Matig

Alle verzendkosten zelf moeten betalen terwijl de schoenen vreselijk piepen en om die reden retour gaan vind ik niet erg klantvriendelijk.

Prima communicatie, snelle levering, alles verliep zoals het hoort! Dank je♡

Erg fijne en mooie schoenen

Prima online bestelling

Mooie tas online gekocht. Goed advies via de mail vooraf ontvangen. Tas werd netjes en snel geleverd.

Bekwaam!

Veelzijdig! Uitstekende service! Betaalgemak bij online bestellingen en snelle bezorging!

Heel vlug geholpen en duidelijke uitleg . Zeer vlug verzonden . Aanrader !!!!

Niet zo als verwacht

De verkoopster liep constant weg i.p.v. mij als klant eerst netjes te helpen . Het werk kan je ook daarna doen eerst de klant helpen . Op maandagmiddag ook een keer geweest en veel beter geholpen .

Top service!

Wordt uitstekend op de hoogte gehouden en ja hoor xsensible merk.....nooit meer anders Tip: zou mooi zijn als de herencollectie in de toekomst met meer donkere zolen komen!

Geweldige schoenen

Perfecte service,prima bezorging.fantastisch

De behandeling door Oxener was erg plezierig

De bestelling online ging super gemakkelijk en het afhalen in de winkel, met een prettige bediening, was zeer plezierig.

Super snelle levering, mailen als ze de schoenen moeten bestellen, houden je goed op de hoogte. Ondanks dat, toch heel snel mijn nieuwe schoenen geleverd. Reageren snel op mailtjes. Top!

Oxener komt wettelijke afspraken niet na.

Helaas een slechte ervaring. Ik had een product bij Oxener in de actie (50% korting) gekocht echter door een fout in hun systeem had dit product niet afgeprijsd mogen zijn. Er werd gemeld dat het product niet op voorraad was en dat ik het geld terug zou krijgen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan want er is een wettelijke overeenkomst gesloten. Ook na dit bericht weigert Oxener voor het afgesproken bedrag te leveren. Het geld is uiteindelijk retour, maar Oxener staat boven de wet niet.

Zonder probleem besteld en ook weer, helaas, teruggestuurd

Jammer dat ik niet meer in Apeldoorn woon, nu moet ik het via internet doen helaas.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Duidelijke communicatie en snelle levering

De webshop medewerkster is in 1 woord een topvrouw!

Fijne winkel , fijne service, heel vriendelijk en behulpzaam.

Altijd goed en snel geleverd.

Perfect !

Uitstekende customer service. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Goeie en vriendelijke service.

Mooie collectie

Mooie collectie. Leveren conform belofte. Top.

Gewelding

Snelle levering en reacties!

Prettig bedrijf Helaas waren de van laarsjes te smal voor mij Ook snel weer geld teruggestort.

Van het woord

Precies zoals beloofd.

Slechte ervaring

Helaas niet een goede ervaring met deze webshop. Ik had een paar Panama jacks besteld, toen ik de schoenen uit de doos haalde was het leer van de rechterschoen beschadigd. Niet erg netjes om ze zo op te sturen en dat verwacht je niet van nieuwe schoenen, dan wil je ook dat ze goed zijn, helemaal voor die prijs. Ik heb de schoenen retour gestuurd, alleen toen moest ik ook nog betalen voor de retour kosten (en ook al voor de verzendkosten heen). Dus een slechte ervaring en slechte service! Ik zou nooit weer schoenen kopen bij deze winkel/webshop.

Beste Kirsten, Wat vervelend te horen dat je eerste ervaring met Oxener geen goede indruk heeft achtergelaten, dat vinden wij erg jammer en is zeker niet onze intentie. Het materiaal van de Panama Jack boots is een gewaxt nubuck leer. Door de waxlaag kunnen er bij krasjes in het leer ontstaan, dit hoort bij deze leersoort en geeft een robuuste look. De laarsjes waren dus niet beschadigd. wij hadden het fijn gevonden als je even contact met ons had opgenomen, dan hadden wij je dit kunnen uitleggen en een retourlabel voor kosteloos retour zenden met PostNL kunnen sturen. Je verzendkosten heb je gisteren, samen met het aankoopbedrag, terug ontvangen op je rekening. Neem je even contact op met onze klantenservice ivm de retourkosten? Hartelijke groeten, Oxener schoenen

Niks op aan te merken, snelle levering!! Netjes verpakt en een product van top kwaliteit.. En ook nog eens de goedkoopste, dus super blij. Ik kende jullie overigens nog niet.

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!