Laden reviews...
Laden reviews...
255 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
La plupart des avis saluent une livraison rapide, un bon rapport qualité-prix et un service fiable. Quelques clients signalent des problèmes avec le support client ou des produits défectueux. Dans l'ensemble, la fiabilité et le coût sont bien perçus. L'offre et le processus de commande sont fréquemment appréciés.
Ondanks dat er op de website stond dat bestelling uit stock de volgende dag leverbaar was (heb hier ook eerst bevestiging op email van gekregen) is ze na 1 week nog altijd niet geleverd en word de levering steeds uitgesteld. Dit zijn bedrieglijke praktijken! Nooit meer!
Beveelt niet aan
25 June 2026
Yves
Tremelo
Beste Yves,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Wij begrijpen dat het niet prettig is wanneer een artikel niet direct leverbaar blijkt te zijn. Vanwege de hoge vraag voor verkoelende producten is de levering opnieuw uitgesteld. Indien u wenst kunt u de order kosteloos annuleren.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Imprimante Canon, ne convenant pas, présentant des troubles de fonctionnement, j'ai demander à retourner l'article dans le délai légal de 14 jours prévus par la directive européenne, alors que cette période est utile à l'examen et à l'essais, 123 refuse le retour au motif que l'imprimante a été utilisée. Comment faire l'essai. autement. C'est malhonnaite de cette firme à laquelle je ne ferais plus appel.
Beveelt aan
20 June 2026
JADOT
Anderlecht
Mooie aanwinst. Ik heb de lamp op mijn desktop monitor gezet. Omdat ik de klem een beetje vond tegenvallen (op mijn monitor), en het toch een permanente opstelling is, heb ik de hulp ingeroepen van een stukje dubbelzijdig tape. Schakelt vlot, dimt mooi, alhoewel ik persoonlijk de 3000K stand niet nodig vind wegens té geel licht.
Beveelt aan
18 June 2026
Rudi
BRITS
Beste Rudi,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Het toestel (printer) werd op 2 dagen geleverd na de bestelling. Goede uitleg om het toestel veilig uit de doos te halen. Behoorlijk concurrerende prijzen.
Beveelt aan
14 June 2026
Christiaan
Merelbeke-Melle
Beste Christiaan,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
De printer doet alles wat hij moet doen en dit voor een zeer aangename aankoop prijs. Het instaleren van alles is via voldgende link een fluitje van een cent https://www.brother.nl/ondersteuning/dcp-l2627dwe/downloads
Beveelt aan
9 June 2026
Rik Devoldere
ROESELARE
Beste Rik,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Correct en snel. Ook de prijzen zijn zeer scherp.
Beveelt aan
20 May 2026
Bauwens rudi
9940 - Evergem
Beste Rudi,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Wanneer men bij 123inkt besteld wordt de bestelling dadelijk verwerkt en doorgestuurd naar de pakjesdienst voor levering en na 2à3 dagen is de bestelling geleverd met dank aan 123inkt
Beveelt aan
17 May 2026
Rudi
Nieuwerkerken
Beste Rudi,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Bij het plaatsen van mijn bestelling stond er een vakje opmerkingen. Aangezien het niet mijn eerste bestelling was heb ik er deze keer duidelijk bij gezet om mij niet de contacteren aangezien ze dat altijd doen als je originele inkt besteld. Echter pushen ze net teveel naar mijn zin en moeten ze je keuze gewoon respecteren. Ik ben er mij zeker van bewust dat ze ook hun huismerk hebben. Na mijn bestelling dus verwacht dat ze toch de moeite zouden doen om dit te lezen / respecteren. maar toch niet. 5 keer op 1 middag. 1e keer rechtsreeks maar ik zat in meeting, dus niet opgenomen. Dan nog 2 keer naar kantoor (collega's) in de namiddag nog een keer. En in de late namiddag dan maar met een Nederlands nummer. Vandaag komt de doos aan en ze hangt half uiteen. Dan zit er een kaartje bij: We hebben uw order met de grootste zorg en aandacht verwerkt. Gelukkig heb ik genoeg inkt besteld om een hele tijd te overbruggen en is mijn frustratie tegen de volgende bestelling gezakt. Anders bestel ik de volgende keer ergens anders.
Beveelt niet aan
11 May 2026
Nathalie
Gent
Beste Nathalie,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben het nagekeken in uw account en helaas is de opmerking niet doorgekomen bij uw bestelling. Wij hebben een notitie in uw account geplaatst dat u niet meer wenst gebeld te worden voor ons 123inkt merk.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat uw order beschadigd toekomt, wij kijken dit graag voor u na. Wij ontvangen graag foto's van de beschadiging, de inhoud en het verzendlabel zodat wij een gepaste oplossing kunnen voorstellen. De foto's mogen worden verstuurd naar [email protected].
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Je weet gewoon dat je bij 123inkt erop aan kan, een goede en snelle service te krijgen. Ik was eerst wat bevreesd om hun huismerk te proberen, dat merkelijk goedkoper in je portemonnee voelt. Maar toen ik toch de drempel overging, was het alleen maar SUPER! Je krijgt wat ze beloven. Dus ik kan alleen maar aanbevelen…DOEN! Bedankt 123inkt voor jullie inzet en voor jullie klantgerichtheid. Patrice H (Schoten)
Beveelt aan
8 May 2026
Patrice Herremans
Schoten
Beste Patrice,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Toners huismerk in overleg geleverd omdat originele brother toners op dat moment niet beschikbaar waren. Alle kleurentoners lekten inkt. Gemeld en ruil bekomen voor originele brother toners met opleg. Bij de opmaak van de nieuwe factuur en creditering oude gemerkt dat er origineel te veel was aangerekend voor de huistoners. Is uiteindelijk allemaal opgelost geraakt, maar ondertussen zaten we toch een paar maanden verder en was mijn printer vervuild geraakt. Een negatieve ervaring dus door de initiële slechte toners en de administratieve rompslomp achteraf
Beveelt niet aan
18 April 2026
Johny
Heirman
Beste Johny,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Een lek van de toners komt helaas ook voor bij de originele artikelen. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer een case langer aanhoudt, fijn te vernemen dat alles ondertussen in orde is gebracht.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
De echte layout van dit toetsenbord is de ISO layout, in tegenstelling tot de ANSI layout die in de foto's getoond wordt en in de omschrijving expliciet vermeld wordt.
Beveelt niet aan
13 April 2026
Ward
Aalter
Beste Ward Lootens,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben uw case bekeken en uiteraard hoeft u niet zelf te betalen voor een retour wanneer het artikel niet overeenkomt met de informatie op de website. Wij zorgen dat deze informatie intern nog eens wordt besproken.
Wij sturen u later vandaag een nieuwe e-mail met het verzendlabel en de nieuwe retourinstructies.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Ben al langer klant. Steeds een goede service. Ook bij eventuele retour.
Beveelt aan
8 April 2026
Stef Wynants
ZONHOVEN
Beste Stef,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Men stelt een vraag over een product. Pas 2-3 dagen later een kort antwoord. Bestelling wordt nauwelijks verpakt waardoor het beschadigd geleverd wordt. Nog nooit meegemaakt.
Beveelt niet aan
6 April 2026
Christophe
Deinze
Beste Christophe,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben dit voor u nagekeken en wij zien dat onze collega een correct antwoord heeft gegeven op uw vraag, direct met de juiste link naar het artikel waarnaar u vroeg. Het is uiteraard niet de bedoeling dat dit beschadigd toekomt, er is hier een onderzoek voor opgestart.
Indien u direct wenst te worden verder geholpen raden wij u aan ons telefonisch te contacteren, wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00-16.30u.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
bestelling en ontvangst zonder probleem
Beveelt aan
31 March 2026
Werner Jonckheere
Bertem
Beste Werner,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Alles was perfect geleverd van inktpatronen. Maar 1 ervan wou de printer niet herkennen. Na alle tips te proberen, lukte het nog niet. Dan hebben ze een nieuwe opgestuurd die wel goed werkte. Perfecte klantenservice!
Beveelt aan
28 March 2026
Kenny
Kruibeke
Beste Kenny,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Topper in snelheid levering! En dit aan messcherpe prijzen.
Beveelt aan
24 March 2026
Pol Gyssels
Nevele
Beste Pol,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Graag tot een volgende bestelling!
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Snelle levering en printerinkt van 123 is net zo goed als het originele merk en een pak goedkoper.
Beveelt aan
23 March 2026
AH
Belgie
Beste klant,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Inkt is goe en snelle levering, maar ... Elke keer als ik inkt bestel wordt ik opgebeld om mij te overtuigen om toch andere inkt te kopen. De telefoon negeren werkt niet, want 123inkt blijft bellen tot je opneemt. Dit doet mij zeer zwaar overwegen, ondanks dat het dan misschien duurder wordt, om volgende keer elders te bestellen, om miet meer gestalkt te worden.
Beveelt niet aan
21 March 2026
Tom
Gent
Beste Tom,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Uiteraard is het niet onze bedoeling u hiermee lastig te vallen, indien u wenst plaatsen wij een notitie in uw account dat u niet meer wenst gebeld te worden. Kan u ons uw factuurnummer doorgeven a.u.b.?
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Ten eerste de bestelling pas na 2 dagen ontvangen, wat niet klopt met hun belofte. Ten tweede een defecte spray verf ontvangen. Heb ze proberen bellen, niemand aan de lijn gekregen. Mail gestuurd, ook geen antwoord. Maar ze vragen wel naar mijn review lol Op zich geen slecht product, ik wil gewoon een vervanging
Beveelt aan
21 March 2026
Laura lolango
Borchtlombeek
Beste Laura,
Het spijt ons dat u een defecte spray heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Graag willen wij dit met u bespreken, zodat wij hiervoor een gepaste oplossing kunnen voorstellen en u geen verdere vertraging ondervindt.
Gelieve ons te contacteren op het e-mailadres [email protected] of telefonisch op het nummer 09 39 64 123. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00-16.30uur.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Bestelling geplaatst en al de volgende dag werd het pakketje geleverd. De huismerkcartridges zijn bovendien een pak voordeliger dan die van het A‑merk, zonder in te boeten aan kwaliteit. Eén cartridge werkte in het begin niet goed, maar na contact met de klantenservice kreeg ik snel een reactie en werd het probleem meteen opgelost. Ik kan 123inkt.be dus zeker aanraden!
Beveelt aan
20 March 2026
Hanne
Vlaams-Brabant
Beste Hanne,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Ik heb al meerdere keren inkt besteld en deze werd elke keer correct binnen de 2 werkdagen geleverd. Ook de service voor het opsturen en recycleren van oude inktcartridges is een meerwaarde.
Beveelt aan
19 March 2026
Alex
Herselt
Beste Alex,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze recycleer service.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Perfecte snelle levering van een goed product!
Beveelt aan
17 March 2026
Paul
Antwerpen (Berchem)
Beste Paul,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Bestelling geplaatst, het bedrag is om de een of andere reden 2x overgeschreven op de rekening van 123inkt.be. Meerdere malen gebeld en gemaild, maar zonder resulteert. Wacht nog altijd op een antwoord.
Beveelt niet aan
16 March 2026
Charles
Lint
Beste Charles,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Zoals aangegeven doen wij navraag bij de administratieve dienst, aangezien de dubbele betaling bij de klantendienst niet zichtbaar is. Normaal gesproken hebben wij hier vandaag antwoord op. Wij houden u hierover per mail op de hoogte.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
ik bestel vanaf nu altijd op inkt123 zeer revreden
Beveelt aan
15 March 2026
noella
3800 st truiden
Beste Noella,
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Was een beetje verrast dat ik na 2 dagen mijn bestelling al in huis had, heb 1 lindje al in gebruik en is goede kwaliteit. Een pluspunt voor al de medewerkers van deze bestelling, thx allemaal.
Beveelt aan
13 March 2026
Jozef
Rumst
Beste Jozef,
Heel erg bedankt voor de 10 sterren en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling en de snelle levering.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Vriendelijke groeten,
Het team van 123inkt
Rijvisschestraat 118 bus 2
9052 Gent
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Office, Printers
Overige bedrijven