Super goed

Zeer tevreden over Viata. Zeer snelle levering en goed verpakt

Goede service en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

perfect

alles oke

Steeds tevreden.

Reeds verschillende keer besteld en altijd tevreden.

snelle levering goed ingepakt

snelle levering goed ingepakt

Goede communicatie

Heel; maar dan ook heel snelle levering. Top

Volledig tevreden

Helemaal content

Zeer snelle levering.

Vlotte afhandeling

Goede website, duidelijke communicatie, snel geleverd, goed verpakt. Zo hoort het!

Ik krijg bij levering goede advies

Goedkoop Als je chat ze helpen je snel verder Vriendelijk Snelle levering

Goede en snelle service

zeer goede service

ondanks de verwittiging op de website dat de leveringen vertraging kon op lopen door covid-19 en de drukte, en waarschijnlijk een drie dagen zou duren, was de levering er de dag nadien reeds.

Zeer goede en correcte levering.

Snelle levering maar thermometer voldeed niet aan verwachtingen

De bestelling verliep vlot en de levering gebeurde heel snel. Een product, een thermometer, voldoet niet aan de verwachtingen. Volgens de website kon de temperatuur gemeten worden in 10 seconden. In werkelijkheid duurt het 1 à 2 minuten.

Had al telefonisch contact genomen dat ik meer dan tevreden ben

Heel tevreden over compressiekousen maar heb ook telefonisch gemeld dat de levering per DPD niet echt vertrouwbaar is. Ze hebben het pakje gewoon voor onze voordeur gelegd zonder zelfs aan te bellen. Eigenlijk gevaarlijk, want eender wie kan dit pakje zomaar voor je deur komen weghalen. Ben akkoord dat de chauffeurs voorzichtig zijn wegens coronavirus maar bel dan tenminste aan. Bel, plaats het pakje neer en ge dan op een paar meter afstand kijken of de mensen wel thuis zijn !!!!! Dit heeft niets met Viata te maken maar het vermelden waard.

Eerste bestelling vlot verlopen.

Webshop is gebruiksvriendelijk, maar de zoektermen bij producten kan iets uitgebreider. Sommige producten hebben een 2e naam waaronder het beter gekend is. Bestelling is vlot geleverd en de artikelen waren goed verpakt.

Was perfect

Heel vlugge reactie gekregen. Product dat ik bestelde onmiddellijk verstuurd. Ik bestelde op zaterdag en op maandag reeds in de bus. Contact voelt persoonlijk aan door de manier waarop on-line gereageerd wordt.

Bestellen gaat makkelijk en de levering kan normaal bij bij een afhaalpunt wat ik wrg handig vind. Pakjes zijn goed verpakt, tikdens het proces wordt je goed geïnformeerd.

zeer betrouwbaar en aan te raden aan iedereen

Als is naar wens verlopen van het begin tot de levering van de produkten.

Fast delivery to Denmark

Fast delivery to Denmark and good prices

Medicijnen op tijd bezorgd

Goed geregeld en betrouwbaar!

Uitstekend verlopen, geen moeilijkheden

Prima kwaliteit, en vlug geleverd, een aanrader

Snel-goedkoper dan elders

Het was de eerste bestelling die ik deed, het was snel, veilig ingepakt (zonder hopen extra papier), kortom ik ben fan

UITSTEKEND

Alles altijd in orde

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.