Correct

Mijn online bestelling was helemaal goed. Vriendelijke afhandeling aan de kassa.

stukken beter dan de concurrentie. Bij E5 krijg ik wat ik besteld had. Hemden Regular Fit XXL, deze maat had ik ook besteld bij Brantano maar ze leverden Slim Fit....

Niet klantvriendelijk

Verkoopster was aan het afrekenen en met een andere klant aan het praten . Had geen aandacht voor de vest van 150 euro die wij gekocht hadden

Steeds tevreden van de service van E5 Mode en dit op elk gebied.

Normaal gezien koop ik steeds ter plaatse in de winkel tenzij mijn maat niet aanwezig is probeer ik de webshop. Steeds tevreden van de geleverde service op ieder vlak!

Snelle en correcte levering.

Alles goed verlopen, snelle en correcte levering.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben al vele jaren klant in de winkel in Sint-Pieters-Leeuw, en in de loop van de jaren is de service, vriendelijkheid en professionalisme er alleen maar op vooruit gegaan.

Alles is buitengewoon super!!!

Goede prijs, leuke merken en heel veel keuze. Personeel in de winkel waar ik altijd ģa (Dendermonde) is heel behulpzaam en super vriendelijk.

vlotte en mooie kleding

iedereen is zeer vriendelijk en helpen iedereen zoals het moet.

De enige winkel waar mijn man graag meegaat !

Ik shop graag bij e5 omdat het een heel nette winkel is, met vriendelijk maar niet opdringerig personeel. Steeds mooie collecties voor zowel man als vrouw. Bovendien is dit de enige winkel waar mijn man ( mét buikje) een broek vindt die direct als gegoten zit : de ‘Jackson ‘ is een tópper!

Zeer goede service

Zeer vlotte bestelling online en geleverd volgens afspraak. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden.

Overzichtelijke site

Overzichtelijke site met veel keuze Snelle levering

Vriendelijke service en mooi assortiment

Vriendelijke service en mooi assortiment

Votre service parfait et les vêtements bonne qualités

Très bon site le meilleur pour moi, je commande régulièrement sur e5 le service client est au top, les articles que je prends sont tous de bonne qualité et le prix sont raisonnable

Vlotte ervaring, goeie kwaliteit

Ik koop al jaren in de e5 mode winkels, als man, en was steeds zeer tevreden, vooral de kwaliteit van de materialen is top en steekt boven de andere ketens uit. Ook online een vlotte ervaring, leuke kortingsbon en na een paar dagen had ik mijn bestelling. e5 mode heeft verschillende warehouses en kiest voor ecologie. Vandaar moet je het ook niet de volgende dag verwachten a la bol.com

Personal shopper is top

Vandaag een afspraak voor personal shopper gehad! Top ervaring! Zeer aan te raden!

Geweldig vriendelijk behulpzaam raadzaam

Geweldig behulpaam altijd vriendelijk niks is teveel. Voel me goed bij deze winkel. Mooie kledij naar iefer smaak. Online bestellen is goed.

rare ervaring

Ik wilde een kledingstuk ruilen. Ik ging hiervoor naar de winkel in Geel. Ik vroeg aan de winkelbediende of het kledingstuk kon ruilen en dit ging zonder problemen. Het was niet in de winkel dus moest het besteld worden. Ik vroeg of het kleiding stuk thuis geleverd kon worden of dat er een meerprijs werd aangerekend. Dit wist ze niet en kreeg als antwoord dat ze nu niet terug ging bellen naar de hoofdzetel omdat ze dit al 2 maal had gedaan vandaag. Ze bleef maar treuzellen dat ik uiteindelijk heb gezegd dat ik het kledingstuk wel zou komen ophalen. Heeeeeeel vervelend want het kledingstuk kan ik een week later ophalen. Vreselijk ervaring

Goede en snelle service

Online bestellen bij E5-mode gaat zeer vlot. De winkeldames in de winkel waar ik meestal eens ga snuisteren, zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. En ja, er zijn altijd leuke spullen te koop tegen een goede prijs-kwaliteit! Ik ben een zeer tevreden klant!

Blij. Verzending en terug gratis een heel positieve punt.

Prijs soms wat duur

Geweldig, mooie fraai kleding, alle maten

Geweldig, vind altijd mijn smaak, online kopen handig, mooie kleding, vriendelijk personeel, ben er vaste klant, hulpzaam, respect. Iedereen kan daar iets vinden ongeacht zijn/haar maten. Beveel deze winkels zeker aan.

Vlotte aankoop en levering

Vlot het gezochte item gevonden op de website en besteld, Gezien we reeds wisten welke de kwaliteit en de gezochte maat was hadden we geen hindernissen om te bestellen, Vlot betaald en geleverd, Trouwens namens de poezenopvang bedankt om in te tekenen op Trooper

onvriendelijke bediening

u maakt op uw site reclame voor online reserveren en betalen in de winkel.dit werkt echter niet.Mijn vraag in de winkel hier meer info over te krijgen werd bot beantwoord door de kassamedewerkster dat het haar probleem niet was.Het product was in orde ,de bediening zeer matig.

Snelle behandeling van internetbestelling. In winkel zeer vriendelijk ontvangen.

Verkoopster was weinig klantvriendelijk

Ik had online een blouse besteld en heb deze laten leveren bij E5 Herent. Ik had een kortingsbon ontvangen van jullie omdat jullie mij “misten”... Vandaag ben ik dit gaan ophalen in Herent. Ik heb het item ter plaatse gepast en besloot om deze te ruilen voor een andere blouse omdat ik niet zo tevreden was van het bestelde exemplaar. Het door mij gekozen artikel kostte exact evenveel als degene die ik wou inruilen, toch verzocht de verkoopster mij om 15 extra te betalen. Uiteraard was ik hiermee niet opgezet en ik heb dit dan ook opgemerkt. Na heel wat gepalaver (ze begon te telefoneren en liet duidelijk merken dat zij geen moeite deed om te begrijpen waarom ik nu geen 15€ meer ging betalen voor iets dat exact evenveel kostte). Ik ben al jaren klant bij jullie maar ik moet toegeven dat ik zelden zo behandeld ben! Het is dankzij een andere verkoopster die de gemoederen was suste dat het uiteindelijk correct afgehandeld is, want voor mij hoefde de omruiling al niet meer! Ik vond de betrokken verkoopster totaal niet klantvriendelijk! Het is wel de eerste maal dat ik niet echt tevreden ben over jullie klantvriendelijkheid dus ik hoop dat dit een uitzondering was!

1ere commande.Tous est ok.

Pas toujours facile pour les grandes tailles.

Over E5

De 5 van e5. Pragmatisch. Met respect. Met goesting. Authentiek. Gedreven. We weten waar we vandaan komen en waar we naartoe willen. We hebben goesting om als een enthousiaste familie aan ons gemeenschappelijke project te werken. Goesting om jou als klant centraal te zetten.