Erg tevreden

Mijn ervaring ik ben te vrede mijn bestellingen komen zoals aangegeven op tijd en mooi verzorgd ingepakt. Ik vindt altijd de producten die ik zoek en vindt de uitleg voldoende. Zonder mij te moeten verplaatsen heb ik toch mijn gewenste producten in huis dank u .

super goed

Besteld en de volgende dag al in huis ....... geweldig

Livraison toujours rapide

Je commande sur Viata depuis le confinement des médicaments que je ne trouve pas en France. Je suis toujours ravie de la rapidité de livraison!

Altijd snelle en correcte levering

Envoi ultra rapide .

Envoi ultra rapide . Félicitations

Alles was heel vlot afgehandeld

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de bestelling is afgehandeld, en vooral het extraatje die erbij kwam . Dat ,heeft mij over de lijn gehaald. Doe zo verder .

livraison rapide

commande régulière toujours sans problème

zeer goed

Rapide

uitstekend

klantvriendelijk en zeer efficiënt

super vite

J'ai fait la commande (très bon prix) et le prochain jour j'ai déjà reçu ma commande. Génial, je peux vraiment recommander viata

Snelle en vlotte service

Steeds snel geleverd.

Beetje teleurgesteld in de levering thuis.

We waren niet thuis toen de levering gebeurde. Het doosje werd dan zo maar aan de voordeur in een hoekje gezet, in volle zon ! Het doosje bevatte producten die zoveel mogelijk in de koelkast dienen bewaard te worden. Ik begrijp dat de pakjesdiensten het zéér druk hebben, maar misschien kunnen ze toch op de hoogte gebracht van het feit dat ze dergelijke producten vervoeren en hoe ze er best mee omspringen. Over de bestelling en de snelheid van levering zijn we absoluut tevreden. We hopen dan ook dat u onze opmerking als positieve kritiek kunt beschouwen.

super content rapide et sur

super rapide et service apres vente au top merci

Duidelijke site(maar kan iets beter) - snelle bezorging

De zoekfunctie voor een specifiek product werkt niet altijd maar via de merknaam lukt het altijd wel.

LE SERVICE

RAPIDITE DE LA LIVRAISON ET LA REMISE DE 5€

Altijd zeer prijsgunstig en betaalbaar

Zeer gemakkelijk om een bestelling uit te voeren en supersnelle levering.

Snelle levering,

Goede service.

Alles wordt vlot geleverd. De pakketten zijn intact.

Correcte en snelle aflevering

heel vlug geleverd

heel vlug geleverd

Très facile et rapide

Très bonne découverte

snelheid

snelle en goede service

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.