Website goed up to date mbt beschikbaarheid van maat/kleur en snelle levering. Terugzending verliep zonder problemen. Fijne website, mooie collectie!

Afspraak echt niet nagekomen

Afspraak echt niet nagekomen

Woolrich parka jas gekocht bij skihut online. Mooie prijs en de jas is in perfecte conditie. Vond alleen de manier hoe deze jas opgestuurd werd in een plastic zak iets minder. Een normale doos was fijner geweest. Verder top snel geleverd.

alles Bestens, schnelle Lieferung!

Bestellung und Lieferung völlig einfach und unproblematisch.

Snelle verzending, product als omschreven.

Goed,zeer tevreden

Supersnel geleverd ,correct verpakt .dus voor top

Goeie Service

Wat mij tegenviel is dat er op de bodywarmer witte van Peutery meteen na 2 spuiten parfum een afdruk erop kwam.

Zeer klantvriendelijk!

Mooie collectie! Mij bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd. Helaas was de jas niet mijn smaak en heb ik hem retour gestuurd. Volgende dag kreeg ik al een ontvangstbevestiging! Ik raad deze webshop iedereen aan!!

Online even aan het neuzen geweest bij de skihut. Na goed geslaagd te zijn kon ik gemakkelijk betalen. Ik had er voor gekozen om de spullen in de winkel op te halen. Niet veel later een bevestiging in de mail gekregen dat de spulletjes netjes voor mij klaar lagen. Eenmaal in de winkel vroeg ik aan een van de medewerksters om mijn bestelling. Ik had mijn naam nog niet gezegd of ze wist precies over welke kledingstukken het ging. Deze werden in een mooi tasje gedaan en er werd mij een fijne dag toegewenst. Wederom en zoals altijd weer zeer tevreden

Nette en snelle verzending

Snelle en correcte levering

Makkelijk te bestellen, duidelijke website.

Goede service en levering

Goede service en levering

Er mag wat meer gekeken worden naar de communicatie tussen skihut en klant

Ik heb een jas besteld maar de maat was niet goed dus ik stuur de pak jas terug met ingevulde bon dat ik de jas wel wilt hebben in een andere maat . Ik ging kijken op mijn bankrekening en zie ik dat jullie mijn geld voor de jas hebben terug gestort terwijl ik duidelijk op het bij gevoegde bon een andere maat wil hebben . En ik heb het ook nog gemailt en dat was geen probleem werdt er gezegd . Geld terug en geen jas . Moest ik het opnieuw bestellen en voor de retour van de jas ook nog eens verzend kosten betalen . Graag hoor ik u reactie tegemoet. Mvg j schouten Ps ik moet een aanbevelen aan klikken .als er aan de communicatie tussen skihut en klant zouden verbetering zou komen zou ik zeker nog eens wat bestellen bij de Skihut voor nu een ja . Want het is alleen de communicatie tussen skihut en klant voor de rest is alles gewoon okay . Mvg j schouten

Perfect!

Leuk jurkje besteld, snel geleverd. Kleur precies als op de afbeelding, maat goed...blij dus.

had twee dingen besteld waarvan een door mij is teruggestuurd waarvoor ik moest betalen een groot minpunt

Altijd snelle verzending, goede verpakking, bij een merkjas wordt vaak bijpassende kleerhanger geleverd. Echt super.

Hele goeie service

Vriendelijk personeel en snelle levering

Alles perfect verlopen.

Bestelling na paar dagen aan huis.retourzending wel zelf betalen,maar alles verlopen naar wens.

Beste prijs en volgende dag in huis

Beste prijs en volgende dag in huis

Snelle leveringonline besteld volgende dag opgehaald

Super prijs bikini

Perfekte und schnelle Lieferung

Perfekte und schnelle Lieferung. Super Qualität

Snelle service:-)

Super snelle service binnen 2 dagen al binnen!!!! Zou alleen persoonlijk verpakking wat leuker en luxer doen, in plaats van alles in een zak doos doet toch wat leukere ontvangst

Very easy to make order and i.receive it very soon

The price is more competitive and it took really very little time for me to.make aN order and then receive it. Really good shopping online experience Thanks a lot