positief

Niet te veel reacties, maar op mijn leeftijd is het te verwachten.

Weinig interessante kandidaten

Ik krijg soms een match door jullie gekozen die totaal niet bij mij past. Ik ben een zeer sportief persoon en dan stellen jullie iemand voor die niks van sport doet, zwaarlijvig is. De enige overeenkomst is dan dat die graag een boek leest bv. Of graag een terrasje doet. Niveau is soms wel laag. Maar heb ook al leuke mensen ontmoet.

Bij de betere datingsites

Gebruiksvriendelijk en redelijk wat mogelijkheden voor de prijs

Leuke site

Ik sta er nog niet zo lang terug op maar veel betere site ivm anderen.

gezellig

Leuke ontmoeting s site

Tot dusver tevreden met de site en het aanbod.

Als kersverse lid van 50PlusMatch maar met ervaring op andere online dating sites, kan ik zeggen dat deze site er toch wel bovenuit steekt. Technisch zit de site goed in elkaar en zelfs als niet-betalend lid heb je heel wat functionaliteit die je elders niet vindt. Als gratis lid kan je bijvoorbeeld uitgebreid antwoorden op berichten van anderen. Als gratis lid kan je zelf een tweewegscommunicatie opstarten door een standaard interesseberichtje te sturen. Ik heb tot dusver alleen maar positieve ervaringen met de leden die ik gecontacteerd heb.

heel goed

veel keuzes en gevarieerde, goede omschrijving van wensen en doelen

tevreden

voldoet aan de verwachtingen

Al verschillende datingsite geprobeerd, keer al terug naar 50plus

50plus is zeer eenvoudig en toegankelijk in gebruik, heb de site al een paar keer aanbevolen bij vrienden,

50plusmatch vind ik wel de beste dating-site!

Veel gebruikers, gemakkelijk contact te leggen.

Goede contacten mee opgebouwd

Ik heb relatie gehad met iemand. Is spijtig genoeg misgelopen

Ik zou iedereen deze datigsite aanbevelen. Het is een deftige site waar andere een voorbeeld van kunnen leren. Proficiat doe zo voort.

Ik vind het een betrouwbare site

Ik ben tevreden over 50plusmatch.be en zou het aanbevelen aan vrienden.

Positieve ervaring.

Leuke kennismaking met deze site.

zeer goed

ik heb alleen goede ervaringen

Goed en degelijk, betrouwbaar..

Goede ervaring, het leuke aan deze site is dat je ook als gratis lid, de berichten kunt lezen. Tot nu nog niets negatief ervaren.

Best tevreden

Ondanks twijfels toch voor een tweede betalend lidmaatschap gegaan want ben eigenlijk best tevreden over de site. Iedereen succes !!!

Overzichtelijke site

Veel leuke personen te vinden. Jammer genoeg is afspreken blijkbaar moeilijk.

Duidelijk en overzichtelijk

Eerlijke behandeling en goede referenties

Goede respons

Op deze site krijg ik meer respons dan op andere datingsites

Valt wel mee

Zoekfunctie werk niet zoals het hoort

Nooit meer...

Geen probleem zolang je geen herroeping wil van je lidmaatschap. Had een lidmaatschap afgesloten voor 3 maanden: 59,99€ maar zag toen dat ik eigenlijk ook met een gratis lidmaatschap kon starten. Na 1 uur lid te zijn, heb ik een herroeping aangevraagd om mijn geld terug te krijgen. Nu staat er in hun voorwaarden dat je 14 dagen tijd hebt voor een herroeping maar als blijkt dat je reeds gebruik maakte van hun diensten in betalend lidmaatschap, je enkel 29,99€ terug krijgt. Ik heb geen gebruik gemaakt van het lidmaatschap (moeilijk na 1 uur) maar kreeg toch niet de volle som terug. Verschillende mails gestuurd maar dit zonder resultaat. Gevolg is dat ik m'n geld kwijt ben.....

Beste datingsite van allemaal

Alles vergeleken is 50plusmatch de beste datingsite die er is voor vijftigplussers. Veel mogelijkheden tot contact en de mensen van het beheer zijn de liefste mensen van heel de wereld, toch zeker als ze slapen. ;-)

Goed programma!

Ik ben heel tevreden over dit programma, uitgebreide profielen, veel contactmogelijkheden, things2 share, allemaal top! Ik vind de prijs ook zeer acceptabel. Heel blij mee!

Overzichtelijk.. maar weinig matchen uit de direkt omgeving

Nog geen matche gevonden