De eerste keer dat ik besteld en ben tevreden nog meer bestellen op de site

Slechte service

Had voetbalschoenen besteld voor mijn zoontje.Ik had ook voor zijn naam gekozen dat mij 10 euro meer kostte op op zijn schoenen te zetten.Doch bij aanlevering bleek dat er geen naam in stond.Ik heb direkt gereageerd maar tot hiertoe geen enkele reactie.Ondertussen heb ik met mails en op hun website gereageerd,doch krijg geen enkele mail terug,dit noem ik slechte service.

Betaald voor 2 items, slechts 1 gekregen!

Ik heb 2 maal hetzelfde item besteld, maar ik heb er maar 1 ontvangen. Op het papier die er bij zit staat er wel duidelijk '2 stuks' op. Ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst maar geen antwoord! Koop hier niet.

Superservice

Website is duidelijk, overzichtelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden ivm de stand van zaken: wanneer wordt het geleverd en dergelijke. En..... een spaarsysteem om kortingen te krijgen.

lege verpakking gekregen en geen antwoord op mijn mails

Nike bandjes voor in het haar besteld, gesloten verpakking gekregen in de bus, toen ik mijn pakje opendeed zat er een lege verpakking in... Al 2 mails verzonden, nog geen reactie. Al enkele keren gebeld en blijkbaar niet telefonisch bereikbaar.

Klantenservice? Dat is er niet.

Dinsdag 18/8 'smorgens een bestelling geplaatst vertrouwend op de "volgende dag levering" omdat ik ze de 19de 's avonds nodig had. Levering was pas na 2 volle dagen. De geleverde schoenen waren te kleinen ondanks de juiste maatkeuze. Donderdag 20/8 opnieuw een bestelling geplaatst hopend op een goede afloop; na bestelling ging het geld van mijn VISA maar was de bestelling nergens te vinden onder mijn dashboard. * Hun gsm nummer onder de klantenservice pagina werkt helemaal niet. * Hun WhatsApp nummer waar ze beweren een reactie te geven binnen de 60 minuten heb ik nog geen enkele reactie ontvangen waar ik al 5 dagen berichten stuur zonder tegenreactie. * Emails verzonden waar ik nog geen reactie op heb ontvangen. * Vrijdagavond een email ontvangen van bpost dat ik een pakketje zal ontvangen. Als je de track and trace opent zie je dat er enkel pakketinformatie online is toegevoegd, van een fysiek pakket is nog geen sprake. Status: "Informatie over de zending ontvangen van de afzender." Jammer genoeg was dit voor mij een ware fiasco. Definitief één van mijn slechtste ervaringen ooit met een webwinkel.

Snelle en correcte levering. Heb je vragen antwoorden ze vrij snel.

degelijke prijzen en correcte service

zoals beloofd

Tot op heden nog steeds niets ontvangen!

Het pakket staat als afgeleverd terwijl ik de zending nog steeds niet ontvangen heb. Er komt geen reactie vanuit voetbalshop!

Dochter blij, ikke blij

Mijn dochter is zeer blij. Ik heb ze snel gewassen, dat ze haar kleren kon aandoen om te gaan voetballen. Snelle levering en gooeie kwaliteit...

Voetbalschoenen besteld en perfect op tijd geleverd . Ook via mail kreeg ik direct antwoord op mijn vraag dus bij deze een aangename kennismaking met voetnalshop.be Doe zo verder .

Niet helemaal zoals verwacht.

Volgens de site is het voor 20u besteld volgende dag geleverd, maar dit was niet het geval pas na 2 dagen. Tevens heb ik nog maar 1 van de 2 paar die ik heb besteld gekregen.

Kwaliteit voor een juiste prijs !

Snelle levering en kwaliteit.

Zeer snelle levering!

Snelle levering en scherpe prijzen

Zeer tevreden!

Heel duidelijke en overzichtelijke site. Goede prijs kwaliteit . Zeer correcte levering

Correct en snel

Snelle levering en correct

Bestelling perfect geleverd binnen 24u zoals voorgeschreven

Besteld en binnen 24 u geleverd. Top!

Snelle levering en juiste produ t

snel geleverd en het bestelde product was juist

Vlot en correct

Ruime keuze en vlotte service.

Snelle service alles ok

Zeer goede service

Super snelle en correcte levering

Snelle en correcte service

Super!!

Heel overzichtelijk website en super de luxe service!! Crème de la crème voor de voetbal liefhebber!! Dankjewel hiervoor!!

Prima product zeer goede staat en betrouwbaar

Snelle levering. Goede prijs van de voetbalschoen.

Zoon is er tevreden mee.

snel efficient goede prijs

Ik ben tevreden :