correct

heel tevreden

De juiste keuze

Zelfde goede ervaring met de vorige keren. Aan te raden

Alles dik in orde!

Alles dik in orde... zoals gewoonlijk... echt niets negatiefs te bedenken!!!

Geweldige service

Pakje "verdwenen"

Mijn bestelling in bezorgd op een ander adres omdat ik kennelijk niet thuis was. Maar dat adres is geheel onbekend (geen briefje in de bus) en het pakje is gewoon verdwenen....... Wie doet wat????? Het bleek een fout van Postnl te zijn! Verkeerd bezorgd en pakje verdwenen. Na mijn melding heb ik een binnen twee dagen een nieuwe bestelling ontvangen. Hulde voor deze snelle service!!

Gemakkelijk bestellen, duidelijke website en de volgende dag in huis.

Gemakkelijk bestellen, duidelijke website en de volgende dag in huis.

Zowel de bestelling als bezorging loopt perfect

Correct en positief gevoel aan overgehouden

De levering is correct gebeurd zoals afgesproken. Correcte afhandeling op het afhaalpunt DBH Bij Wendy in Zwijnaarde

Snelle levering met de beste prijs

Gemakkelijk bestellen, duidelijke website en de volgende dag in huis. Aanrader.

perfect

inlichtingen/advies, onmiddellijk antwoord ! besteld/betaald, geleverd! perfect !!

Medicatie besteld

Een snelle levering en betere prijs.

Heel vlotte en mooie levering waarvoor mijn dank

Pakketje snel geleverd en er zat een leuk kaartje bij. Leuke persoonlijke aanpak. Ik bestel zeker opnieuw!

Duidelijke website. Vlotte levering.

Beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen.

Zeer aangenaam verrast

Ik ben toevallig bij Viata uitgekomen maar heb alles gevonden wat ik nodig had in hun uitgebreide assortiment. De verzending ging snel en er zat zelfs een presentje bij. Ik keer de volgende keer zeker terug!

Goed begonnen is half gewonnen.

Ik voelde mij onmiddellijk op mijn gemak. Gebruiksvriendelijk bestellen - zeker voor mensen die niet dagelijks werken met pc.

Alles is in zeer goede staat aangekomen.

Snelle service en alles is in zeer goede staat aangekomen.

de info op het product is niet dezelfde als op de afbeelding van de website.

Kan beter!

prima, zoals het moet zijn!

correcte levering, mooi op tijd.

Perfect in orde

Correcte levering ,op tijd nog nooit probleem gehad en af en toe staaltje erbij . Bedankt

Zoals altijd goede levering

Bestel regelmatig bij hen, en altijd op tijd levering. Bestelling klopt ook altijd, en soms zit er nog een extraatje in de doos

Correcte en snelle levering

Zie boven

Goede service, correcte levering

snelle en vlotte service

snelle en vlotte service

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.