Zeer tevreden.

Makkelijk om te bestellen, snelle levering, discreet verpakt en aan een hele scherpe prijs.

Aanrader

Vlot bestellen via de website, snelle levering, goede prijs!

Alles vlot verlopen

Goede service en eindelijk een Belgisch bedrijf. Alhoewel er reeds een grote keuze is, zijn er toch nog producten die elders moeten besteld worden.

Vlugge service

Vandaag besteld , morgen geleverd Stuk goedkoper dan in fysieke shop en je hoeft er niet voor buiten!

De website is overzichtelijk en gemakkelijk doorzoekbaar. Bestellingen worden erg snel geleverd en zijn telkens goed verpakt. De kortingen t.o.v. de prijs bij de apotheek worden duidelijk vermeld, maar je moet genoeg bestellen om deze korting niet te verliezen aan verzendkosten.

Netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip

Netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip

Goede prijs-kwaliteit

Vlotte bestelling en afhandeling aan scherpe prijs

Mijn bestelling is snel en perfect geleverd

heel tevreden.

Gemakkelijk voor te bestellen,overzichtelijk.En een correcte levering.

tevreden na eerste bestelling

was de eerste keer en ben tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle en goede kwaliteit

Lekker na de inspanning voor een beter spier herstel.

Na mijn inspanning met de fietsclub is deze oat-bar steeds welkom.

Snelle levering en goede prijzen

Snel afhandeling volgens afgesproken datum. Vriendelijke medewerkers. Goede antwoorden op mijn vragen. Jammer dat de prijzen ietsje hoger zijn dan ander online apotheken.

Voortreffelijke service.

Ruim aanbod en perfecte levering.

geweldig

mijn huid knapt er van op.

Zeer tevreden klant

Eerste bestelling bij Viata en zeer vlugge, perfecte levering.

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt, overzichtelijk en duidelijk

Viata is goedkoop, betrouwbaar en goed bereikbaar via chat.

Is een van de beste online apotheken.

Het was een vlotte en snelle levering.

Snelle en correcte levering

Vlugge levering en soms beterkoop dan farmaline

Zeer uitgebreide site

De dag na mijn bestelling kreeg ik mijn pakje al aan. Uitgebreide website. Vollopen keuze

Snel en correct

Snel en correct

goedkope produkten en correkte levering

goedkoper dan apotheek en in vergelijking met andere vergelijkbare websites en correcte leveringstermijn

zeer goed

Ik ben zeer tevreden van jullie diensten

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.