uitstekend !

mijn chiropraxie heeft mij dat aanbeveelt enben er tevreden mee!

Ruimer aanbod als bij gewone apotheek.

Sinds de samenwerking met Bpost zijn de leveringen niet altijd de dag na de bestelling, wat bij DPD wel het geval was. PostNL plaatst de zending niet altijd op de plaats waar nodig en neemt het pakket terug mee, want als ik gaan werken ben is er niemand thuis.

Professioneel

Mooie en overzichtelijke website met allerlei soorten producten. Uitstekende uitgebreide uitleg over de inhoud en werking van de producten. Wanneer men naar Viata belt met specifieke vragen of problemen, word je vriendelijk verder geholpen tot alles klaar en duidelijk is. Regelmatig mooie kortingen en super snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant.

zeer tevreden

snel geleverd ,prijsvermindering en grote keus

Alle producten waren voorradig en heel snelle levering.

Snel en Correct

Besteld en 2 dagen later geleverd

altijd stipte levering en de juiste producten

Er mogen nog meer promo's als deze komen.

Er wordt echt geluisterd naar de klant!

Mijn vorige bestelling werd afgezet aan de voordeur, in de zon! Dit heb ik toen gemeld. Bij deze levering zat er een koelelement bij de levering, wat ik heel fijn vond. Zo werden de producten koel gehouden zoals het hoort. Dankjewel!

correcte en snelle afhandeling

correcte en snelle afhandeling

Alles correct

heel positief

snelle levering goede prijs

10/10

Positief, heel snel, correct...voor herhaling vatbaar.

De producten worden altijd snel geleverd.

De producten worden altijd snel geleverd.

Ik ben een tevreden klant!

Voordelige prijs en vlotte levering!

Snelle levering, bij allergische reactie op de medicatie ook direct reactie met sticker voor de post om het pakje te retourneren zonder kosten. Wacht nu nog wel op de centjes maar komt zeker goed.

Stipt op tijd levering zoals beloofd

Beslist een aanrader

Niet alleen is er een groot aanbod tegen competitieve prijzen, de service is heel klantgericht. Er is een snelle terugkoppeling met mogelijkheid voor vragen en ondersteuning.

Snel en ok

Niets op aan te merken.

alles naar wens :)

Schitterend en zeer tevreden!

Vlotte en snelle levering!

Vlug geleverd, goed ontvangen, bedankt

Ben tevreden,

Snelle levering en goed verpakt .

Prima geregeld

Het mooie is je kunt vragen stallen via de chat. Een mooie apotheek en alles keurig geregeld met de bestelling.

Ben heel tevreden

Snelle levering, goede producten en degelijke prijzen

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.