Snelle levering mooi product

Snel geleverd, mooi product

Erg positief

Enorm snel. Bezorgen en retournering en administratieve afhandeling.

Top, mooie prijs en snelle levering

Helemaal prima. Exact zoals gewenst. Ik heb nu een issue met 1 van de hoodies, maar dat heeft niets met skihut te maken. Ik hoop dat het net zo mooi afgehandeld gaat worden als mijn ervaring tot nu toe :-)

Prima geregeld

Snel geleverd alles verliep soepel

Netjes en snel geleverd

Betrouwbaar

Gekocht niet geleverd

Eerste keer wat gekocht, 2 winterjassen besteld. Zeer onprofessioneel dat niet geleverd kon worden, wel afgerekend (ook teruggestort). Kennelijk geen goed verkooptrackingssysteem

Mensen met grote voeten vanaf mt 49 kunnen hier uitstekend terecht voor teenslippers. Snelle levering.

Snel en goed!

Mij eerste ervaring was zeer goed! Ik kende de site niet dus was huiverig! Maar had mijn bestelling de volgende dag al in huis! Gewoon top! Zou zeker weer bestellen

Snel, netjes & goed

Matig

Handschoenen besteld maar nergens stond dat het kinder handschoenen waren… ook kwamen ze te laat.

Beste M, Winterswijk, Bedankt voor uw bericht. Op onze website verschijnt er een blauwe lijn onder de categorie van een product. Dit kan zijn 'dames', 'heren' of 'kids'. Aan de hand van deze lijn, zou u kunnen zien dat de handschoenen bedoeld zijn voor kinderen. Heeft u de handschoenen inmiddels geretourneerd? Ik begrijp dat het misschien niet goed af te zien was, daarom willen wij graag de eventuele retourkosten vergoeden. Ik hoor graag van u via eline@skihut.nl. Met vriendelijke groet, Skihut Eline

Snelle levering, en goede info!

alles dik in orde

Snelle levering, en bij retournering van een item stond het geld direct weer op de rekening. Kwalitatief altijd erg mooie artikelen.

Goede service, het enige wat ze nog kunnen doen is nog een snellere levering..

geweldig

vlot en accuraat

Alles volgens afspraak afgehandeld

Zeer goed.

Geen probleem gehad, top

Snelle levering, snelle retour, wel zou een retour sticker fijn zijn

Site is goed alleen verzenden kan sneller.

Prachtige skikleding

Knappe promotie!

Ik kocht een heren skijas van Fire + Ice op het einde van het seizoen voor de helft van de prijs. Bedankt voor de superleuke actie!

Gemakkelijke manier van bestellen en duidelijke retourhandling.

Op zich prima, weinig tot geen communicatie

Heb in korte tijd 2x online bestelt. De eerste keer was 1 maat van een artikel niet voorradig. Dit is wel teruggekoppeld, maar pas vlak voor aflevering. De tweede keer was een artikel blijkbaar voor aflevering beschadigd. Ik kreeg alleen een mail dat het artikel via post.nl geretourneerd was. Pas bij aflevering kon ik zien welk artikel niet geleverd was.

Beste Marga, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het fijn is als er meer communicatie rondom een annulering is. Normaal gesproken, is het de bedoeling dat u gemaild word voordat de annulering plaatsvindt. Ik zal dit intern doorgegeven, zodat hier in de toekomst meer aandacht aan gegeven wordt. Zou u mij willen mailen naar Eline@skihut.nl. Dan kan ik met u kijken voor een vervangend item. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Eline Skihut

Alles prima, gerne wieder ☺️☺️☺️

Zuverlässig und schöne Ware

Snelle levering, maar jammer dat je de retourzending zelf moet betalen.

Snelle levering, maar jammer dat je de retourzending zelf moet betalen, daarom zou ik niet weer voor Skihut kiezen. Dit vind ik nl. bij een kleding-webwinkel horen.

Beste Marcella, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn dat de producten die u bij ons besteld heeft, gauw bij uw thuis aankwamen. Het klopt dat wij een retourbeleid hanteren waarbij de retourkosten voor de klant zijn rekening is. Dit staat onder ander vermeld onder het kopje 'ruilen en retourneren' op onze website: https://www.skihut.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.html. Echter, zwarte members bij de Skihut kunnen gratis retourneren. Als u level zwart heeft behaald in ons spaarsysteem, wilt u mij dan mailen voor een compensatie? Mijn mailadres is eline@skihut.nl. U kan via deze link bekijken, hoe u erachter komt welk level u bent en de daarbijbehorende voordelen: https://www.skihut.nl/klantenservice/de-skihut-skipas.html. Met vriendelijke groet, Eline Skihut