Correcte levering

Correcte levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Philip! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering!

Alles top en snel verlopen!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Vlotte service. Snelle andere bestelling doen

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, Melinda! Graag tot een volgende keer! Groetjes, het 123inkt team

Snelle en correcte afhandeling en bezorging van het gevraagde product.

Zeer tevreden over het snelle gevolg aan mijn bestelling.

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie review! Dit stellen wij zeer op prijs. Groetjes, het 123inkt team

Perfecte transactie

Snelle levering. Kwaliteitsproducten. Optimale communicatie.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Peter! Groetjes, 123inkt

tevreden

Snelle leveringen, top firma

Goed te vernemen dat je tevreden bent. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Vlot en snel geleverd aan scherpe prijs

Bestelling was prima in orde. Geleverd in de tijd die beloofd was en aan een scherpe prijs.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Wim! Dit stellen wij op prijs. Groetjes, 123inkt

Beste prijs

Prima afhandeling en prijs

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling en onze prijzen. Tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

no comment , nice job

Snelle afwerking bestelling 10/10

Bedankt voor het plaatsen van deze 5* review! Groetjes, 123inkt

Meerdere keren al bestellingen geplaatst en altijd een topservice én kwaliteit! Site is zéér duidelijk en makkelijk om te gebruiken.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Coline! Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Waarom die EXTRA portkosten, dan zijn de inktpatronen goedkoper bij Colruyt of Vanden Borre...

zie mijn uitleg hierboven of hiervoren. De laatste keer viel dit VEEL te duur uit. Blijft u dit aanhouden? Loyaerts A

Top bedrijf

Zeer Vriendelijke personeel aan de telefoon. Vlugge levering van brother printer was een dag later de levering was door de drukte van bpost.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Slecht opgeleid personeel

Ik heb een webshop en vroeg als ik mijn verzendetiketten zoals post nl, bpost dat heeft kon afdrukken met een bepaald soort labelprinter van Brother... Ja hoor, dat gaat ook met deze.. Ik bestel hem, heel euforisch en blij toen ik het pakketje aan kreeg. Echter kon ik mijn labels via de bpost site niet afdrukken met deze printer. Ondanks ik hem 1x gewoon getest heb om te proberen mag ik hem niet terug sturen want hij is ' gebruikt' ..... €100 naar de .... Als jullie misschien in de toekomst beter jullie personeel opleiden kan ik jullie aanraden. Maar nu in elk geval totaal niet! Nu zit ik dus met een labelprinter waar ik niks mee kan, wat in de kast staat..

Voordelige prijs, spoedige levering

Het was de eerste bestelling die ik plaatste bij 123inkt.be en ik was verrast door de zeer scherpe prijzen en de snelle levering. Enkel positieve ervaringen dus!

Wat leuk om te lezen dat je verrast bent Charlie! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, het webcareteam van 123inkt

alles ging vlot

Goed te lezen dat je tevreden bent Chris! Groetjes, het webcareteam van 123inkt

Voldoet aan de verwachtingen

Product voldoet aan de verwachtingen, voor een voordelige prijs.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Graag tot de volgende keer. Groetjes, het webcareteam van 123inkt

TOP

SCHERPE PRIJS , PERFECTE LEVERING OP VOORZIENE DATUM, ZELFS IN DEZE ONVERWACHTE TIJDEN

Fijn te lezen dat je tevreden bent Jan! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, het webcareteam van 123inkt

SUPER

SUPER

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Graag tot de volgende keer. Groetjes, het webcareteam van 123inkt

Fantastisch, snel geleverd, zelfs tijdens de corona crisis

Ondanks de waarschuwing op de website dat de levering kon vertraging oplopen door de coronacrisis, werd alles snel geleverd. Ondanks de stevige doos zat er toch een flinke deuk in de verpakking en in de doos van een van de toners. De pakjesdiensten gaan er niet altijd zacht mee om. 123inkt.be via mail ingelicht en foto meegestuurd. Zij maakten er geen probleem van om deze eventueel om te ruilen. Na openen van de tonerdoos zag ik niet dadelijk een beschadiging aan de toner zelf. Maar 123inkt.be stelde me gerust, moest er toch nog een probleem opduiken met de toner, ik hun altijd kon verwittigen.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Mocht er onverhoopt wat zijn met de toner, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Groetjes, het webcareteam van 123inkt

Voorlopig ben ik niet positief!

Voorlopig ben ik niet positief. Op 28/5 Canon printer TS8350 besteld. Op de website werd duidelijk aangegeven dat het toestel voorradig is. Op 29/5 mail van de klantenservice dat het toestel niet direct beschikbaar is in hun magazijnen en dat 123ink.be ‘verwacht’ pas op 8/6 juni te kunnen verzenden. Ik heb de klantenservice hierover op 29/5 aangeschreven en wacht op hun antwoord (belofte is binnen de dag antwoord, ik ben benieuwd). Hopelijk wordt dit probleem alsnog snel opgelost, anders getuigt dit niet van een strakke organisatie en komt de betrouwbaarheid van 123inkt.be in het gedrang...

Goedendag, Goed dat u via deze weg kenbaar maakt dat u niet tevreden bent. Helaas zijn een aantal artikelen momenteel niet direct leverbaar door wat er in de wereld gaande is. Onze excuses voor het ongemak. Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met mijn collega via de e-mail. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen via webcare@123inkt.nl. Met vriendelijke groet, Het webcareteam van 123inkt

correct

positieve ervaring

Bedankt voor de mooie beoordeling over ons! Groetjes, het team van 123inkt

Perfecte cartridges

Originele cartridges werken steeds het beste.

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Groetjes, het team van 123inkt

Super winkel

snelle bediening, alles correct, 100%

Bedankt voor je beoordeling, Gilbert! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, het team van 123inkt

inkt geleverd zoals gevraagd en goedkoper dan in de lokale handel.

Namens het hele team van 123inkt willen wij je bedanken voor je beoordeling!

Heb kunnen telefonies contact maken met 123inkt, dat bij de meeste niet meer kan of lukt en ben zeer goed te word gestaan gestaan geweest !!! Bedankt daar voor (+ punt)

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.be

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.