Wachten

Reeds een week geleden een jas besteld maar nog steeds niets ontvangen 😕.

Délai de livraison trop long

La commande a été effectuée il y a 7 jours et toujours pas livrée !

• Nous recommanderiez-vous? Non

parfait

Rien à dire parfait colis reçu et tailles ok

Alhoewel in solden en online besteld, mocht ik het thuis geleverde artikel toch ruilen in de winkel, kon zelfs kiezen tussen cash, ruilen of tegoedbon. Dit alles met een lach.

Déception

Commande complète. Déception au niveau des tailles. Très gros retard de livraison.

Slecht

Ik heb on-line op 30 januari een bestelling geplaatst en een aantal dagen erna kreeg ik de melding dat er een vertraging was opgetreden bij het verwerken van mijn bestelling. Tot vandaag nog niets ontvangen en ook niets gehoord over de voorziene levertijd.

De maten zijn wat verwarrend

ik kocht een xl en dat was eigenlijk een 54 wat veel te groot was

Correct geleverd

Positief

Zeer fijne ervaring, smaakt naar meer

Duidelijke site, makkelijke betaling, correcte informatie, correcte levering

Qualité des vêtements est bonne

Livraison retardée et la commande est incomplète

heel tevreden

ga graag winkeien in lommel, maar bestel ook online een artikel was uitverkocht netjes een berichtje dat ze het geld terug storten na 2 dagen al op mijn rekening heel tevreden

Teleurstellend

Besteld via Webshop, nog 5 stuks voorradig, betaald, 2 dagen later, mail met excuses dat artikel er niet meer is. Was vroeger héél erg trouwe klant, sinds enige tijd niet meer, oubollige, bovendien dure collecties, jammer!

niet te geloven

ik kocht via internet vorige 3 hemden en een pull van deze pull waren er nog 3 in stock zag ik de dag erop kreeg ik al een mail dat ze mijn geld zouden terugstorten omdat ze niet meer in voorraad waren eigenaardig toen ik bestelde nog 3 en plots geen enkele meer de dag daarop kreeg ik weer een mail dat er een hemd dat ik besteld had niet meer in stock was en ze mij het geld gingen terugstorten Als dit uw reklame is proficiat Ik heb regelmatig online reeds besteld bij E5 maar ga dat toch verder bekijken in de toekomst hier klopt iets niet sorry mijn bestelnummer was 1000132712 en kom niet af met de reden dat het niet meer in stock was want dat geloof ik niet

Late levering

Levertermijn veel later dan beloofd. Negatieve eerst ervaring met webshop. Compensatie hiervoor zou welkom zijn.

Commande non reçue

Commande faite le mercredi toujours pas reçue le mardi suivant. Commande non notée dans compte personnel.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vertraging bestelling

Goede actie einde solden en goede producten, maar praktische problemen. Bestelling van 29/1 nog niet geleverd. Op 3/4 melding van vertraging maar nog steeds geen leveringsdatum bekend. Geen goed overzicht bij grote bestelling van aantal exemplaren per artikel en maat. Twee artikelen per ongeluk 2x besteld.

ZONDER PROBLEMEN

NOG NOOIT KLACHTEN GEHAD

très bon contact en magasin

pour un premier achat je suis ravi. les vêtements sont de très bonne qualité et taille correctement

heel praktisch

heel praktisch zo te bestellen, goede opvolging ook. alléén jammer dat men voor een internet bestelling geen cadeaubonwaarden kan gebruiken

Leuke solden gekocht

Leuke solden gekocht

ik ga graag winkelen in E5

Ik vind mijn gading in E5. Zeer vriendelijk personeel. Mooie winkel.

acueille agreable et service aussi

ce n'est pas la première foi que j’achète chez vous et j'en suis contente

Mooie kleding

Correct afgeleverd, wel met enige vertraging maar daar heeft men me voor gemaild. Indien er iets niet past is het makkelijk te gaan ruilen in de winkel waar men heel behulpzaam is. E5 is voor mij een topper

Prima werk en nauwkeurig .

Prima werk en nauwkeurig .

Fijne ervaring hypotheek

Goede kwaliteit, correcte service en snelle levering.

Over E5

De 5 van e5. Pragmatisch. Met respect. Met goesting. Authentiek. Gedreven. We weten waar we vandaan komen en waar we naartoe willen. We hebben goesting om als een enthousiaste familie aan ons gemeenschappelijke project te werken. Goesting om jou als klant centraal te zetten.