Vlotte levering

Ik gebruik Panacur 250 mg voor het ontwormen van mijn hondjes en bij Viata.be wordt dit aan een eerlijke prijs aangeboden. Snelle en correcte levering. Bedankt!

Snelle service !

Snel geleverd en goede prijs ! De flessen waren goed ingepakt, veilig voor het vervoer ! Top !

Ik ben heel tevreden van Viata.be!!

Heb al een paar keer besteld. Vlugge levering en de produkten zijn van kwaliteit en goedkoper dan bij de apotheker EN geleverd thuis, heel gemakkelijk!! Je hebt een grote keuze met interessante uitleg bij, zo kan je vergelijken wat 't beste is voor jou.

Bon service rapide

Bon service

Super!!

Zeer snelle en correcte levering van uitstekende producten tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus ik met enorm tevreden!.

Snelle en correcte levering

Goede informatie over producten en over leveringstijdstip.

Vlot en correct geleverd

Goede en snelle levering

Snel bestellen is volgende dag in huis

Zeer snel geleverd. En super netjes verpakt

Rapide de livraison et promos qui tiennent la route

Rapide de livraison, promos qui tiennent la route . Le + par rapport à d’autres parapharmacies en ligne , c’est que si le produit est absent en rayon, ils vous le signalent plutôt que de valider mon panier, me faire patienter des jours pour au final ne rien recevoir

Vlot, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Altijd snelle levering, correct, klantenservice is ook vlot bereikbaar en zeer behulpzaam. Geen klachten!

goede levering

goede service

Zeer tevreden is ok

Zeer tevreden over de kwaliteit en de levering.

prima verzorgd

perfecte service

zoals altijd niets op aan te merken maar wel aan te bevelen

Erg goed

Snelle levering Top

Rapide, disponible et avenant

Rien à mentionner, je suis satisfait des services et contacts. Continuez, c'est très bien.

Niets op aan te merken

Snelle levering, vlotte communicatie

Livraison médicaments

Vous avez un large choix de produits et un service clientèle impeccable c'est pourquoi je vous mets les cinq étoiles..Malheureusement je ne passerai plus de commande chez vous car votre service de livraison Post NL est une calamité. On ne me livre plus les colis sont systématiquement renvoyés chez vous..Désolé vous perdez une cliente

Ging allemaal vlot en correct

Correcte en snelle afhandeling

Dank u wel groetjes

levering was correct evenals de prijs

levering was correct evenals de prijs

Vlotte en verzorgde service.

Mijn bestelling werd zeer vlot en met veel zorg verwerkt.

Viata is goed wat prijs betreft maar PostNl een flop.

De levering door PostNl was opnieuw ondermaats. Voor mij geen PostNl meer.

Levering was een tegenvaller

Toen we rond 17 u thuis kwamen, stelden we vast dat er een pakje (doorweekt van de regen) boven op onze pakketbrievenbus stond. We betreuren dan ook dat Vitaya met dergelijke onprofessionele bezorgfirma in zee gaat. Sorry maar dat kan NIET, wetende dat dit een zending medicatie betreft. Ons vertrouwen in Viata is daarom zoek.

48 De Billemontstraat Geel 2440

À propos de Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.

Avis sur Kiyoh