n'est plus aussi top qu'avant

bonjour je vous l'ai déja écrit,l'envoie n'est plus comme avant ,il était protègè par des plastics ou du papier maintenant plus ,meme plus unpeti échantillon avant il y en avait toujours la livraison n'est plus la même ,désolée ,mais j'avais toujours été contente des services viata ,svp revenez a vos services d'avant

Prijs en leveringstermijn uitstekend.

Prima online apotheek !

Grote keuze, competitieve prijzen, vlotte afhandeling, snelle levering.

Goede ervaring

Prima ervaring

Via de zoekfunctie vond ik zeer snel wat ik zocht. De prijs was/is heel competitief en zeker lager dan in de apotheek. De verzending en bezorging volgden zeer snel na de bestelling.

Stipte verwerking van de bestelling

Stipte verwerking van de bestelling

Supersnelle levering.

Commande sans problème

Livraison rapide, marchandise conforme à la commande

alles ok

alles naar wens

Heel tevreden

Heel tevreden

Goede apotheek

Zeer tevreden over mijn bestelling. Eenvoudig winkelen en afrekenen,goede prijzen en goede levering met PostNL!

Goede service en ik ben vaste klant. Af en toe wat staaltjes van nieuwe of al bestaande producten zou welkom zijn maar voor de rest heel tevreden.

Livraison nok

Délai de livraison trop long et paquet déposé dans entrée d'immeuble sans aucun avis

• Nous recommanderiez-vous? Non

Parfait

Excellent service

zeer vlotte bediening!

de gevraagde producten werden zeer snel en correct geleverd!

Rapide

Envoie rapide. Dommage que les boîtes de lait soient remplies de bosses

Bestelling goed en vakkundig ingepakt en bezorgd

Op tijd en geen loze beloften voor levering en bestelling

positieve ervaring

gemakkelijk bestellen,goed verpakt en snel geleverd

snel

snelle en vlotte levering

Zeer tevreden over prijs-kwaliteit.

Ik ben ook zeer tevreden over de leveringstijd en regelmatig kortingen stel ik ook zeer op prijs.

Vlotte afhandeling en snelle levering

NICKEL

Bons produits. Livraison rapide.

Ok

Nickel

Grand choix de produits,moteur de recherche facile et livraison rapide et soignée

Grand choix de produits ,moteur de recherche facile et livraison rapide et soignée

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.