Niet correct advies bij check out

Tijdens het selecteren en bestellen van een nieuwe labelprinter en het toevoegen van originele etiketten (conform disclaimer dat enkel deze etiketten zouden werken), werd bij het uitchecken en afrekenen de popo-up tekst gepresenteerd om de veel goedkopere alternatieve huismerk etiketten te bestellen (zonder vermelding van disclaimer0, helaas blijken deze etiketten NIET compatibel te zijn en werd dit niet al te klantvriendelijk afgehandeld!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erik, Wij vinden klanttevredenheid héél belangrijk, het spijt ons dan ook te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw dossier. Wij hebben de etiketten reeds kosteloos teruggenomen, waarvan het tegoed nog op uw klantenaccount staat. Op 28-02-2024 werd u per mail gevraagd of u een nieuwe bestelling wenste, helaas hebben wij hier geen terugkoppeling op ontvangen. Indien u geen nieuwe bestelling wenst kunnen wij u het tegoed steeds terugbetalen. Wij vragen u daarom om opnieuw een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van uw klant -of factuurnummer. U kan ons ook eventueel sneller bereiken op het telefoonnummer +32 (0)9 39 64 123. Wij helpen u hierna met veel plezier verder. Met vriendelijke groeten, het team van 123inkt

Perfecte service

Perfecte service en snel geleverd.

heel gemakkelijk

Website is overzichtelijk, gemakkelijk te bestellen en vlugge levering. Voor herhaling vatbaar.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Eddy, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons een plezier te lezen dat alles naar wens verlopen is. Wij zien u dan ook graag terug voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zeer snelle levering

Levering volgende dag na bestelling. Keurige verpakking.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste François, bedankt om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

123inkt.be is een betrouwbaar bedrijf ; producten zeer snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen

Perfect!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Agnes, bedankt voor uw review! Het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent over uw aankoop. Nog een fijne avond gewenst en graag tot een volgende bestelling! het team van 123inkt

zeer ontevreden

Ik heb mij vorig jaar laten overhalen door 123inkt om eigen huismerk 123inkt.be inktpatronen te bestellen i.p.v. de originele HP inktpatronen voor mijn printer. Deze zouden volgens 123 inkt volledig compatibel zijn met de HP printer, ik zou echt geen verschil merken. Niets is minder waar, het trekt op niets! De inkt loopt uit, afdrukken zijn veel onduidelijker en op de koop toe kosten deze inktpatronen meer dan die van HP. Absoluut af te raden!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Karen, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over uw aankoop, dat is uiteraard niet de bedoeling. Op ons 123merk heeft u een levenslange garantie, indien u niet tevreden bent dan kan u hierop beroep doen. Mogen wij u vragen om ons meer informatie te bezorgen met eventueel foto's op het mailadres [email protected] aub? Wij helpen u hierna graag verder. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Uitmuntend bedrijf met optimale dienstverlening

Betreft: Aankoop van inktpatroon voor printer op 12/01/2024 13INKT.be is een uitmuntend en klantvriendelijk bedrijf! De site is heel toegankelijk, de bestelling kan vlot geschieden, de correspondentie over de bestelling, de levering en de betaling is zeer duidelijk. De mogelijkheid tot keuze van betaling evenals de mogelijkheid tot het laten recycleren van een leeg inktpatroon is eveneens een pluspunt. Daarenboven is het aanbod van producten zeer groot en dat aan democratische prijzen. We hadden in het verleden al eens een inktpatroon besteld en omwille van dezelfde hier boven vermelde positieve ervaring met het bedrijf hebben we geen moment getwijfeld om ook ditmaal van hun prima diensten gebruik te maken.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Alain, Bedankt dat u de tijd nam om deze fantastisch review te schrijven! Wij hechten heel veel belang aan de tevredenheid van onze klanten, het doet ons dan ook enorm plezier dat u deze ervaring met ons deelt. Wij wensen u een hele prettige dag verder en zien u graag terug voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Bestelling niet binnen 24 uur geleverd, eerder 72u

Bestelling is onvolledig geleverd. Toner is pas na 72u geleverd. Oorzaak was omdat 1 artikel niet opvoorraad was en deze kan pas na 3maanden geleverd worden. Beetje ridicuul dat product dan als 'beperkte voorraad' staat. Beperkte voorraad duid aan op minder als 10 stuks in voorraad bv. Zeer ontevreden, ook over communicatie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Roeland, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de levertijd van uw bestelling. Een artikel met de status ‘’beperkte voorraad’’, is een artikel dat niet in ons hoofdmagazijn ligt. In 98% van de gevallen ligt het artikel dan in één van onze externe magazijnen. Dit betekent dat de levering een aantal werkdagen langer kan duren. In uitzonderlijke gevallen is het artikel net uitverkocht en moet het besteld worden bij onze leverancier. Hiervoor geldt een langere levertijd en wij houden u hiervan op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snelle levering, goed product.

Ik kocht 2 pakken printpapier 100g. De verpakking was beschadigd (ingedeukt en stuk uit karton), maar het papier was gelukkig intact.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gertrude, Het spijt ons te vernemen dat de verpakking van uw bestelling beschadigd was. U mag dit steeds melden op [email protected] zodat wij ook uw klacht kunnen terugkoppelen naar de vervoerder en zo herhaling kunnen voorkomen. Fijn dat u voor de rest wel tevreden bent over het product, wij waarderen uw feedback. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snelle levering, niks op aan te merken

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kris, Bedankt om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te mogen vernemen dat alles naar wens was. Een prettige dag verder en tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

In een verkeerde straat geleverd, wel op het juiste nummer, hoe is dat mogelijk?

Gelukkig zijn er mensen uit de buurt die het pakje wel in de juiste straat komen afgeven.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Inge, het spijt ons te vernemen dat uw pakket op het verkeerde adres geleverd werd, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij beschikken niet over een eigen bezorgdienst die pakketten komt leveren en zijn dus helaas ook afhankelijk van Bpost / PostNL om uw pakket correct te leveren. Indien u wenst kunnen wij een klant indienen bij de bezorgdienst en kunnen wij nagaan wat er precies fout ging. U kan ons hiervoor mailen naar [email protected]. Wij zien uw e-mail graag tegemoet. Het team van 123inkt

Prijs en kwaliteit aan een product

Heel content over de kwaliteit, maar ook over prijs. De foto's die we geprint hebben zijn geweldig! We gaan zeker onze papier bij u blijven bestellen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Monica, Bedankt dat u deze ervaring met ons deelt. Het doet ons enorm plezier te vernemen dat u zo tevreden bent over de prijs en kwaliteit van het product! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Netjes op tijd geleverd en dik in orde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Bedankt om uw tevredenheid met ons te delen. Fijn te vernemen dat alles dik in orde was! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

fout in productie lamelleer-cartridge Xyron

Doordat er plooien aan het begin van de rol zaten, is er meer dan 2m (van de 10m) verloren gegaan omdat er dan ook in het gelamelleerde document verschrikkelijk veel plooien zaten. Alles geprobeerd om die rol vlak te krijgen maar het resultaat is nog bedroevend, na 2m van de folie verloren te hebben bij de verschillende pogingen om een goed resultaat te krijgen zijn er nog steeds 2 plooien zichtbaar in de folie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Lieve, jammer te vernemen dat de geleverde artikelen beschadigd zijn. Om gebruik te maken van de garantie, waar u uiteraard recht op heeft, ontvangen wij graag enkele foto's van het beschadigde artikel op het e-mailadres [email protected]. Indien gewenst kunnen wij het artikel kosteloos ter garantie voor u omruilen naar een nieuw exemplaar. Wij zien uw e-mail graag tegemoet. Het team van 123inkt

Correcte afhandeling van de bestelling

Gebruiksvriendelijke website; correcte en snelle levering van de goederen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kathleen, Bedankt voor de positieve review, fijn dat u deze ervaring met ons deelt! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Duidelijk, correct en tijdige levering

Duidelijk, correct en tijdige levering Geen enkele opmerking

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erwin, Bedankt voor de mooie review! Het doet ons plezier dat u zo tevreden bent over onze service, wij hopen dat u er in de toekomst opnieuw gebruik van maakt. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zoals de vorige keer alles top

Dit was de tweede keer dat alles naar wens is verlopen . Snel afgehandeld en top produkten .

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Eddy, Bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Fijn dat u opnieuw zo tevreden was van onze service! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Voordelig en gemakkelijk

Zeer functionele website vergemakkelijkt het kiezen en bestellen. Goede prijzen voor zowel origineel als alternatief aanbod. Snelle levering. Goed verpakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Eduard, Bedankt om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u zo tevreden bent over ons aanbod en de service die wij hierbij verlenen! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Op tijd geleverd

Alles is OK. On-line site ook gemakkelijk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Anne, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat u alles ook makkelijk kunnen vinden heeft. Wij zien u alvast graag terug voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Veel keuze, goede service.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Peter, bedankt om uw ervaring met ons te delen. Het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent van onze service en ons ruime aanbod van producten. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

goedkoop voor het geboden assortiment

je moet telkens opnieuw inloggen als je bestelling niet in 1 keer afwerkt. niet al mijn gezochte producten zitten in het aanbod. je kan niet betalen met Mastercard creditcard.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste René, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Mocht u enige hulp nodig hebben bij het verwerken van uw bestelling of het vinden van producten, dan mag u steeds per mail of telefonisch contact met ons opnemen. U kan onze gegevens terugvinden via de contactpagina op onze website. Het is inderdaad niet mogelijk om te betalen mastercard of creditcard, onze excuses hiervoor. Daarentegen hebben wij wel nog vele andere betaalopties waarvan u gebruik kan maken. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Leuke gepersonaliseerde stempel

Wij zijn zeer tevreden over de stempel. De preview klopt met de realiteit! Goede kwaliteit. Omdat je de stempel en het stempelplaatje apart dient te bestellen, gaat er wel wat tijd over.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Elien, Bedankt om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van het door u bestelde product. Gezien de aanvraag van de stempel verloopt via de producent en deze gepersonaliseerd moet worden, kan dit inderdaad iets langer duren. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Top bedrijf!

Snelle levering. Duidelijke website. Ik ben zelfs opgebeld geweest om een goedkoper product aan te bevelen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bonnie, hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling! Het doet ons enorm plezier dat u onze service apprecieert. Wij hopen dat u in de toekomst opnieuw beroep zal doen op ons ''top bedrijf''! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zeer vlotte levering.

Besteld en een dag later geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Michel, bedankt om uw positieve ervaring met ons te delen. Het doet ons plezier dat alles naar wens verlopen is en u de bestelling ook mooi op tijd in ontvangst genomen heeft! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Spijtig van de telefoon

Spijtig dat men na de bestelling telefoneert om te vermelden dat hun merk toch goedkoper is. Ik weet wat ik bestel, verder hoeft 123 mij geen suggesties te doen. De bestelde artikelen voldeden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erik, Het spijt ons te vernemen dat u ons telefoongesprek als negatief ervaren heeft, het was uiteraard niet de bedoeling om u hiermee lastig te vallen. Indien u dit wenst, kunnen wij voor u aangeven op uw klantenaccount dat u niet meer gebeld wenst te worden. Wij ontvangen in dat geval nog graag uw klantengegevens per mail op [email protected]. Alsnog een fijne avond toegewenst, het team van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh