I'll be back.

Fast delivery

Great service, good price, all good.

Snelle levering super fijn

Retour beleid

Mijn bestelling kwam binnen ik had het al te laat gezien was dat de broek helemaal open was aan de zijkant ,sturen we terug en dan vind ik als je de retour van jullie leest eigen kosten als kwijt is eigen verantwoording als het beschadigd is terwijl waar het open was veel draden hingen Conclusie ligt nu bij de naaister

Vlot een bestelling geplaatst en in no time had ik de slippers in huis

Ik was op zoek naar bepaalde slippers en vond deze voor een mooie prijs bij Skihut. Bestellen ging heel eenvoudig en levering volgde heel snel daarna. Blij mee!

empfehlenswert

schnell, transparent und zuverlässig, gerne wieder

Vlotte levering mooie kwaliteit

Besteld en de dag nadien geleverd Zeer mooie kwaliteit en korting Dank je wel Aanrader

Snelle levering, mooie slippers.

Snel en mooi verpakt.

Zeer snelle levering, goede opvolging, wegens niet thuis geleverd bij buren. SUPER. Kleedje werd in een zacht papiertje ingepakt, niet zomaar in de plastieken zak. Skihut is een aanrader.

Heel tevreden

Zoals altijd prima service

Er ontbrak een embleem van een jas die ik had besteld en deze werd meteen nabezorgd.

Nette afhandeling

Netjes geleverd

Keurig verpakt ben zeer tevreden

Doen wat ze op hun site schrijven

17-6-2024 Vorige week via de site een mooie bontjas gekocht, die ik afgelopen winter al graag wilde, maar niet in mijn budget paste. Zag hem nu in juni in de uitverkoop en het bedrag paste dus besteld voor de komende winter. De bontjas kwam keurig verpakt via de post aan. Maat van de bontjas is goed ziet er keurig uit, kortom zeer tevreden . Bij deze webshop ga ik vaker langs komen, en bestellen mits het in mijn budget past.

Super,brzi i moja preporuka♥️

Super! Brzi i efikasni!

Paar verbeter puntjes

Mooi assortiment en m’n schoenen zijn snel geleverd. De omschrijving op de website had beter gekund. Het ging om gouden schoenen maar in de omschrijving stond grijs en er zou wat meer gedetailleerde informatie over het product mogen staan. Ik ging toch twijfelen of ik wel de juiste schoenen zou krijgen. Maar kwam gelukkig goed. Verder vind ik het jammer dat je verzendkosten moet betalen en eventuele retour verzendkosten ook. Normaliter zou ik dan nooit bestellen maar omdat ik bekend was met de pasvorm durfde ik het aan.

Mooie spullen voor goede prijzen

Mooie spullen voor goede prijzen en netjes en snel geleverd

Top bedrijf

Alles goed geregeld

Prima.

Al vaker besteld bij De Skihut: Goede website, mooie collectie en snelle verzending. Wederom zeer tevreden. Tot de volgende keer.

Vissershavenweg 56

2583 DL Scheveningen