Uitstekende service!!!

Zonet mijn pakket dat ik gisteren besteld had, ontvangen. De artikelen waren zeer goed verpakt en er zaten een paar leuke extraatjes bij. Mijn dochtertje was daar zeer blij mee. Ook tof is de groene retourzak (zonder verzendkosten) voor lege inktcartridges terug te sturen. Heel fijn dat er zo weldoordacht wordt omgegaan met het milieu. Volgende bestelling zal zeker terug hier zijn!

Beste Magali, wat fijn dat alles zo naar wens is verlopen en dat je onze service zo goed kan waarderen. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Supersnelle service

Gisteren besteld en vandaag in huis. Correct product aan een voordelige prijs! Hier bestel ik nog!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jessie! Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt

Echt een super service, wij hadden per ongeluk de verkeerde inktpatronen besteld, Toen we de verpakking opende en het patroon in de printer deden merkte we pas dat deze de verkeerde waren. Heb een mailtje gestuurd en mochten alles terugsturen. Weekje later was alles geregeld met een credit nota. Wij zijn echt blij met zo'n service!!! Voor jullie alleen maar lof.

Fijn dat je onze service zo goed kan waarderen. Daar doen wij iedere dag zo onze best voor. Dank voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123inkt

Alles was OK. Geen opmerkingen.

Ik heb zoals voorzien mijn bestelling geplaatst. En alles is naar wens verlopen. De bediening was snel en correct.

Hi Julien, wat fijn dat je de moeite neemt om een positieve review achter te laten. Dank daarvoor. Groetjes, het team van 123inkt

vervelend

als ik bestelling plaats , heb ik hekel aan dat ze telefoneren om hun producten aan te smeren voor de rest was de levering wel snel

Goed dat je dit kenbaar maakt, Eric! Het is niet de bedoeling geweest je het gevoel te geven dat we dit willen aansmeren. We hebben je account erbij gevonden en zullen je in de toekomst niet meer bellen hierover. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Goede sevice, snelle levering

Bestelling werd snel en juist geleverd. Service was vriendelijk en bekwaam.

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Peter! Hier doen wij ons best voor:) Groetjes, het team van 123inkt

Een goed draaiend bedrijf moet niet verbeterd worden alles is perfect afgehaald

wat ik geschreven heb was voor mij voldoende alles is goed verlopen.

We willen je bedanken voor deze mooie woorden, Willy! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

heel tevreden

tijdige levering, product in goede staat, product zelf was in orde

Bedankt voor deze mooie review, Jeroen! Groetjes, het team van 123inkt

Perfecte service.

Geleverd zoals afgesproken, hier kunnen sommige andere we shops iets van leren.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Gaston! Groetjes, het team van 123inkt

zonder zorgen

Eenvoudig bestellen, snelle, correcte levering. Vriendelijke communicatie.

Beste Geert, goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt.

zeer coulant

Na mijn eerste uitermate positieve ervaring met de bestelling van kuchschermen, bestelde wij opnieuw een kuchscherm. Dit voldoet technnisch gezien niet daar het niet stabiel staat. Zonder problemen werd mij een nieuw beloofd. Tot op heden mochten we dit nog niet ontvangen.

Beste Hugo, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag hoe wij dit voor je kunnen oplossen. Graag ontvangen wij van jou een email met je klantnummer, factuurnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt.

Handige Printer

Vlotte bediening met als enig minpuntje voor het ogenblik de tekst op het schermpje, die niet zozeer te klein dan wel te donker is.

Beste Marc, bedankt voor je positieve review! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123inkt.

Livraison super rapide + produit correct !!!

Ma deuxième commande !! tout est OK merci

Nous vous remercions pour votre commentaire positive. Nous faisons énormément d’effort pour satisfaire à nos clients et cela nous encourage beaucoup. N’hésitez pas à nous contacter si vous avez une question ou une remarque car cela nous est constructif. Nous serons également heureux de traiter vos commandes prochainement. Bien à vous, L’équipe 123 ENCRE

Correcte en vlotte levering met nog wat extra's erbij.

Zeer tevreden over deze service.

Beste Cindy, bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123inkt.

Recyclage en snelle levering

Recyclage met vergoeding voor lege cartridges. Snelle levering en goede prijs.

Beste Fernand, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Groetjes, het team van 123inkt.

Goede ervaring, geen opmerkingen

Geen 10/10 omdat alles altijd beter kan, ik zou alleen niet weten wat je hier nog kan verbeteren.

Beste Dirk, wat goed om te lezen! Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Beste Christel, bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123inkt.

Goede en snelle service

OP de hoogte gebracht dat bestelling financieel niet afgerond was. Artikelen nagestuurd.

Beste Patrick, wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt.

Heel tevreden over de levering en service !

Zeer goede service en vlugge levering !

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop . en rap geleverd bij mij thuis doet zo voort. 123inkt grt

tevreden

correcte aflevering .goed product

Supersnel geleverd!

De originele inktpatronen zijn stukken goedkoper en worden heel snel bezorgd! Beste kwaliteit/prijs verhouding!

snel

snelle service en goede kwaliteit

Snel en correct

Duidelijke omschrijving op de website Goede opvolging bij levering

slechte service bij garantie

wij kochten een printer bij 123, bij aankomst bleek deze beschadigd, we namen kontakt op met 123 en men zei ons dat ze daar niks mee te maken hadden, dat we het zelf met de fabrikant moesten oplossen, niet echt de service die je verwacht. de fabrikant heeft het wel netjes opgelost.

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Jozef. Onze excuses dat het zo moeizaam is verlopen. Fijn dat probleem inmiddels is opgelost. Het is niet de bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat wij hier niks mee te maken hebben. Echter houdt Lexmark de garantie graag zelf in de hand. Hierdoor hebben wij je door moeten verwijzen naar de fabrikant zelf. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin een tegemoetkoming voor deze situatie. Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.