Veel Dank!

De bestelling gebeurde heel vlot

Leuk

Altijd iets kleins voor geschenk ,altijd leuk om de doos te openen...

Altijd behulpzaam en zeer vriendelijk.

Om te bestellen bij 123inkt.be gaat zeer vlot. Direkte levering.

levering vlotter dan bestelling, want het huismerk wordt gepusht

Ik bestelde inkt voor mijn ECOTANK van EPSON. De meeste producten lieten zich vlot bestellen, maar soms was het zoeken naar het originele product omdat het huismerk zo prominent wordt voorgesteld. Soms was het echt zoeken naar het originele product. Finaal, na een langere zoektocht , lukte dat toch. Nu ik weet hoe het moet, zal ik hier nog wel bestellen, maar ik kan me inbeelden dat sommige kopers het hier voor bekeken houden. Eens besteld loopt alles vlekkeloos.

Service was zoals het op de website staat. Top!

Nog nooit meegemaakt

Gisteren originele toner van Brother besteld. Die van 1200 pagina's omdat ik weinig print. Bellen ze me vandaag verscheidene malen op mijn werk om me hun huismerk aan te smeren. Ik weiger dat expliciet. Ze vragen een reden. Ik geef hen die. Kom ik net thuis en zie dat mijn levering is verzonden. Het huismerk! De high capacity van 3000 pagina's dan nog wel zodat ik zelf nog geld moet opleggen. Wie geeft jullie het recht om mijn bestelling aan te passen ondanks mijn duidelijke weigering daarover? Nooit koop ik nog iets bij jullie en wees verzekerd dat ik het overal zal verder vertellen. Schande! Pak gaat retour uiteraard en als dat ook nog misloopt ga ik wel naar testaankoop.

Beste klant, Het spijt ons te lezen dat u ontevreden bent over onze service. Wij hebben het voor u nagekeken en wij zien dat u inderdaad geen akkoord heeft gegeven voor de omzetting. Onze excuses voor het invoeren van de verkeerde bestelling, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij sturen u direct de retourinstructies zodat u de toner van ons 123inkt merk kosteloos kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag via [email protected]. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snel bestels, betaald en geleverd.

Goed.

Beste klant, Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling! Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Lekkage cartridge

Telefonisch contact met medewerker van 123inkt. Hem verteld dat een van hen gekochte cartridge, kleur zwart huismerk ter vervanging van HP302XL, lekte. De medewerker verzocht mij een foto van de lekkende cartridge te sturen.Medewerker vertelde dat dat uitzonderlijk wel eens voorkwam en dat hij daarom een nieuwe zou sturen. Mij is niet gevraagd of ik een nieuwe wilde bestellen en mij is ook niet gezegd dat ik de lekkende cartridge moest terug sturen. Een foto was volgens die medewerker voldoende. Men stuurde een nieuwe cartridge en toen bleek dat ik die zou moeten betalen. Bij het eerste contact is hierover totaal niets gezegd en ik dacht dat eea service van het bedrijf was. Ondanks correspondentie moest ik de nieuwe toch betalen. Ik vind het schandalig dat men onjuiste informatie verstrekt en de klant hiervoor laat opdraaien.

Beste Harrie, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de service. Wij hebben uw case nog eens bekeken en wij willen bij deze onze excuses aanbieden voor het misverstand betreffende de defecte cartridge. Bij onze normale procedure dient de defecte cartridge (of ander artikel) te worden geretourneerd, waarmee deze kan worden gecrediteerd en de nieuwe factuur komt te vervallen. Wij stellen vast dat er verkeerde informatie is meegedeeld. Wij zullen dit artikel dan ook uiteraard voor u laten crediteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Indien wij u nog ergens mee kunnen verder helpen vernemen wij dit graag via [email protected]. Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Vlotte afhandeling.

Na enkele problemen met patronen zonder chip. Originele patronen besteld. Dan alles OK.

Super handig

Gemakkelijke manier om aan cartridge voor de ventilatie te komen met goede opvolging

xx

xx

Fijne aankoopervaring

Correcte en zeer snelle afhandeling van mijn bestelling. De verzending van de bestelling was heel goed op te volgen.

Geweldige producten met een geweldige service

Het is goed. Het is kwalitatief. Het is snel.

Misleidend product

Men stelt voor alsof het huismerk identiek is aan het origineel. De 'nieuwe' toner geeft aan dat de toner leeg is, de oplossing van 123-inkt is: "boodschap negeren, dit is normaal, u zal aan de afdrukkwaliteit wel merken dat de toner echt op is" De meting van de toner functionaliteit werkt dus niet, mocht dit bij verkoop product vermeld worden had ik nooit aangekocht. ...bovendien werkte de 1ste toner die werd gestuurd al helemaal niet, voor de vervanging wordt een nieuwe factuur gemaakt, waar na terugsturing de creditnota niet automatisch wordt nagestuurd

Huismerk 123 inkt waardeloos!

De inkt van het huismerk van 123 inkt trekt op niks. Schandalig! Printer die ineens het laat afweten, na oplopende kosten moet dan toch blijken dat het aan hun patronen ligt. En ze weten het maar al te goed, doen alsof hun neus bloed! Simpel voor mij: vanaf nu bestel ik al mijn kantoorartikelen elders, ze moetem maar hun verantwoordelijkheid opnemen.

Snelle levering en beste prijs kwaliteit verhouding

Degelijk en zeker A merk waardig

Bij een terugzending betaal je de volle pot

Zolang je bestelling klopt, loopt alles goed. Maar bij een retourzending had ik pech. Er was geen ruimte voor onderhandeling en vanuit België kan je enkel richting Nederland retourneren. Zo betaalde ik ruim 45 euro verzendingskosten omwille van een 'dubbele' bestelling. Via mail bleven jullie vriendelijk maar gaven jullie geen duimbreed toe. De schuld lag bij de klant, er was iets fout gelopen met het account. Geen consensus, geen enkele toegeving. Ik twijfel nu om in de toekomst nog te bestellen via 123inkt

Prima en vlotte levering

Ik liet reeds weten dat ik het jammer vind dat iedere map afzonderlijk ingepakt was. Dat heeft mij bijna een half uur gekost vooraleer ik kon beginnen met het vullen van de mappen. Tijdverlies zowel voor mij als voor de firma dat alles eerst moet inpakken. Bovendien een hoop onnodige afval.

Levering niet ontvangen tot op heden.

Moeilijk een levering te evalueren als de vraag tot review sneller komt dan het bestelde. Ik behoor dus tot de 3% van de categorie die niet binnen de 24 uur de bestelling mocht ontvangen.

Beste klant, Het spijt ons dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Graag willen wij dit met u bespreken, zodat wij hiervoor een gepaste oplossing kunnen voorstellen en u geen verdere vertraging ondervindt. Gelieve ons te contacteren op het e-mailadres: [email protected] Vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Niet correct advies bij check out

Tijdens het selecteren en bestellen van een nieuwe labelprinter en het toevoegen van originele etiketten (conform disclaimer dat enkel deze etiketten zouden werken), werd bij het uitchecken en afrekenen de popo-up tekst gepresenteerd om de veel goedkopere alternatieve huismerk etiketten te bestellen (zonder vermelding van disclaimer0, helaas blijken deze etiketten NIET compatibel te zijn en werd dit niet al te klantvriendelijk afgehandeld!

Beste Erik, Wij vinden klanttevredenheid héél belangrijk, het spijt ons dan ook te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw dossier. Wij hebben de etiketten reeds kosteloos teruggenomen, waarvan het tegoed nog op uw klantenaccount staat. Op 28-02-2024 werd u per mail gevraagd of u een nieuwe bestelling wenste, helaas hebben wij hier geen terugkoppeling op ontvangen. Indien u geen nieuwe bestelling wenst kunnen wij u het tegoed steeds terugbetalen. Wij vragen u daarom om opnieuw een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van uw klant -of factuurnummer. U kan ons ook eventueel sneller bereiken op het telefoonnummer +32 (0)9 39 64 123. Wij helpen u hierna met veel plezier verder. Met vriendelijke groeten, het team van 123inkt

Perfecte service

Perfecte service en snel geleverd.

heel gemakkelijk

Website is overzichtelijk, gemakkelijk te bestellen en vlugge levering. Voor herhaling vatbaar.

Beste Eddy, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons een plezier te lezen dat alles naar wens verlopen is. Wij zien u dan ook graag terug voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zeer snelle levering

Levering volgende dag na bestelling. Keurige verpakking.

Beste François, bedankt om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

123inkt.be is een betrouwbaar bedrijf ; producten zeer snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen

Perfect!

Beste Agnes, bedankt voor uw review! Het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent over uw aankoop. Nog een fijne avond gewenst en graag tot een volgende bestelling! het team van 123inkt

zeer ontevreden

Ik heb mij vorig jaar laten overhalen door 123inkt om eigen huismerk 123inkt.be inktpatronen te bestellen i.p.v. de originele HP inktpatronen voor mijn printer. Deze zouden volgens 123 inkt volledig compatibel zijn met de HP printer, ik zou echt geen verschil merken. Niets is minder waar, het trekt op niets! De inkt loopt uit, afdrukken zijn veel onduidelijker en op de koop toe kosten deze inktpatronen meer dan die van HP. Absoluut af te raden!

Beste Karen, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over uw aankoop, dat is uiteraard niet de bedoeling. Op ons 123merk heeft u een levenslange garantie, indien u niet tevreden bent dan kan u hierop beroep doen. Mogen wij u vragen om ons meer informatie te bezorgen met eventueel foto's op het mailadres [email protected] aub? Wij helpen u hierna graag verder. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Kleinhoefstraat 5 A14

2440 Geel

014 960123

Over 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.