Goede kwaliteit schoenen , slecht artikelomschrijving

Goede en mooie site met kwaliteitsschoenen

Goede site..snelle levering. Helaas waren de schoenen te klein. Maar ook de retourverwerking ging correct!

Toffe schoenen

Toffe merk schoenen aan sterke afprijzing aangekocht. De andere dag reeds ontvangen in België.

Geweldig, fijne webshop, snelle levering.

Geweldig, fijne webshop, snelle levering, en de sandalen vanXsensibe waren wel duur, maar zitten zoooooo geweldig!

Leuke collectie en snelle verzending

Leuke laarsjes in de sale gekocht maar helaas te klein, daarom retour gestuurd. Retour correct en snel afgehandeld.

Uitstekende service!

Fijne winkels en webshop! Mooie merken en een uitgebreid assortiment!

Vlotte Levering

Vlotte levering van een mooi paar schoenen.

Producten niet op voorraad

Tas besteld, dag later een mail dat het niet leverbaar was. Kortingscode gekregen voor enkel de nieuwe collectie (heb ik niks aan). Daarna een portemonnee besteld, zelfde verhaal. De webshop-voorraad is duidelijk niet in orde.

Prachtige collectie / geweldige service!

Prachtige collectie / geweldige service!

Top, beste prijs en snel thuisbezorgd

Snel thuis bezorgd, goed verpakt zelfs een persoonlijk kaartje erbij! Met veel plezier met u aankoop Top!

Zeer netjes

Ivm niet kunnen leveren van mijn maat direct bericht ervan en 20% korting op volgende best,

Altijd een grote sortering mooie en goede schoenen!

Als ik bij de fa Oxener kom word ik altijd prima geholpen. Ik ben bij met de webside ,want ik woon niet in de omgeving!

Een geweldige zaak met een prachtige sortering schoenen.

Via de site diverse schoenen en een tas gekocht. Service in één woord geweldig. Vriendelijk personeel dan is het ook heerlijk om daar mooie schoenen en tassen te kopen van een goede kwaliteit. Bedankt beste mensen van Oxener.

Goede ervaring, mooie merken, fijn lopen!

Alles ging volgens het boekje.

Erg prettige winkel met een prachtige collectie schoenen en laarzen

Altijd goed geholpen met interesse voor de klant .

Netjes

Binnen 2 dagen thuis geleverd, met een persoonlijk bericht. Erg leuk om te ontvangen.

Snel geleverd en prima verzorgt, handgeschreven kaartje erbij!!

Teleurstellend, niet geleverd

Online prachtige schoenen besteld en betaald. Enkele dagen later een e-mail ontvangen dat de schoenen niet meer leverbaar zijn. Jammer dat het voorraadbeheersysteem niet op orde lijkt te zijn. Dit zorg voor teleurgestelde klanten... ik heb gelezen dat ik niet de enige ben!

Goed dat het zo kan

Prima geregeld ,en kon gelijk betalen via After pay top

Besteld, volgende dag in huis

Niet alleen topschoenen van Magnanni kunnen bestellen met 50% korting (SALE) maar ook de volgende dag bezorgd met een vriendelijk handgeschreven kaartje van Astrid. Helemaal top!

Weinig vertrouwen in het streven naar snelle verzending

Bestelling gedaan 4 werkdagen geleden. Bevestiging van registratie en bestelling met het bericht dat verzending binnen 1 à 2 werkdagen zal plaatsvinden. Helaas nog helemaal niets vernomen. Klantenservice alleen via mail bereikbaar en ook daar weer een wachttijd van 3 dgn....

Prima online shop (en fysieke winkel)

Sandalen besteld, werden heel snel geleverd tegen lage verzendkosten en mrt forse korting. Blij mee! Overigens is de fysieke winkel ook prima. Grote keuze en goed geholpen.

Schoenen besteld.. niet leverbaar

Supergave schoenen besteld en 2 dagen later een mailtje ontvangen dat de schoenen niet meer leverbaar zijn.

Erg jammer!

Leuke schoenen gezien toevallig was mijn maat er nog. 2 dagen later bericht gekregen dat ze er niet zijn! Erg balen! Als tip zou ik meegeven hou de voorraad goed bij!

Goede ervaring

Leuke afprijzingen, makkelijk te bestellen, redelijke verzendkosten, vriendelijke afhandeling, product als omschreven

Over Oxener