Ruime keuze topmerken voor goede prijs, snelheid en service uitstekend

De skihut beschikt over een mooie collectie topmerken. Ik kocht een mooie Kask Helm voor een scherpe prijs in de aanbieding en die werd snel geleverd. Helaas was het vizier aan de onderkant licht beschadigd. Na contact met de klantenservice is deze binnen een paar dagen vervangen voor een nieuw exemplaar. Tuurlijk, zo hoort het, maar het gemak en de snelheid maken de Skihut voor mij een zeer betrouwbare en goede online winkel.

top!

snel bezorgd, met zorg verpakt en super blij mee!

zeer slecht communicatie vanuit skihut

Jas besteld past niet terug gestuurd, blijkt volgens skihut niet aangekomen en via track en tracé wel gewoon. Jas van 569 zegt de jongeman kan gebeuren en je moet zelf een onderzoek doen bij post.Nl. Ze laten je zelf alles regelen en doen niks voor je! Echt een oplichters de jas is door hun eigen personeel gestolen. En ik moet er voor opdraaien!

Vervelend om te horen dat uw retour nog niet door ons ontvangen is. U als verzender dient het postonderzoek op te starten, dit is niet iets wat wij zeggen maar moet vanuit PostNL. Tevens zijn wij ook al dagen bezig voor u met PostNL en is er zeker niks gestolen door personeel. Niet zo netjes om zomaar deze beschuldiging te uiten!

kwalititief hoogwaardige producten en snelle service

kwalititief hoogwaardige producten en snelle service

Fijne site

Snelle verzending

Wat is er fijner dat als je iets bestelt het er binnen de kortste keren is? Een snelle verzending is alles en dat is top geregeld bij dit bedrijf!

Super snelle en juiste levering!

Gevonden, besteld en ontvangen! Top!!

All very good. Happy for the order.

Goed en snel.

Schnell, zuverlässig

Die Website könnte bei der Filterfunktion besser sein.

Twee van de drie bestelde artikelen niet geleverd.

Website voorraadinformatie is niet up-to-date. Een keer een artikel niet voorradig kan voorkomen, maar twee van de drie bevestigde artikelen niet leveren is geen goede service.

Ich habe meine Bestellung nicht erhalten!!

Ich habe meine Bestellung bis heute nicht bekommen !!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima snelle levering

Dag, Het bestelproces was eenvoudig en de bezorging keurig op tijd. Dank

Goed en snel

Grote assortiment en snel geleverd

Super fijn dat een ski-broek een paar uur na bestelling, op een zaterdag, al bezorgd kon worden: onze kleine man was daarmee gereed voor de sneeuwpret de volgende dag. Heel blij met deze service!

Prima service. Netjes verpakt snelle verzending.

Snelle levering. Mooi verpakt en ik heb een super mooie jas. Erg blij mee.

Top: goede service, snelle levering

Heel tevreden met deze bestelling. Mooi product, maar bovenal snel beschikbaar. Fijne verkoop, dankjulliewel!

Topwinkel!

Al mijn skispullen koop ik hier. Goede spullen en goede service.

Uitstekend!

De klantgerichtheid en de service van Skihut zijn altijd van uitstekende kwaliteit. Ook met bestellen online en ophalen of call en collect!

Retouren müssen kundenfreundlicher sein werden

Die Retouren müssen jetzt zu Corona kostenlos möglich sein. Man kann man die Sachen nicht anprobieren und ich kaufe diese Sachen um den Handel zu unterstützen. Dafür könnte man gerade jetzt die Retouren für den Käufer kostenlos ermöglichen. Die Sachen ansich war tadellos nur passten sie mir leider nicht.

makkelijk te bestellen en binnen 2 dagen geleverd!

Super en snel geregeld

Snel bezorgd en netjes

Goede service en geweldige kleding

Ik kon de kleding binnen een uur ophalen en de tas stond klaar. Vriendelijke mensen

Abwicklung war einwandfrei

Leider habe ich zu spät entdeckt, dass Ihr Mitbewerb den gleichen Artikel mit 30 % Rabatt (130 Euro) angeboten hat.