snelle en degelijke levering

klasse

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Freddy! Groetjes, het team van 123inkt

Meestal goed

Ik slaag er niet in tweezijdig te printen. De handleiding is niet duidelijk.

Goed dat je dit aangeeft, Leonard. We hebben je naar aanleiding van deze review een e-mail gestuurd met tips. Mochten wij je nog kunnen helpen kun je altijd contact met ons opnemen. Wij staan graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Tip top en zeer snel

Tip top

Bedankt voor je mooie beoordeling, Tony. Wat fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes, het team van 123inkt

Canon printer/Scanner/Copy top kwaliteit

Na lang zoeken, heb ik mij een CANON Pixma TS3150 All-In-One gekocht bij 123inkt. En ik ben heel tevreden over de printer zelf en de service. Deze printer is tevens scanner en copy apparaat. En alles van hoge top kwaliteit. Na 3 dagen werd deze reeds netjes verpakt bezorgd. Alle benodigdheden zaten erbij, inclusief een milieu vriendelijke zakje voor afgewerkte inkt patronen. Bij de printer kwam een manual, waarbij het aansluiten (USB of WiFi) kinderspel was. 15 minuutjes later werkte alles prima en 100% naar behoren. Plus dat de printer een mooi zwart en modern model is. In vergelijking prijs/kwaliteit is dit zeker een topper !!

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Fijn om te lezen dat de printer naar wens is. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Veel e-mail verkeer met weinig of geen resultaten.

Printer bestemd voor containerpark, reden uitgelopen aanbevolen huismerk inktcartridge, hun levenslange garantie komt niet in aanmerking voor de onherstelbare schade.

Beste meneer Van Houtte, wij hebben hierover uitgebreid met u gecorrespondeerd en uw cartridges retour genomen en het geld teruggestort en daarnaast korting aangeboden. Helaas kunnen wij u niet meer bieden. Groetjes, het team van 123inkt

TOP service na verkoop

Wij hadden een product aangekocht dat niet geheel naar onze wensen was. Er werden ons direct verschillende alternatieven geboden om een oplossing te vinden. Op zeer korte tijd was alles in orde en werd het nieuwe product ons toegezonden. Inclusief een kaartje en kleine attentie om sorry te zeggen. Wij zijn zeer tevreden van de manier waarop dit werd opgelost.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Joline. Fijn om te lezen dat wij het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Top services

Opbtijd geleverd in goede conditie.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent John, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Teleurgesteld

Voor de eerste keer dat ik inktpatronen heb besteld heb ik nog niets gezien en ontvangen

Beste Patrick, goed dat je dit kenbaar maakt. Het is op dit moment erg druk in ons magazijn en door het winterweer zijn onze leveringen vertraagd. Onze excuses hiervoor. Wij doen ons best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken en verzenden. Zodra het is verzonden dan ontvang je van ons een track en trace link. Groetjes, het team van 123inkt

een grote ramp

Je koopt een printer, krijgt dan iemand aan de lijn die je een teruggestuurd apparaat verlapt, dat blijkt teruggestuurd omdat het zijn wifi verliest.. De korting de ik zou krijgen, nooit gezien... en om een nieuwe te krijgen moet ik eerst naar Nederlands nummer bij HP bellen om de printer terug te MOGEN geven. en dat is de dan de beste webwinkel? Had ik maar bij BOL.com gekocht.

Hoi Walter, goed dat je dit kenbaar maakt. We hebben contact met je gezocht om het op te lossen, maar helaas geen reactie mogen ontvangen. We helpen je graag verder. Mocht je toch graag verder geholpen willen worden dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

Prima leverancier

Goede huisproducten. Goede levering en stiptheid

Wat fijn dat je zo tevreden over onze service bent, Steven. We zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

superservice

Goeie service en snel geleverd.

Hoi Tim, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123inkt

Bestellen bij 123inkt.be = snelle en goede service!

Ik heb een snelle en goede service ervaren.

Wat fijn dat naar alles is verlopen, Jan. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Snel en correct

Snelle en correcte service

Bedankt voor je mooie review, Marianne. Groetjes, het team van 123inkt

Correcte levering

Alle goederen op een correcte manier geleverd binnen de afgesproken termijn.

Hoi Jurgen, wat fijn alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt

Alles was prima in orde en snel geleverd

Heel goed .

Bedankt voor je mooie review, Linda! Groetjes, het team van 123inkt.

Goede verpakking, kwalitatief hoogwaardige producten en snelle levering

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Nikolay! Daar doen wij het voor. Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, het team van 123inkt.

Correct en snel

Mijn eerste bestelling bij 123inkt was op elk gebied een meevaller. De website is overzichtelijk, de bestelling verliep vlot. De levering gebeurde snel. Een aanrader.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rudy. Goed om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Alles ok

Zeer correcte service

Beste Pascal, wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

slecht

Heb verschillende malen getracht in contact te komen en mails verstuurd en steeds belofte dat ik antwoord zou krijgen. Nu een maand verder nog steeds niets. Verder door het groot aantal toners wat we nodig hebben zeggen ze dat ik een voortverkoper ben en laten ze je links liggen !

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben eerder een e-mail gestuurd waarin wij ons nieuwe beleid uitleggen. Aan de hand van bestellingen worden klanten niet als wederverkoper beoordeelt. Wij richten ons alleen op particulieren en zakelijke eindgebruikers. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

mijn bestelling geplaatst en op een dag of 2a3 geleverd en alles geleverd naar wens ben zeer tevreden zal er zeker in de toekomst nog bestellen

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, team 123inkt

snelle, correcte levering

snelle, correcte levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Hermelinde! Groetjes, het team van 123inkt

zeer tevreden

zeer snelle verzorgde levering zeer goede prijs beter kan niet

Bedankt voor deze mooie woorden, Pierre! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, team 123inkt

Perfect en snel

Perfect en snele service, zeer gemakkelijke site om te bestellen

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Nancy! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

BLIJ

Correcte weergave van de kleuren en zwart-wit afdrukken op een Canon PRO9000 MARK II met gebruikmaking van de instellingen aangegeven op de website van 123inkt.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

alles correct verlopen

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Hugo! Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.