perfect

mijn eerste bestelling volgens afspraak aangekomen

Super rapide

Je trouve toujours ce que je cherche ou l'équivalent

Commande

Commande parfaite, livré très rapidement et avec toutes les explications nécessaires. Merci à vous. Bonne journée.

Livraison rapide et produits moins chers

Parfait

très contente des produits

Bonjour, Je commande depuis plusieurs années très contente des services

Très bon service et rapide

Très bon service et rapide

Enkel deze zending

Mijn laatste aankoop bij Viata werd op een heel andere manier bezorgd. Alle artikelen zaten los in de doos, zinder enige bescherming. De doos - oorspronkelijk een plooidoos - sloot onderaan niet goed af, dus kleinere items hadden onderweg verloren kunnen gaan. Ik was echt verwonderd, want ben dit absoluut niet van Viata gewend. Er zat ook geen kleefband op met de naam Viata. De levering stond op naam van Peeters Pharma dit keer. Ook dat was nieuw. Dit was niet wat ik van Viata gewend ben, tenzij er iets gewijzigd werd in het beleid natuurlijk.

Rapide et efficace

Simple, facile d'utilisation, moins chère surtout !

Parfait comme toujours

Parfait, livré en 48h comme toutes mes commandes. Merci

Viata est respectueux du client

Lors d'une commande récente, j'ai voulu utiliser un code donnant droit à une réduction de 10 %. Arrivé à la phase de payement, j'ai reçu un avis qu'un produit n'était plus en stock. Ce désagrément m'occasionnait une différence de plus de 8 euros - somme non négligeable dans le budget d'un pensionné. Après avoir relaté ma mésaventure par mail à une de vos collaboratrice prénommée Deborah, cette dernière a fait preuve de compréhension et m'a transmis un nouveau code promo par retour de mail à utiliser lorsque le produit serait à nouveau disponible. Merci pour avoir considéré avec respect ma requête

Achat

Parfait livraison à temps.

délai de livraison problematique avec poste NL

Cela fait 8 jours que j'attends mon colis. Viata devrait revoir la société de livraison avec laquelle elle collabore... 8 jours que j'ai commandé, je n'ai tjs rien recu. Nous étions chez nous le jour ou le livreur est soi disant passé. Nous n'avons recu aun mail d ela part de Poste NL pr dire qu'il passait ou était passé... Cela fait 6 jours que le délai de livraison en point relais est recalculé...

• Nous recommanderiez-vous? Non

goede service

correcte levering en goede service met interessante prijzen.

Werking weet ik nog niet, dat is te kort

Prijzen O.K. , communicatie O.K. , snelle levering.

aanrader

snelle levering, aanrader

Zeer snelle verzending

Bijna alles is aanwezig

Gemakkelijk en snel

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed en vlug

Ik blijf bestellen, omdat ze altijd vlug leveren. Wat zo'n voordeel is als je niet buiten kan. Jammer dat hun assortiment nog te klein is.

Commande passée facilement. Reçue dans dans 48h sans soucis ! Je recommande

Prijs/Kwaliteit

Voor sommige produkten de goedkoopste. Goede service.

zeer tevreden

Prachtig on time !

Ik heb mijn produkten goedkoper gekocht en snel thuis gekregen. Super!

Slechte levering

Met dank aan een buur mag ik zeker zijn dat ik mijn pakje heb, leveringsdienst had het pakje tussen deur handel en deur gestoken waardoor niet alleen het pakje misvormd werd maar ook hing het pakje in het zicht in een wijk waar veel inbraken zijn.

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.