Alles is perfect verlopen!

Super tevreden!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Robert Goris, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, alsook voor de positieve woorden die hiermee gepaard gaan. Wij zijn enorm blij van u te vernemen dat alles perfect verlopen is! Tot de volgende bestelling. Het team van 123inkt

Zeer goed.

Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan De Backer, het doet ons enorm plezier te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank om ons een 5-sterren beoordeling te geven, in de toekomst hopen wij u opnieuw van dienst te mogen zijn! Het team van 123inkt

Positive

Good quality, fast delivery.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dear Olga, thank you for the 5-star review and for taking the time to leave us a comment. We appreciate it! The team of 123inkt

Correct en vlug

Alles gaat vlug en correct

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Monique, bedankt om een positieve reactie achter te laten en om uw ervaring te delen. Wij zien u graag terug voor een volgende bestelling! Het team van 123inkt

Vlotte behandeling

Snelle service, ruim assortiment

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Brigitte, Hartelijk dank om uw ervaring met ons te delen, fijn ook te vernemen dat alles zo vlot verlopen is. Wij zien u alvast graag terug voor een volgende bestelling! Het team van 123inkt

Correcte informatie via telefonische oproepen. Correcte levering en facturatie

Correcte informatie via telefonische oproepen. Correcte levering en facturatie

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Romain, Bedankt voor deze mooie review. Het doet ons plezier dat wij u goed hebben kunnen verder helpen. Wij gaan in de toekomst op deze manier ook blijven werken. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

PRIMA FIRMA

Goede kwaliteit , goede prijzen , snel geleverd en zeer groot aanbod

Niet lang wachten. Beterkoop. Goede waren. Kans om de lege patronen terug te sturen. De Kleine geschenkjes zijn steeds welkom.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kris, bedankt om uw tevredenheid met ons te delen! Laat de volgende keer gerust een opmerking achter bij uw bestelling, dan voegen we er met plezier nog wat extraatjes aan toe! Het team van 123inkt

Goed snel geleverd laagste prijzen.

Wat kan ik meer zeggen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ashley, fijn dat u ook zo tevreden bent over onze snelle levering en scherpe prijzen. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Snel en goedkoop

Bestellen gaat zeer gemakkelijk online. Snelle levering, goedkoop. Je krijgt een leuk extra cadeautje bij je levering (boek kaarten, stylo, enz.).

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erik, Fijn te vernemen dat je tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor uw positieve review en nog een fijne avond gewenst. Het team van 123inkt

prima handelaar

Betrouwbare handelaar met prima producten.

snelle en vriendelijke service

bestellen en levering is snel en vriendelijk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Magda, bedankt om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Een hele fijne dag gewenst en alvast tot de volgende keer! Het team van 123inkt

Correct volgens belofte en prijsgunstig.

Correct volgens belofte en prijsgunstig.

Vlot om te bestellen en met de levering

De bestelling kan vlot aangevraagd worden en de levering verloopt goed conform de verzonden mails.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marc, Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze vlotte levering en communicatie. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snel en goed binnen de 24u geleverd

Half november toner besteld bij Vandenborre. Na 2 maanden nog steeds niet binnen gekomen. Verkoper stelde mij voor te bestellen bij 123Ink , en Vandenborre te annuleren. Goede raad, ik weet wat Doen in de toekomst

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Luc, hartelijk dank voor je review en aanbeveling van 123inkt. Het doet ons plezier dat u tevreden bent over onze service! Het team van 123inkt.

het was niet de eerste en zeker niet de laatste maal

ben zeer tevreden over de snelle en en juiste manier van leveren doe zo voort

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Andre, fijn te vernemen dat u tevreden bent over uw bestelling! Nog een fijne avond gewenst en graag tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

snelle en correcte levering

het bestelde product was van goede kwaliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sarah, hartelijk dank voor de 5-sterren review, het doet ons plezier te vernemen dat alles naar wens was. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Toppie

Top service, snel , goed produkt.

Vlugge levering

Zeker geen opmerkingen !

Snel en makkelijk!

Gemakkelijke website en snel geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Machteld, bedankt om uw tevredenheid met ons te delen. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

kleine bestelling snel en correct uitgevoerd !

kleine bestelling na aanbeveling door een vriend, snel correct en uitgevoerd zials afgesproken

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Felicien, bedankt voor uw positieve review, fijn dat alles correct verlopen is. Alvast een fijn weekend gewenst! Het team van 123inkt

Prima verlopen ,snelle levering

Prima verlopen + snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Rudi, wij zijn blij te vernemen dat alles prima verlopen is. Hartelijk dank voor de 5-sterren die u ons gaf en tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Zeer zinvol

Ideale toepassing in onze werking

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Nadia, hartelijk dank voor je review en tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Zeer goede service na verkoop

Klantvriendelijke service , snelle oplossing

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Linda, hartelijk dank voor uw positieve review, fijn dat u onze service weet te appreciëren. Alvast een fijn weekend gewenst en tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Goede service maar misleidende productinformatie

Ik kocht HP toners, zowel kleur als zwart. Volgens de info op de website zou ik tot 250 pagina's kunnen printen. Wat blijkt: na het uitprinten van 68-pagina presentatie staat mijn inkt-icoontje op de laagste stand. Dus is vrees dat ik geen 250 pagina's zal kunnen printen. Is heel misleidend!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Geert, het spijt ons te lezen dat de toners niet hun gewenste capaciteit hebben behaald. Kan u ons een statuspagina van uw printer en een foto van de indicatie doormailen naar [email protected] aub? Zodra wij dit ontvangen hebben, helpen wij u zo snel mogelijk verder. Het team van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh