Alles perfect

Bedankt voor deze positieve review, Guy! Groetjes, Romy van 123inkt

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Frans! Groetjes, Kim van 123inkt

Bedankt voor de 5* beoordeling, Hubertus! Groetjes, Kim van 123inkt

Geen correcte garantie op printer

Printer defect tijdens garantie: geen service van producent omdat het toestel niet erkend wordt in België!!! Geen volwaardige vervangende service door 123Inkt

Wat jammer dat je problemen met de printer ondervindt. Goed dat je dit aan ons kenbaar hebt gemaakt. Naar aanleiding van je review hebben wij inmiddels contact opgenomen. Wij zien dat de printer naar ons is terug gestuurd voor onderzoek en lossen dit probleem graag verder voor je op. Je ontvangt van ons een terugkoppeling zodra het probleem is opgelost. Groetjes, Samantha van 123inkt

Alles werd prima en snel verzonden

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123inkt

123inkt.be is een uitstekende keuze.

Duidelijke en makkelijke website, zelfs voor een leek. Zelfs met voorafbetaling is mijn bestelling binnen de twee dagen bezorgd. Opvolging van bestellingen en betalingen verloopt prima. Tot dusver geen negatieve opmerkingen.

Wat een mooie woorden, André. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Sanne van 123inkt

mijn aankoop was heel goed en vlug bediend.

zeer goed.

Goed om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jan! Groetjes, Sanne van 123inkt

Op alle gebied ben ik zeer tevreden. bedankt 123

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Stijn! Groetjes, Sanne van 123inkt

Juiste en snelle levering.

Goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen. Hier doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123inkt

prima service

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jean Pierre! Groetjes, Sanne van 123inkt

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Serge! Groetjes, Sanne van 123inkt

vlotte goede service

vlot besteld snel geleverd goed verpakt alles eerste klas

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Erwin! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Roger! Groetjes, Romy van 123inkt

Juist op tijd.

Producten heel goed.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, Hilal! Groetjes, Romy van 123inkt

Gewoon fantastische service !

Uitgebreide keuze en zeer snelle bezorging. Prima verpakt!!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Frank! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Parfait

Impeccable. Rien à signaler. Tout à fait conforme. Même qualité d'impression que les cartouches originales.

Cher Monsieur Thimpont, Merci pour votre commentaire positif. Nous nous réjouissons d'apprendre que votre expérience a été positive. Au plaisir de vous revoir lors d'une prochaine commande. Bien à vous, L'équipe 123encre

Zeer snelle service!

Zonder yellow toner gauw 's avonds om 10.30 nieuwe besteld bij 123 inkt.be. Reeds de volgende dag geleverd! Echter...... yellow toner defect. Foto gemaakt van de defectmelding, per mail opgestuurd en de volgende dag lag de vervanging, met excuus en flesje wijn, in de bus. Werkelijk een fantastische afhandeling.

Bedankt voor je review, Robbert. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en leuk om te lezen dat je ons presentje kunt waarderen. Daar doen wij het voor! Wij zien je graag bij ons terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

CATASTROPHIQUE!!!!!!

- je passe commande le 3/11 - 123encre me remercie de ma commande le 3/11 - ... 4 jours se passent, ... toujours rien reçu!! - suite à mon appel, 123encre me dit que .... il faut d'abord que je paye - dans les minutes qui suivent, je paye et envoi la preuve de payement - ... le soir, je reçois un mail m'informant ... que je ne serai pas livré avant le 15/11!!!! - entretemps, j'ai payé .... ET JE NE SAIS PLUS IMPRIMER! - bravo l'ARNAQUE

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Monsieur Jamin, Nous sommes vraiment désolés pour ce désagrément. Nous essayons toujours de tenir notre promesse de livraison dans les 24 heures et nous voudrions nous excuser si nous ne l'avons pas fait dans votre cas. La livraison de votre colis est prévue pour aujourd'hui et nous espérons que vous serez satisfait des produits. Chaque commentaire est important pour nous afin d'améliorer notre service. Si vous souhaitez discuter plus en détail de ce qui s'est passé, n'hésitez pas à nous contacter à l'adresse e-mail : service-clients@123encre.be. Bien à vous, L'équipe 123encre

Engagements mensongers

1. Délai de livraison annoncé sur le site Internet et par mail après commande de 24h voire peut-être 48h. Après paiement, je reçois un mail qui m'annonce une livraison "espérée" (!) dans .... 5 semaines. Si le matériel n'est pas de stock il faut le mentionner sur le site avant commande plutôt que de faire des promesses impossibles à tenir! 2. Je choisis le paiement après livraison. Or j'ai reçu un mail m'annonçant que ma commande ne sera traitée qu'après paiement! A nouveau engagement non respecté. Finalement après 10 jours tout a été remboursé (il faut reconnaître que c'était assez rapide et correct) mais je n'ai pas eu l'imprimante dont j'avais besoin en urgence.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Monsieur Petre, Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été positive. Nous essayons toujours de respecter les délais de livraison annoncés, mais il arrive parfois que cela ne soit pas possible en raison de circonstances imprévues. Si vous souhaitez discuter plus en détail de ce qui s'est passé, n'hésitez pas à nous contacter à l'adresse e-mail : service-clients@123encre.be. Chaque commentaire est important pour nous afin d'améliorer notre service. Bien à vous, L'équipe 123encre

Quel professionnalisme!

Qu'ajouter? Prix impeccables, informations et suivis hyper-corrects. Qualifié de meilleur site de vente? Je confirme amplement.

Cher Monsieur Grand-Rechain, Nous sommes heureux d'apprendre que vous êtes satisfait de votre commande et nous apprécions vos commentaires positifs. Nous restons à votre disposition pour toute aide supplémentaire ou si vous avez des questions. Bien à vous, L'équipe 123encre

Livraison rapide et produit conforme

Livraison rapide : 4 Toners d'imprimante reçus comme prévu en 1 journée. Rapport qualité prix : tout à fait correct en comparaison aux autres sites. Produit : conforme à mes attentes pour le moment, à voir à l'utilisation. Mais étant donné que ce sont des toners de la marque HP (d'origine), je n'espère pas avoir de soucis. Paiement : à la livraison, comme convenu lors de l'achat, ce qui est très pratique. Site 123inkt.be : Franchement pour le moment, je ne peux que me réjouir d'avoir fait cet achat et je recommande ce site.

Chère Madame Fabienne, Nous nous réjouissons de lire que tout s'est passé comme prévu. Si vous avez des questions ou des commentaires, nous nous ferons naturellement un plaisir d'y répondre. Nous vous remercions de votre réponse positive et nous espérons à très bientôt. Bien à vous, L'équipe 123inkt

snelheid

het was een kritische situatie want we zaten zonder toner voor onze printer, de volgende dag werd die al geleverd

Fijn om te lezen dat je de toner zo snel hebt mogen ontvangen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Van het begin tot het einde uitstekend verzorgd en heel duidelijke communicatie.

De bestelling werd heel snel geleverd, op het voorziene moment. Bij elke stap van het proces werd er heel duidelijk gecommuniceerd. Alles was zoals beloofd en de kwaliteit is excellent.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

goeie service

Heel goeie service

Beste Nico, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze service zo kunt waarderen. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Vlotte afhandeling

Dik in orde

Bedankt voor je review, Jo. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123inkt

Over 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.