super

Ik werk bij febelco en mijn bestelling was er super snel thx

Rap bediend

Zeer slecht, heb namelijk verkeerde pillen opgestuurd gekregen

Ik kreeg Virasil ipv Viamed

Niets op aan te merken , héél goede service

Mijn product was bij jullie het goedkoopst . Makkelijk te bestellen en snelle levering.

perfect

mijn eerste bestelling volgens afspraak aangekomen

Enkel deze zending

Mijn laatste aankoop bij Viata werd op een heel andere manier bezorgd. Alle artikelen zaten los in de doos, zinder enige bescherming. De doos - oorspronkelijk een plooidoos - sloot onderaan niet goed af, dus kleinere items hadden onderweg verloren kunnen gaan. Ik was echt verwonderd, want ben dit absoluut niet van Viata gewend. Er zat ook geen kleefband op met de naam Viata. De levering stond op naam van Peeters Pharma dit keer. Ook dat was nieuw. Dit was niet wat ik van Viata gewend ben, tenzij er iets gewijzigd werd in het beleid natuurlijk.

goede service

correcte levering en goede service met interessante prijzen.

Werking weet ik nog niet, dat is te kort

Prijzen O.K. , communicatie O.K. , snelle levering.

aanrader

snelle levering, aanrader

Zeer snelle verzending

Bijna alles is aanwezig

Gemakkelijk en snel

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed en vlug

Ik blijf bestellen, omdat ze altijd vlug leveren. Wat zo'n voordeel is als je niet buiten kan. Jammer dat hun assortiment nog te klein is.

Prijs/Kwaliteit

Voor sommige produkten de goedkoopste. Goede service.

zeer tevreden

Prachtig on time !

Ik heb mijn produkten goedkoper gekocht en snel thuis gekregen. Super!

Slechte levering

Met dank aan een buur mag ik zeker zijn dat ik mijn pakje heb, leveringsdienst had het pakje tussen deur handel en deur gestoken waardoor niet alleen het pakje misvormd werd maar ook hing het pakje in het zicht in een wijk waar veel inbraken zijn.

Producten in voorraad ,goede prijs en snelle levering

goede ervaring

goede ervaring

zeer goede service!

Ik vind het fijn bij Viata kopen maar de prijzen liggen soms wat hoger dan bij Farmaline bvb maar soms ook lager....

Bestelling op de vooropgestelde datum afgeleverd.

vlotte levering

geen negatieve commentaar, alles geleverd zoals verwacht

Snel

Snelle en vlotte levering!

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.