Snelle en goede service, vriendelijk

Fijne winkel met mooie schoenen!

Snel netjes en persoonlijk

Ook al bestel je online toch zit er een persoonlijke noot aan vast. Een hand geschreven kaartje van de behandelaar. Netjes ingepakt

Zoals altijd perfect en tijdig geleverd.

Met een lief geschreven kaartje erbij.

Prima schoenen en goed telefonisch advies

Correct en snel

Correcte bestelprocedure en snel geleverd. Gelukkig in één keer goed, dus geen retourkosten..

Perfecte service !!

Ik had een paar schoenen gekocht tijdens de BlackFriday dagen via de website van Oxener. Maatje 40 besteld en opgehaald in de winkel aan de Loseweg in Apeldoorn. De schoenen gepast en natuurlijk te klein. Gelukkig hadden ze nog een maatje 41, ik verwachte dat ik bij moest betalen, wat logisch zou zijn, maar nee hoor het was goed zo !! Prima service, top. Clark Jacobs

bijna prima

snelle levering. Dat je voor je retour 6,95 moet betalen minder.

Altijd snelle service bij Oxener!

Schoenen opgehaald in de winkel. Stonden dezelfde dag al klaar.

Snel geleverd; goede kwaliteit

Prima. Snel op tijd geleverd. Goede kwaliteit schoenen

Ze doen wat ze beloven

Snelle verzending, mooie schoenen

Goede service, bestelling goed ontvangen.

Bestel al regelmatig via de website. site goed, levering goed, ervaring goed!

Snelle reactie FB

Via Facebook super snel reactie gehad op mijn vraag. Bestelling in goede orde mogen ontvangen, alleen jammer dat de cadeauverpakking van Uggs, voorzien is van een sticker met prijs waardoor verpakking beschadigd is geraakt.

Uitstekend!

Bestelling snel en keurig afgeleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Ik had per mail nog een vraag die ook snel beanwoord is. Ik ben zeer tevreden en zal zeker weer een bestelling plaatsen!

Snelle levering met een persoonlijk berichtje!

Via internet de schoenen gevonden waar ik al een tijd naar zocht. Besteld en de volgende dag in huis met een aardig, handgeschreven kaartje. Perfect!

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service

Wat een service

Razendsnel!!!

Perfect!

Zeer correcte afhandeling

Vlotte levering, helaas was product niet naar wens, retour gestuurd en opvolging van restitutie aankoop bedrag vlot uitgevoerd.

Fijne winkel en ook de website is goed

In de winkel een paar suede sneakers van Red Rag gekocht, ik had in de winkel ook een paar zwarte sneakers gepast, door de uitneembare binnenzool kan ook mijn evo(enkel-voet orthese) er goed in. Twee dagen later toch ook maar de zwarte sneakers van Red Rag besteld en ze werden de volgende dag al afgeleverd. Fijne winkel en ook een prima website. Mvg, Marion.

Bestelling kwam samen met een persoonlijk bericht.

Bijzonder klantvriendelijk

Xsensibel schoenen besteld binnen 1 dag binnen, met een persoonlijke noot😉

Snelle levering met persoonlijk tintje

Dag na besteld te hebben laarsjes in huis. En zeer gewaardeerd, met handgeschreven bedankkaartje. Maakt de internetaankoop persoonlijk.

Snelle levering en goed service

De schoenen waren alleen bij Oxener te bestellen. Ze hebben een mooie collectie en waren de volgende dag in huis. En vond het geschreven kaartje echt heel attent. Oxener snapt hoe je met klanten omgaat.