De pharma-assistentes staan klaar om oudere personen te helpen als ze problemen hebben met internetbestellingen.

Gewoon perfect!

gemakkelijke website, directe verwerking, snelle levering

Snel, correct, voordelig en transparant

Onlangs was er een product vervallen. Na een telefoontje kreeg ik meteen hun verontschuldigingen en het geld terug.

Super handige site met uitgebreid aanbod tegen scherpe prijzen.

De website is heel gebruiksvriendelijk, zet niet enkel aan tot kopen maar geeft ook degelijke achtergrondinformatie over allerlei thema's. Mijn bestelling werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. Aangename verrassing was het handgeschreven welkomstkaartje erbij! Kortom: m'n kennismaking met Viata was heel positief, de site zit vanaf nu in m'n lijst van favorieten.

Gemakkelijke bestelling en snelle levering

Altijd vlotte aflevering van de bestelling

Zeer tevreden van de vlotte levering. Dikwijls een kleine attentie die andere producten leert kennen.

Snel en efficiënt.

Jammer dat niet altijd alles voorradig is, ik probeer toch steeds aan de 39 euro te geraken om geen verzending te betalen. Wat heb je anders aan de korting? Dus dan kan ik soms niet bestellen en haal ik mijn product elders!

Uitstekend !!!!

UITSTEKEND !!!

Snelle levering, correcte prijs, super service!

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Er was echter 1 artikel bij waarbij de vervaldatum reeds volgende maand was. Ik deed hiervoor een mail. Nog geen half uur later kreeg ik al telefoon met de melding dat dit inderdaad niet kon en er werd mij beloofd dat er een nieuw artikel zou worden geleverd. Even later ontving ik een mail met een nieuwe track&trace-code. De volgende dag werd het vervangend artikel geleverd samen met een kleine, doch leuke attentie. Topservice dus, wat mij betreft!

Zeer goede prijs, snelle levering

Zeer goede prijs en snelle levering

prima werk !!

zeer snelle levering ,uitstekend gedaan !!

Snelle levering groot aanbod

Heel tevreden

Vlot,correct

Geen minpunten

Snelle levering, goede prijs en altijd wat proefjes erbij om uit te proberen. En bij mijn 10e bestelling zelfs een kadootje :-)

Mijn bestelling was efficiënt en snelle levering. Heel tevreden ☺

Betrouwbaar, goedkoop en snel.

Ik heb nu al een paar keer besteld, meestal de goedkoopste keuze. Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd met vele leveringsmogelijkheden. Als ik iets nodig heb kijk ik bijna altijd eerst op Viata.

goede en snelle service

heel tevreden goede prijzen snelle en stipte levering

geen

aankoop bedrag is hoger dan bij de andere apotheek all vanaf 25 euro

Correcte snelle service

Aanrader!

uitmuntend!

Zeer snelle en correcte samenwerking!

Alles wordt met zorg behandeld

Snelle en efficiënte afhandeling en levering

goed en correct

bestelling , betaling en aflevering is zeer vlot verlopen.

Positieve ervaring :-)

Professionele site, snelle levering

correcte levering

-altijd de juiste producten en leveringen verlopen volgens schema, -ruime keuze uit het assortiment.

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.