Dikke prima

Meerdere ea7 pakken besteld altijd netjes optijd geleverd en nooit geen klachten gehad

goede service

Goed maar alleen jammer dat je als je iets retour stuurt verzendkosten moet betalen

Prettig

Winkel is supermooi en veelzijdig, online handig

Uitstekend!

Goede service en snelle levering! Bestelling voldeed aan verwachting.

Snelle levering, klantenservice netjes en behulpzaam

Top zaak

Top zaal met goede service

Kaartje van broek af, rommelig vloeitje verpakt/ rekening klopt niet,

Tegoedbon erbij berekend i.p.v eraf gehaald

Groot assortiment, duurde lang

Groot assortiment, duurde lang

Soldaat

Snellen levertijd

Snel geleverd voor een mooie prijs

Super snelle en goede service

Erg fijn personeel erg aardig en behulpzaam En webshop snel en goede verzending….

Makkelijk

Het klaar hebben van de online bestelling zou iets sneller mogen. Mailtje kwam maar niet terwijl het na bellen wel klaar bleek te liggen. Dat was beetje irritant maar verder prima hut!

Fijne site, snelle levering, keurig verpakt , TOP!

Top! Snelle levering , keurig verpakt , kon niet beter !

Snel

Alleen was bij een afleverpunt gebracht nadat ik niet thuis was . Had ook bij de buren gekund

Goede ervaring

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Bestelling

Super goed, snelle levering

Alles piekfijn zoals beloofd geleverd. Top!

Goede service en prijs

Mooie Protest ski-jas voor mijn dochter besteld, scherp geprijsd en jas snel in huis.

Prima webshop

Snel geleverd!!

Niet goed

Bestelling geplaatst, normaal is een bestelling binnen 2 dgn binnen nu ruim anderhalve week! Dan krijg ik op de dag van levering een mail dat er uit mijn bestelling meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn! Niet netjes op deze manier , dan moet het niet online blijven staan. Teruggave van het geld ging dan weer wel vlot. Gr mevr B Noorland

Beste Bianca, Bedankt voor uw feedback. Helaas komt het wel eens voor dat wij items niet kunnen leveren. Dit komt voornamelijk voor in drukke/sale periodes. Onze voorraad online komt overeen met de voorraad in onze winkel. Hoogstwaarschijnlijk zijn de niet leverbare artikelen van uw bestellingen vlak na het plaatsen van de bestelling, verkocht in onze winkel. Mijn excuses daarvoor, ik begrijp dat dat erg vervelend is en daarom zou ik u graag een tegemoetkoming willen aanbieden. Kunt u mij hierover mailen op eline@skihut.nl? Daarnaast versturen wij inderdaad onze pakketten snel op. Wanneer wij een artikel niet direct kunnen vinden, vinden wij het belangrijk dat er meerdere collega's naar de artikelen zoeken. Zodat wij zeker weten dat het artikel echt niet meer voorradig is. Om deze reden gaat daar inderdaad meer tijd over heen dan normaal gesproken. Ik zie uw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Eline Skihut

Zeer goede service, mooie kledij

Vooraf enkele mails gestuurd om info over kledij te verkrijgen: snelle en duidelijke antwoorden. Top service. Snelle levering na bestelling. Mooie kledij.

perfect!!

Snelle levering, altijd goed!

Prima vriendelijke service

Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen. Prima