Zeer slecht

Pakket niet aangekomen, klantenservice geeft aan dat ik dan pech heb. Helaas, geld weg en geen kleding. Jammer van een vaste klant doe al jaren behoorlijk veel geld uit geeft in deze winkel en nu dus niet meer

duidelijke site en snelle levering

en bij telefonisch contact weet medewerker waar het over gaat. Prima. zal zeker aanraden bij anderen als het zo komt. Dank voor service.

Goed en snel binnen

Eerste keer besteld bij skihut alles naar wens gegaan

Klanten service was duidelijk. Snelle levering.

Tijdens mijn aankoop had ik enkele vragen over de voortgang van mijn bestelling. Deze vragen werden snel beantwoord, geen lange wachtlijnen aan de telefoon. Verder werd mijn bestelling binnen een of twee dagen geleverd.

vandaag besteld morgen in huis

Moest ruilen, maar ging vlekkeloos

What you see is what you get

Plus goede kwaliteit en service.

Lots of clothes.

Very satisfied.

Good quality and communication

Overall is good...but unfortunately the return shipment is not for free. And when you have to turn back clothes from Belgium by a postal tracking sercive it costs a lot!

Goede en zeer snelle levering van een topprodukt

Goede en snelle levering

Super ski Jack in de aanbieding

Prachtig ski Jack gekocht, en binnen 1 dag geleverd

Snel geleverd.

Pakket zou op dinsdag geleverd worden, maar werd al op maandag geleverd. Wat wel jammer is, dat er een vlek in de kleding zit. Verder prima.

Snelle levering, goed bereikbaar!

Kwaliteit, assortiment,service, alles klopt. Perfecte winkel

Optijd bezorgd jammer genoeg laars te groot. Teruggestuurd en het bedrag is binnen 3 dgn teruggestort op mijn rekening

Service met de grote S

Geweldig vlotte service Ik koop zeker terug bij jullie

Snelle online service

Mooie Uggs besteld binnen 1 dag binnen

Snel, betrouwbaar en goed

heel snele levering en perfecte jas

alles correct en snel afgehandeld tegen juiste prijs.

Snelle levering, goede service

Bestelling was snel geleverd, sneller dan de echte Woolrich site dat uit Italië moet komen. Tevreden met de mooie kleding!

Overzichtelijke webshop, snel besteld en vlotte levering.

Goed geregeld

Het is allemaal goed geregeld. De mevrouw bij de slagboom was vriendelijk en de jongens die zeiden waar je heen moest gaan met de auto waren dat ook. Ik vroeg mij alleen wel af waarom ik van tevoren een e-tiket had gekocht want ik moest met de auto in de rij van staan waar mensen nog hun kaartje voor de overtocht moest kopen. Er was wel een rij voor e-ticket maar dan moest je aanhanger niet langer dan 6,5 meter zijn. De e-ticket had voor ons geen meerwaarde.

Goede ervaringen zeer snelle levering

Goede ervaringen zeer snelle levering