Zeer eerlijke firma

Ik had een printer besteld via de website; eenmaal besteld zag ik dat de printer elders 4,95 EUR goedkoper geprijsd stond. Ik heb 123inkt.be daarvan op de hoogte gebracht en verwezen naar de "laagste prijs garantie". Diezelfde dag kreeg ik het prijsverschil én de gratis verzendkosten terugbetaald op mijn account. Super correct dus! Dank je wel. De levering van de printer gebeurde daarenboven ook netjes op tijd, zoals gegarandeerd bij mijn bestelling. Niets dan lof!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

We willen je bedanken voor het delen van je positieve ervaring, Fréderic. Beloof is beloofd! Als je aanvraag voldoet aan de voorwaarden, krijg je van ons het verschil + de verzendkosten terug :). Leuk om te lezen dat je hier zo tevreden over bent. De volgende keer staan zij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

jullie zijn allen super, heel veel danke u allen , liefs terry

ik heb mijn overbuur gevraagd waar hij de inkt en foto papier haalde en het was 123inkt.nl een adres en ik ben er zeer tevreden mee, bedankt terry

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve review, Terry! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog een keer terug! Groetjes, het team van 123inkt

xxx

xxx

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het team van 123inkt

Slecht

"Voor alle artikelen geldt dat als u voor 23:59 uur bestelt dat deze de volgende dag al worden bezorgd." Woensdag bestelling gedaan en tot heden niks aangekregen!!!! Misleidende reclame

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ken. De Track & Trace code van je bestelling geeft aan dat je pakket op 14-5 bezorgd zou moeten zijn. We hebben je een e-mail gestuurd om met je mee te kunnen kijken. Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Als je je bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, vernemen wij dit uiteraard graag zodat wij je kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

een vrij snelle levering, een goed product aan een correcte prijs, méér moet dat niet zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Rudy! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Fijne service van goede producten.

Vlotte afwerking van mijn bestellingen . De geleverde producten zijn OK.

Aankoop HP printer

Absoluut geen probleem. Besteld een enkele dagen later waren we aan het printen.

Het was snel geleverd, zeer goed ingepakt en ik kreeg er zelfs extraatjes bij. Zeer leuk :)

Vlotte levering...geen reden tot klagen

Vlotte levering...geen reden tot klagen

Correcte levering

Goed verpakt, stipt geleverd en top producten

Je heb heel snel thuis geleverd

Snel en efficiënt en eerlijk..

Prima service!

Snelle en correcte afhandeling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Koen! Groetjes, het team van 123inkt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Debbie! Groetjes, het team van 123inkt

Zeer snelle levering, goede follow up

goede prijs, vlotte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Sigvard! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Niet erg tevreden!

Bestelling werd vlot geleverd, maar de kwaliteit laat de wensen over. De 3D-printer word iedere keer gestopt omdat de kabel niet goed is opgerold. Dit is heel vervelend.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit kenbaar maakt, Lina. We kunnen ons voorstellen dat dit niet lekker print. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met een uitleg hoe de knopen in het filament ontstaan en hoe je deze kunt oplossen en voorkomen. Graag vernemen wij of je hierna weer goed kunt printen of dat wij je nog ergens bij kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Een goede service en nalevering !

Géén verdere opmerkingen.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

snelle levering en kwaliteit, prachtig initiatief lege patronen -suuuuper-

suuuuper!!!!!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Eddy! Groetjes, het team van 123inkt

Perfekt

Snelle levering en eerlijke prijs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Frederic. Groetjes, het team van 123inkt

Super snel en goed.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jan! Groetjes, het team van 123inkt

Oké

Alles perfect. Zeer tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Maurits! Groetjes, het team van 123inkt

Prijs/kwaliteit is top!

Snelle levering, goed product en eerlijke prijs. Er is wel een leveringskost, maar die zit niet in de prijs van de producten zoals bij de meeste andere leveranciers.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een mooie review, Paul! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Niet tevreden

Een overdoos kopieerpapier besteld. De 4 pakken papier werden los geleverd met enkel een dun laagje karton erom gewikkeld. Resultaat is natuurlijk beschadigde verpakking en papierpakken. Antwoord van 123 : Ter compensatie voor de beschadigde verpakking die u ontving hebben wij als tegoed gratis verzendingskosten aan uw account toegevoegd die u kan gebruiken bij een eventuele toekomstige bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tim, wij hebben inmiddels contact met je gehad hierover en het is nu opgelost. Heb je verder nog vragen, dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

PARFAIT !!!

Première commande d'encres sur ce site. Je viens juste de recevoir, donc ne seront pas utilisées immédiatement. Mais traitement et expédition de ma commande hyper rapides ! Et cerise sur le gâteau: 3 stylos et des post-it offerts (cadeau de bienvenue ?). Un grand merci.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Ghislain, Nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. PS: Vous pouvez également informer vos collègues, votre famille et vos connaissances sur les économies réalisées chez 123encre.be. Bien à vous, L’équipe 123encre

snelle en degelijke levering

klasse

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Freddy! Groetjes, het team van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement