Topservice, goed productaanbod, fijne sale

Topservice, goed productaanbod, fijne sale

Super!!

Super snelle levering en met een leuke gift! Ik mocht geen hartjes plaatsen maar die hebben jullie verdiend!!

Goede ervaring

Ik ben klein van lengte Bedankt dat het altijd retour kan Omdat het veel kost om te ver maken

Fantastisch gegaan zo moet het gaan de snelheid.

Ottimo

Ottimo servizio affidabile e veloce

Zonder gehoor te geven aan aanvraag ontbinding

Zonder gehoor te geven aan aanvraag ontbinding, aankoop toch verzonden. Hierdoor onnodige retourneringskosten betaald. Hierdoor 4 sterren ipv 5. Dezelfde dag een enorme prijsverlaging, ook hierin geen tegemoetkoming in de mailwisseling, gewoon blind de mail beantwoorden “u kunt de jas gewoon retourneren” ipv dat er aangeboden wordt om mee te gaan in de prijsverlaging. Prijs was trouwens ook ruim boven de prijs van de producent. Beetje jammer dit, ik zal hier niet snel nog eens bestellen. Jaren geleden wel een andere jas gekocht en dit was goed gegaan. Misschien de mensen op de klantenservice leren wat beter te lezen (het gehele bericht), dan komt er minder retour. Ik heb nu dezelfde jas gekocht, maar 85 euro goedkoper, en dat is inclusief de kosten voor het zelf retoursturen.

Beste Manon, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u op zondag een bestelling heeft geplaatst en gemaild heeft, maandag heeft u reactie ontvangen dat de jas al verzonden was. Dat kunnen wij dan helaas niet meer tegenhouden bij PostNL, tevens zie ik dat er zelfs 2 maal op uw gereageerd is en ook met het advies om het pakketje te weigeren om uw retourkosten te besparen. Het is natuurlijk niet gebruikelijk dat een bestelling direct wordt geannuleerd.

Too long waiting time.

Order placed 03.02.24 Waiting for my parcel to ESTONIA alreday 10 days!

• Would you recommend us? No

Dear Olga, Thank you for your email. I'm sorry it take so long but you've ordered from a webshop in Holland. We can't predict how long it wil take to deliver to Estonia. It's not unusual that i can take 2 weeks.

Lieferung perfekt!

Gute Service

Leider nicht mehr als ok

Ware wurde schnell verschickt und war in Ordnung. Nur leider war im Paket kein Rücksendeschein. Auf Nachfrage per E Mail habe ich keine Antwort erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wrong jacket

OSC jacket not as advertised and ordered. Bait then switch. Have returned the jacket, waiting for a refund now. Had to pay for return shipment even though the mistake was on Skihut‘s side. Will not buy again.

Gewoon goed advies

ga zeker weer heen

Snelle en goede levering

Zeer tevreden over levering, jammer dat de maten kleiner uitvallen

Super snelle levering!

Vandaag besteld, morgen in huis

Snelle levering.

Correct bedrijf

Ervaring en echt advies (Ed)

Nieuw board, nieuwe bindingen gekocht na heel wat jaren ervaring. Ed, je bent een eerlijke topper die echt weet waar hij over praat. (Ik heb de Salomon dancehaul met de mission bindingen van Burton) Geen poespas, gewoon echt advies op de persoon zijn niveau en wensen. Ik heb echt genoten van mijn nieuwe board en bindingen. ( for the record, geen buikslapper gemaakt) Oprechte thanks De winkel is mooi, groot en heeft echt heel veel keuze.

Top snellelevering dikke zak en duidelijke retour papieren

Prachtige merken , goede website met handige filters , mooie foto’s

700 € Jacke wurde in Plastiktüte versendet.

Schnelle Lieferung, aber die Lieferung in einer Plastiktüte wirkt schon sehr verstörend bei einer so hochwertigen Jacke. Auch die Sendungsinformationen über das Datum der Lieferung waren falsch, und es war keine Unterschrift nötig beim Erhalt wie angegeben.

absoluut aan te bevelen

Alles verliep zéér vlot en correct. Heel mooi product aan zéér goede prijs. Goed om weten is dat het een paar dagen duurde voor het pakket verzonden werd. Dus hou hier rekening mee als je iets héél dringend nodig hebt.

Perfect, snelle levering en gemakkelijke site

Hierboven is alles al beschreven. Volgende dag m’n droomjas al in huis. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Snel en niet duur

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Snelle verzending

Snelle verzending

Doen wat op de site wordt beloofd. DHL als vervoerder vind ik minder die zijn onbetrouwbaar. Laat niks meer thuisbezorgen door DHL omdat ze nooit de moeite nemen om aan te bellen en dan gewoon niet thuis doorgeven of pakket met valse reden retourneren.

ruime keuze in overzichtelijke website

Ruime keuze aan hoogwaardige skikleding. Heldere uitleg over product en maatkeuze. Na bestelling goede informatie over status van bestelling en levertijd.

Prima assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen en met snelle levering. Ga zo door !

betrouwbaar

betrouwbaar

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.