Excellente service!

Excellente VIATA-service! Ook wanneer er problemen zijn met de levering (bijvoorbeeld wanneer pakket beschadigd is), doet team VIATA er alles aan om zo snel als mogelijk de bestelde goederen tot bij jou te krijgen!

Eerste bestelling een teleurstelling ivm levering DPD.

Over Viata tevreden, snel verzonden. Levering via DPD teleurstellend, is maar afgezet in krantenshop. Wel degelijk thuis maar niemand gezien.

Goede prijzen, snel geleverd met persoonlijk kaartje!

Hoewel ik tot voor kort tevreden klant was van Farmaline, was mijn laatste contact met de klantendienst alsook een levering die te lang op zich liet wachten voor mij reden om naar een alternatief te kijken. Zo kwam ik bij Viata uit. Duidelijke website, prima prijzen, pakketje werd ondanks de drukte bij de bezorgdiensten toch snel bezorgd met een persoonlijk welkomstkaartje. Voor mij volgende keer weer Viata!

Service parfait.

Préparation de la commande et livraison très rapide. Satisfaite du produit acheté. Agréable petit message de bienvenue dans le colis et échantillon. Parfait. Je recommande Viata. Félicitations et merci.

Vlotte een snelle regeling en zeer correct.

Ik kwam per toeval op de site van Viata terecht, en zag daar de voordeelpakketten van MataRelax dat ik juist een week aan het nemen was aanbevolen door derde, gezien het grootte prijsverschil heb ik dit onmiddellijk bestelt na telefonisch advies van Anouk waar ik zeer tevreden over was, ik heb ook onmiddellijk MataRelax 2 grote dozen besteld om dat ik juist het product had leren kennen, zins dien heb ik geen krampen meer in de nacht in mijn onderbenen en meer bepaald de kuiten en voeten, wie hier mee geplaagd zit kan ik dit product allen maar aanraden. Ik bestelde eveneens R kalm goed als je eens last heb met je maag ook dit product voldoet aan alle kwaliteiten. Maar het meest tevreden ben ik toch op MataRelax, ik stap ondertussen toch dagelijks tussen de 6000 en 8000 stappen, voor een 80 plusser vind ik dit echt niet slecht. Dank u wel aan het hele team van Viata. Met vriendelijke groet, Ludo

Collaboratrice chez Viata au TOP! Bravo!

Commande sur le site aisée et prix parmi les plus bas du marché! Contact en cas de bavure concernant DPD et une livraison qui se trouve dans une impasse depuis 10 jours, rapidement corrigée en 48h maximum par l'intervention des collaboratrices VIATA. Félicitions!

Kan niet beter

Supersnelle levering ondanks de corona-drukte. Persoonlijk welkomstbriefje bij eerste bestelling. Hier bestel ik nog.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snellere levering dan mijn eigen apotheek in de straat!

Super vlotte afhandeling van de bestelling en mijn nabestelling hebben ze na een kort berichtje snel nog even bij de rest gevoegd. En de kortingen zijn duidelijk ook sterker dan bij de apotheek in de straat. Ik ga in de toekomst zeker eerst hier eens komen kijken.

100% tevreden.

Vlotte levering. Product zoals beschreven.

Perfect 300%

Voor ons was het de eerste keer online,hadden er al veel eerder gebruik van moeten maken, en zal voorts op deze manier en met jullie voortgaan,levering ook snel een team waar jullie op kunnen rekenen,nogmaals perfect.

Snelle levering, goede prijzen, gratis staaltje gekregen, Top

Service au top

Très content de ma commande ! Tous les produits commandés présents et bien emballés. Les dates d'expiration des produits sont éloignées (2022 et 2023). Rapidité de la livraison : commande faite le vendredi 13/11 vers 17h et livrée ce lundi 16/11 vers 16h. Bonus : 2 petits échantillons et un mot de bienvenue manuscrit pour ma 1ère commande.

vlotte service, snelle levering

top !

Heb al heel wat online gekocht en altijd was het wel iets. Tot ik hoorde over viata Intussen al regelmatig aankopen gedaan en moet gezegd worden ik heb nog nooit één te late bestelling gehad. Ik ben super tevreden. De beste producten komen van viata en de prijzen zijn meer dan ok. Bestel vandaag en binnen tweede dag heb je de gekozen producten. Viata doet wat andere firma's beloven maar niet doen..voor mij nog maar één online winkel en dat is viata. Een zeeeeeeer tevreden klant. Chantal keppens. Lede Oost Vlaanderen

Alles prima in orde

Alles prima in orde

Service impeccable

Tout d'abord je suis contente d'avoir trouvé le produit dont j'avais besoin ensuite, je suis agréablement surprise par la rapidité des livraisons. D'autres sites mettent en avant une livraison en 24h mais elle n'est jamais effective.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snel !

Prima en snelle service. Redelijke prijzen.

Super!!

Top!!!

PERFECT in ieder in ieder opzicht !

Dit was mijn eerste bestelling bij Viata , had ik eerder van het bestaan van deze online apotheek geweten had ik er al veel eerder besteld . op advies van dermatoloog gebruik ik al jaren de Toleriane lijn van La roche posay , hier bij Viata heb ik de producten voor meer als 30 euro minder dan gewend gekocht , Geweldig !! Perfecte online shop die ik iedereen kan aanbevelen . Super snelle levering , vriendelijk handgeschreven bedankt voor je bestelling kaartje bij levering en wat ik helemaal fijn vond waren de gratis testers want zo kun je ook eens een andere lijn uitproberen . Dankjewel Viata , vanaf nu zal ik alleen nog maar mijn producten bij u bestellen . Met vriendelijke groeten , Beate

Uitgebreid assortiment, correcte prijs en een vlotte levering.

Zeer tevreden over het assortiment, de prijs, de levering en de begeleiding van de klantendienst.

Très content

J'ai été bien aidée dans ma recherche d'un produit. Commandé un lundi vers 11 h, mon colis est arrivé mardi vers 14 h.

prima service

snel geleverd, goedkoopste van alle online apotheken voor mijn product.

Snelle levering en goede producten

Goede producten , goede prijzen en super snelle levering naar Nederland

Très bien. Commande complète et livraison rapide

Très bien. Bon suivi et rapidité de livraison.

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.