Heel tevreden

Snelle en correcte levering.

Goede prijzen, snelle levering

Altijd goede prijzen in vergelijking met andere populaire sites. Uitgebreid assortiment Snelle levering Dus is de enige site waar ik bestel!

PRIZE SHOULD BE BETER

PRICE TO BE CHECKED AND MADE AFFORDABLE

Erg snel en betaalbaar

Snelle levering, zonneproducten aan zeer betaalbare prijs.

zeer tevreden met goed aanbod, correcte leveringen en aantrekkelijke prijzen

zeer tevreden met goed aanbod, correcte leveringen en aantrekkelijke prijzen

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en snel geleverd

geen probleem met de bestelling en de levering....

In orde!

Vlotte en snelle levering

Aanrader

Super snel

Vlotte service

Vlotte service

Gebruik al jaren dit merk zonbescherming. In Nederland nergens te krijgen. Kocht het altijd op vakantie maar laatste keer vergeten en daardoor bij jullie terecht gekomen.

Felicitaties aan de chauffeur, die, aangezien we niet thuis waren, het pakket op een veilige en gemakkelijk te vinden plaats heeft geplaatst. Grote bewijs van initiatief.

Correct, vlot en duidelijke communicatie

Zoals altijd, snelle en correcte levering.

Alleen wordt het hier gedropt bij een afhaaldepot. Moet daar een flink stur voor rijden om het af te halen

snelle verzending

snelle verzending

Levering via Bpost

Voorheen liet ik mijn levering doen in een Bpost locker. Altijd beschikbaar op een moment dat je het beste past. Dit is niet meer mogelijk en vind ik jammer.

zeer content.

Snel en zeer correct. Super content van.

Alles geleverd volgens afspraak

Best goed.

Veel keuze bij de artikelen die je wenst te kopen. Als ze het hier niet hebben, dan zal je het nergens vinden!

zeer vlugge levering

zeer vlugge levering

Goede ervaring

Vlotte bestelling en vlotte levering

Correct en vlug geleverd

Gemakkelijk besteld goedkoper en vlug geleverd

Heel tevreden

Dank u heel tevreden

Zeer tevreden en snel geleverd

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.