Prima webshop snelle levering

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden

Ik heb er niks op aan de merken. Levert snel werd goed op de hoogte gehouden.

Echt netjes met een kaartje erbij, want tegenwoordig zie je dat niet meer. Als ik zeg fantastisch dan is het ook echt fantastisch!

Prima webshop

Vlotte levering

snelle service

zijn er weer kopen ..goede service

Mooie artikelen, snelle levering

Prachtige pyjama’s van Claesens ontvangen en heel snel geleverd, zelfs met een persoonlijk briefje erbij! Heel blij mee!

Vlotte, verzorgde, snelle service en verzending ! Zal in de toekomst nog bestellen bij Oxener.

mooie merkschoenen!

Prachtige merken .Wat Oxener betreft, snelle levering, jammer dat post.nl dan roet in het eten gooit door 3x de tijd en dag te verzetten.

Snelle levering. Luxe uitstraling en alles ademt goede service.

Zowel de producten als ook het personeel, Super.

Ja ik heb al meerdere keren schoenen enz bij Oxener gekocht. Altijd goede kwaliteit en aparte, mooie schoenen, laarzen, enz. In het begin heb ik een paar keer moeten ruilen ivm de maten maar geen probleem altijd goed geholpen. Inmiddels weet ik welke merken en maten goed voor mijn voeten zijn. Bedankt Oxener. Ga zo door. P.S Ik hoef niet zo'n mooie envelop om de rekening hoor maar het ziet er wel duur uit.

Goede service!

Ik heb online 2 schoenen besteld. Deze waren keurig verpakt en tijdig geleverd. Wat wel handig zou zijn is als er online bij staat of een schoen geoot of klein valt. Ook vind ik het jammer dat ze boven eeen x bedrag niet gratis retourneren. Verder niks aan op te merken!

Binnen 1 dag de schoenen in huis, handgeschreven kaartje erbij, helemaal top.

Wow wat een service! Echt een kadootje om je schoenen te ontvangen, en dan het persoonlijke hand geschreven kaartje, super! Dat maakt het echt af! Ik ga zeker vaker mijn schoenen daar bestellen!

Fijne winkel met geweldige service

Geweldige service, mooie winkel met ruime keuze in de betere merken. Medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering. Prijs kwaliteit goed.

Correcte levering

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd .

Alles goed!

Schoen naar keuze gevonden, betaald en vlot ontvangen met persoonlijk geschreven bedankkaartje.

Snelle levering en prachtig vermaken. Er zat zelf X nog een handgeschreven wens bij.

Van Bommel zoals altijd uitmuntend, snelle bezorging

Superrr. Ondanks stress bij PostNL, 1dag levertijd! Top

Uitstekend en persoonlijk

Snel binnengekregen, goed en professioneel verpakt en verzonden. Alles volgens afspraak

Bestelling volgende dag bezorgd, vond het geschreven kaartje echt heel attent . Oxener

Snelle levering, mooi product.

Correcte en snelle levering.

Mooi assortiment en goede service.

Een ruime sortering aan modernere comfort schoenen (blijkbaar staat een comfortabele schoen, geschikt voor steunzolen, meestal gelijk aan ongelofelijk truttig). Een duidelijke site met goede foto's van de schoenen. Snelle levering.

Snelle en goede service, vriendelijk

Fijne winkel met mooie schoenen!