jammer dat er niet genoeg schoenen op voorrad zijn in de winkel(s)

ik had gehoopt dat als ik naar een gespecialiseerde schoenenwinkel ga dat er keuze is uit diverse modellen. Helaas waren de schoenen - van Bommels niet aanwezig en moesten we met behulp van medewerkster de schoenen online bestellen. Dit heb ik thuis gedaan omdat ik twijfelde of ik niet dezelfde schoenen ging bestellen die ik thuis al had. je wilt toch zien wat je koopt en passen. Gelukkig loop ik al jaren op van bommel dus maat is meestal goed. het online bestellen is geen toegevoegde waarde voor jullie zaak want dan kan ik thuis ook rechtstreeks bij van Bommel - want prijs is het zelfde. Daarnaast is de webshop van Bommel sneller qua levering dan die van jullie.

Duidelijk en zeer snel

Makkelijk bestellen en snel in een mooie verpakking in huis; top!

prettig, bezorgd zoals voorspeld

Bestelde schoenen waren er niet en andere schoen kleurverschil wel vriendelijke klantenservice

Tweede keer dat ik bij jullie schoenen bestel, 2x een lichte beschadiging...jammer!

Snelle service, zoals ik hierboven schrijf, 2x besteld. 2x een lichte beschadiging aan 1 schoen. Ze waren in Solden, anders had ik ze zeker teruggestuurd. Jammer...

Kan ik nog niet beoordelen.

Het product is na 7 dagen nog niet geleverd. Ik kan het dus niet beoordelen. Er is wel meteen na de bestelling een mail gestuurd dat het product later zou komen. Daarna niets meer gekregen aan informatie.

Mooie schoenen

Hele mooie schoenen voor een aantrekkelijke prijs en zeer snel verzonden.

Bezorging prima, schoenen minder dan verwacht

Deze Ara laguno sandalen met een klein hakje worden al jaren in telkens nieuwe kleuren verkocht. Ze zijn aangenaam breed (H) en toch elegant. De door mij bij Oxener bestelde laguno sandalen in indigo-blauw zijn qua pasvorm minder goed. Ik heb ze nagemeten met de sandalen die ik al heb, het dwarsstukje is een centimeter korter. Omdat terugsturen op eigen kosten is en ik de sandalen in de sale gekocht heb heb ik besloten ze te houden. Maar het is duidelijk waarom ze afgeprijsd waren.

Uitstekend advies !

Mijn ervaring van een paar maanden geleden werd ook deze week weer bevestigd : Professioneel .. aardige medewerkster met verstand van zaken . Mede bedankt namens mijn voeten !

Schoenen snel vlot en prima verpakt geleverd

Het zou een 10 kunnen zijn geweest ware het niet dat de prijssticker in de schoen is geplakt en erg slecht was te verwijderen.

Mooie schoenen, goede merken en lekker snelle bezorging

Super snel

Snelle levering, super gympen!

Prettige winkel

Een prettige winkel, waar je met veel kennis geholpen wordt. Verkoopsters zijn vriendelijk en meedenkend

Snel geleverd in mooie stevige doos.

Wederom uitstekend!

Oxener is voor mij hét voorbeeld van een schoenenzaak waar je als klant de beste kwaliteit ervaart; het personeel, de producten, de winkel. Alles is van het hoogste niveau. Ik hoop dat ik nog jaren klant mag zijn!

Goede service en vriendelijk personeel

Super fijne winkel met heel veel keuze , altijd vriendelijk personeel.

Snel geleverd met vervoerder PostNL

Bestelling snel in levering gegaan.

Correcte en snelle levering

Voor de eerste keer schoenen gekocht op de webshop Oxener, er kwam een heel mooie aanbieding van Floris van Bommel schoenen voorbij en hiervan gebruik kunnen maken. Correcte levering van deze schoenen in België binnen 24 uur.

Vriendelijk personeel en een mooie collectie.

Goede kennis over pasvorm, zeer behulpzaam bij het vinden van de juiste schoen/laars.

Perfecte service

Snel en gemakkelijk

Besteld en de volgende dag in huis!

Klantvriendelijkheid

Top geholpen door Frank !

Super fijn geholpen !

Uitstekend geholpen

Veel keuze voor lastige voeten en goed advies over welke schoenen passend zijn.

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!