Top aankoop

Product kwaliteit/prijs aanrader Heel snelle en veilige levering, top

snel geleverd, fijne service.

een aanrader, goede service. niet duur

Snelle en correcte levering. Alles naar wens.

Fijn te lezen dat alles naar wens is! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Tevreden voor wat de bestelling, opvolging en levering betreft. Vind de verpakking, t.o.v. het bestelde/verpakte item, overdereven groot.

Vandaag bestellen en de volgende dag verzorgd geleverd, met zelfs nog een aandenken als cadeau

Als ik nog iets nodig heb voor mijn printer zal ik eerst bij 123inkt komen kijken om mijn bestelling te doen, voordelig en in orde!!

Heel tevreden

Vlotte service,een aanrader.

parfait

tous les engagements ont été respectés ,content d'être un nouveau client.

perfecte service

Goedkoop qua artikelen en strikt in levering

Alles korect en op tijd.

Geen problemen

Alles zeer vlot verlopen.

Livraison très rapide et bon rapport qualité prix, à recommander!!!

J'ai commandé en fin de soirée une imprimante Brothers à un prix défiant toute concurrence et j'ai été livré le lendemain sur le coup de midi. Très bon service!!!

Niks ontvangen

Nooit iets gekregen en mijn geld ook nooit terug gezien!

subliem

het was mijn eerste bestelling en was onmiddellijk tevreden, geen enkel probleem gehad en een vlotte levering

Zeer vlugge levering tegen een supervoordelige prijs.

Enkele dagen na de bestelling volgde de levering. Ik hoefde zelfs niet op voorhand te betalen. Ook vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad om te controleren of ik wel een bestelling geplaatst had.

Uitstekend.

Gemakkelijk gevonden en besteld, en prima levering.

Snelle levering. Perfect! Leuke extra's bij mijn bestelling!

Vlot en gemakkelijk

Vlot en gemakkelijk

Perfect!

Geen enkel probleem: alles stipt en correct.

Zeer snelle degelijke service!

Zeer snellen degelijke service.

Vlot

Snelle bestelling, goede service en redelijke prijs

uitstekend

zeer tevreden snelle levering vriendelijke afhandeling goeie prijs dus houden zo

Snel en goed !

Verzorgde verpakking. Snelle verzending. Produkt zoals beschreven. Tevreden !

heel goed

alles goed , bedankt !

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.