Snel in levering

Goede producten met korting

Snelle levering 10/10 !!! Prijs kwaliteit, groot aanbod.

Product is perfect zoals beschreven En de levering zeer snel

Top.

Altijd levering in orde. Prijs/qualiteit TOP

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering en prima klanten service

Alle leveringen en info prima

Zeer interessant voor ons wij zijn gepensioneerd en krijgen aan een "juiste" prijs onze geneesmiddelen.

Commande livrée dans les 24h et avec un petit échantillon en cadeau!

Alles zeer snel geleverd. Top

Heel correct!

Vlotte site met gemakkelijk bestelcircuit. Heel vlotte levering. Komt heel persoonlijk over.

Uitstekende service, vlotte levering, top produkten

ondanks de raad om de bijsluiter te lezen kan ik geen bijsluiter krijgen

Van mijn zus hoor ik dat de "Anti-Arthrose zalf" van Unda goed werkt bij haar familie. alvorens de zalf te bestellen raadpleeg ik de website. Daar raad men aan om de bijsluiter te lezen, het betreft hier een geneesmiddel. Een chat met Natasha leert me dat er geen bijsluiter bestaat. Het is namelijk een homeopathisch product. Als de inlichtingen op de website al niet meer correct zijn wat moet men dan van de rest denken?

Zeer content met de vlugge behandeling

Dadelijke service

vlugge afhandeling - goede prijs

ruime keuze aan produkten - uitgebreide informatie

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

super tevreden

Snel en netjes verpakt!!!

Snel, efficiënt en vriendelijk, goede prijs.al

Al vaker besteld en voor herhaling vatbaar!

Schitterend!

Super tevreden, vlotte levering ! Of mijn aankoop zal helpen...kan ik nog niet zeggen, moet het minstens drie maanden proberen om te zien of ik er hulp van heb.

Ok

Zeer tevreden over Viata.be

Ik heb al enkele malen besteld bij viata, steeds een ruime keuze, alsook mooie aanbiedingen. Gemakkelijk online te bestellen en alles wordt heel snel geleverd.

Goede service en vlugge levering

perfect

Goede service en snelle levering

Brede keuze, interessante prijzen, heel snelle bediening en levering, goede dienst na verkoop. Echt een super ervaring

Zeer vlotte bediening!

Correct

Goede aanbeveling

Livraison rapide

Produits bien emballés. Livraison rapide.

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.