Bedankt voor deze positieve review, Ida! Groetjes, Romy van 123inkt

heel gemakkelijk om te bestellen

Snelle levering en goed verpakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Dirk! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Bedankt voor de positieve review, Eliane! Groetjes, Kim van 123inkt

gewoon goed

snel en goede service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123inkt

snel en wel

in 1 2 3 besteld en 1 2 3 geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve review, Jacques. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123inkt

Un service hyper-rapide

Vraiment bluffant... acheter aujourd'hui, livraison le lendemain assurée. Merci pour votre service impeccable. Alexis.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher client, Merci pour votre commentaire positif. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre service. Au plaisir de vous revoir lors d'une prochaine commande. Bien à vous, L'équipe 123encre

Mijn hp printer werkt niet meer. Hij geeft aan niet origineel i kpatroon

Mijn hp printer werkt niet meer. Hij geeft aan niet origineel i kpatroon

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Sandra! We helpen je uiteraard graag verder. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Korrekte en snelle levering

Goed product, snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Luc! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Teresa! Groetjes, Sanne van 123inkt

Vlot en snel

Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering. Ik gebruik het opnieuw !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Eric! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Alles perfect

Bedankt voor deze positieve review, Guy! Groetjes, Romy van 123inkt

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Frans! Groetjes, Kim van 123inkt

Bedankt voor de 5* beoordeling, Hubertus! Groetjes, Kim van 123inkt

Geen correcte garantie op printer

Printer defect tijdens garantie: geen service van producent omdat het toestel niet erkend wordt in België!!! Geen volwaardige vervangende service door 123Inkt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat jammer dat je problemen met de printer ondervindt. Goed dat je dit aan ons kenbaar hebt gemaakt. Naar aanleiding van je review hebben wij inmiddels contact opgenomen. Wij zien dat de printer naar ons is terug gestuurd voor onderzoek en lossen dit probleem graag verder voor je op. Je ontvangt van ons een terugkoppeling zodra het probleem is opgelost. Groetjes, Samantha van 123inkt

Alles werd prima en snel verzonden

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123inkt

123inkt.be is een uitstekende keuze.

Duidelijke en makkelijke website, zelfs voor een leek. Zelfs met voorafbetaling is mijn bestelling binnen de twee dagen bezorgd. Opvolging van bestellingen en betalingen verloopt prima. Tot dusver geen negatieve opmerkingen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een mooie woorden, André. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Sanne van 123inkt

mijn aankoop was heel goed en vlug bediend.

zeer goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jan! Groetjes, Sanne van 123inkt

Op alle gebied ben ik zeer tevreden. bedankt 123

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Stijn! Groetjes, Sanne van 123inkt

Juiste en snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen. Hier doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123inkt

prima service

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jean Pierre! Groetjes, Sanne van 123inkt

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Serge! Groetjes, Sanne van 123inkt

vlotte goede service

vlot besteld snel geleverd goed verpakt alles eerste klas

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Erwin! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Roger! Groetjes, Romy van 123inkt

Juist op tijd.

Producten heel goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, Hilal! Groetjes, Romy van 123inkt

Gewoon fantastische service !

Uitgebreide keuze en zeer snelle bezorging. Prima verpakt!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Frank! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.