Goede service en vlotte levering

goede kwaliteit en vlotte levering

Ik ben zeer tevreden, de bestelling en de levering is heel vlot verlopen.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en levering. Dat is heel vlot gegaan. Zeker een aanrader!

Vite fait, bien fait

Achat facile sur un site convivial. Livraison rapide et ponctuelle.

goede service

correct en snel geleverd, bedankt !

Tevreden over heel de lijn over deze bestelling

De website kan nog wel wat "opfrissing" gebruiken. Bestellen redelijk vlot, levering prima. Tevreden over het product zelf.

Snelle levering gemakkelijke betaling

Snelle levering, artikel voldoet aan voorwaarden, gemakkelijke betaling.

Vlot en correct

Besteld en vlot geleverd en de bestelde producten voldeden aan de verwachting

Zeer vlotte levering van de bestelling en alles van topkwaliteit.

Uitstekende en correcte service.

Correcte levering en product, zoals beschreven, snel ontvangen.

très déçue par la fermeture en Wallonie

Depuis des années, je suis une cliente fidèle de E5 Mode, j'ai été très décue d'apprendre que tous les magasins en Wallonie vont fermer, les wallons ne s'habillent pas comme les flamands ! (dixit le communiqué de presse). Entendre des arguments pareils c'est incroyable.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Niet positief.

Maatje 38 of Small zijn veel groter geworden dan vroeger, waardoor ik nog weinig passende kledij kan kopen. Laatste bestelling nogal laat ontvangen wegens veel bestellingen. Ik heb begrip daarvoor, maar daardoor kon ik geen andere maat meer bestellen, want de kledij was niet meer beschikbaar.

zeer tevreden!

Door mijn regelmatig bezoek kennen de verkoopsters mij goed, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook al koop je die dag niets!

Geen opmerkingen. Alles verliep perfect.

Moderne mode, goede merken, vriendelijk personeel,prijs-kwaliteit perfect !!!!

Zeer tevreden, vind er altijd iets moois, past perfect, goede kwaliteit, !!!!

Zeer goed!

Vlotte en vriendelijke service. Prijs/kwaliteit prima bij promoties!

Mooie collectie en zeer vriendelijk en klantvriendelijk personeel

Zowel in de winkel als online is het makkelijk om te bestellen. De grote troef is hun bereidwilligheid tot retour. Zelfs solden worden met de glimlach terug betaald. Ook het personeel doet er alles aan om het te klant naar de zin te maken. Alleen het begroeten gebeurt soms wat te uitbundig en is duidelijk iets dat verplicht wordt van bovenaf. In sommige winkels is de paszone omgevormd tot een aangenaam hoekje waar de wachtende mannen een koffie kunnen drinken. Het enige nadeel dat de collecties vaak wat duur uitvallen.

Fijn

Leuk en gemakkelijk

Wachten

Reeds een week geleden een jas besteld maar nog steeds niets ontvangen 😕.

Délai de livraison trop long

La commande a été effectuée il y a 7 jours et toujours pas livrée !

• Nous recommanderiez-vous? Non

parfait

Rien à dire parfait colis reçu et tailles ok

Alhoewel in solden en online besteld, mocht ik het thuis geleverde artikel toch ruilen in de winkel, kon zelfs kiezen tussen cash, ruilen of tegoedbon. Dit alles met een lach.

Déception

Commande complète. Déception au niveau des tailles. Très gros retard de livraison.

Slecht

Ik heb on-line op 30 januari een bestelling geplaatst en een aantal dagen erna kreeg ik de melding dat er een vertraging was opgetreden bij het verwerken van mijn bestelling. Tot vandaag nog niets ontvangen en ook niets gehoord over de voorziene levertijd.

De maten zijn wat verwarrend

ik kocht een xl en dat was eigenlijk een 54 wat veel te groot was

Correct geleverd

Positief

Over E5

De 5 van e5. Pragmatisch. Met respect. Met goesting. Authentiek. Gedreven. We weten waar we vandaan komen en waar we naartoe willen. We hebben goesting om als een enthousiaste familie aan ons gemeenschappelijke project te werken. Goesting om jou als klant centraal te zetten.