Pakket niet ontvangen

Ik heb spijt dat ik hier besteld heb, 110€ armer en niets ontvangen.

SLECHT EN ONDUIDELIJK

Ik had gisteren een trainingsbroek besteld de dag erna sturen ze een track and trace nummer die niet eens correct is. Je klikt erop en BPOST zegt dat het niet eens erkend is in hun systeem.... Kan ik nu hopen dat hij toch nog op een 1 of andere manier gaat aankomen of moet ik al zeker zijn dat ik gescamd ben?

Slechte retourafhandeling

Op 7 juni mijn retour verstuurd. In september ontdekt dat het niet afgehandeld was. Gemaild, ze zouden het in orde maken. Dat is half gebeurt. Mijn geld gekregen maar de €45 waarde bon niet. Weer contact gehad. Ze zouden bon mailen. Een week later nog steeds niet ontvangen. 3x gefaald in hun afhandeling. Ik bestel hier nooit weer!

Slechte levering

Vóór 20u besteld, de dag erna NIETS ontvangen, zelfs nog geen track and trace nummer om het pakket te volgen. Klantenservice is al even slecht, reageren veel te laat of helemaal niet. Voetbalshop.be: NOOIT meer

Dramatische service!

In oktober iets besteld, en is nog steeds niet ter plaatse! Volgens customer service komt altijd alles snel in orde maar niets is minder waar. Ik krijg ook geen geld terug! Schandalige service

SCHANDALIG

Bestelling geplaatst, maar slechts gedeeltelijk geleverd. Dezelfde dag telefonisch contact gehad. Artikel moest eerst retour en dan zou direct een correct artikel opgestuurd worden. Dit deden we dezelfde dag nog. Een week later nog steeds niets ontvangen (geen artikel, geen mail met track & trace). Dus nogmaals telefonisch contact opgenomen. Een collega kwam totaal uit de lucht gevallen en vond van onze bestelling/klacht helemaal niets terug. Na een half uur zoeken, meldde ze me dat er iets fout was gelopen en dat het juiste artikel die dag nog zou verstuurd worden. Een week later nog steeds niets ontvangen!!!

Onvoorstelbaar slecht!

Bestelling geplaatst op een werkdag; 's ochtends. Bestelling voor 2Ou geplaatst? Dan zelfde dag nog verzending. NIET dus! Werd pas 3 werkdagen later verwerkt. Slechts gedeeltelijke bestelling ontvangen. In m'n account staat dat ze ALLES hebben verzonden. FOUT! Contact PROBEREN opnemen: telefonisch onbereikbaar. Contactformulier op website: na anderhalve week nog steeds geen reactie ontvangen. Whatsapp dan maar: na enkele uren al reactie; ik was aangenaam verrast. Maar toen begonnen de leugens: ik zou een e-mail hebben ontvangen met de melding dat een product niet meer beschikbaar was. NIET dus. Als excuus: we hebben een nieuw systeem blabla, de e-mail zal misschien niet verzonden zijn. Maar... geen paniek, ik zou het geld van het ontbrekende artikelen de dag zelf nog terug krijgen want de betaling werd al uitgevoerd. Tarara: geen betaling ontvangen. ook niet de dag nadien, ook niet 2 dagen nadien, .... enzoverder. Opnieuw contact opgenomen: blabla fout medewerker bij betaling blabla, zal deze avond nu zeker op m'n rekening staan. Tarara: tegen einde van de dag geen terugbetaling ontvangen, ook niet de dag nadien, ook niet 2 dagen nadien. Uiteindelijk vandaag na bijna 2 weken m'n geld terug. Waardeloos bedrijf en klantenservice onbestaande. Mensen.... koop je producten elders!!! Zelfs geen halve ster waardig.

Product nog altijd niet geleverd

Beste, Ik heb 2 mails gestuurd dat mijn adres niet klopt, maar geen reactie ontvangen. Bijgevolg dus ook de bestelde voetbalschoenen niet ontvangen!

Middelmatig

Deze keer was de verpakking(plastic) EN 1 vd producten beschadigd....

Besteld en na 2 dagen thuis zoals jullie zeggen

Het is top alles volgens afspraak

super tevreden

Om te bestellen via jullie site was super simpel. De leveringstijd was uitstekend en het product voldoet aan al mijn wensen!

Alles naar wens

Product is netjes gearriveerd en de prijs was redelijk

niet correct

Pakken uit met 'de volgende dag geleverd'. Na 3 dagen waren ze er nog niet ...

uitstekend

Mooie afprijzingen op website. Het pakketje wordt vlug verstuurd en geleverd.

Geweldige shop

Alles correct, bestellen , betalen en supersnelle levering.

Klantenservice reageert gewoon niet!!!

Ik probeer nu reeds gedurende bijna 2 weken contact te krijgen met de klantendienst. Ik had namelijk 3 paar voetbalschoenen besteld, waarvan ik er 2 teruggestuurd heb en maar 1 paar terugbetaald heb gekregen. Ik heb dan onmiddellijk een mail gestuurd naar de klantenservice maar zonder reactie. Ik heb dan nog eens een mail gestuurd maar ook hier weer geen enkele reactie. Ik heb hen dan gedurende een hele week proberen op te bellen, maar ben nooit binnen geraakt. Ik heb hen een bericht via Messenger gestuurd, maar ook hier hetzelfde verhaal ... Geen reactie. Dan had ik ontdekt dat je een whasapp kon sturen waar dan uitdrukkelijk bij staat dat je binnen de 60 minuten reactie krijgt. Ik wacht al 3 dagen en heb nog steeds geen reactie. Ik weet niet hoe dit bij jullie overkomt, maar ik begin mij stilletjes aan zorgen te maken. Met alle berichten in de media over frauduleuze websites ... Ik begrijp het niet. Ik wil gewoon waar ik recht op heb, de terugbetaling van de 2 paar voetbalschoenen die ik in dezelfde doos heb teruggestuurd. Heel jammer dat ik zo radeloos ben dat ik dit hier moet melden. Nog nooit meegemaakt.

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling geplaats en betaald (gelukkig met paypal) Om 17:00 ontvang ik van Bpost melding dat het pakket is aangemaakt en de volgende dag bij mij geleverd zou worden. Om 23:00 ontvangt Bpost het pakket van voetbalshop en blijkbaar is er iets fout want het wordt gesorteerd en van voetbalshop naar voztbalshop verzonden Om 05:00 vertrekt de levering naar voetbalshop en niet naar mij. Ik neem contact op met bpost en daar zeggen ze mij dat het verkeerd gelabeld is en automatisch teruggestuurd wordt. Ik meld dit via whatsapp want daar heb je binnen het uur antwoord volgens voetbalshop. Nu 4 dagen later is het bericht zelfs nog niet gelezen. Claim ingediend via paypal en daar kunnen ze wel binnen het uur reageren. Wat geven ze het trackingnummer ... nadat ik de weg van het pakket uur per uur aan het beschrijf zien ze de fout precies ook in en krijg ik geld terug. Als je de reviews en commentaren op facebook e.d. bekijkt i.v.m. service, reageren, terugbetalen ... was dit mijn eerste en laatste keer dat in hier bestel.

Bestellen voor 20u.. 's anderdaags geleverd

#dachthetniet

SLECHT!!!!!

KLANTENSERVICE TREKT OP NIETS NIEMAND DIE ANTWOORD, VIA MAIL OF WATTSAPP OOK GEEN ANTWOORD, CADEAUKAARTEN T,W,V 60 EURO BEN IK ZOMAAR KWIJT OMDAT MIJN LAPTOP UITGING TOEN IK MIJN BESTELLEN WOU PLAATSEN!! ECHT GEEN AANRADER!!!!!!!!

Grote teleurstelling in augustus/september 2020 na eerdere correcte aankopen

Ik heb de voorbije jaren verschillende artikelen met succes en correct kunnen aankopen bij de voetbalshop. Doch in augustus/september 2020 gingen het écht mis. Ik kocht en betaalde online een paar zaalvoetbalschoenen. Doch medio september nog steeds niets thuis mogen ontvangen. Kan altijd gebeuren dat er bij de pakjesdienst iets fout is gegaan natuurlijk. Maar op mijn mails wordt niet gereageerd. Het blijkt ook onmogelijk in de praktijk om telefonisch een medewerker te kunnen contacteren. Zeer frustrerend. Hoop dat ik mijn schoenen ooit nog krijg. Want het is me niet om het geld te doen, wel om mijn gewenste schoenen te krijgen.

Klantendienst

17 keer gebeld naar de klantendienst en nooit iemand aan de lijk gekregen. Ik ben altijd beller nummer 1 in de wachtrij maar nooit geholpen geweest!!

Nog altijd niks ontvangen!!!!!

Op dinsdag besteld en op maandag mog altijd niks ontvangen.

Klantenservice is ondermaats

Mijn pakket werd door Bpost afgeleverd volgens de track en trace maar is nooit aangeboden aan mijn woning. Ik was thuis op het moment van vermeende bezorging maar het pakket was nergens te bespeuren. Na meermaals getracht te hebben telefonisch en via mail contact op te nemen met de klantenservice van voetbalshop, nog steeds geen respons ontvangen op heden. Voetbalshop blijft onbereikbaar en het lijkt alsof dit een georganiseerde strategie is.

Misleidende informatie om klanten te lokken

2 x bestelling geplaatst voor 20u00 en geen van beide keren is mijn bestelling tijdig aangekomen. Dan moeten ze ook niet op hun site vermelden dat, indien er voor 20u besteld wordt, de levering de dag nadien aankomt. Ik wacht nu (na 2 werkdagen) nog steeds op mijn bestelling. Updates ivm vertraging of wat dan ook blijven uit...

Ik ben heel blij