Ongeëvenaard

Vriendelijke, correcte, razendsnelle service. Kwalitatieve producten zoals besteld.

Beste Koen, Hartelijk dank voor de 5-sterren review! Fijn dat u heeft kunnen genieten van onze razendsnelle service, het doet ons ook plezier te vernemen dat u tevreden bent van de geleverde producten. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Snel,keuze en gemak

Snelle levering, gemak om te bestellen en de keuze is uitgebreid.

Beste Jan, Dankjewel voor de mooie review, we zijn blij dat u zo tevreden bent over de snelle levering en ons uitgebreid assortiment. Wij hopen dat u in de toekomst opnieuw beroep zal doen op onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Perfect op tijd, beste prijs en merci voor de stylo’s, t zijn goeie

Beste Sven, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Dat u onze service als ''Perfect'' ervaren heeft is voor ons de kers op de taart. Mocht u de volgende keer wat extra stylo's wensen, dan mag u steeds een opmerking achterlaten bij de bestelling en dan sturen wij er wat extra voor u mee! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zeer vlotte, en aangename webwinkel!

Ondanks de weinig ervaring met online kopen ging alles veel beter dan verwacht en snelle levering en correct. Gelukkig krijg ik nu niet veel reclame want, indien we wat nodig hebben ....weten we toch waar naartoe.!!!! Doe zo voort, goed bezig .

Beste Vera, goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het Webcare team van 123inkt

Prima service!!! Snelle levering !!!

Betaling toegestaan na ontvangst zelfs voor een nieuwe klant. Blijk van vertrouwen. Aangenaam verrast. Mooi !!!

Beste Jean-Paul, Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze service en uw bestelling! Bedankt voor uw positieve review en alvast een prettig weekend gewenst. Het team van 123inkt

correct verloop van de aankoop

prijs en kwaliteit OK

Beste Noel, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn weekend gewenst! Het team van 123inkt

Correcte en vlotte levering

Correcte en vlotte levering

Beste Sandra, Bedankt voor uw review. Fijn te vernemen dat u uw bestelling in goede orde ontvangen heeft. Fijn weekend! Het team van 123inkt

Snelle en correcte levering

Ik plaatste 's avonds mijn bestelling en kon mijn bestelling de dag nadien al afhalen

Op zich correct, maar nogal opdringerig.

Ik heb originele Canon-patronen gekocht, die bij 123inkt relatief goedkoop zijn. Het bedrijf heeft 3 keer geprobeerd om mij huismerk-patronen te laten kopen, tot aan de telefoon toe. Maar verder is alles keurig en tijdig geleverd.

Uitstekend!

Snelle levering en leuk om nog iets extra te krijgen (balpen en typexroller) Ik ga er zeker nog bestellen.

correct

correct en tijdig

vlotte levering op het aangegeven tijdstip gedaan.

na een beetje zoeken op de website kon ik toch mijn producten bestellen. die daarna op een correcte manier geleverd werden.

Beste Eddy, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat u heeft kunnen vinden wat u nodig had. Mocht u ooit hulp nodig hebben bij het vinden van een product, mag u te allen tijde contact opnemen met onze klantendienst, wij helpen u met veel plezier verder! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

snel geleverd en prima kwaliteit

WOW

Ik ben reeds lang klant van 123Inkt.be. Kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen, snelle levering (en melding wanner dit uitzonderlijk toch langer duurt). Nadat mijn printer laatst de geest had gegeven, had ik (uiteraard bij 13Inkt!) een nieuwe besteld. Ik had echter nog toners en wat andere consumables van de vorige printer die niet compatibel waren met de nieuwe printer. Ongeopend, maar sommigen meer dan 3 jaar geleden besteld. Op de site van 123inkt een retoeraanvraag ingegeven, een dag later bericht terug: Ik mocht de artikelen terug sturen, en vermits het toners van het huismerk betrof, kon dit zelfs kostenloos! De volgende werkdag na het versturen van de artikelen kreeg ik een kreditnota voor het vollige bedrag. Voor zulk niveau van klantenservice heb ik maar één woord: WOW!!!

snelle en correcte service

had dringend materiaal nodig en heb voor de eerste maal besteld bij 123inkt.be en heb er geen spijt van , wat een aanrader zou zijn dat er bestellingen kunnen afgehaald worden daar alles steeds duurder word en mensen proberen zoveel mogelijk op bijkomende onkosten te be- sparen , in dit geval de verzend kosten , groet eddy .

Beste Eddy, Hartelijk dank voor de 5-sterrenbeoordeling! Helaas hebben wij in België géén magazijn waar de goederen kunnen opgehaald worden en is de levering bij ons niet gratis. De reden hiervoor is eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (onze bezorgdienst verstuurt helaas niet gratis) moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. Dit vinden wij echter oneerlijk. Op deze manier worden klanten die meerdere artikelen bestellen namelijk gestraft, doordat er aan hen eigenlijk dubbele verzendkosten worden gerekend. Wij maken geen geheim van de kosten, maar houden ze liever transparant. Mocht u nog verdere bijkomende vragen hebben mag u steeds mailen naar [email protected], wij helpen u met plezier verder. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Zeer goed gelukt met de plaatsing van de nieuwe inkt

directe reactie op een defecte cartridge printer

Bij het installeren van de printer cartridges, die al bijna 2 jaar in de verpakking zaten van een vorige bestelling, bleek er 1 niet goed te zijn. Na een vermelding te maken via het klachten formulier hebben "123inkt" direct gereageerd en een nieuwe cartridge opgestuurd. Dit was totaal onverwachts en zeer vlot verlopen, nogmaals dank voor de vlotte service die geleverd is.

Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw positieve reactie over de afhandeling, dit stellen wij zeer op prijs. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoord ik of één van mijn collega's deze uiteraard graag. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Uistekend .

Op zoek naar balpen vullingen voor Graf von Faber Castell EB ( extra breed ) .Dagen lang op internet gezocht na bezoek aan enkele fysieke winkels in de stad . De meesten beschikken niet over deze XB breedte. Ik heb deze uiteindelijk gevonden on de website van 123inkt.be Ik heb deze dan ook besteld bij boven vermelde firme -in kleine hoeveelheid (privé gebruik) . Deze werden twee dagen nadien op een perfectie manier geleverd , dit wil zeggen goed verpakt en persoonlik afgeleverd aan de deur . Proficiat en met de grootste dank. F.B. Gent

Beste klant, hartelijk dank om uw ervaring met ons te delen. Fijn dat u bij ons kunnen vinden heeft wat u nodig had. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen te zijn! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Goede dienstverlening. Indien jullie het bestelde product niet op tijd kunnen afleveren, worden we op de hoogte gebracht. Super. Wij zitten anders ongeduldig te wachten. Gaan jullie komen of niet? Alvast berdankt.

Beste Odette, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service! Indien u meer informatie wenst over de status van uw bestelling dan kan u ons bereiken op het nummer +32 (0)9 39 64 123 of u kan een mail sturen naar [email protected], wij helpen u met veel plezier verder. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Gewoon een goede firma !!!!!!

Een gemakkelijk en overzichtelijke webshop, hele goeie producten. En wat heel belangrijk is: de prijzen zijn veel beter en lager dan bij veel andere webshops/firma's voor dezelfde producten. De afhandeling/verzending is altijd volledig volgens de afspraak.

Beste Marc, hartelijk dank voor de lovende woorden. Het doet ons plezier te vernemen dat u zo tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding, wij bieden dan ook een laagsteprijsgarantie op onze producten. Wij zien u alvast graag terug voor al uw toekomstige bestellingen! Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Alles was zeer snel geleverd en beantwoordde perfect aan mijn verlangens. Er zaten zelfs 2 kleine geschenkjes bij !

Beste Christiaan, hartelijk dank om uw ervaring met ons te delen. Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles zo perfect verlopen is. De geschenkjes die kreeg u er met veel plezier bij! Wij hopen u in de toekomst alvast opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Het team van 123inkt

Service très rapide et prix imbattable!

J'ai passé commande le 14 juin à 17h30 et j'ai reçu ma commande le 15 juin (je ne sais pas l'heure mais à 14h30 quand j'ai relevé mon courrier ma commande était là). Je recommande vivement votre site ; )

Cher client, Merci pour votre avis positif. Nous sommes heureux de lire que vous appréciez nos services. Si vous auriez encore des questions ou remarques, nous restons à votre disposition. Bien à vous, L’équipe 123encre

Na 16 dagen nog steeds geen levering...

Nadat ik de bestelling had geplaatst viel mij op dat 1 van de 3 artikelen "beperkte voorraad had". De andere artikelen waren op voorraad. Na 16 dagen heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. Met andere woorden "beperkte voorraad" wil zeggen: geen voorraad. Want op dit moment staat er nog steeds "beperkte voorraad" voor dit artikel terwijl mijn bestelling niet kan worden geleverd? Waarom de klant niet tevreden houden en uit eigen initiatief reeds de artikelen sturen die wel op voorraad zijn? Elke week wordt er vervolgens een mail gestuurd met een "verwachte verzenddatum", keer op keer een illusie dus! "In de week van xx-xx-2023 verwachten wij uw bestelling te kunnen versturen". Wat een service!

Beste Tom, het spijt ons te vernemen dat u nog steeds wachtende bent op uw bestelling. Een deellevering is op verzoek zeker mogelijk! Zou u ons een mail kunnen sturen met daarin vermeld uw klant -of factuurnummer aub? Wij doen ons best om dit dan zo spoedig mogelijk voor u in orde te maken. Wij kijken alvast uit naar uw bericht. Het team van 123inkt

Handig

Handige magneetstrip. Zorg voor een whiteboardpen met een smalle punt.

Ruime keus

Ruime keus en spoedige levering.

Over 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.