Proper

Nette verpakking,vlugge levering,prijze kunnen scherper.(farmaline)

Snelle levering, zonder kosten deze maand, verschillende staaltjes bijgevoegd met kortingbonnen

Zeer goed!

snelle en perfecte levering, scherpe prijzen

De levering werd uitgevoerd zoals beloofd. Sommige apotheken zijn nog een dagje sneller en enkele hebben een meer overzichtelijke website ( onlineshop ), maar niets aan te merken op deze service.

prima hoor

prima hoor

supersnelle levering !

Bij andere firma's duurt het dagenlang eer ik mijn bestelling kreeg . Ik ben daarom zeer verrast dat ik nog geen 24 uur later mijn bestelling had , waarvoor dank !

prima service

al enige tijd klant en zeer tevreden, website kan iets beter.

Vlotte bestelling en levering.

Prettige en aangename kennismaking met Vita bij deze eerste bestelling. Prijs, bestelgemak, levering….. nergens iets op aan te merken

Snelle levering en product zoals omschreven.

Snelle levering, zoals aangegeven bij de bestelling. Product voldoet perfect aan de omschrijving.

Snelle en goede service

Snelle levering en kwalitatief product

Vlotte en correcte levering.

Super tevreden

De levering was correct en vlug geleverd. Proficiat

Positieve ervaring.

Goede keuze. Ook van natuurproducten. Snelle bediening. Goed verpakt. Prijs OK. Het enige minpunt: de website vermeldt dat als er voor 19u besteld wordt, het de dag erna geleverd wordt. Dit klopt niet. Ik bestelde om 18u30 in de week, maar moest 1 dag langer wachten. Ik had er eerlijk gezegd op gerekend om het de dag erna te kunnen hebben omdat ik het dringend nodig had en dat was dus een afknapper. Verder geen opmerkingen en wil er nog wel bestellen.

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling !

Snelle en verzorgde verzending .

Correcte service!

Kwaliteit en prijs steeds heel goed! Vlotte bediening!

Uitstekend service prijs ,levering

Heel tevreden

zeer snelle service, goede prijzen, groot assortiment

Zeer snelle service, goede prijzen, groot assortiment

Goede produkten en snel geleverd.

Website makkelijk. Snelle levering zelfs in Spanje.

Product in heel Nederland niet te verkrijgen. Want al vreemd is. Bij Viata gewoon op voorraad!

Een heel tevreden klant bij! De bestelling verliep super vlot en snel. Bij de aangekomen goederen zaten nog een tal van staaltjes en zelf een handgeschreven kaartje van de firma. Ik blijf hier zeker verder bestellen.

Altijd alles perfect geleverd

zeer snelle levering

zeer snelle en correcte levering, goede prijzen

Vlug geleverd

topservice

geweldige service

Veel keuze

Scherp geprijsd, snel geleverd!!

Snelle levering, leuke attentie ontvangen als nieuwe klant

Piekfijne opvolging van A tot Z!

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.