Prima bedrijf mooie kwaliteit

snelle service alleen geen retourzending per antwoordnr een gemiste kans

Alles goed!

Snel, kwaliteit, je krijgt wat je verwacht!

Fantastische collectie prachtige schoenen

Niet woonachtig in Apeldoorn, gaan we toch wel een paar keer per jaar hier schoenen kijken én kopen. Zo mooi. Goede service van de webwinkel. Helaas paste de bestelde schoenen niet, snel bericht over retourprocedure en de mogelijkheid van After Pay. Erg makkelijk.

Geweldige service, een echte aanrader.

Al jaren klant bij Oxener, super service en klantvriendelijk.

Positief.

Vlugge levering, snel retourbericht.

Fantastisch mooie collectie!

Mooie winkel in Apeldoorn, ook om het enthousiaste personeel. Wanneer je online een bestelling ontvangt krijg je er altijd een leuk kaartje bij met een persoonlijk bedankje, super leuk, ik ben fan!

Goede en makkelijke site, je wordt goed op de hoogte gehouden en levereing zoals belooft. Zeer tevreden !!!!

uitstekend!

gebeld over model en uiterlijk xsensible stretchwalker voor mijn man. prima advies!

Betrouwbaarheid

Altijd duidelijk en prima levering. Weliswaar geen 24 uur service.

Communicatie is prima

Helaas was de b bestelling gecanceld door Oxener. Helaas kleur verschil en actie door Oxener zelf....top dat jullie het product zo goed beoordelen👍🏼

Heel netjes

Keurige afhandelingen en met een leuk boodschap kortom netjes

Fijne webshop

Fijne webshop, achteraf betalen een groot pluspunt. alleen een nadeel als de schoenen niet passen zelf de retourzending betalen.

Erg prettig

Snelle, correcte service, zeer goed assortiment en vaak " prettige prijzen" een aanrader

Alles zoals het hoort....

Dit bedrijf geeft alles weer zoals online bestellen hoort volgens mij. Snel, communicatief, netjes en betaalbaar kortom “professioneel “

Snel, duidelijk en correct

Ruime keuze in de schoenen die ik nodig heb,omdat ik geen enkele andere kan dragen:Xsensibke Stretchwalker. Snelle levering en vriendelijke contactpersoon voor de webwinkel. Ik blijf zeker klant!

Perfecte service en klantgericht

Ik heb telefonisch contact gehad met de webshop en werd zeer goed en vriendelijk geholpen, super.

Geslaagd

Snel bezorgd. Zelfs een persoonlijke note erbij. Kwaliteit producten

Service

Snelle service. Wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakje is. Verpakking is prima

Snel bezorgd en geheel gratis

groot aanbod van durea

Keurig geleverd, maar schoenen waren voor mij niet helemaal okè. Retourkosten 7,25, dat is met online bestellen wel iets om rekening mee te houden.

Heel erg tevreden

Snelle service van de fietskoerier. Mooie schoenen zoals altijd.

Prima service en levering

Snel en netjes geleverd

Prima webshop snelle levering

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden

Ik heb er niks op aan de merken. Levert snel werd goed op de hoogte gehouden.