Snel en netjes geleverd!

Binnen een dag had mijn zoon al zijn mooie Parajumpers jas. Echt top!

Snel en netjes geleverd en de retour afgehandeld!

Weten wat ze verkopen

Ik zocht een dunne bodywarmer van dons. Dat kon ik op de site niet zien. Winkel gebeld en werd meteen te woord gestaan. Jas werd bekeken in de winkel. Daarna besteld en een dag later binnen. Prima! Het assortment is ook erg compleet.

Mooie site , ruime keuze , snelle en nette afhandeling !

Super snelle levering

Goede site en afterpay super!!

Goeie snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden

Goede services en mooie jassen

Snelle levering , mooie spullen!

Online een jas besteld. Snelle service en alles was oké!

Vrijdag besteld en Zaterdag al binnen

Webshop is prima maar winkelpersoneel onvoldoende

2 jassen besteld in de webshop, dat ging prima en werkt goed. Ik had voor afhalen gekozen omdat ik vlakbij woon, nu waren er 2 medewerksters die heel ongeïnteresseerd achter de kassa stonden en vooral hun privé aan het bespreken waren. Ik vertelde dat ik mijn 2 jassen wilde ophalen, toen zei ze eerst nee hoor we hebben hier niks liggen. Toen ik mijn mail liet zien met de bevestiging dat ze hier afgehaald konden worden kon er met een hoop gepuf en gesteun worden gezocht naar de jassen. Vond het zelf persoonlijk erg jammer dat je een behoorlijk bedrag uitgeeft in de winkel en zo'n service ontvangt.

Snelle levering en retourafhandeling.

Snelle levering.

Mooie kleding, snelle levering, snelle reactie na retournering.

Hele fijne winkel met kwalitatief goede kleding, mooie merken. Online bestellen gaat prima. Ook goed bereikbaar per telefoon en reageren goed op vragen per mail.

Snelle levering, mooie merken

Grote collectie en snelle levering

Super makkelijk webshop ,snelle levering erg te vreden

Super tevreden keurig verpakt snelle levering

Helemaal geweldig

Heb hele goede ervaring zowel persoonlijk in de winkel alsook via De webshop. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Te weinig info op site over product

Te weinig foto's waardoor te grote trui gekocht heb. Retour was erg duur in verhouding tot aankoop. Jammer.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering. De volgende dag al in huis.

Verkeerd product ontvangen; netjes opgelost

Ik kreeg een verkeerde maat bikini. Helaas was de bikini in de gewenste maat niet meer beschikbaar. Er is een label verstuurd waarmee ik de bikini kon retourneren. Netjes geld teruggekregen en verzendkosten.

Vervelend om te horen dat u de verkeerde maat ontvangen heeft. Ik zie in ons systeem dat er een gratis retourlabel naar u verzonden is en u het gehele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort heeft gekregen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gewoon snel en netjes geleverd wat ik besteld had.

Super fine arrived, goods according to the order good price. Next time I buy again

Retour is duur..

Snelle service maar helaas een verkeerde maat, en terugsturen kost 7euro.. voor niets is dat vrij veel geld