Laden reviews...
Laden reviews...
161 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen snelle levering, duidelijke informatie en vriendelijke medewerkers. De meeste reviews melden correcte verzending en kwaliteitsproducten. Er is regelmatig sprake van goede adviezen en betrouwbare leveringen, met vooral weinig problemen. Enkele opmerkingen gaan over retourkosten en verpakking, maar de algemene indruk is positief.
Suggestions
Bestelling geplaatst, aanvaard en zelfs reeds factuur ontvangen om daarna bericht te krijgen dat er toch niet kan geleverd worden...heb mijn bedenkingen bij de promoties...eerder om klanten te lokken
Beveelt niet aan
20 May 2017
skicjrd
Spain
Positive
Alles super geklappt, toller Sale, ich werde wieder bestellen. Allerdings fehlen Beschreibungen der Artikel.
Beveelt aan
20 May 2017
Stefanie
Nürnberg
Beveelt aan
19 May 2017
anoniem
Pluspunten
Snelle bezorging en afhandeling retour
Beveelt aan
19 May 2017
anoniem
Maastricht
Verbeterpunten
Meer cominuseren via telefoon inplaats van mail
Beveelt aan
19 May 2017
anoniem
Verbeterpunten
Voorraadbeheer moet beter. Ik had wat besteld via internet, betaald en later was het artikel niet leverbaar.
Beveelt aan
19 May 2017
Daan
Ermelo
Beveelt aan
19 May 2017
Sonny
Stockholm
Beveelt aan
18 May 2017
De skihut
Pluspunten
Goede service, vriendelijk personeel
Beveelt aan
18 May 2017
Dennis Visee
Hoek van hollland
Pluspunten
Snelle verzending, netjes verpakt
Beveelt aan
17 May 2017
anoniem
Verbeterpunten
Belachelijk hoe zij hier omgaan met klachten! Afgelopen winter heb ik een witte skibroek gekocht van het merk Goldbergh, een broek van door de 300 euro om wel te verstaan. Tijdens de wintersport kwamen er op dag 2 al vlekken op de broek, blauwachtige vlekken. De broek is afgewerkt met leren stiksels e.d. door de sneeuwval en zelfs regen die week, denk ik dat door de leren stiksels dit heeft afgegeven of is uitgelopen op de witte stof. Het zijn absoluut geen vlekken van etens of drinkwaren. Vervolgens de broek retour gestuurd met dit verhaal, vervolgens duurt het weken voordat ik reactie krijg en de reactie die ik dan krijg is dat zij deze klacht niet eerder hebben gehoord dus dat ik het maar moet uitzoeken met mijn broek van door de 300 euro! En dat het waarschijnlijk tijdens het wassen gebeurt moet zijn… ik heb de broek expres niet gewassen zodat ze het zelf konden beoordelen. Echt belachelijk dus!!! Slechte service voor een bedrijf wat staat aangeschreven door zijn kwaliteitskleding en dure merken… BELACHELIJK!
Beveelt niet aan
17 May 2017
Dominique Nijssen
Yerseke
Pluspunten
aanbieding 70% korting op skijas ... Maarr
VerbeterpuntenZorg dat uw voorraad klopt als u een aanbieding op uw website heeft staan en indien u niet kan waarmaken cq leveren, los het dan fatsoenlijk op met de klant, deze heeft nl netjes betaald en verheugd zich op de jas. en gaat ervan uit dat de bestelling op tijd geleverd wordt voor aanvang van de wintersportvakantie !!!
Beveelt niet aan
16 May 2017
Rogier
Heerlen
Beveelt aan
16 May 2017
Skihut
Scheveningen
Pluspunten
Goede service in de winkel. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mails. Met klarna betalen is ideaal. Jullie hebben leuke producten die jullie verkopen. Jullie zijn een betrouwbaar bedrijf.
VerbeterpuntenJullie kunnen hier niets aan doen, dit komt van het hoofdkantoor. Maar als ik iets bestel is de week daarop (extra)korting op die producten. Ik vind het vervelend om als klant dan steeds terug te gaan en de producten retour te sturen en opnieuw te kopen.
Beveelt aan
16 May 2017
A
Berkel en Rodenrijs
Positive
schnelle Lieferung-tolles Produkt-super Preis. Besser geht es nicht!
Verbesserungspunktekeine
Beveelt aan
15 May 2017
Siegfried
04600 Altenburg
Pluspunten
Zéér snelle levering zonder negatieve punten
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
14 May 2017
anoniem
Pluspunten
Een jurk is prima.
VerbeterpuntenDe verpakking zag er echt niet netjes uit. En ik vond het lang duren voor het kwam. En raar dat je het retour zenden zelf moet betalen. En daar heb komijn geld ook nog niet van terug. In vergelijk met andere online shops zou het naar mijn idee beter kunnen.
Beveelt niet aan
14 May 2017
Jessica
Breda
Beveelt aan
14 May 2017
Corine
Papendrecht
Positive
Super schnelle Lieferung, Alles SUPER
Beveelt aan
14 May 2017
anonym
Northeim
Pluspunten
Geen
VerbeterpuntenLeveren wat jullie aanbieden. Tot tweemaal toe een bestelling geplaatst wat niet leverbaar bleek te zijn!
Beveelt niet aan
13 May 2017
Jasper
Hilversum
Positive
Zeer goede aanbieding, via mail contact gehad dat 1 item niet meer aanwezig was in de gevraagde kleur (misschien jammer dat de site dit niet automatisch kan bijhouden, dat dit kon gebeuren stond overigens wel netjes op de site). Zeer mooie/stevige verpakkingsdoos.
SuggestionsDuurde misschien een beetje lang qua levering, ook wel weer begrijpelijk bij zo'n goede sale.
Beveelt aan
13 May 2017
De Skiht
Den Haag
Pluspunten
Uitstekende collectie, nu fijn afgeprijsd (dan kun je nogeens iets erbij nemen). Bestellen via de webshop werkt prima.
VerbeterpuntenJammer dat niet alles in de webshop staat, in de winkel blijken er meer producten en meer maten te zijn.
Beveelt aan
13 May 2017
Dorine
Rotterdam
Pluspunten
Erg snelle levering
VerbeterpuntenDe kleuren van de artikelen beter op de labels en de pakbon/retourbon
Beveelt aan
12 May 2017
De skihut
Pluspunten
Schandalige zaak met alleen maar minpunten, 2 jassen besteld, meteen 750 euro afgeboekt en 6 dagen later bezorgen ze verkeerde jas , andere jas is niet meer leverbaar! Manager moet nog terugbellen! Gaan hier nooit meer naar toe
VerbeterpuntenZie hierbiven
Beveelt niet aan
12 May 2017
Simone van Lingen
Amstelveen
Pluspunten
Goede spullen , snelle service en mooie acties!
Beveelt aan
12 May 2017
C. Baars
Berkel en Rodenrijs
Vissershavenweg 56
2583 DL Scheveningen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven