Parfait

Impeccable. Rien à signaler. Tout à fait conforme. Même qualité d'impression que les cartouches originales.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Thimpont, Merci pour votre commentaire positif. Nous nous réjouissons d'apprendre que votre expérience a été positive. Au plaisir de vous revoir lors d'une prochaine commande. Bien à vous, L'équipe 123encre

Zeer snelle service!

Zonder yellow toner gauw 's avonds om 10.30 nieuwe besteld bij 123 inkt.be. Reeds de volgende dag geleverd! Echter...... yellow toner defect. Foto gemaakt van de defectmelding, per mail opgestuurd en de volgende dag lag de vervanging, met excuus en flesje wijn, in de bus. Werkelijk een fantastische afhandeling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, Robbert. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en leuk om te lezen dat je ons presentje kunt waarderen. Daar doen wij het voor! Wij zien je graag bij ons terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

CATASTROPHIQUE!!!!!!

- je passe commande le 3/11 - 123encre me remercie de ma commande le 3/11 - ... 4 jours se passent, ... toujours rien reçu!! - suite à mon appel, 123encre me dit que .... il faut d'abord que je paye - dans les minutes qui suivent, je paye et envoi la preuve de payement - ... le soir, je reçois un mail m'informant ... que je ne serai pas livré avant le 15/11!!!! - entretemps, j'ai payé .... ET JE NE SAIS PLUS IMPRIMER! - bravo l'ARNAQUE

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Jamin, Nous sommes vraiment désolés pour ce désagrément. Nous essayons toujours de tenir notre promesse de livraison dans les 24 heures et nous voudrions nous excuser si nous ne l'avons pas fait dans votre cas. La livraison de votre colis est prévue pour aujourd'hui et nous espérons que vous serez satisfait des produits. Chaque commentaire est important pour nous afin d'améliorer notre service. Si vous souhaitez discuter plus en détail de ce qui s'est passé, n'hésitez pas à nous contacter à l'adresse e-mail : service-clients@123encre.be. Bien à vous, L'équipe 123encre

Engagements mensongers

1. Délai de livraison annoncé sur le site Internet et par mail après commande de 24h voire peut-être 48h. Après paiement, je reçois un mail qui m'annonce une livraison "espérée" (!) dans .... 5 semaines. Si le matériel n'est pas de stock il faut le mentionner sur le site avant commande plutôt que de faire des promesses impossibles à tenir! 2. Je choisis le paiement après livraison. Or j'ai reçu un mail m'annonçant que ma commande ne sera traitée qu'après paiement! A nouveau engagement non respecté. Finalement après 10 jours tout a été remboursé (il faut reconnaître que c'était assez rapide et correct) mais je n'ai pas eu l'imprimante dont j'avais besoin en urgence.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Petre, Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été positive. Nous essayons toujours de respecter les délais de livraison annoncés, mais il arrive parfois que cela ne soit pas possible en raison de circonstances imprévues. Si vous souhaitez discuter plus en détail de ce qui s'est passé, n'hésitez pas à nous contacter à l'adresse e-mail : service-clients@123encre.be. Chaque commentaire est important pour nous afin d'améliorer notre service. Bien à vous, L'équipe 123encre

Quel professionnalisme!

Qu'ajouter? Prix impeccables, informations et suivis hyper-corrects. Qualifié de meilleur site de vente? Je confirme amplement.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Grand-Rechain, Nous sommes heureux d'apprendre que vous êtes satisfait de votre commande et nous apprécions vos commentaires positifs. Nous restons à votre disposition pour toute aide supplémentaire ou si vous avez des questions. Bien à vous, L'équipe 123encre

Livraison rapide et produit conforme

Livraison rapide : 4 Toners d'imprimante reçus comme prévu en 1 journée. Rapport qualité prix : tout à fait correct en comparaison aux autres sites. Produit : conforme à mes attentes pour le moment, à voir à l'utilisation. Mais étant donné que ce sont des toners de la marque HP (d'origine), je n'espère pas avoir de soucis. Paiement : à la livraison, comme convenu lors de l'achat, ce qui est très pratique. Site 123inkt.be : Franchement pour le moment, je ne peux que me réjouir d'avoir fait cet achat et je recommande ce site.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Chère Madame Fabienne, Nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. Bien à vous, L'équipe 123inkt

snelheid

het was een kritische situatie want we zaten zonder toner voor onze printer, de volgende dag werd die al geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je de toner zo snel hebt mogen ontvangen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Van het begin tot het einde uitstekend verzorgd en heel duidelijke communicatie.

De bestelling werd heel snel geleverd, op het voorziene moment. Bij elke stap van het proces werd er heel duidelijk gecommuniceerd. Alles was zoals beloofd en de kwaliteit is excellent.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

goeie service

Heel goeie service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Nico, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze service zo kunt waarderen. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Vlotte afhandeling

Dik in orde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, Jo. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Geleverd als beloofd.

Korting die te verkrijgen is, is mooi meegenomen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, JR. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

ik bestel hier nog ze

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bart. Groetjes, Christianne van 123inkt

113inkt super, de partner die de leveringen doet is niet zo best.

Geleverd wat besteld werd, zelfs met enkele verrassingen erbij, balpennen en kaartspel, zelfs een zakje om gebruikte inktpatronen gratis terug te bezorgen. Super. Het tijdstip van levering was niet in orde. Het tijdschema dat door de koerierdienst via sms opgegeven werd en enkele malen gewijzigd, werd niet gerespecteerd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Eric, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling en dat je onze gadgets kunt waarderen. Wat jammer dat je jouw bestelling niet op het afgesproken tijdstip hebt ontvangen. Helaas hebben wij geen invloed op de wijze van levering door de koeriersdienst. Neem bij een volgende keer gerust contact met ons op. Wij kijken dan graag voor je wat wij voor je kunnen doen. Groetjes, Christianne van 123inkt

zeer goed

snelle levering, merkproduct, goede prijs

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Trees! Groetjes, Romy van 123inkt

Snelle levering goede kwaliteit Bestel zeker terug bij jullie

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie woorden, Linda. We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Romy van 123inkt

Super zonder meer

Supere webwinkel. Aan iedereen aan te bevelen. Nog nooit slechte kwaliteit gekregen. Hun huismerk moet niet onderdoen voor de merkproducten. Topklasse

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Georges. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123inkt

Vlot geleverd!

De bestelling en levering ging heel vlot!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Magd. Groetjes, Romy van 123inkt

snelle levering en een voordelige prijs

Minpuntje: verzendkosten

Bedankt voor deze mooie review, Marianne! Groetjes, Sanne van 123inkt

Competitief, snel en efficiënt

Competitief, snel en efficiënt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Filip! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotte en verzorgde levering

Groot aanbod

Bedankt voor deze positieve review, Liesa! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vanaf dan geen print problemen meer..

Het is zoals de wet van Meufie als je het meeste je printer nodig heb is de inkt op en moet je vlug naar de winkel en met 123inkt loopt alles zo eenvoudig.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Pierrot! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlugge, correcte afhandeling van bestelling aan voordelige prijs.

Na prijsvergelijkingen voor het eerst besteld bij 123inkt.be. De bestelling werd correct uitgevoerd en vlug geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling en de levering, Achiel. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Snelle levering en product als omschreven.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, Frederik. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfect!

Perfect.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Eric! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Als partikulier gebruiker heb ik telkens maar een kleine hoeveelheid nodig, maar het verbaast mij telkens hoe gemakkelijk het is om er aan te komen,dus voor herhaling vatbaar!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rudy! Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement