Dag ervoor besteld had dag erna al de bestelling in huis! Super en zeer attent dat geschreven kaartje erbij.

Snelle en persoonlijke service

Mijn bestelling was veel eerder dan gepland in huis en er zat een handgeschreven kaartje bij als welkom voor mijn 1e bestelling.

Heel vlug ontvangen !

Produkten worden gemakkelijk gevonden met goede omschrijving. Scherpe prijzen met een geschenkje bij wat altijd plezier doet

perfecte service voor een correcte prijs

niks aan het bovenstaande toe te voegen

Snelle en correcte evering

Bestelde producten werden snel en correct geleverd

Super vriendelijk, snelle levering, perfect!

Snelle en verzorgde levering

Ondanks de drukte had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis. Ik was blij verrast. Een tevreden klant !

Tiptop

Perfecte en juiste levering

Altijd correcte en snelle levering. Scherpe prijzen. Ik bestel al jaren bij Viata, en ben nog steeds zeer tevreden.

Snelle levering. Aanrader

Heel tevreden met de snelle levering. De prijzen zijn zeker concurentieel.

Snel, correct en betrouwbaar.

Super snelle afhandeling. Correcte facturatie. Uitgebreid gamma produkten. Zeker aan te bevelen.

Ga hier vaker bestellen.

Ik heb heel laat op de avond besteld, 2 dagen erna stond het netjes verpakt aan de deur.

Superservice!

Telkens zeer snelle levering, mooie prijzen en regelmatig een leuk (én bruikbaar) cadeautje bovenop!

Zeer snelle levering, dag erna was mijn pakketje er al. Aantrekkelijke prijzen.

snel en goedkoop

vandaag bestellen en morgen leveren en goedkoop en als je veel voedingssuplementen moet gebruiken dan weet je direct wie de goedkoopste is

meer dan tevreden

Mijn eerste bestelling gedaan. Volgende dag al ontvangen. De bestelling was compleet, inclusief de gratis handgel, heb ook nog staaltjes ontvangen. Meer dan tevreden.

Perfecte service

Het bestelde werd geleverd zoals beloofd. Aangename verassing: Er zat zelfs een kleine attentie bij. Ben tevreden klant dus

Vlot, vriendelijk, behulpzaam

Ik ben door uw medewerker Birgit heel vlot en vriendelijk geholpen. Mijn pakje is een dag later al gebracht. Prima service.

Vlotte service aan goede prijzen

Groot aanbod goeie prijzen snelle levering

Zeer goed.

Al een tijdje last van nek, 2 avonden voor het slapen gaan gesprayd. En geen pijn meer gehad.

super

super

zeer goed

zeer goed altijd op tijd

Prima service - correct en snel !!

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.