Slecht

Product kapot, en wordt niet op mail gereageerd

Groot assortiment

We kopen veel en graag bij de skihut alleen ruilen gaat niet goed. Er wordt dan keurig het bedrag terug gestort maar geen andere maat. je moet dan weer opnieuw een bestelling plaatsen.

Excellent !!!!

Mooie artikels, snelle service.

Hi

Very good service am satisfeid with my order, i recommendet

Prima service en snelle levering

Nadat ik foutieve bindingen geleverd had gekregen werden deze alsnog omgeruild voor de aanbiedingsprijs. Top service!

Great

Hip, fresh, wonderful sorted. Fast delivery. Thanks for the nice shopping experience. I hope to visit your store one day.

Guter Servis

Die Bestellung ist schnell eingetraffen und die Ware war qualitativ sehr hoch. Danke Skihut !

Snelle levering Netjes ingepakt

Artikel wurde nicht geliefert, aber Geld abgebucht

Der Artikel wurde nicht geliefert und Geld wurde abgebucht. Leider wird nicht proaktiv kommuniziert und gearbeitet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste Thomas, Bedankt voor uw review. Dit pakketje is vermist verklaard en 8 dagen na uw eerste melding is het bedrag is naar u teruggestort. Hier kunnen wij helaas ook niks aan doen. Mijn excuus voor het ongemak.

Prima service!

Groot assortiment.

Bestellt - Geliefert - Gute Qualität

hat alles wunderbar geklappt, zudem zu einem sehr guten Preis

Slecht

Jas gekocht . Helaas anders ontvangen als op de foto’s van de webshop. De maat had ik zelf verkeerd besteld moest een L zijn in plaats m . Dit was men eigenlijk schuld.. heb naar ze gebeld eerst naar klantenservice in de wacht geen gehoor. Toen op nieuw gebeld en maar door verbonden naar de winkel . Toen Wel iemand aan de lijn . Alles door gegeven en ik zou terug gebeld worden .. nooit gebeurd. Heb het terug gestuurd. En heb zelf de kosten bètaald . Misschien de juiste foto’s op de webshop zetten ??? Helaas .

Beste Jaco, Bedankt voor uw review. Mijn excuus dat u de verkeerde jas ontvangen heeft. Wij hebben helaas geen terugbelverzoek van u gezien anders hadden wij u uiteraard wel gebeld. Bij een klacht kunt u het beste contact opnemen via onze klantenservice per mail. Hoop u alsnog als klant te mogen behouden.

Snelle levering!

Altijd snel, mooie collectie,

Vandaag besteld morgen in huis

Leuke bestelling

Goeie sale

Mooie parajumper jas in de sale gescoord. Netjes en snel verzonden

Heb nog niets mogen ontvangen

De korte broek doe ik besteld heb, heb ik nog niet ontvangen

Sehr schnelle Abwicklung

Ich habe einen Wintermantel bestellt, bin mit der Abwicklung und schnellen Lieferung sehr zufrieden gewesen. Würde ich ganz klar weiterempfehlen

heel goede service

het is een aanrader om bij skihut te kopen.

Tolles Geschäft

Tolles Geschäft mit voller Artikelbreite und guten Preise

Professionell, kundenorientiert

+++

Schnelle + professionelle Lieferung, tolle Ware!

Schnelle + professionelle Lieferung, tolle Ware! alles bestens, gerne wieder!

Ruim assortiment, hoge verzendkosten

Veel merken en goede acties, alleen retourkosten zijn veel te hoog :-( Weerhoudt mij om vaker iets te bestellen, alleen als ik het merk al ken en de maat zeker weet zal ik nog eens bestellen. Ook moet dat boven de 100 euro zijn om geen verzendkosten te hebben… kwam ik helaas te laat achter :-(

Prima snelle levering en top kwalitiet

Nadat we op de site een jas hadden gevonden besteld. Binnen enkele dagen keurig geleverd!

Schnell und zuverlässig

Schnelle und gute Abwicklung zum guten Preis.