Snelle verzending, goed product. Alleen jammer vd verzendkosten, al is het niet veel

Fijne winkel met kwaliteit schoenen, bestellen geen probleem, verzendkosten minimaal

Hebt schoenen besteld, binnen de korts mogelijke tijd had ik ze al keurig verpakt ontvangen, chapeau

De kwaliteit en service die je van een dergelijke zaak verwacht wordt ook waargemaakt

Voor het eerst een probleem met een schoen gehad, wat gelijk adequaat is opgelost. Kwaliteitsmerk, waar ik al vele jaren bijna al mijn schoenen koop.

TOP!

Besteld en zelfde dag afgeleverd door fietskoerier bij de voordeur. Heel fijn.

Door omstandigheden voor eerste keer via internet gekocht ipv in de winkel. Prima gegaan.

Heel correcte ervaring!

Perfect in orde, snel geleverd!

Prima reserveerservice en vriendelijk geholpen

Super schoeisel, super service, kortom top!

Ik ben geboren in Apeldoorn, woon er al lang niet meer, maar mijn schoenen komen veelal bij jullie vandaan. Top

Super snelle bezorging,

Vrijdag laat in de middag besteld, zaterdag vroeg in de middag bezorgd.

past perfect

goede levering

Snelle en cotrecte levering

De bestelling ging makkelijk, snelle levering.

Zeer snel en milieuvriendelijk per fiets

Dezelfde dag werd het geleverd. Aardige man die het bracht.

Snel goede service

In één woord ..Fantástisch!!

Doordat mijn man van oorsprong uit Apeldoorn komt ..was hij en de familie al héél lang bekend met Oxener!! Vanuit de Bollenstreek via jullie webshop bestellen in één woord....gewéldig..!!

Zeer tevreden over de snelle service.

Super Service

Schnelle Bearbeitung und Lieferung, leider ein kleiner Produktionsfehler an einem Schuh vorhanden gewesen. Umtausch hat aber hervorragend und schnell funktioniert.

Snel en correct.

Perfekt

Sehr angenehmer Vertragspartner. Die Ware wurde schnellstmöglich verschickt, die Sendungsverfolgung mitgeteilt, so dass ich als Kundin genau wusste, wo sich meine Sendung befindet.

Snel geleverd, geen verzendkosten en goede prijs

1 busje lak mousse gekocht

Alles prima in orde

Netjes verpakt en snel verzonden.

Mijn bestelling is heel snel geleverd. Mooie schoenendoos en de factuur netjes in een enveloppe. Zag er keurig verzorgd uit. Blij mee!

Het was verkeerd verzonden, ik heb een mail gestuurd en dat is direct in orde gemaakt

Van bestellen tot leveren... het verloopt allemaal heel vlot en... ze hebben de gekende merken dus lekker makkelijk!

Jammer

Nergens staat dat je de retourzending zelf moet regelen en betalen. Waarom geen duidelijkheid hierover. Het retour telefoonnummer dat je moet bellen klopt niet. Nu lijkt het alsof ze zeggen: zoek het lekker uit hoe je de boel terug stuurt. Stuur een retourlabel die je betaald zodat de klant het makkelijker terug kan sturen.

Snel en netjes verpakt

Bestelling was er snel

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!