Livraison super rapide + produit correct !!!

Ma deuxième commande !! tout est OK merci

Nous vous remercions pour votre commentaire positive. Nous faisons énormément d’effort pour satisfaire à nos clients et cela nous encourage beaucoup. N’hésitez pas à nous contacter si vous avez une question ou une remarque car cela nous est constructif. Nous serons également heureux de traiter vos commandes prochainement. Bien à vous, L’équipe 123 ENCRE

Correcte en vlotte levering met nog wat extra's erbij.

Zeer tevreden over deze service.

Beste Cindy, bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123inkt.

Recyclage en snelle levering

Recyclage met vergoeding voor lege cartridges. Snelle levering en goede prijs.

Beste Fernand, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Groetjes, het team van 123inkt.

Goede ervaring, geen opmerkingen

Geen 10/10 omdat alles altijd beter kan, ik zou alleen niet weten wat je hier nog kan verbeteren.

Beste Dirk, wat goed om te lezen! Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Beste Christel, bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123inkt.

Goede en snelle service

OP de hoogte gebracht dat bestelling financieel niet afgerond was. Artikelen nagestuurd.

Beste Patrick, wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt.

Heel tevreden over de levering en service !

Zeer goede service en vlugge levering !

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop . en rap geleverd bij mij thuis doet zo voort. 123inkt grt

tevreden

correcte aflevering .goed product

Supersnel geleverd!

De originele inktpatronen zijn stukken goedkoper en worden heel snel bezorgd! Beste kwaliteit/prijs verhouding!

snel

snelle service en goede kwaliteit

Snel en correct

Duidelijke omschrijving op de website Goede opvolging bij levering

slechte service bij garantie

wij kochten een printer bij 123, bij aankomst bleek deze beschadigd, we namen kontakt op met 123 en men zei ons dat ze daar niks mee te maken hadden, dat we het zelf met de fabrikant moesten oplossen, niet echt de service die je verwacht. de fabrikant heeft het wel netjes opgelost.

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Jozef. Onze excuses dat het zo moeizaam is verlopen. Fijn dat probleem inmiddels is opgelost. Het is niet de bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat wij hier niks mee te maken hebben. Echter houdt Lexmark de garantie graag zelf in de hand. Hierdoor hebben wij je door moeten verwijzen naar de fabrikant zelf. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin een tegemoetkoming voor deze situatie. Groetjes, het team van 123inkt

Alles volgens afspraak en overeenkomst

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

prijs kwaliteit , prima in orde

prima prijs- kwaliteit

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

GOEDE EN VLOTTE TRANSACTIE

ALLES NAAR WENS

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ruddy! Groetjes, het team van 123inkt

Goed niets op aan te merken

Geleverd binnen de verwachte tijd.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Gery! Groetjes, het team van 123inkt

Gewoon uitstekend

Correct

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Patrick! Groetjes, het team van 123inkt

snel geleverd en goeie prijs voor fotopapier

snel en goeie prijs

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

goede prijs, snelle levering

Ik had een drumunit nodig voor mijn brother printer, alleen de originele was voorradig, maar wel voordelig geprijsd.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Frank-Jan! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123ink

Perfecte levering

Alles is perfect en zoals voorzien geleverd

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Snelle levering, extra voordelig

De snelle levering van de erg voordelige inbindkaften zijn zeker een aanrader.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Perfecte levering en perfecte timing.

Kan niet beter zijn.

Namens het hele team van 123inkt.nl willen wij je bedanken voor je 5* beoordeling. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Wij zijn heel tevreden!

Wij hebben er al veel plezier aan gehad! Het is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk! Bedankt voor de supersnelle levering!

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123inkt

Snelle correcte levering!

Bestelling van originele hp cartridges, correct geleverd! Telefonisch contact was professioneel en goede afhandeling.

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.