Super service !!!

Materialen aan schappelijke prijzen te koop. Zeker aan te raden een kijkje te nemen op website . Bestellingen volgende dag al thuis gekregen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Bekir! Heel fijn om te lezen hoe tevreden je bent over onze service en artikelen! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

doen wat ze beloven, tegen een zeer goede prijs

123inkt heeft een zeer uitgebreid gamma aan een zeer goede prijs, ook voor baterijen zijn ze goed voorzien.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop, Luc! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123inkt

Overzichtelijk gemakkelijk en snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Super dat je zo tevreden bent over onze service, Francois! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Commande imprimante MFC J5730DWLAN

Commande effectuée hier le 04/08/2021, livraison ce matin du 05/08/2021 par livraison rapide. Installation simple et facile. Superbe machine à un prix abordable, les recharges sont à un bon prix. Un site a retenir pour son sérieux et sa rapidité.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Chère Madame Baras, nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. Bien à vous, Christianne de 123encre

Slecht

Uw inktpatronen hebben mijn toestel beschadigd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Maurizio, bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en zijn wij samen tot een oplossing gekomen. Groetjes, Christianne van 123inkt

goedkope catridges HP werken niet

Helaas blijken goedkope cartidges niet te werken op een HP printer, daar zou op zijn minst een melding van mogen gemaakt worden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit aangeeft, Steve. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Sanne van 123inkt

vlotte bediening en onmiddelijke hulp bij vragen

Mijn ervaring met 123inkt.be verliep super goed. Kreeg snel advies ivm terugsturen van lege inktpatronen. Ook mijn bestelling werd opgevolgd. Ik beveel iedereen aan om bij 123inkt.be te bestellen. Veel goedkoper

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te horen dat je het contact met ons zo prettig hebt ervaren. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Levering is zeer snel en vlot verlopen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ann. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Op alle gebied de beste.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Paul, wat fijn dat je zo blij met ons bent. Wij doen hier iedere dag ons best voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

niets op aan te merken!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dirk, bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Heel tevreden met mijn dymo

Het toestel zat stevig en veilig verpakt. Gemakkelijke bedieningswijze. Voor een kleine prijs een toestel dat heel wat meer kan dan in dacht. Ook een snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je aankoop Maya! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Juist nieuwe zending inktpatronen (huismerk )ontvangen. Heel tevreden van 123 int.be

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Ria. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Sanne van 123inkt

Alles is goed gegaan zoals bestelling en levering geen probleem

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Hugo. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

Goede prijs/kwaliteit.

Bedankt voor deze 5-sterren review Anita! Groetjes, Anouk van 123inkt

Snel en correct

Bestelling werd snel en correct behandeld

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je tevreden bent Ronald, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Duidelijke website, correcte prijzen, snelle levering. Aangename correspondentie en persoonlijke opvolging. Top

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze positieve review Rezi! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotter kan het niet !

De printer nodig en na twee bladen was de inkt op...besteld en 's anderendaags kon ik terug aan de slag !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je jouw bestelling zo snel hebt ontvangen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Geen negatieve opmerkingen.

De bestelling en ontvangst is vlot verlopen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen Bernard! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Nieuwe klant, en tevreden.

Origineel product, snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Denise, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Alles prima in orde

Degelijk product, snel geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles in orde is Sabine! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Zeer eerlijke firma

Ik had een printer besteld via de website; eenmaal besteld zag ik dat de printer elders 4,95 EUR goedkoper geprijsd stond. Ik heb 123inkt.be daarvan op de hoogte gebracht en verwezen naar de "laagste prijs garantie". Diezelfde dag kreeg ik het prijsverschil én de gratis verzendkosten terugbetaald op mijn account. Super correct dus! Dank je wel. De levering van de printer gebeurde daarenboven ook netjes op tijd, zoals gegarandeerd bij mijn bestelling. Niets dan lof!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

We willen je bedanken voor het delen van je positieve ervaring, Fréderic. Beloof is beloofd! Als je aanvraag voldoet aan de voorwaarden, krijg je van ons het verschil + de verzendkosten terug :). Leuk om te lezen dat je hier zo tevreden over bent. De volgende keer staan zij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

jullie zijn allen super, heel veel danke u allen , liefs terry

ik heb mijn overbuur gevraagd waar hij de inkt en foto papier haalde en het was 123inkt.nl een adres en ik ben er zeer tevreden mee, bedankt terry

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve review, Terry! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog een keer terug! Groetjes, het team van 123inkt

xxx

xxx

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het team van 123inkt

Slecht

"Voor alle artikelen geldt dat als u voor 23:59 uur bestelt dat deze de volgende dag al worden bezorgd." Woensdag bestelling gedaan en tot heden niks aangekregen!!!! Misleidende reclame

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ken. De Track & Trace code van je bestelling geeft aan dat je pakket op 14-5 bezorgd zou moeten zijn. We hebben je een e-mail gestuurd om met je mee te kunnen kijken. Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Als je je bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, vernemen wij dit uiteraard graag zodat wij je kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

een vrij snelle levering, een goed product aan een correcte prijs, méér moet dat niet zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Rudy! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement