Alles volgens afspraak en overeenkomst

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

prijs kwaliteit , prima in orde

prima prijs- kwaliteit

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

GOEDE EN VLOTTE TRANSACTIE

ALLES NAAR WENS

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ruddy! Groetjes, het team van 123inkt

Goed niets op aan te merken

Geleverd binnen de verwachte tijd.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Gery! Groetjes, het team van 123inkt

Gewoon uitstekend

Correct

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Patrick! Groetjes, het team van 123inkt

snel geleverd en goeie prijs voor fotopapier

snel en goeie prijs

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

goede prijs, snelle levering

Ik had een drumunit nodig voor mijn brother printer, alleen de originele was voorradig, maar wel voordelig geprijsd.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Frank-Jan! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123ink

Perfecte levering

Alles is perfect en zoals voorzien geleverd

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Snelle levering, extra voordelig

De snelle levering van de erg voordelige inbindkaften zijn zeker een aanrader.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Perfecte levering en perfecte timing.

Kan niet beter zijn.

Namens het hele team van 123inkt.nl willen wij je bedanken voor je 5* beoordeling. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Wij zijn heel tevreden!

Wij hebben er al veel plezier aan gehad! Het is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk! Bedankt voor de supersnelle levering!

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Snelle correcte levering!

Bestelling van originele hp cartridges, correct geleverd! Telefonisch contact was professioneel en goede afhandeling.

Correcte levering

Correcte levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Philip! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering!

Alles top en snel verlopen!

Vlotte service. Snelle andere bestelling doen

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, Melinda! Graag tot een volgende keer! Groetjes, het 123inkt team

Snelle en correcte afhandeling en bezorging van het gevraagde product.

Zeer tevreden over het snelle gevolg aan mijn bestelling.

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie review! Dit stellen wij zeer op prijs. Groetjes, het 123inkt team

Perfecte transactie

Snelle levering. Kwaliteitsproducten. Optimale communicatie.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Peter! Groetjes, 123inkt

tevreden

Snelle leveringen, top firma

Goed te vernemen dat je tevreden bent. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Vlot en snel geleverd aan scherpe prijs

Bestelling was prima in orde. Geleverd in de tijd die beloofd was en aan een scherpe prijs.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Wim! Dit stellen wij op prijs. Groetjes, 123inkt

Beste prijs

Prima afhandeling en prijs

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling en onze prijzen. Tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

no comment , nice job

Snelle afwerking bestelling 10/10

Bedankt voor het plaatsen van deze 5* review! Groetjes, 123inkt

Meerdere keren al bestellingen geplaatst en altijd een topservice én kwaliteit! Site is zéér duidelijk en makkelijk om te gebruiken.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Coline! Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Waarom die EXTRA portkosten, dan zijn de inktpatronen goedkoper bij Colruyt of Vanden Borre...

zie mijn uitleg hierboven of hiervoren. De laatste keer viel dit VEEL te duur uit. Blijft u dit aanhouden? Loyaerts A

Top bedrijf

Zeer Vriendelijke personeel aan de telefoon. Vlugge levering van brother printer was een dag later de levering was door de drukte van bpost.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Slecht opgeleid personeel

Ik heb een webshop en vroeg als ik mijn verzendetiketten zoals post nl, bpost dat heeft kon afdrukken met een bepaald soort labelprinter van Brother... Ja hoor, dat gaat ook met deze.. Ik bestel hem, heel euforisch en blij toen ik het pakketje aan kreeg. Echter kon ik mijn labels via de bpost site niet afdrukken met deze printer. Ondanks ik hem 1x gewoon getest heb om te proberen mag ik hem niet terug sturen want hij is ' gebruikt' ..... €100 naar de .... Als jullie misschien in de toekomst beter jullie personeel opleiden kan ik jullie aanraden. Maar nu in elk geval totaal niet! Nu zit ik dus met een labelprinter waar ik niks mee kan, wat in de kast staat..

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.