goede ervaring

goede ervaring

zeer goede service!

Ik vind het fijn bij Viata kopen maar de prijzen liggen soms wat hoger dan bij Farmaline bvb maar soms ook lager....

Bestelling op de vooropgestelde datum afgeleverd.

vlotte levering

geen negatieve commentaar, alles geleverd zoals verwacht

Snel

Snelle en vlotte levering!

Ik ben blij met de prijs en snelle levering

Correcte en snelle service

Gebruiksvriendelijke website, een correcte en snelle service.

Rapide et économique

J'ai facilement trouvé ce que je cherchais, à un tarif très compétitif et la livraison a été effectuée rapidement.

Een snelle levering.

Ik ben heel tevreden met de levering van de gekozen voedingssupplementen.

Steeds correct en op tijd.

Mijn bestellingen komen altijd op de afgesproken datum aan en zijn correct. Geen product ontbreekt. Er wordt ook indien het nodig is gepaste informatie van de apotheker toegevoegd om te waarschuwen voor bepaalde middelen. De website is gemakkelijk in gebruik. Veel gebruikte medicijnen kan je in je favorieten zetten. De prijzen zijn veel beter dan in de gewone apotheek. Minder betalen voor hetzelfde middel, daar tekent iedereen voor.

Prix hors concurrence pour les produits que j'ai acheté en ligne sur votre site.

top

rapidité de livraison et très bon contacte avec le help center. collaboratrice à l'écoute résolution rapide de votre soucis

Emballage pas suffisant

bonsoir, je suis client depuis plusieurs années. Je tiens à souligner que les marchandises (sirops) n'étaient pas correctement emballées : certaines sont arrivées ouvertes de l'emballage. Heureusement, ils ne se sont pas cassés. Cordialement.

n'est plus aussi top qu'avant

bonjour je vous l'ai déja écrit,l'envoie n'est plus comme avant ,il était protègè par des plastics ou du papier maintenant plus ,meme plus unpeti échantillon avant il y en avait toujours la livraison n'est plus la même ,désolée ,mais j'avais toujours été contente des services viata ,svp revenez a vos services d'avant

Prijs en leveringstermijn uitstekend.

Prima online apotheek !

Grote keuze, competitieve prijzen, vlotte afhandeling, snelle levering.

Goede ervaring

Prima ervaring

Via de zoekfunctie vond ik zeer snel wat ik zocht. De prijs was/is heel competitief en zeker lager dan in de apotheek. De verzending en bezorging volgden zeer snel na de bestelling.

Stipte verwerking van de bestelling

Stipte verwerking van de bestelling

Supersnelle levering.

Commande sans problème

Livraison rapide, marchandise conforme à la commande

alles ok

alles naar wens

Heel tevreden

Heel tevreden

Goede apotheek

Zeer tevreden over mijn bestelling. Eenvoudig winkelen en afrekenen,goede prijzen en goede levering met PostNL!

À propos de Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.

Avis sur Kiyoh