Snelle levering en correcte service

Alles in orde met de bestelling en snel geleverd. Er was een foutje i.v.m. de factuur en dit werd vrijwel meteen opgelost door de klantendienst (die zéér vlot te contacteren was). Zeker een aanrader.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

prima apparaat, doet wat het moet doen

ik zocht al een tijdje een papiersnijmachine dat minstens 40 A4 papier kan snijden en ook karton van 2 en 3 mm. Tegen een aannemelijke prijs is dit toestel uitermate geschikt. Handig is de papierklem en uiteraard het groot formaat (A3)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Bedankt voor uw positieve reactie. Het is fijn te lezen dat u het gewenste artikel terug vond op onze website. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, dan helpen wij u graag verder. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Slechte INFO

Ik had een bestelling gedaan op 12 maart 2022. Dit ging over inktpatronen die ik besteld had ORIGINEEL van HP Ik had deze al enkele dagen in mijn winkelwagentje gelegd Doch ik kreeg een telefoon van u dat het beter is de alternatieve inktpatronen te kopen Ik heb hun toen gezegd dat mijn printer deze niet herkend Men verzekerde mij dat de software werd aangepast en dat die zeker zouden werken Ze verteld mij ook indien problemen mag u ze terug zenden…. De printtoners dus besteld( alternatief) geplaatst en geen vuiltje aan de lucht….. Doch deze printkoppen zijn zeeeeeer snel leeg. Vorige week een nieuwe XL zwart geplaatst en nu weeral de fout dat ik deze moet vervangen amper na 10 bladen afgedrukt te hebben.? Dit is rommel en zal nooit meer naar de raad van u opvolgen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte meneer Franken, Het spijt ons te lezen, dat de werking van uw bestelde cartridges niet optimaal is. Op onze huismerk artikelen heeft u steeds een levenslange garantie. Indien er zich een probleem voordoet, aarzel dan zeker niet om ons e-mail te beantwoorden. Zo kunnen wij dit verder voor u nakijken en eventueel de cartridges kosteloos retour nemen. Het 123inkt team.

PRIMA SERVICE

VLOTTE BESTELLING ZELFS PER TELEFOON EN EVENEENS VOLOTTE VERZENDING BEN HEEL TEVREDEN VAN DE SERVICE

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Lisette! Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, Anouk van 123inkt

Gemakkelijk en snel

Makkelijk te vinden op duidelijke website snel geleverd zoals aangekondigd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat je kon vinden wat je zocht en dat je zo tevreden bent over de levering, Lutgart. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Zeer goed!

Snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering, Frédéric. Groetjes, Christianne van 123inkt

Good

snelle levering, good

Bedankt voor je review, Sunita. Groetjes, Christianne van 123inkt

Huismerk laten aanbevelen en teleurgesteld!

Na mijn aankoop van originele HP cartridges bij 123inkt, krijg ik na mijn bestelling een telefoontje om toch maar over te gaan naar het huismerk. Nu ik al een aantal pagina's heb geprint weigert mijn printer verder te printen, omdat er geen originele cartridges gebruikt zijn. Ik moet mijn printer op en af zetten om verder te kunnen doen, en best de cartridges vervangen om ergere schade te voorkomen. 5 jaar lang geen problemen gehad met printen, maar ook steeds originele cartridges gebruikt. nu ik mij inlaat met het goedkopere huismerk van 123inkt, ben ik slechter af en kan ik toch maar originele cartridges terug gaan kopen, en schiet er 60 euro bij in inplaats van 40 euro te winnen. Hp cartridges origineel kost 99€ het goedkope huismerk 60€ en het is het niet waard. Laat u niet bepraten om over te schakelen naar goedkoper huismerk van 123inkt.be en blijf bij uw originele cartridges. Verzending was zeer snel. Volgende dag in huis en dat is nu het enige positieve dat ik kan vertellen. Kopen bij 123inkt kan zeker, maar als het over inkt gaat hou u bij de originele cartridges. Nota: Na contact te hebben gehad mag ik de cartridges terug sturen. De cartridges zijn al wel begonnen en ik heb geen idee of ik geld terug krijg. Dus, laat ik alles zoals het is. Andere cartridges besteld ergens anders en ik doe daar mee verder.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Gunther! We begrijpen uiteraard dat dit geen prettige situatie is. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en verwerkt zal er een creditnota worden opgemaakt welke teruggestort kan worden op je rekening. We hopen je naar tevredenheid te hebben geholpen. Groetjes, Romy van 123inkt

Correct en snel

Snelle levering goeie prijs/kwaliteit en zeer vriendelijk contact. Uiterst tevreden :)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Zo lezen wij het graag! Groetjes, Christianne van 123inkt

correct en goed geleverd

Goede dienstverlening en correct

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Van Houcke. Groetjes, Christianne van 123inkt

Alles prima!

Alles prima!

Bedankt voor je review, Vera. Groetjes, Christianne van 123inkt

Rapide et excellent service

commande passée le jeudi, réception du colis samedi matin rapide et excellent service merci

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Nous nous réjouissons d'apprendre que votre expérience a été positive. Bien à vous, L'équipe 123encre

zeer goed

Zeer vlotte levering van prima producten

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Andre! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bedankt voor deze positieve review, Ida! Groetjes, Romy van 123inkt

heel gemakkelijk om te bestellen

Snelle levering en goed verpakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Dirk! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Bedankt voor de positieve review, Eliane! Groetjes, Kim van 123inkt

gewoon goed

snel en goede service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123inkt

snel en wel

in 1 2 3 besteld en 1 2 3 geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je positieve review, Jacques. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123inkt

Un service hyper-rapide

Vraiment bluffant... acheter aujourd'hui, livraison le lendemain assurée. Merci pour votre service impeccable. Alexis.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher client, Merci pour votre commentaire positif. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre service. Au plaisir de vous revoir lors d'une prochaine commande. Bien à vous, L'équipe 123encre

Mijn hp printer werkt niet meer. Hij geeft aan niet origineel i kpatroon

Mijn hp printer werkt niet meer. Hij geeft aan niet origineel i kpatroon

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Sandra! We helpen je uiteraard graag verder. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar [email protected]? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Korrekte en snelle levering

Goed product, snelle levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Luc! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Teresa! Groetjes, Sanne van 123inkt

Vlot en snel

Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering. Ik gebruik het opnieuw !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Eric! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Alles perfect

Bedankt voor deze positieve review, Guy! Groetjes, Romy van 123inkt

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Frans! Groetjes, Kim van 123inkt

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh