Super/correcte, stipte levering

Super! Stipte en correcte levering !!!

Bedankt voor het plaatsen van deze review Roos, dit waarderen wij zeer. Groetjes, 123inkt

Vlotte en prima service en levering

De levering, na de online-bestelling, gebeurde in een recordtempo. Ook de kwaliteit van de bestelde ware is uitstekend. Conclusie : deze firma kan ik ten zeerste aanbevelen.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Monique! Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Zeer tevreden klant

Snelle levering van een kwaliteitsvol produkt dat volledig aan de beschrijving voldoet

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling Veerle! Groetjes, 123inkt

kwaliteit nog niet getest

Tevreden over de snelle bediening. Indien kwaliteit goed is, mag u verdere bestellingen verwachten.

alles correct verlopen, niks op aan te merken!

Correcte prijs zoals afgesproken. Levering op voorziene tijdstip

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Snelle levering, en de producten zijn zelfs iets goedkoper.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Raymond. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

alles in orde

Dik in orde en op tijd

Leuk om te lezen dat alles dik in orde is Mario! Groetjes, 123inkt

alles was snel en goed geleverd zeer tevreden

er waren geen problemen

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Groetjes, 123inkt

Perfecte service

Door jullie site de juiste printer gevonden aan een topprijs

Perfecte levering.

Duidelijke site: excellente beschrijving van de beschikbare producten (in dit geval: HP patronen voor een weinig gebruikte oudere printer -die nog perfect werkt- dus niet zomaar ergens te vinden), correcte prijsaanduiding zonder verrassingen achteraf, vlotte levering zoals het besteld werd, in een zelfgekozen afhaalpunt.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de producten, onze prijzen en de vlotte levering. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Super verkoper!!

Altijd zeer vlotte levering en goede prijzen

Fijn te lezen dat je tevreden bent Hendrik. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Scherpe prijs en snelle levering

Super tevreden van 123Inkt. De prijs was de goedkoopste die er was, levering was snel en correct.

123inkt klantendienst antwoordt niet

Onze bestelling voor een Brother Drum was niet op voorraad en telefonisch werd het huismerk "van dezelfde kwaliteit" aangeraden. De huismerk drum printte evenwel zo slecht dat we diezelfde dag nog een originele drum op een andere webshop gekocht hebben. De klantendienst van 123inkt geinformeerd maar na 10 dagen geen enkel reactie...

voor herhaling vatbaar.

ik zal zeker nog bij jullie blijven bestellen

Héél goede en vlotte levering

1° maal bij jullie besteld en héél vlotte levering. In het afhaalpunt waren ze zelf enthousiast over het bedrijf. Producten: zeer goed. Bijgeleverde balpen schrijft ook zeer goed.

Correcte levering.

Op het afgesproken tijdstip werd de bestelling correct afgeleverd.

Bestelling ging vlot.

Goed.

Vlotte bestelling

Vlot en vlug geleverd

Snelle levering, maar inktptroon zwart stuk.

Snelle levering , maar zwart inktpatroon was stuk. En het kleur inktpatroon is vervallen.

Zeer tevreden.

Er werd geleverd wat besteld werd met enkele extra's. De inktpatronen heb ik nog niet getest mogelijk schrijf ik een extra review na gebruik.

Alles is héél vlot en correct verlopen, tot volgende keer.

Correcte behandeling van de bestelling!

Mijn ervaring met bestelling was perfect

Bestelling gemakkelijk online geplaatst en levering stipt zoals afgesproken

Gewoon top!

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.