Prima! Snelle levering

Prima, snelle levering!

Top winkel

Kwaliteit ,vriendelijk,keuze

Alles in orde en zeer goede prijs voor mijn rugzak betaald!

online bestelling

Heel jammer, ik heb een skijas online gekocht. Was heel vlug geleverd maar toen bleek dat de voering van één zak helemaal los was. Ik heb toen mail met foto gestuurd en kreeg een antwoord dat het naar de klantenservice ging. Sindsdien helemaal niets meer gehoord. Moet ik nu blij zijn met deze service? Ik denk het niet, ik ben heel erg teleurgesteld dat een klant zo afgeschreven word!!!

Beste Myriam, Bedankt voor uw review. Mijn excuus dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Ik zie dat uw email niet goed is aangekomen bij onze klachtenafdeling, ik heb hem zojuist nogmaals doorgestuurd. Zij zullen zsm contact met u opnemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Goede kwaliteit

Goede service en snelle levering

Idem

Super snelle service en levering

Bestellingen worden super snel en netjes geleverd

Snel, bestelling zoals het hoort.

Besteld op een donderdag nacht, geleverd op zaterdag. Bestelling gekregen met geen aanmerkingen. Bedankt!

Snel

Snelle reactie van Klantendienst, snelle actie, snel Verstuurd. Vrijdag besteld zaterdag had ik het al . Mooie solden , Spijtig dat de retourkosten voor de klant zijn wel ( is een dure affaire vanuit Belgie)

Bestelproces efficient en tijdige bezorging

Zeer snelle afhandeling van retour

Helaas moest ik mijn bestelling retourneren. De kosten zijn voor jezelf maar daar tegenover staat dat ik snel ontvangstbevestiging had en ook snel mijn geld terug. Heel fijn!

Top en snelle levering

Goed.

Betrouwbaar en snel

Gevonden, besteld en geleverd. Hele traject was duidelijk. Snelle levering. Product conform beschrijving. Zou hier zo weer kopen.

Prima en zeer uitgebreide mooie collectie

Vlotte afhandeling en pakket zeer snel bezorgd. Verpakking van bestelde zou beter kunnen ipv plasticzak bv kartonnen doos. . En beschrijving van artikel op website zou uitgebreider mogen zijn meer detail…… iets meer info zou fijn zijn. Telf. Contact gehad en goed en vriendelijk te woord gestaan.

Kein Entgegenkommen

Wollte einen Preisnachlass haben, da meine bestellte Skihose 2 Flecken hatte, war nicht möglich,somit schicke ich die Skihose wieder zurück,

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste mevrouw Zöhrer, Bedankt voor uw review. Mijn excuus dat de broek met een vlekje geleverd is, dit is uiteraard nooit de bedoeling. Wij hebben u een wasgarantie aangeboden maar dit wilde u niet en u daarna een gratis retourlabel verzonden. Het was uw keuze om hier geen gebruik van te maken.

Incomplete bestelling, maar is inmiddels vergoed

Mijn laatste bestelling bestond uit twee artikelen waarvan er 1 ontbrak! Dat kan natuurlijk, maar nu weken later is het nog steeds niet opgelost! Ik was hier niet blij mee maar begrijp nu dat onderzoek wat langer heeft geduurd! Daarom heb ik de score voor Skihut verhoogd. Naar tevredenheid opgelost

Beste Jolanda, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u als vaste klant ons zo'n lage score geeft. Wij hebben de muts naar u verzonden maar is er tijdens de verzending door een PostNL medewerker uitgehaald, hiervoor liep ook een onderzoek. Dit heeft helaas iets langer dan 2 weken geduurd. Wij hadden dit ook graag anders gezien. bedrag van de muts is ondertussen al naar u teruggestort.

Ik kreeg mijn bestelling met het beveiliginsmagneet er nog aan...

Ik kreeg mijn bestelling met het beveiliginsmagneet er nog aan.. Vervolgens moest ik de hele stad door fietsen om het door een winkel eraf te laten krijgen maar geen enkele winkel kon dit oplossen. Ik moest op vakantie dus had geen tijd meer om het terug te sturen en ik kreeg een karige 20 euro terug van de skihut als tegemoetkoming. Ontevreden over hoe dit is opgelost..

Perfect store

Easy ordering, fast shipping and great support! Thank you!

Snel

Snelle levering en verwerking retour

Snelle levering! Betrouwbaar

Altijd alles prima in orde

Goede service, snelle levering.

Alles prima en snel geleverd! Ik vind het fijn dat er een retourbon bijgeleverd wordt

zeer goed

Ik al vaak bij skihut iets gekocht en altijd tevreden goeie service en kwaliteitsmerken

Prettige behandeling

Na aankoop volgde ernog een kortingsperiode. Uitstekende medewerking om extra korting mogelijk te maken.

Snelle verzending

Goede spullen !