Zie hieronder: wat een verspilling van energie.

Ik heb onmiddellijk geantwoord op uw vraag om mijn ervaring. Jullie hebben mij al minstens drie keer hetzelfde gevraagd en daar wens ik niet meer aan mee te doen. Sterker: dan mogen jullie mij als klant schrappen.

Slechte informatie

Voor de aankoop van een nieuwe fuser heb ik eerst uw klantendienst gebeld om te vragen of er een handleiding bijzat om het onderdeel te kunnen vervangen. De juffrouw in kwestie moest het nog gaan checken bij een collega maar bevestigde mij: ja zeker mevrouw! Instructies zitten erbij. U kan met een gerust hart bestellen! Nu kan je het al raden: geen instructieblaadje natuurlijk!! Wederom klantendienst gebeld: maar dat zit er nooit bij.... je moet op YouTube een filmpje zoeken.... Kan ik het nog terugsturen meneer? Nee, helaas als de verpakking open is, kunnen wij het niet meer terugnemen. Gevolg: er blijft een foutmelding verschijnen, geen werkende printer, 60 euro in de vuilbak en geen toekomstige aankopen meer bij uw diensten.

geen handleiding bij aankoop

geen handleiding bjj de aankoop en ook geen reactie op extra aanvraag

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Perfect, supersnelle levering + gedegen communicatie! Dank!

Perfect, supersnelle levering + gedegen communicatie! Dank!

Snelle levering!

Een goede prijs en zeer snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte service en verzending!

Professionele opvolging van de bestelling, netjes verzonden, tijdig geleverd. Meer moet en kan dat echt niet zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Printer besteld, is een dag later geleverd dan voorzien maar was op voorhand gemeld dat er probleem was bij Post NLWas eigenlijk geen probleem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot , snel en zeer correct

Steeds correct en snelle levering.

Topservice

Goeie en snelle service

GOEDE EN VLOTTE SERVICE

DE BESTELLING EN DE LEVEERING VERLIEP HEEL VLOT. GEEN OP- OF AANMERKINGEN. VOLGENDE BESTELLING ZEKER WEER BIJ 123INKT.BE

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snel geleverd, goede afhandeling

Al verschillende producten aangeschaft. Laatst nog een nieuwe Laserprinter gekocht. Alles is goed verlopen en geleverd. Wat mee speelt zijn de prijzen die goed meevallen. Dus goede prijs-kwaliteit is zeker een pluspunt.

Zie hieronder

Goede service, correct nakomen afspraken.

Goeie service.

Goeie service alles geleverd zoals afgesproken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, zeer scherpe prijsstelling, snelle en correcte levering!

Per toeval uw firma ontdekt. Een eerste, grotere bestelling geplaatst om de verzendingskosten te drukken, Met de verzendingskosten was de prijs nog lager dan van de branchecollega's. Zeer snelle en correcte levering. Zelfs op zondag gebracht, was beloofd op zaterdag. Bandenpech was beletsel voor levering op zaterdag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en gemakkelijke service!

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over 123inkt.nl Ze bieden een goede service, een snelle levering en dat alles voor een goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima product maar handleiding mocht iets duidelijker zijn

correcte prijs/kwaliteit

Zeer goede en vlotte service, goeie kwaliteit van aangekochte goederen

Zeer goede en vlotte service, goeie kwaliteit van aangekochte goederen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

stipte en correcte levering

voorlopig geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer vlot van bestelling tot levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en correcte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Filter op Taal