Zeer snelle levering, goede follow up

goede prijs, vlotte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Sigvard! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Niet erg tevreden!

Bestelling werd vlot geleverd, maar de kwaliteit laat de wensen over. De 3D-printer word iedere keer gestopt omdat de kabel niet goed is opgerold. Dit is heel vervelend.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit kenbaar maakt, Lina. We kunnen ons voorstellen dat dit niet lekker print. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met een uitleg hoe de knopen in het filament ontstaan en hoe je deze kunt oplossen en voorkomen. Graag vernemen wij of je hierna weer goed kunt printen of dat wij je nog ergens bij kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Een goede service en nalevering !

Géén verdere opmerkingen.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

snelle levering en kwaliteit, prachtig initiatief lege patronen -suuuuper-

suuuuper!!!!!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Eddy! Groetjes, het team van 123inkt

Perfekt

Snelle levering en eerlijke prijs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Frederic. Groetjes, het team van 123inkt

Super snel en goed.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jan! Groetjes, het team van 123inkt

Oké

Alles perfect. Zeer tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Maurits! Groetjes, het team van 123inkt

Prijs/kwaliteit is top!

Snelle levering, goed product en eerlijke prijs. Er is wel een leveringskost, maar die zit niet in de prijs van de producten zoals bij de meeste andere leveranciers.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een mooie review, Paul! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Niet tevreden

Een overdoos kopieerpapier besteld. De 4 pakken papier werden los geleverd met enkel een dun laagje karton erom gewikkeld. Resultaat is natuurlijk beschadigde verpakking en papierpakken. Antwoord van 123 : Ter compensatie voor de beschadigde verpakking die u ontving hebben wij als tegoed gratis verzendingskosten aan uw account toegevoegd die u kan gebruiken bij een eventuele toekomstige bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tim, wij hebben inmiddels contact met je gehad hierover en het is nu opgelost. Heb je verder nog vragen, dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

PARFAIT !!!

Première commande d'encres sur ce site. Je viens juste de recevoir, donc ne seront pas utilisées immédiatement. Mais traitement et expédition de ma commande hyper rapides ! Et cerise sur le gâteau: 3 stylos et des post-it offerts (cadeau de bienvenue ?). Un grand merci.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Monsieur Ghislain, Nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. PS: Vous pouvez également informer vos collègues, votre famille et vos connaissances sur les économies réalisées chez 123encre.be. Bien à vous, L’équipe 123encre

snelle en degelijke levering

klasse

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Freddy! Groetjes, het team van 123inkt

Meestal goed

Ik slaag er niet in tweezijdig te printen. De handleiding is niet duidelijk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je dit aangeeft, Leonard. We hebben je naar aanleiding van deze review een e-mail gestuurd met tips. Mochten wij je nog kunnen helpen kun je altijd contact met ons opnemen. Wij staan graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Tip top en zeer snel

Tip top

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je mooie beoordeling, Tony. Wat fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes, het team van 123inkt

Canon printer/Scanner/Copy top kwaliteit

Na lang zoeken, heb ik mij een CANON Pixma TS3150 All-In-One gekocht bij 123inkt. En ik ben heel tevreden over de printer zelf en de service. Deze printer is tevens scanner en copy apparaat. En alles van hoge top kwaliteit. Na 3 dagen werd deze reeds netjes verpakt bezorgd. Alle benodigdheden zaten erbij, inclusief een milieu vriendelijke zakje voor afgewerkte inkt patronen. Bij de printer kwam een manual, waarbij het aansluiten (USB of WiFi) kinderspel was. 15 minuutjes later werkte alles prima en 100% naar behoren. Plus dat de printer een mooi zwart en modern model is. In vergelijking prijs/kwaliteit is dit zeker een topper !!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Fijn om te lezen dat de printer naar wens is. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Veel e-mail verkeer met weinig of geen resultaten.

Printer bestemd voor containerpark, reden uitgelopen aanbevolen huismerk inktcartridge, hun levenslange garantie komt niet in aanmerking voor de onherstelbare schade.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Van Houtte, wij hebben hierover uitgebreid met u gecorrespondeerd en uw cartridges retour genomen en het geld teruggestort en daarnaast korting aangeboden. Helaas kunnen wij u niet meer bieden. Groetjes, het team van 123inkt

TOP service na verkoop

Wij hadden een product aangekocht dat niet geheel naar onze wensen was. Er werden ons direct verschillende alternatieven geboden om een oplossing te vinden. Op zeer korte tijd was alles in orde en werd het nieuwe product ons toegezonden. Inclusief een kaartje en kleine attentie om sorry te zeggen. Wij zijn zeer tevreden van de manier waarop dit werd opgelost.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Joline. Fijn om te lezen dat wij het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Top services

Opbtijd geleverd in goede conditie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat je tevreden bent John, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Teleurgesteld

Voor de eerste keer dat ik inktpatronen heb besteld heb ik nog niets gezien en ontvangen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Patrick, goed dat je dit kenbaar maakt. Het is op dit moment erg druk in ons magazijn en door het winterweer zijn onze leveringen vertraagd. Onze excuses hiervoor. Wij doen ons best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken en verzenden. Zodra het is verzonden dan ontvang je van ons een track en trace link. Groetjes, het team van 123inkt

een grote ramp

Je koopt een printer, krijgt dan iemand aan de lijn die je een teruggestuurd apparaat verlapt, dat blijkt teruggestuurd omdat het zijn wifi verliest.. De korting de ik zou krijgen, nooit gezien... en om een nieuwe te krijgen moet ik eerst naar Nederlands nummer bij HP bellen om de printer terug te MOGEN geven. en dat is de dan de beste webwinkel? Had ik maar bij BOL.com gekocht.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Walter, goed dat je dit kenbaar maakt. We hebben contact met je gezocht om het op te lossen, maar helaas geen reactie mogen ontvangen. We helpen je graag verder. Mocht je toch graag verder geholpen willen worden dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

Prima leverancier

Goede huisproducten. Goede levering en stiptheid

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat je zo tevreden over onze service bent, Steven. We zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

superservice

Goeie service en snel geleverd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Tim, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123inkt

Bestellen bij 123inkt.be = snelle en goede service!

Ik heb een snelle en goede service ervaren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat naar alles is verlopen, Jan. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Snel en correct

Snelle en correcte service

Bedankt voor je mooie review, Marianne. Groetjes, het team van 123inkt

Correcte levering

Alle goederen op een correcte manier geleverd binnen de afgesproken termijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Jurgen, wat fijn alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt

Alles was prima in orde en snel geleverd

Heel goed .

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je mooie review, Linda! Groetjes, het team van 123inkt.

À propos de 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement