Juist nieuwe zending inktpatronen (huismerk )ontvangen. Heel tevreden van 123 int.be

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Ria. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Sanne van 123inkt

Alles is goed gegaan zoals bestelling en levering geen probleem

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Hugo. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

Goede prijs/kwaliteit.

Bedankt voor deze 5-sterren review Anita! Groetjes, Anouk van 123inkt

Snel en correct

Bestelling werd snel en correct behandeld

Goed om te lezen dat je tevreden bent Ronald, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Duidelijke website, correcte prijzen, snelle levering. Aangename correspondentie en persoonlijke opvolging. Top

Bedankt voor deze positieve review Rezi! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotter kan het niet !

De printer nodig en na twee bladen was de inkt op...besteld en 's anderendaags kon ik terug aan de slag !

Fijn om te lezen dat je jouw bestelling zo snel hebt ontvangen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Geen negatieve opmerkingen.

De bestelling en ontvangst is vlot verlopen.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen Bernard! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Nieuwe klant, en tevreden.

Origineel product, snelle levering.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Denise, daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Alles prima in orde

Degelijk product, snel geleverd.

Fijn om te lezen dat alles in orde is Sabine! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Zeer eerlijke firma

Ik had een printer besteld via de website; eenmaal besteld zag ik dat de printer elders 4,95 EUR goedkoper geprijsd stond. Ik heb 123inkt.be daarvan op de hoogte gebracht en verwezen naar de "laagste prijs garantie". Diezelfde dag kreeg ik het prijsverschil én de gratis verzendkosten terugbetaald op mijn account. Super correct dus! Dank je wel. De levering van de printer gebeurde daarenboven ook netjes op tijd, zoals gegarandeerd bij mijn bestelling. Niets dan lof!

We willen je bedanken voor het delen van je positieve ervaring, Fréderic. Beloof is beloofd! Als je aanvraag voldoet aan de voorwaarden, krijg je van ons het verschil + de verzendkosten terug :). Leuk om te lezen dat je hier zo tevreden over bent. De volgende keer staan zij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

jullie zijn allen super, heel veel danke u allen , liefs terry

ik heb mijn overbuur gevraagd waar hij de inkt en foto papier haalde en het was 123inkt.nl een adres en ik ben er zeer tevreden mee, bedankt terry

Bedankt voor je positieve review, Terry! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog een keer terug! Groetjes, het team van 123inkt

xxx

xxx

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het team van 123inkt

Slecht

"Voor alle artikelen geldt dat als u voor 23:59 uur bestelt dat deze de volgende dag al worden bezorgd." Woensdag bestelling gedaan en tot heden niks aangekregen!!!! Misleidende reclame

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ken. De Track & Trace code van je bestelling geeft aan dat je pakket op 14-5 bezorgd zou moeten zijn. We hebben je een e-mail gestuurd om met je mee te kunnen kijken. Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Als je je bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, vernemen wij dit uiteraard graag zodat wij je kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

een vrij snelle levering, een goed product aan een correcte prijs, méér moet dat niet zijn.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Rudy! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Fijne service van goede producten.

Vlotte afwerking van mijn bestellingen . De geleverde producten zijn OK.

Aankoop HP printer

Absoluut geen probleem. Besteld een enkele dagen later waren we aan het printen.

Het was snel geleverd, zeer goed ingepakt en ik kreeg er zelfs extraatjes bij. Zeer leuk :)

Vlotte levering...geen reden tot klagen

Vlotte levering...geen reden tot klagen

Correcte levering

Goed verpakt, stipt geleverd en top producten

Je heb heel snel thuis geleverd

Snel en efficiënt en eerlijk..

Prima service!

Snelle en correcte afhandeling.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Koen! Groetjes, het team van 123inkt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Debbie! Groetjes, het team van 123inkt

Zeer snelle levering, goede follow up

goede prijs, vlotte levering

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Sigvard! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Niet erg tevreden!

Bestelling werd vlot geleverd, maar de kwaliteit laat de wensen over. De 3D-printer word iedere keer gestopt omdat de kabel niet goed is opgerold. Dit is heel vervelend.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Lina. We kunnen ons voorstellen dat dit niet lekker print. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met een uitleg hoe de knopen in het filament ontstaan en hoe je deze kunt oplossen en voorkomen. Graag vernemen wij of je hierna weer goed kunt printen of dat wij je nog ergens bij kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.