Slechte service

Iets besteld online wat waarschijnlijk verkeerd geprijsd was. Kreeg een mail terug dat de bestelling was geannuleerd omdat die niet meer leverbaar was terwijl die wel gewoon voor de volle prijs in de winkel hing.

Wat vervelend dat uw order geannuleerd is. Uiteraard is het nooit de bedoeling om een artikel niet te leveren maar kan het wel eens voorkomen dat een artikel op dat moment niet meer op voorraad blijkt te zijn. U heeft deze pully zonder korting besteld, de winkel hanteert dezelfde prijzen als online. Mijn excuus voor het ongemak.

Perfecte service

Zowel telefonisch als per e-mail zeer klantvriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door klantenservice medewerker Femke. Erg blij met mijn snel geleverde bestelling. Deze webshop is zeker een aanrader.

Goede prijs en snelle levering

Gezocht naar Napapijri jas. Skihut had de beste aanbieding. Vervolgens ook snel geleverd, wat fijn was ivm vakantie. Mijn dochter is er heel blij!

Goede collectie, prima service

Super tevreden

Gebeld om te kijken of de woolrich jas op voorraad was. En na uitzoeken bestelt en netjes thuis geleverd.

Super, prima service en levering

Nadat de omruiltermijn voorbij was, toch behulpzaam geweest om mijn jas voor een andere maat te ruilen. chapeau !!

Kwaliteitsproducten

Prima website, kwaliteitsproducten en snelle leverling!

Goede en nette levering!

Wat een slechte after sale

Garantie tot aan de voordeur. Geen enkele bereidheid om klachten op te lossen. Na 20 trouwe jaren kom ik hier nooit meer !! Jammer hoor

Vervelend om te horen dat u de after sale zo heeft ervaren. Echter kunnen wij een aankoop waar geen bon of bankafschrift van aanwezig is en het artikel naar eigen zeggen ongeveer vier jaar oud is helaas niet aannemen.

uitstekend

Zeer vriendelijke dame van de klantenservice, ondanks dat een betaling niet lukte ben ik zeer goed geholpen en erg blij met mijn nieuwe jas.

Slecht

2 artikelen besteld die achteraf niet in voorraad bleken te zijn. Van 1 artikel werd ik snel verwittigd - toen ik navraag deed over levering vh het andere artikel , bleek dit ook ineens niet op voorraad. Jammer want had de truitjes kunnen gebruiken voor op verlof

Vervelend om te horen dat uw order geannuleerd is. Het kan in een sale periode wel eens voor komen dat artikelen niet meer op voorraad blijken te zijn. Mijn excuus hiervoor.

Snelle online levering Ontzettend fijne en behulpzame medewerkers Heerlijke shopping experience in de winkel zelf

Snelle levering en ook goede service bij retourzending

Over de Skihut webshop ben ik zeer tevreden: Duidelijke info over de producten/maten Goede communicatie mbt levering Snelle levering Adequate afhandeling bij retourneren

Snelle correcte levering

Snel geleverd, keurig verpakt, mooi product!

Snelle levering, geen retourservice

Ik vind het zeer jammer dat je bij deze webshop moet betalen voor het terugsturen van artikelen...niet meer van deze tijd....ik zal dan ook niet meer online bestellen.

Vervelend om te horen dat u niet meer bij ons wilt bestellen. Ons retourproces is duidelijk te vinden op onze website, hierin staat ook dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Uiteraard kunt u het wel kosteloos retourneren in ons filiaal. https://www.skihut.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.html

Werkelijkheid wijkt totaal af van foto op website ( kleurstelling

Ik ben niet de 1e zo te lezen. Beanie van Picture besteld, krijg ik een totaal andere kleur binnen! Excuusmail over foto’s aangeleverd door leverancier .., lulverhaal. Check dat dan zelf voordat jullie het online zetten, om te zien of de kleuren overeenkomen. Besteld als cadeau voor de wintersport.. lekker dan..

Prima webshop met goed assortiment.

Een webshop met duidelijke foto's en nette omschrijvingen. Bestelproces met gemak daarbij snelle levering. In mijn geval was het product niet helemaal naar mijn smaak dus ervoor gekozen het terug te sturen. Het tegoed stond snel weer terug op de rekening.

Digitaal TOP - Face2Face even better !!!

Junior skijas via website besteld - na 2d geleverd - ong 1 week later telefonisch contact genomen owv advies mbt kleurschakering van een junior skibroek van hetzelfde merk. Super service en hulp via telefoon. De desbetreffende broek werd zelfs opzij gehouden in afwachting van mijn on-line bestelling. TOP !!!

Goede service en snelle levering

Via de webshop van skihut een skibroek besteld, helaas was deze te klein dus het pakketje terug gestuurd. Binnen enkele dagen kreeg ik bericht van ontvangst retour en heel snel daarna mijn geld terug. Super.

Supersnel en duidelijke communicatie

In het weekend besteld en maandagmiddag al in huis. Goed verpakt. Top service!

Uitstekende service. Jas besteld, maar was niet goed, dmv het retour formulier een andere maar besteld. Binnen 4 werkdagen was alles geregeld incl retour en nieuwe bestelling.

Oplichters

Op de webshop komen de foto’s totaal niet overeen met het product dat ze leveren. Na overleg krijg je excuus en een retour label maar geen oplossing of een kortingscode voor je aankoop waar je nogsteeds naar opzoek bent. Bestel nooit op hun site‼️ Levering donderdag overdag besteld, levering maandag.

Beste meneer Reewijk, Wij vinden het erg vervelend dat de snowboardschoenen niet overeenkwamen met de foto bij ons op de website. Wij krijgen de foto's geleverd van de leveranciers, maar in uw geval is er iets fout gegaan. De schoenen die u wilde waren helaas niet meer na te bestellen bij Burton en daarom konden wij deze niet meer leveren. Wij hopen u in de toekomst alsnog te verwelkomen als klant. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas Skihut klantenservice

Snelle levering en een goed product in huis

Bij skihut heb je een goed service en je ontvangt ook alles gelijk op je mail; de factuur en over de verzending van je pakket.

Goeie service en erg snelle bezorging

SUPER service

Snelle service. En bij retourneren hele goede afhandeling. Hele mooie spullen.