Zeer behulpzaam en alle tijd

Zowel in de gewone winkel als in de webwinkel wordt er heel erg goed met de klant meegedacht. Topzaak!

Van Bommelschoenen tegen een scherpe prijs en stipt op tijd geleverd

Keurig op tijd kreeg ik mijn Van Bommelschoenen in de juiste maat en tegen een scherpe prijs geleverd. Met een vriendelijk handgeschreven kaartje van medewerkster Astrid erbij waarin ze mij veel plezier met mijn aankoop wenst. Dat maakt zo'n aankoop via internet toch wel weer persoonlijk.

Nette, goede service

Goede afhandeling van de koop

Snelle en meedenkend personeel en goede service

De schoenmaat was te groot, gevraagd of het geruild kon worden en binnen een week opgelost!

Snel en correct geleverd

Sneakers Piede Nudi binnen 2-3 dagen netjes verpakt ontvangen

Pakketje nooit opgestuurd.

Pakketje nooit ontvangen. Kreeg een mail dat ze mijn retour goed ontvangen hadden. Toen ik ze opnieuw wilde bestellen waren ze ineens uitverkocht.

Goed bedrijf

Aanbevolen

Snelle levering, alles perfect!

Zie boven

Je voelt je echt een VIP in Apeldoorn

Ik had een bestelling geplaatst maar had me vergist in de kleur. Ik heb een email gestuurd en de volgende dag was de bestelling geannuleerd en het geld teruggestort. Fijne winkel met ook grote maten (43/44) voor dames.

Vlugge levering en goede prijs

Voor herhaling vatbaar

Schoenen besteld op 25 april en

Nog niets ontvangen en niets gehoord.

Hele fijne schoenen en je wordt super geholpen

Ben heel blij met mijn schoenen en zachte leren sloffen , en nu weer schoenen en sandalen , die ik heb gekocht . Ik heb een heel stuk minder pijn aan mijn voeten , erg fijn . Ook nu weer heel goed geholpen , een dikke pluim !

Prettig geholpen. Tijd en aandacht.

Verrast over snelle levering

Blij met mn Uggs Super snelle levering

Netjes geleverd

Netjes

Kwaliteit van de laarzen perfect

Vrijdag besteld, bericht streven naar verzenden binnen 1-2 werkdagen. En dan geen bericht meer tot uw bestelling wordt morgen bezorgd. 3 werkdagen later (5 kalender dagen). Ik zou tussentijds bericht op prijs hebben gesteld om je bestelling te kunnen volgen.

Snelle goede levering van bestelde kleren

Super goede service

Goede service, gezellige verkopers. Kortom een zaak die ik iedereen kan aanbevelen

Artikel naar wens

Goede communicatie en goede prijs

Top schoeisel, voornamelijk de Xsensible serie. Snelle service.

Goede en snelle service, bedankt!

Goede en snelle service!

Super snel geregeld. Top.

Fijn geregeld

Erg jammer....

We lopen in de winkel en horen de verkoper aan een andere klant vragen of ze een kopje koffie willen. Klinkt goed... Maar....wij hebben een tas gespot met lipstick er op! Er wordt gewerkt aan de vlek maar het kopje koffie wordt niet aangeboden! We maken er nog een grapje over maar helaas de hint werd niet begrepen! Verder is de eigenaar ook totaal niet geïnteresseerd!! Hij loopt rondjes en lacht een beetje schaapachtig en doet vooral geen moeite om ons aandacht te geven. We hebben totaal ruim €340,00 besteed en dan is een vriendelijk woord toch niet te veel gevraagd? We zijn speciaal naar jullie gegaan omdat we jullie de omzet gunnen. Echter door deze ervaring is het vrij onwaarschijnlijk dat wij in de toekomst nog iets bij jullie zullen kopen.

Loseweg 59

7315BC Apeldoorn

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!