Snel en goedkoper

Heel vlot en een stuk goedkoper dan op een andere website

Correct en snelle levering

Op de website vond ik vrij gemakkelijk alles wat ik nodig had . Ook de levering was correct en snel .

super

zeer vlotte levering, uitmuntend

AANRADER in hoofdletters

Snelle levering.

Had probleem met kortingcode en medewerker heeft dit heel geduldig in orde gebracht

Goede en snelle levering

Het product word netjes en goed verzorgt geleverd elke keer

perfect

Alles perfect afgeleverd,zoals beschreven,tot de volgende bestelling

Super goede producten

Super vlug geleverd en kwaliteit

Excellent service.

First class.

Doos was kapot, producten met deuken in. Siroop niet ingepakt met bubblewrap! Doosje medicatie brsc!

Doos was kapot, producten met deuken in! Doosjes v medicatie waren kapot of ook beschadigd! Siropen waren niet ingepakt met bubblewrap of geen bescherming in de doos! Eigenlijk zou ik mijn geld moet terug krijgen!

Ben zeer tevreden van uw service, altijd in orde en prijs kwaliteit 100%

De bezorger ???

De bezorger belde ik was die dag thuis, op nog geen 10 seconde opende ik de deur, de postbezorger wurmde het pakket achter een grote planten pot die tegen de muur staat naast de deur. Ik vind dit onaanvaardbaar! Hij trok de planten pot van de muur en zette in een ruk het pakket daar geweldadig achter. Ik vond dit geen manier van werken, ik deed de deur open in een mum van tijd dus was het niet nodig om mijn planten pot te verplaatsen!!! ONAANVAARDBAAR!!! Ik zal er over nadenken of ik nog bestellingen bij u uitvoer!

Tevreden met mijn aankoop bij VIATA

Alleen een kleine opmerking : Bij mijn vorige aankoop vond ik in het pakketje een kaartje met bedanking en ook een code om bij een volgende aankoop 10% korting te krijgen. Dat zat er nu niet bij.

Heel tevreden

Snelle en correcte levering.

Goede prijzen, snelle levering

Altijd goede prijzen in vergelijking met andere populaire sites. Uitgebreid assortiment Snelle levering Dus is de enige site waar ik bestel!

PRIZE SHOULD BE BETER

PRICE TO BE CHECKED AND MADE AFFORDABLE

Erg snel en betaalbaar

Snelle levering, zonneproducten aan zeer betaalbare prijs.

zeer tevreden met goed aanbod, correcte leveringen en aantrekkelijke prijzen

zeer tevreden met goed aanbod, correcte leveringen en aantrekkelijke prijzen

satisfaite d'avoir commandé sur ce site!

Contente de la rapidité de livraison ainsi que la disponibilité des produits ! Les prix sont également très intéressants !

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en snel geleverd

Excellent service

Excellent suivi dans commandes pour un prix intéressant

geen probleem met de bestelling en de levering....

In orde!

Vlotte en snelle levering

Aanrader

Super snel

Vlotte service

Vlotte service

Over Viata.be

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten.