Sneller geleverd dan verwacht

Snel en correct

Goede service!!

Leuke site.Mooie kleding.

Niet goed

Ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen.

Goed en snel

In het weekend besteld en maandag ontvangen! Top! Tip: uitgebreidere omschrijving/samenstelling van het getoonde product vind ik zelf zeer wenselijk en mag meer worden toegepast!

Goede klantenservice

Na de levering van mijn snowboard bleken een paar schroeven te missen. Skihut heeft enorm snel op mijn mail gereageerd en de missende onderdelen toegestuurd. Kortom, zeer tevreden.

Super snelle levering, top klantenservice

Had jurkje nodig voor vakantie, dankzij snelle actie klantenservice alles op tijd geleverd. Top!

Goede ervaringen

Snel en goed!

In de middag besteld en de volgende dag bezorgd.

Jammer.

Levering was snel, maar helaas had ik de bestelling van iemand anders in de verpakking zitten. Snel de klantenservice gebeld, excuses en of ik de verkeerde jas snel terug wou sturen zodat ze hem om konden wisselen en ik snel de goede zou krijgen. Het enige wat ik zou hoeven doen was de barcode laten scannen bij PostNL en dus dacht ik, ok kan allemaal gebeuren, er wordt gewerkt aan een oplossing. Helaas eenmaal bij PostNL aangekomen bleek dat ik de barcode thuis zelf nog moest printen, vervelen, dit was mij anders verteld. De volgende dag het pakket met geprint label (zelf geen printer dus hoop gedoe) weg gebracht. Ik ontving een mail met daarin dank voor de retour en het geld zou terug gestort worden op de rekening. Huh? En de jas dan? Snel mailen, want in het weekend geen klantenservice open. Ik kreeg een mail terug vol onbegrip, ze waren niet op de hoogte. De situatie over veel mails over en weer verder uitgelegd, dit omdat er niet echt moeite werd gedaan in te leven in de situatie, mails van skihut waren vriendelijk maar weinig inhoud. Ik moest het item opnieuw bestellen als ik het nog wou, maar had ondertussen mijn geld nog niet terug. Ik ben teleurgesteld in de service en heb daarom besloten geen nieuw item te bestellen, daarbij weer verzendkosten etc te betalen.. Natuurlijk kan ieder bedrijf een foutje maken, maar zorg dan voor een tegemoetkoming en een juiste oplossing. Heb de jas bij de Bijenkorf besteld, zij doen wel hun best voor de klant!

Mooie Ma.strum jas gekocht, snel geleverd, fijne klantenservice.

Snelle service en makkelijk bestelproces

Via website makkelijk en overzichtelijk te bestellen en snel in huis

Super snelle bezorging

De bestelling werd heel snel bezorgd. Veel goede aanbiedingen. Goede foto’s en omschrijvingen bij de producten.

Alles zu meiner besten Zufriedenheit!!

Ein tolles Produkt!!

Goed product en snelle levering. Uitstekend.

Direct geleverd. Geen gezeur. Altijd netjes Mooie spullen

Fijne winkel/webshop

Verkopen producten die niet op voorraad zijn.

Heb vaak designer kleding gekocht bij de skihut, maar nu er wat mis gaat aan jullie kant willen jullie het niet oplossen. Jullie hadden mijn bestelling al ontvangen voor een parajumper jas, na een uur op zaterdag kreeg ik een mail dat jullie voorraad niet up to date was en jullie de jas nieteens in bezit hebben. Toen had ik gelijk gereageerd en kreeg ik het hele weekend geen antwoord terwijl jullie nogsteeds mijn geld hebben. Willen jullie nou een ontevreden klant die nooit meer wat koopt bij jullie, of willen jullie dit oplossen zodat ik een klant blijf? Wat ik voorstel is of korting op de volgende order of een ander model leveren. Ook had ik al mijn kortingsbon gebruikt op de shoppingcart maar die is nu ook verdwenen. Laat het me weten.

Vervelend om te horen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn. Dit kan helaas wel eens voor komen in een sale periode. Ik zie dat u al een nieuwe bestelling heeft geplaatst met de kortingsbon en het bedrag reeds teruggestort is. Mijn excuus voor het ongemak.

betrouwbaar

Goed product en snelle levering !

not good

You have to pay the post for sending the merchandise back.

• Would you recommend us? No

That's correct. It is also mentioned on our website. https://www.skihut.nl/english/service/exchanges-returns.html

Prima en snelle service.

Prima en snelle service.

duidelijke website, goede prijs/kwaliteit en snelle levering

kwaliteits producten

heel tevreden

Top service!

Snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit. Ook de service is top!