Niet goed

Ik had de dinsdag papier besteld die ik nodig had voor de maandag erop mijn eindpresentatie af te drukken voor een jury en met de overduidelijke reclame van ‘voor 23:59 besteld, morgen in huis’ dacht ik dus dat ik voldoende tijd had om dit nog te kunnen bestellen.Mijn presentatie was gisteren en vandaag kreeg ik pas een mail dat ze het pas morgen gaan leveren. Een volledige week dus vooraleer het geleverd wordt en heb ondertussen al ergens anders nogmaals het moeten gaan kopen. Zeker begrip voor de langere levertijd, maar zou handig zijn geweest moest ik geweten hebben dat het een week ging duren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Luna, wij begrijpen je teleurstelling over de vertraagde levering. Onze excuses daarvoor. Wij streven altijd naar een levering binnen 24 uur, maar door de drukte op dit moment lukt dat niet altijd. Op onze website staat op meerdere plaatsen genoemd dat door de enorme drukte de levering langer kan duren. Groetjes, het team van 123inkt

Top van het begin tot het einde, alles prima!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat we je het hele jaar door naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jürgen! Ook in 2021 staan wij graag weer voor je klaar :). Groetjes, het team van 123inkt

Levering die totaal verkeerd loopt

In het verleden al verschillende keren besteld bij deze shop en het is steeds vlekkeloos verlopen. Maar op 17.11.2020 een bestelling geplaatst van +€200 voor verschillende items en tot op heden is het nog niet compleet. Een deel is verzonden kort na 17.11 en voor een ander deel krijg ik verschillende emails van de klantendienst dat deze in backorder gaan en later geleverd worden in november, december en zelfs januari. Niets aan te doen. Op 16.12.2020 wordt er een nieuwe verzending aangemeld. Op 17.12.2020 krijg ik bericht van vertragingen in de belevering. Op 28.12.2020 stuur ik een email om te horen hoe het nu zit want heb nog niets ontvangen. De klantendienst kan niets terugvinden van de bestelling. Heel vreemd toch, maar ik maak een compleet overzicht van de bestelling, wat geleverd is en wat nog ontbreekt inclusief de verwachte leveringsdata van de backorders. Op 06.01.2021 is de levering van 16.12.2020 toegekomen. Op mijn vraag waarom items in backorder staan, de verwachte leveringsdatum als ruim een maand voorbij is en op de site in stock staan krijg ik wel geen antwoord. Op zondag 10.01.2021 een mailtje verzonden met vraag om de rest te annuleren en terug te betalen. Het antwoord van de klantendienst is dat alles op voorraad is behalve 1 item dat in backorder zit en voorzien is tegen 25.01.2021. Deze namiddag telefoontje gekregen dat het item in backorder dan toch niet meer beschikbaar komt bij de fabrikant en dus terugbetaling kan gebeuren hiervoor. De rest van de bestelling zal dan worden verzonden. Heb ondertussen de bevestiging gelezen van de nog te leveren producten ontvangen. Het leuke is dat er van de zogezegde items die leverbaar zijn in de opgemaakte factuur nog de helft ontbreekt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit kenbaar maakt, Peter. Onze excuses dat de communicatie rondom je bestelling moeizaam is verlopen. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin het verzoek om je klantgegevens naar ons te sturen. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. We hadden dit graag voor je opgelost. Mocht je nog steeds artikelen missen uit je bestelling, vernemen wij dit graag. Je kunt dan een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Bestelde white-bord meer dan ok, de beloofde toebehoren na 6 weken niet ontvangen

Heel mooi dat jullie reclame maken en er van alles bij beloven. Op die manier leek het mij een goede koop prijs/kwaliteit. Wat er niet bij stond is dat die toebehoren dan daarna apart moesten besteld worden met een levertijd van 4 weken. Na 6 weken nog helemaal niets ontvangen. Daar ben ik een beetje teleurgesteld over.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Luc, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee naar de bestelling. Wij ontvangen dan graag van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per email. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

100 %

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de moeite om een positieve beoordeling in te vullen, Frank. Groetjes, het team van 123inkt

123inkt.be doet niet onder voor andere grote spelers op de markt. Integendeel! Snel, beleefd en vooral klantvriendelijk! Dankjewel 123inkt.be! Keep up the good work :-)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Nele, bedankt voor je mooie beoordeling. Daar doen wij het voor. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Volledig en correct afgehandeld

De titel zegt het al.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Patrick. Groetjes, het team van 123inkt

Zeer goed, correct en betaald

Ik kwam in contact met de website die mij er op attent vond. In de fysieke winkel vond ik ging inkt die ik nodig had. Het was mijn eerste bestelling en ze begeleid voor de eerst keer. Zal mijn inkt en nog dingen via jullie aankopen. De prijs is zeer correct.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat wij je hebben kunnen helpen bij je aankoop, Ann. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Alles vlot verlopen

Geen problemen, alles naar wens verlopen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je mooie beoordeling, Linda. Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Gewoonweg goed

Snelle levering, goede inkt patronen gewoon top

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor de mooie review, Roel! Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt.

Vlotte en snelle afhandeling

Snel geleverd niettegenstaande misverstand betaling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de review, Filip! Als je nog vragen of opmerkingen hebt met betrekking tot de betaling, kan je ons mailen op webcare@123inkt.nl. Dan pakken we dat op! Groetjes, het team van 123inkt.

100% spammer

ik kan spijtig genoeg geen NUL sterren geven. Ik word BESTOOKT met spam en aanbiedingen, en uitschrijven is niet zomaar mogelijk. Een-twee-drie : dat is tegen de wet, weten jullie dat ? Ook al is het elders wat duurder ( en dat IS niet zo ! ) dan koop ik niet meer bij lui die dit soort praktijken bezigen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. We hebben je uitgeschreven voor onze nieuwsbrief. Mocht je in de toekomst toch van gedachte veranderen, dan staan wij graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

firma waar je kan op rekenen

Op tijd geleverd , prijzen zeer gunstig

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je vindt dat je op ons kunt rekenen GIlbert! Wat een mooi compliment is dat! Groetjes, het team van 123inkt

Alles perfect in orde!

Prima.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor het mooie compliment! Fijn dat alles perfect in orde was, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

ok

nomaals ok

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor het mooie cijfer dat je ons geeft Mich! Groetjes, het team van 123inkt

Alles naar mijn zin.

Eenvoudig bestellen, snelle afhandeling, vlotte levering en goed product

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat alles naar je zin is Albert! Groetjes, het team van 123inkt

Ik ben uiterst tevreden

Zowel de vlugge levering als de juistheid van de bestelling waren prima.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle service.

Experts in printers. Snel en veilig geleverd

Bedankt voor het mooie compliment Carl! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle service en fijn dat je de lege patronen gratis kunt terugsturen.

Bestelling correct en snel geleverd. Tegen een goede prijs. Mooi idee dat je gratis je lege patronen in de brievenbus kunt droppen, zodat ze gerecycleerd worden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Namens het hele team van 123inkt willen wij je bedanken voor de 10 die je ons gegeven hebt! Groetjes, het team van 123inkt

Snel, efficiënt

Goede service, correcte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed te lezen dat je tevreden bent Eddy, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Prijs / kwaliteit en snelheid van levering

Zie hierboven

Bedankt voor deze positieve review Michel! Groetjes, het team van 123inkt

perfecte afhandeling en levering

Alles is perfect uitgevoerd en geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Heel tevreden.

Besteld en dag erna geleverd wat wil je nog meer.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service, Patrick! Groetjes, het team van 123inkt

Vlotte bestelling en spoedige levering

De bestelde enveloppen werden snel en tijdig geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je tevreden bent Kim, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Goed maar de 123led E27 led-lamp peer mat dimbaar 9.5W (60W) niet kopen aub.

De levering ging snel. Bijna geen klachten, wel over de 123led E27 lamp. Deze flikkert altijd als je dimmer op zwak of hard zet. Alleen op middelmatige sterkte kan je deze lamp gebruiken. Maar dan heb je ook geen dimbare lamp nodig natuurlijk. Toen ik deze kocht, las ik al wel dat er problemen waren met deze lamp in een review. Dacht dat dit een alleenstaand geval zou zijn, maar dit lijkt dus niet te zijn. Deze zijn dus van een zeer lage kwaliteit omdat je het niet echt kan dimmen. Edit : Na telefonisch contact blijkt dat mijn dimmer niet geschikt is voor ledlampen. Daar kan 123inkt.be niet aan doen, maar ik heb gevraagd om bij de dimbare lampen er expliciet bij te zetten dat je dimmer geschikt moet zijn om ledlampen te dimmen. Hopelijk houden zij ook woord.

À propos 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement