Livraison rapide et produit conforme

Livraison rapide : 4 Toners d'imprimante reçus comme prévu en 1 journée. Rapport qualité prix : tout à fait correct en comparaison aux autres sites. Produit : conforme à mes attentes pour le moment, à voir à l'utilisation. Mais étant donné que ce sont des toners de la marque HP (d'origine), je n'espère pas avoir de soucis. Paiement : à la livraison, comme convenu lors de l'achat, ce qui est très pratique. Site 123inkt.be : Franchement pour le moment, je ne peux que me réjouir d'avoir fait cet achat et je recommande ce site.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Chère Madame Fabienne, Nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. Bien à vous, L'équipe 123inkt

snelheid

het was een kritische situatie want we zaten zonder toner voor onze printer, de volgende dag werd die al geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je de toner zo snel hebt mogen ontvangen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Van het begin tot het einde uitstekend verzorgd en heel duidelijke communicatie.

De bestelling werd heel snel geleverd, op het voorziene moment. Bij elke stap van het proces werd er heel duidelijk gecommuniceerd. Alles was zoals beloofd en de kwaliteit is excellent.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

goeie service

Heel goeie service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Nico, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze service zo kunt waarderen. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Vlotte afhandeling

Dik in orde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, Jo. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Geleverd als beloofd.

Korting die te verkrijgen is, is mooi meegenomen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, JR. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

ik bestel hier nog ze

Bedankt voor je mooie beoordeling, Bart. Groetjes, Christianne van 123inkt

113inkt super, de partner die de leveringen doet is niet zo best.

Geleverd wat besteld werd, zelfs met enkele verrassingen erbij, balpennen en kaartspel, zelfs een zakje om gebruikte inktpatronen gratis terug te bezorgen. Super. Het tijdstip van levering was niet in orde. Het tijdschema dat door de koerierdienst via sms opgegeven werd en enkele malen gewijzigd, werd niet gerespecteerd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Eric, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling en dat je onze gadgets kunt waarderen. Wat jammer dat je jouw bestelling niet op het afgesproken tijdstip hebt ontvangen. Helaas hebben wij geen invloed op de wijze van levering door de koeriersdienst. Neem bij een volgende keer gerust contact met ons op. Wij kijken dan graag voor je wat wij voor je kunnen doen. Groetjes, Christianne van 123inkt

zeer goed

snelle levering, merkproduct, goede prijs

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Trees! Groetjes, Romy van 123inkt

Snelle levering goede kwaliteit Bestel zeker terug bij jullie

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie woorden, Linda. We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Romy van 123inkt

Super zonder meer

Supere webwinkel. Aan iedereen aan te bevelen. Nog nooit slechte kwaliteit gekregen. Hun huismerk moet niet onderdoen voor de merkproducten. Topklasse

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Georges. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123inkt

Vlot geleverd!

De bestelling en levering ging heel vlot!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Magd. Groetjes, Romy van 123inkt

snelle levering en een voordelige prijs

Minpuntje: verzendkosten

Bedankt voor deze mooie review, Marianne! Groetjes, Sanne van 123inkt

Competitief, snel en efficiënt

Competitief, snel en efficiënt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Filip! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotte en verzorgde levering

Groot aanbod

Bedankt voor deze positieve review, Liesa! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vanaf dan geen print problemen meer..

Het is zoals de wet van Meufie als je het meeste je printer nodig heb is de inkt op en moet je vlug naar de winkel en met 123inkt loopt alles zo eenvoudig.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Pierrot! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlugge, correcte afhandeling van bestelling aan voordelige prijs.

Na prijsvergelijkingen voor het eerst besteld bij 123inkt.be. De bestelling werd correct uitgevoerd en vlug geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling en de levering, Achiel. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Snelle levering en product als omschreven.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review, Frederik. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfect!

Perfect.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Eric! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Als partikulier gebruiker heb ik telkens maar een kleine hoeveelheid nodig, maar het verbaast mij telkens hoe gemakkelijk het is om er aan te komen,dus voor herhaling vatbaar!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rudy! Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

2 printers gekocht en altijd mooi en verzorgd thuis aangekomen, van degelijke kwaliteit en altijd een zeer goede service.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Kevin! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Prijzen waren super Bestelling kwam de volgende dag Zeker aan te raden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling, David! Fijn om te lezen dat je bestelling zo snel bezorgd is. Groetjes, Anouk van 123inkt

goed levering de product was goed verpakken.

goed levering de product was goed verpakken.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen, Michaël! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Anouk van 123inkt

zeer tevreden

alles ging zeer vlot-goede ondersteuning bij vraagstelling

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze positieve beoordeling Etienne! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groetjes, Anouk van 123inkt

vlotte bediening correct van prijs

vlugge levering

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.