Altijd in orde niets op aan te merken . SUPER !!!!!!!!!

Ik kan niets anders meer schrijven alleen dat het een top bedrijf is tot in de puntjes groots in al wat ze doen !!!!!!!!

CANON INKT BESTE KWALITEIT VOOR DE CANON PRINTER

Goede prijs/prijsverhouding voor dit product dat snel en correct werd geleverd door 123inkt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, fijn dat u deze ervaring met ons deelt en onze producten aanprijst. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Snelle levering handig te bestellen alles dik inorde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jozef, hartelijk dank voor de 5-sterren review. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Ik bestel vaak bij de 123 shops. Super.

Als je vragen hebt krijg je snel antwoord, snel geleverd, goede prijs. Cadeaus bij elke bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Stef, bedankt voor de positieve review, fijn dat u onze extraatjes weet te appreciëren. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Precies wat ik ervan verwacht had

vlekkeloos

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Georges, hartelijk dank voor de review, fijn dat alles naar wens verliep. Nog een hele fijne dag verder en tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

stipte levering ,zeer uitgebreid assortiment

Beantwoord 100% aan de verwachtingen ,verpakking overtreft spijtig genoeg vele malen de inhoud .

Mijn canonprinter aanvaardt helaas het huismerk van 123inkt niet.

Ik ontving stipt de bestelling van 123inkt, maar mijn printer aanvaardt alleen de duurdere inktpatronen van canon zelf.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Andreas, het spijt ons te lezen dat de cartridges niet aanvaard worden door uw printer. U kan steeds beroep doen op de levenslange garantie die u heeft op ons 123merk. Om u zo goed mogelijk verder te helpen, willen wij vragen om een foto van de melding en uw printertype te mailen naar [email protected], wij helpen u dan zo snel mogelijk verder. Het team van 123inkt

Ik doe dit nooit meer ...

Patronen werden vlot geleverd, en bij het plaatsen in de printer werd ook aangegeven dat er opnieuw volle patronen inzaten. Toch kwam de inkt blijkbaar niet door, want de afdruk was nauwelijks te zien. Vanalles geprobeerd, niks hielp. Dus toch maar HP-patronen gekocht, maar ook daarmee was er nu een probleem: afdruk compleet ondermaats. Het lijkt erop dat de printer ontregeld is geraakt door het plaatsen van jullie patronen - maar ook dit probleem kreeg ik niet meer opgelost. Resultaat: nieuwe printer gekocht. Er is geen bewijs dat jullie patronen dit probleem hebben veroorzaakt, maar het zou toch wel een groot toeval zijn mocht mijn printer nét op dat moment de geest geven. Daarom plaats ik voortaan toch maar de duurdere HP-patronen ...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Peter, het spijt ons te vernemen dat u een nieuwe printer heeft moeten aanschaffen, jammer dat u hiervoor niet eerder met ons contact opnam. Het gebruik van 123inkt-huismerkcartridges of -toners kan geen schade aan uw printer veroorzaken. Wij verkopen enkel artikelen die door een ISO9001-gecertificeerde fabrikant worden geproduceerd, dus volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Op het moment dat een van onze artikelen een defect vertoont, heeft u hier levenslang garantie op. Net zoals bij originele artikelen kan dit natuurlijk een keer gebeuren. U kunt hierbij denken aan een foutmelding of een slechte afdrukkwaliteit. Geen van deze problemen heeft echter invloed op de overige onderdelen in uw printer. Mocht u nog cartridges van ons 123merk voorradig hebben die u niet langer kan gebruiken, dan mag u hiervoor een mail sturen naar [email protected], wij zullen u dan voorzien met de nodige retourgegevens. Het team van 123inkt

Ik kocht fotopapier en ben hier zeer tevreden over. Zowel de service als het product zijn zeer goed in orde.

commande d etiquetteuse brother

faut rester toute apres midi a la maison pour une livraison qui n aura jamais lieu au moins chez amazon ils tiennent leur engagement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Kheb vrij snel gekregen wat ik bestelde zonder veel poespas

Heel tevreden

Alles perfect!

Zoals altijd alles perfect en snel ontvangen

gebrek aan opvolging na verkoop

Na de aankoop van een artikel via de site gebeurde de levering stipt zoals afgesproken. De leverancier, een onderaannemer, heeft het artikel echter aanzienlijk beschadigd geleverd. 123inkt weigert tussenbeide te komen en verwijst hierbij naar een mail waarin gevraagd wordt steeds samen met de leverancier de pakketten te openen. Wat in deze niet gebeurde.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dries, het spijt ons te vernemen van deze ervaring. Bij levering door een externe leverancier wordt er expliciet gevraagd om bij enige schade aan de levering, de zending te weigeren. Helaas werd de schade pas later aan ons gemeld, waardoor het pakket niet langer kon geclaimd worden bij de leverancier. Onze excuses voor het ongemak. Het team van 123inkt

alles verliep prima

goede ervaring

SNELLE CORRECTE LEVERING

De bestelde artikelen werden snel en verzorgd geleverd. Prima service.

Prijs/kwaliteit ; zeer goed

Groot assortiment, zeer snelle levering en tot mijn verbazing gratis nog enkele verrassingen bijgevoegd

Topservice

Voor een evenement zocht ik oranje papier aan een schappelijke prijs. Dat vond ik hier!

snelle en correcte levering

inktpatronen werken zeer goed, voor herhaling vatbaar

Snelle levering, aangevuld met tal van giften, bevatte de gevraagde artikelen en dit aan goede marktprijzen. gewoon niets op aan te merken.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Carolus, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de bestelling, en de extra cadeautjes. Tot bij een volgende bestelling! Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Betaalbare Top Service

Zoals steeds een goede product kwaliteit voor een leuke prijs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Carl, Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze producten. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snelle levering van bestelling. Goed verpakt. Met een duidelijke opvolging van de zending. En interessante prijzen !

Snelle en correcte service

In de namiddag online besteld en dag nadien op het juiste adres geleverd. Bedankt!

Positieve ervaring

Snelle en correcte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder. Vriendelijke groeten, het team van 123inkt

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en goede service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent van onze service. U mag deze positieve feedback ook steeds doorgeven aan vrienden en familie. Het 123inkt team

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh