snelle levering en een voordelige prijs

Minpuntje: verzendkosten

Bedankt voor deze mooie review, Marianne! Groetjes, Sanne van 123inkt

Competitief, snel en efficiënt

Competitief, snel en efficiënt

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Filip! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotte en verzorgde levering

Groot aanbod

Bedankt voor deze positieve review, Liesa! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vanaf dan geen print problemen meer..

Het is zoals de wet van Meufie als je het meeste je printer nodig heb is de inkt op en moet je vlug naar de winkel en met 123inkt loopt alles zo eenvoudig.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Pierrot! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlugge, correcte afhandeling van bestelling aan voordelige prijs.

Na prijsvergelijkingen voor het eerst besteld bij 123inkt.be. De bestelling werd correct uitgevoerd en vlug geleverd.

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling en de levering, Achiel. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Snelle levering en product als omschreven.

Bedankt voor je review, Frederik. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfect!

Perfect.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Eric! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Als partikulier gebruiker heb ik telkens maar een kleine hoeveelheid nodig, maar het verbaast mij telkens hoe gemakkelijk het is om er aan te komen,dus voor herhaling vatbaar!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rudy! Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

2 printers gekocht en altijd mooi en verzorgd thuis aangekomen, van degelijke kwaliteit en altijd een zeer goede service.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Kevin! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Prijzen waren super Bestelling kwam de volgende dag Zeker aan te raden

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling, David! Fijn om te lezen dat je bestelling zo snel bezorgd is. Groetjes, Anouk van 123inkt

goed levering de product was goed verpakken.

goed levering de product was goed verpakken.

Fijn om te lezen dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen, Michaël! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Anouk van 123inkt

zeer tevreden

alles ging zeer vlot-goede ondersteuning bij vraagstelling

Bedankt voor deze positieve beoordeling Etienne! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Groetjes, Anouk van 123inkt

vlotte bediening correct van prijs

vlugge levering

Super service !!!

Materialen aan schappelijke prijzen te koop. Zeker aan te raden een kijkje te nemen op website . Bestellingen volgende dag al thuis gekregen

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Bekir! Heel fijn om te lezen hoe tevreden je bent over onze service en artikelen! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

doen wat ze beloven, tegen een zeer goede prijs

123inkt heeft een zeer uitgebreid gamma aan een zeer goede prijs, ook voor baterijen zijn ze goed voorzien.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop, Luc! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123inkt

Overzichtelijk gemakkelijk en snelle levering

Super dat je zo tevreden bent over onze service, Francois! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Commande imprimante MFC J5730DWLAN

Commande effectuée hier le 04/08/2021, livraison ce matin du 05/08/2021 par livraison rapide. Installation simple et facile. Superbe machine à un prix abordable, les recharges sont à un bon prix. Un site a retenir pour son sérieux et sa rapidité.

Chère Madame Baras, nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. Bien à vous, Christianne de 123encre

Slecht

Uw inktpatronen hebben mijn toestel beschadigd

Beste Maurizio, bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en zijn wij samen tot een oplossing gekomen. Groetjes, Christianne van 123inkt

goedkope catridges HP werken niet

Helaas blijken goedkope cartidges niet te werken op een HP printer, daar zou op zijn minst een melding van mogen gemaakt worden.

Goed dat je dit aangeeft, Steve. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Sanne van 123inkt

vlotte bediening en onmiddelijke hulp bij vragen

Mijn ervaring met 123inkt.be verliep super goed. Kreeg snel advies ivm terugsturen van lege inktpatronen. Ook mijn bestelling werd opgevolgd. Ik beveel iedereen aan om bij 123inkt.be te bestellen. Veel goedkoper

Goed om te horen dat je het contact met ons zo prettig hebt ervaren. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Levering is zeer snel en vlot verlopen.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ann. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Op alle gebied de beste.

Beste Paul, wat fijn dat je zo blij met ons bent. Wij doen hier iedere dag ons best voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

niets op aan te merken!

Beste Dirk, bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Heel tevreden met mijn dymo

Het toestel zat stevig en veilig verpakt. Gemakkelijke bedieningswijze. Voor een kleine prijs een toestel dat heel wat meer kan dan in dacht. Ook een snelle levering.

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je aankoop Maya! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Juist nieuwe zending inktpatronen (huismerk )ontvangen. Heel tevreden van 123 int.be

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Ria. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Sanne van 123inkt

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.