puike en snelle levering

hier vind ik meestal wat ik zoek

Uitstekend, bedankt

Vriendelijke bezorger.

Super-positieve ervaring met deze voor mij nieuwe website 'Viata'

Prijs-kwaliteit voor gekende produkten, een snelle levering ... alles verliep perfect, van communicatie tot levering. Een echte aanrader!

Zeer positief

Snelle afhandeling. Correcte informatie. Zeer vriendelijke klantbehandeling. Een verademing in deze paniek wereld. Woon in Frankrijk als Nederlander dit vanwege rust hier en idioterie in Nederland. Blij jullie gevonden te hebben als verademingspunt in deze steeds onvriendelijk wordende wereld. Veel werk plezier en ga zo door. Nb mijn jongste zoon woont in Olmen Belgie en kleinkinderen praten Vlaams heel leuk. Rens Brugman

Uitstekend!

Supersnel geleverd. Goede prijzen. Staaltjes bijgevoegd. Gepersonaliseerd kaartje. Bereikbaar voor bijkomende info. Een aanrader!

Het gaat altijd zeer vlot, nooit problemen gehad.

Ik bestel sinds een tijdje bij Viata en heb altijd mijn bestelling correct en tijdig ontvangen. De korting zijn ook mooi meegenomen dus bestellingen zullen zeker nog volgen in de toekomst.

Prima service!

Prima service. Stipte levering.

Ik ben een heel tevrede klant

Altijd een snelle levering

vlotte levering

zeer tevreden over de levering

topppp

topppp

Correct en optijd geleverd

Correct en optijd geleverd

snel en correct

Correcte producten en levering

Goede aanbiedingen, snelle service en fijne producten! Ik bestel nergens anders meer :)

Levering perfect m.a.w Alles perfect en op tijd.

Alles perfect.

Kwaliteitsvolle producten en klantvriendelijke dienstverlening!

Mijn favoriete producten vind ik hier bij Viata, en dit aan de beste prijs. De nazorg en dienstverlening is bijzonder vriendelijk en altijd correct.

Snelle service maar niet zo goedkoop als de concurrentie

Vandaag besteld en 's anderendaags geleverd. Beperkt aanbod van producten en weinig korting op de producten tov van de online concurrentie.

Volledige tevredenheid

Zoals altijd snelle en stipte levering;

super professioneel

snel levering

Een tevreden klant!

Een tevreden klant!

Dik in orde

Proper verpakt en alles geleverd zoals gevraagd. Ook een vlotte levering!

Snel en zorgvuldig

Altijd goede en snelle levering, goede prijs n kwaliteit

Fijne webapotheek

Ruime sortering, goede prijzen, correcte afhandeling en bezorging.

Goed. Tevreden.

Zeer goed nu

Snelle en correcte levering

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.