Verloopt steeds vlot.

Snel en makkelijk je huisapotheek op orde houden.

alles OK zoals het moet zijn!

alles ok !

Oplichterij is mijn ervaring

Een dag nadat ik supradyn50+vitaminen bestel daalt de prijs met 6€!! Moet ik de koers bijhouden gelijk bij de goudprijs? Het is schandalig en daarom zal ik nooit meer bij viata bestellen. Na een contact was de uitleg stuur het maar terug dan krijgt u uw geld terug. Ik kan hier alleen maar mee lachen met wat voor een aanpak jullie hebben. Vanaf nu bestel ik mijn producten wel bij farmaline en het liefst wil ik niets meer van viata ontvangen daar heb ik uitdrukkelijk voor gevraagd. Schrappen mijn adres aub. Dankuwel.

Snelle levering goed product

Zeker opnieuw aankopen doen in de toekomst

Vlotte bestelling

Levering niet aangekomen - Viata biedt oplossing

Mijn bestelling is nooit aangekomen. PostNL beweert het pakket geleverd te hebben, terwijl we dit nooit ontvingen. Viata verbindt er zich toe, niettegenstaande het probleem bij PostNL ligt, het pakket opnieuw - zonder kosten - opnieuw te sturen. Klantenservice met een gouden kroontje !

Excellent experience

Easy to order, good discounts and personalised hand written messages every time with the order is a great surprise. Will definitely order again soon !

Zeer positief

Snel geleverd.

Snelle levering, goede prijs voor het product en nog enkele staaltjes mee ontvangen bij levering, altijd leuk.

Goed ,goedkoop en super service

Super snel afgewerkt en geleverd

Snelle levering!

Snelle en goed ingepakt voor levering . Duidelijke omschrijving van de producten.

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snelle correcte levering

Problemen levering

Ik heb dit gemeld aan Viata op 2 verschillende manieren namelijk per mail en online maar zonder reactie.

Heel vlot

Alles vlotjes verlopen van bestelling tot levering

Betrouwbare service

Eerlijke apotheek.

Kamer was in orde.

Kamer ok, ontbijt zeer zwak.

Goede produkten en snelle levering.

Goede produkten zowel omschrijving als prijs. Snelle levering aan huis .

Super tevreden van mijn bestelling en levering !

ik geraak nie binnen

ik heb al 2 bestellingen gedaan en nog geraak ik niet binnen

Uitstekend!

Zeer snelle levering, scherpe prijs en lage verzendkost.

Vlot verlopen

Alles is erg vlot verlopen!

Alles verliep correct

Ben heel tevreden over het bestellen en levering van de producten bij viata

Tevreden over het bestelde product.

De prijs is wel wat duurder.

Great service!

Variety of products, good price!

vlotte bestelling én vlotte levering

goede produkten, veel keuze, aangename kortingen

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.