Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snel !

Prima en snelle service. Redelijke prijzen.

Super!!

Top!!!

PERFECT in ieder in ieder opzicht !

Dit was mijn eerste bestelling bij Viata , had ik eerder van het bestaan van deze online apotheek geweten had ik er al veel eerder besteld . op advies van dermatoloog gebruik ik al jaren de Toleriane lijn van La roche posay , hier bij Viata heb ik de producten voor meer als 30 euro minder dan gewend gekocht , Geweldig !! Perfecte online shop die ik iedereen kan aanbevelen . Super snelle levering , vriendelijk handgeschreven bedankt voor je bestelling kaartje bij levering en wat ik helemaal fijn vond waren de gratis testers want zo kun je ook eens een andere lijn uitproberen . Dankjewel Viata , vanaf nu zal ik alleen nog maar mijn producten bij u bestellen . Met vriendelijke groeten , Beate

Uitgebreid assortiment, correcte prijs en een vlotte levering.

Zeer tevreden over het assortiment, de prijs, de levering en de begeleiding van de klantendienst.

prima service

snel geleverd, goedkoopste van alle online apotheken voor mijn product.

Snelle levering en goede producten

Goede producten , goede prijzen en super snelle levering naar Nederland

Zeer correct mijn bestelling afgehandeld.

Mijn bestelling werd snel gelevered. Ontbrak een product en het werd weer snel verstuurd.

duidelijk, stipt, correct

duidelijke site, makkelijk shoppen

Zeer snelle levering

Top service, leuk handgeschreven kaartje erbij en klein potje Vichy dagcreme als cadeautje wordt zeer gewaardeerd.

Zeer voordelig en vlotte levering.

Zeer voordelig en vlotte levering.

goede prijzen en snelle service perfect verpakking aanrader

Snelle levering, goede service, goede prijs

Super lieve mensen om te chatten en snelle levering. Top.

wel al tweede maal op week tijd dat u dit vraagt.

Topervaring!

Alles verloopt vlot en correct. Er zit zelf een handgeschreven kaart bij.

Er liep iets fout in de verzending.

Mijn pakje ging thuis geleverd worden maar op de dag kreeg ik niets, nadat ik telefoneerde werd me medegedeeld dat men aan de deur was geweest maar er niemand thuis was terwijl mijn man en ik wel degelijk thuis waren en ook de hond die altijd de bel hoort, de dag daarna kreeg ik melding dat mijn pakje in het ontvangpunt op mij lag te wachten, ik vond dat heel spijtig omdat mijn man en ik ons heel moeilijk kunnen verplaatsen. Viata zelf wil ik wel aan bevelen maar de verzendingsdienst jammer genoeg niet.

Mijn pakkje werd snel bezorgd

Uitstekend !

Goede communicatie, vlotte levering en goede verpakking.

Vlugge levering

Vandaag bestellen en morgen al in huis.

Aanbevolen.

Correcte prijs. Via chat vlugge vriendelijke en behulpzame bediening. Snelle levering.

Goede producten en service

Wordt altijd vriendelijk geholpen via bestelling per mail

Snel korrekt

Snel in levering

Goede producten met korting

Snelle levering 10/10 !!! Prijs kwaliteit, groot aanbod.

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.