Niks op aan te merken, snelle levering!! Netjes verpakt en een product van top kwaliteit.. En ook nog eens de goedkoopste, dus super blij. Ik kende jullie overigens nog niet.

Fijne website, goede aanbiedingen. Snelle levering en hele nette telefonische klantenservice.

snelle bezorging

Goede ervaring

Gezellig, meedenkend, gastvrij, laagdrempelig.

Weer een fijne ervaring bij Oxener!

Gemakkelijke website en betalingsmogelijkheden. Ook Interessante prijzen, lage verzendkosten, snelle verhandeling en heel vriendelijke klantenservice door Laura.

Ben zeer tevreden over Oxener

Top winkel

Ruim assortiment en snelle levering

Vuile sneaker ontvangen

Bedankt om de witte sneakers van Floris van Bommel te leveren in een gedragen staat. ☹️De buitenzool is zo vuil dat dit niet enkel kan zijn van te dragen in de winkel. Deze sneaker is voordien al eens buitengedragen geweest. PS: als ik sneakers bestel bij de webshop van Floris van Bommel zelf stuurt men mij nooit zo'n vuile sneaker. Dit gebeurt enkel bij jullie. Het is nl al de 2de keer.

Snelle verzending !

Snelle verzending , fijn dat er een persoonlijk kaartje bij zit

Snel en persoonlijke aandacht dmv kaartje en mailtje.

goede service en snelle service

goede service en snelle service

Alles wordt snel verstuurd En je retouren worden snel verrekend top!!

Goeie service

Heel blij

Goed bereikbaar, veel keuze en een goed advies.

Ben heel blij met mijn schoenen!

Prima aanbieder.

Schoenen snel, netjes verpakt geleverd en helemaal naar verwachting. En goedkoper dan andere aanvoerders

Hele leuke persoonlijke kaart met een extra spuitbus vanwege kleine beschadiging op de doos. Heel leuk om dit te ontvangen! En blij met mijn warme uggs sloffen!

Zeer klantvriendelijk geholpen

Gezellige vriendelijke winkel, fijn personeel, veel mooie schoenen en…. er is koffie.

De bestelde laarzen bleken niet leverbaar maar netjes opgelost

Ik had laarzen besteld, maar na de betaling gebeurde er niets. Toen ik 5 dagen later informeerde bleek dat de bestelde laarzen niet leverbaar waren omdat er een verkeerde foto bij stond. De reactie van de klantenservice was heel vlot en ik kreeg een ander paar aangeboden, die ik niet mooi vond. Vervolgens is heel snel mijn geld terug gestort. Dus hoewel het heel jammer was dat de laarzen dit ik graag wilde er niet waren, is het wel heel snel en netjes opgelost. Daarom ben ik toch tevreden.

Goede service.

Prima winkel om online te bestellen

Supersnelle service

Bestelling binnen een aantal uren geleverd. Heel blij mee

Mooiste collectie en zelfde dag in huis

Prachtige laarzen gezien Besteld in mijn pauze en in de avond al bezorgd

Goede site, snelle service en alles goed geregeld.

Goede levering en op tijd

De beste sneakers die ik ooit heb gehad

Fijn bedrijf

goede service

Prima!!

We hadden al ervaring met Harris schoenen. Ook deze keer uit de ruime sortering een mooi model gekozen. De schoenen werden via de website vlot geleverd.

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!