Jammer

Nergens staat dat je de retourzending zelf moet regelen en betalen. Waarom geen duidelijkheid hierover. Het retour telefoonnummer dat je moet bellen klopt niet. Nu lijkt het alsof ze zeggen: zoek het lekker uit hoe je de boel terug stuurt. Stuur een retourlabel die je betaald zodat de klant het makkelijker terug kan sturen.

Snel en netjes verpakt

Bestelling was er snel

Klanten vriendelijke

Geen goede communicatie

Ik bestelde een schoentje. Online..maar 5d later was er nog niets onderweg, ik mailde, ze reageren pas binnen 2 a 3 werkdagen. ....bleek de schoen die ik bestelde uitverkocht. Ik kreeg korting van 20% aangeboden bij volgende bestelling op nieuwe collectie.. is wel een tegemoetkoming...maar waarom lieten ze,dat niet op tijd weten...ik ben er zelf achteraan mieten gaan. Slechte communicatie en traag

Bijzonder klantvriendelijk!

Er dreigde iets mis te gaan met de levering van mijn See by Chloe slippers; maar dat werd keurig netjes opgelost door Oxener. De eigenaar kreeg ik zelf aan de telefoon en die heeft mij zeer geduldig eb vriendelijk te woord gestaan. Alles is goed gegaan en die slippers zijn echt prachtig! Deze zaak/webshop kan ik echt iedereen aanraden!

Perfecte service

Door mijn fout diverse keren moeten bellen en mailen met Oxener, steeds perfect geholpen en meegedacht voor beste oplossing.

Goed assortiment, fijne service!

Helaas waren schoenen op de webshop toch niet meer leverbaar. Dit werd echter netjes opgelost door korting te geven op een alternatief.

Voldoen aan verwachting, snelle levering, kwaliteit

Geen reactie op mail

Telefonisch contact met geïrriteerde dame (van de winkel). Heb ook bij haar aangegeven dat zij geïrriteerd reageerde, zelfs daarna nam zij niet de moeite om het gesprek positief om te zetten. Ook op de mail geen reactie ontvangen. Zeer klantonvriendelijk, niet gewend van zo’n gerenommeerde winkel. Jammer

Onvoldoende informatie

Door ontbrekende informatie online en telefonisch nu bestelde schoenen terug moeten sturen. Het had bekend moeten zijn dat deze schoenen smal en klein vallen. Nu extra kosten moeten maken voor retourzending. Wat ook nog binnen een week moet.

Online voorraadsysteem klopt niet

Sandalen online besteld en betaald, bevestiging ontvangen en daarna niets. Na 2 dagen gebeld, toen bleken de sandalen niet meer op voorraad te zijn. Door de sale klopte het online voorraadsysteem niet meer. Twee dagen later weer gebeld en dezelfde dag is mijn geld teruggestort. Teleurstellende ervaring. Excuses en kortingscode van medewerkers (die overigens werken aan een oplossing)!

oke

Ben heel blij met mijn aankoop, wel heel jammer dat de zool aan de binnenkant vanaf het eerste moment al loslaat aan mn rechter voet. En dat voor schoenen voor meer dan 100 euro .

Snelle levering en duidelijke communicatie naar de klant.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Oxener. Dit is naar tevredenheid verlopen, het is een betrouwbaar bedrijf, de klant wordt goed geïnformeerd over het verloop van het bestelproces. Ik kan het bedrijf zeker aanbevelen.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. Meer moet dat niet zijn.

Heel erg goed

Mooie winkels, ervaren en zeer vriendelijk personeel, verschillende goede merken schoenen voor jong en oud. Ben erg tevreden over de aankopen en krijg soms complimenten over de mooie schoenen. Een zeer tevreden klant, vooral zo doorgaan.

Altijd goed prachtige producten

Prachtige schoenen,kwaliteit,en altijd bijzondere modellen/kleuren ,ik hou ervan.

IJzersterke en perfect passende schoenen!

Nu reeds een derde maal, koos ik voor Sneakers van Van Bommel! Ze zijn niet enkel uiterst mooi qua design, maar bieden mijn voet na een ongeval, nu 5 jaar terug, een perfecte steun! De levering en betaling gebeuren steeds op een correcte manier! Vandaar de 5 sterren!

Fijne winkel, mooie merken, veel keus

Hele fijne winkel met een uitgebreid assortiment. Vriendelijk personeel. Jammer dat ze stoppen met kinderschoenen.

Vlotte afhandeling en bestelling stond keurig gereed

Snelle goede service!

ik heb de bestelling nog niet ontvangen.

Week geleden besteld en nog niet binnen

Mooie schoenen ik koop ze al jaren

Snelle levering, en goede kwaliteit

Zeer behulpzaam en alle tijd

Zowel in de gewone winkel als in de webwinkel wordt er heel erg goed met de klant meegedacht. Topzaak!

Van Bommelschoenen tegen een scherpe prijs en stipt op tijd geleverd

Keurig op tijd kreeg ik mijn Van Bommelschoenen in de juiste maat en tegen een scherpe prijs geleverd. Met een vriendelijk handgeschreven kaartje van medewerkster Astrid erbij waarin ze mij veel plezier met mijn aankoop wenst. Dat maakt zo'n aankoop via internet toch wel weer persoonlijk.

Nette, goede service

Loseweg 59 7315BC Apeldoorn

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!