Aanrader

Goede service en snelle levering!

Correct geleverd!

Snelle afhandeling!

gewoon super

zeer gedienstige medewerkers gaan er telkens voor nooit iets te veel super apotheek.zou ze aan iedereen aanbevelen.

Zeer goede en vlugge service. Jammer genoeg zijn de prijzen meestal hoger dan de concurrentie.

Zie hierboven.

snelle levering, betrouwbare site, heel tevreden

...ik kan niets negatiefs zeggen over Viata en het hele team, onlangs was er een product tekort maar hier werd alles aan gedaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Waarvoor dank! Vandaag bestellen en morgen geleverd, daar houden ze hun aan. Prima service, al jaren klant en zeker een aanrader.

Excellent

J’ai pu chez vous y acheter un médicament qui se trouve en rupture chez nous

Vertrouwelijk

Heel snel leveringen!

Aan te raden

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Viata werkt.

Bestelling zeer correct uitgevoerd : op tijd en zonder mankementen. Goeie service, goeie ervaring.

Super tevreden , vriendelijke mensen die U te woord staan.

Bij de eerste bestelling was er een product dat bijna over datum zou zijn , ik werd daar via telefoon van op de hoogte gebracht : het was geen probleem voor mij. Als mijn pakket aan kwam was er een extra bij , waarvoor dank. Ik heb al terug een bestelling geplaatst en dat was allemaal in orde. Er was zelfs een kaartje bij om mij welkom te heten als nieuwe klant en kwam van Anouk. Vriendelijke groeten , Bruno Du Buisson

Vlotte levering

Ruim assortiment en snel geleverd.

Perfecte en snelle service

De goedkoopste en de snelste! Niets op aan te merken, perfecte service.

heel goed en snelle levering

goede prijzen

Snelle correcte levering!! Super!

Levering cosmetica

Fantastische afhandeling en supersnelle levering. Een aanrader

Efficacité dans l'accessibilité des différentes produits

Large gamme de produits disponible dans différents volumes, recherche facile, livraisons rapide. Agréablement surpris, merci. J'espère que c'est constant.

Zeer snel geleverd.

Snelle levering en idd besteld dag Nadien thuis geleverd

makkelijk, snel en betrouwbaar

makkelijk, snel en betrouwbaar

Livraison parfaite

Satisfaite de la livraison et des informations de suivi merci Viata

vlotte levering, goede prijs-kwaliteit, regelmatig acties

al geruime tijd klant bij Viata. Zeer goede ervaring. Aanrader!

Snel in huis

Zeer tevreden klant

Gemakkelijk bestellen , betrouwbaar, zeer snelle levering .

Zeer goede apotheek

Vandaag bestellen morgen in huis en alles van goede kwaliteit mvg H. Oortwijn

Je suis toujours bien servi

Service absolument parfait

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.